Vooral die overrule van Layani vond ik gek. Hij gebaarde dat hij een paar centimeter uit was maar de bal raakte de lijn en niet eens met een haar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
2 punten achter elkaar van Nishikori die in waren, werden uitgegeven... Had zelf kunnen challengen natuurlijk, maar goed.
Die vrouw op de engelstalige streams bedoel je? Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef theSummoner het volgende:
Wie de hell is die tennisTV-commentator bij Almagro v. Fish?
Mega-irritante stem!
Hij kon dus blijven zitten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef luckass het volgende:
Almagro zit al bijna op z'n stoel na een challenge, heeft ie t fout.
Niet als hij een bal callde die uit werd gegeven en hij hem in zag..quote:
Is inderdaad een mooie. Een van de betere enkelhandige op de tour.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef luckass het volgende:
Wel derde set. Die backhand van Almagro.
Was idd wel te verwachten met deze tweequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
Na 17 minuten is de game voor Murray. 2 ultra pushers tegen elkaar. Dat wordt dus veel overspelen.
quote:
Hoi.quote:
Toch wint Murray elke keer eenvoudig. Toch wel baas boven baasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was idd wel te verwachten met deze twee.
En ineens kan Fish weer tennissen. Toch ook een van de wisselvalligste spelers van de tour....quote:
Je bedoelt Maria zit in een goede vorm, of Li in een slechte?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is ook wel in een weg goede vorm.
Welnee, dit trekt ie deze week nog wel door.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef Norrage het volgende:
En ik zie Roddick ineens met laf passief spel verliezen van monaco straks
Want gravelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Welnee, dit trekt ie deze week nog wel door.
Volgend toernooi een ander verhaal.
Aan die meid is ook geen touw vast te knopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 06:52 schreef Ambrosius het volgende:
The Woz tikt Serena er toch in twee setjes af.
Mijn drawquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |