ghehe ja blijkbaar worden die Oostblokkers nog gekker als ze hun eigen land verlatenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hetzelfde met importtsjechen en hun vaders denk ik
tegen Dimitrov bedoel je denk ikquote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef Salamando het volgende:
Lekker begin Berdych, setverlies van Dimitrov.
Ik dacht 'een set verliezen van Dimitrovquote:
Ik heb Janko ver laten komenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had m in de halve finale van mn challenge draw.
Inderdaad. Het kon me niet echt boeien.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga wint vrij simpel van Kohlschreiber, af en toe aardige punten, maar niet heel boeiend.
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/ma(...)flict-met-zijn-vader
"I know he's my father, but he's annoying me"
iddquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 07:37 schreef Salamando het volgende:
219e in de challenge draw, nog nooit zo hoog gestaan.
Nadat Murray ingevuld is 181e, pas 2 4e rondes fout en voor de rest alles nog open tot de finale. Heb er een goed gevoel bij voor het eerstquote:Op maandag 26 maart 2012 15:30 schreef BobW het volgende:
[..]
19438e in de challenge draw, nog nooit zo laag gestaan
Normaal speel ik op safe, maar deed nu eens gek met Raonic > Murray, Berdych SF, Monfils 2e ronde exit en Granollers, Isner, Lopez en Nalbandian die wel wat verder mochten komen
Ach, die draw hangt er natuurlijk een beetje bij. Het gaat allemaal om de XL-game.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nadat Murray ingevuld is 181e, pas 2 4e rondes fout en voor de rest alles nog open tot de finale. Heb er een goed gevoel bij voor het eerst.
Hoewel het waarschijnlijk straks weer allemaal rood kleurt als het er om gaat.
En toch is Anderson een beetje een speler die onderschat wordt.quote:
Niet door mij in ieder geval.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef Salamando het volgende:
[..]
En toch is Anderson een beetje een speler die onderschat wordt.
Ik ging vanmiddag es opzoeken of Ramos al es eerder tegen Gasquet had gespeeld. Zie ik dat hun enige ontmoeting vorige week in Indian Wells was. 3-6 7-5 6-1 voor Ramos.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Ach, die draw hangt er natuurlijk een beetje bij. Het gaat allemaal om de XL-game.
Gasquet stond 2-5 voor in de tweede ofzo jaquote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag es opzoeken of Ramos al es eerder tegen Gasquet had gespeeld. Zie ik dat hun enige ontmoeting vorige week in Indian Wells was. 3-6 7-5 6-1 voor Ramos.
En dan toch Gasquet picken he
Dan is dit juist hét moment om hem te kiezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag es opzoeken of Ramos al es eerder tegen Gasquet had gespeeld. Zie ik dat hun enige ontmoeting vorige week in Indian Wells was. 3-6 7-5 6-1 voor Ramos.
En dan toch Gasquet picken he
Ik ben ook even weg!quote:
2e set *1-3 achter.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
6-2 Gasquet. Nóg niks aan de hand dus
Ze zouden ook kunnen dubbelen, Kirilenko met Ivanovic tegen wie is de lelijkste naast Bartoli?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef Szura het volgende:
Kirilenko - Bartoli.
Dat is wel een confrontatie van uitersten, qua uiterlijk
Schiavonequote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen dubbelen, Kirilenko met Ivanovic tegen wie is de lelijkste naast Bartoli?
Ik zeg dan Schiavone erbijquote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen dubbelen, Kirilenko met Ivanovic tegen wie is de lelijkste naast Bartoli?
Had tegen Stebe al problemen met z'n bovenbeen en last van kramp, inclusief medical timeouts. Krijg je ervan als je 10 meter achter de baseline gaat staan keepenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:01 schreef Salamando het volgende:
Gasquet begint nu ook voetfouten te maken, die gaat het mentaal compleet verkloten nu vrees ik.
Ah kijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had tegen Stebe al problemen met z'n bovenbeen en last van kramp, inclusief medical timeouts. Krijg je ervan als je 10 meter achter de baseline gaat staan keepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |