Volgens verwachting.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef luckass het volgende:
Weinig verrassingen in de uitslagen m.b.t. de XL-game, jammer.
Ik weet niet zoveel van Stebe, maar 21 met een 5-9 (1-5 voor het seizoen) carreer record klinkt niet heel veelbelovend.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stebe vind ik toch ook wel talent, maar die zal ook wel weer falen de komende jaren.
Vond hem op de AO tegen Hewitt echt goed. Maar ik heb te vaak dat ik spelers oordeel op één wedstrijdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van Stebe, maar 21 met een 5-9 (1-5 voor het seizoen) carreer record klinkt niet heel veelbelovend.
Bron.quote:Harrison ready to make statement v. Federer
American teen Ryan Harrison, who is 0 for 10 against Top 10 players, believes he has chance to upset world No. 3 Roger Federer in the second round of Miami. "I'm certainly ready to [make a statement],'' the 73rd-ranked Harrison told reporters. "I'm hoping this is the year where I'm a threat to win these matches. That's my mindset. Obviously, he's an outstanding player, that's an understatement. I'm going to try to control things on my side of the court. If I'm serving well, I have a chance against anyone.''
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"quote:
Ze zeggen dan altijd 'het is een eer om tegen Roger te spelen blabla'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"
Is ook zo, maar je ziet dan al zo aankomen dat ze dan gaan krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"
Zag het ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Balen dit. Federer wordt beroofd van een punt door een toeschouwer die 'Out' riep.
quote:
Vandaag leek het nergens op. Gasquet stond alleen maar te keepen ver achter de baseline en Stebe bleef maar fout op fout stapelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Stebe is best een aardige speler idd. Won ook de Challenger Tour Finals afgelopen jaar.
http://video.sport1.nl/ma(...)flict-met-zijn-vaderquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef kevin_ het volgende:
Tomic vraagt aan de scheids of zijn vader kan oppleuren
Hetzelfde met importtsjechen en hun vaders denk ikquote:Op zondag 25 maart 2012 13:48 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het toch met die importozzies en hun vaders
Dokic anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |