quote:Pure Hell was one of the earliest all Black punk-rock bands, established in Philadelphia, Pennsylvania, in 1974,[1] during the high point of punk culture in New York City, London and Los Angeles.[2][3]
Amid the pioneers of the post-garage, acid rock, glam-theatre era of the late 60's/early 70's, Pure Hell were among the first of their kind, comparable to the MC5, Sex Pistols, Dead Boys, Germs, and fellow afropunkers the Bad Brains who have signified Pure Hell as an early influence. Commercially, the band had little success, and only released one single ("These Boots are Made for Walking" b/w "No Rules")[4] and one album (Noise Addiction), which went unreleased for 28 years.[1] Pure Hell also has an unreleased album produced in the mid 1990s by former members of L.A. Guns, Nine Inch Nails, and Lemmy Kilmister of Motörhead, entitled The Black Box.
quote:
Ook al Rhythm & Sound - Rhythm & Sound aan het luisteren?quote:
zie sig. etc,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:56 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ook al Rhythm & Sound - Rhythm & Sound aan het luisteren?.
Verrek. Zie het nu pas! Chill!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
zie sig. etc,
Het weer nodigt er toe uit. Krijg er nooit genoeg van.
nice, als je die shit vet vindt check ook zeker :quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:06 schreef Detroit het volgende:
[..]
Verrek. Zie het nu pas! Chill!
Het weer is er inderdaad erg geschikt voor vandaag..
quote:
^^^^^ Ik ken ze allemaal. Good stuff!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:21 schreef LatonOne het volgende:
[..]
nice, als je die shit vet vindt check ook zeker :
beat pharmacy - wikkid times + remix album en intrusion - seduction of silence en al het echospace/deepchord werk basicly.
nu meer detroit sferen ^^
tijd voor bier op terras
Lol, dat hoor ik wel vakerquote:Op zondag 25 maart 2012 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een vreselijke Ava heb jij![]()
maar goed on topic![]()
ik vind hem raarquote:Op zondag 25 maart 2012 01:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lol, dat hoor ik wel vaker
Maar ik hoor ook vaker dat ik een tof ava heb
Kiezen of delen, mijnheer!
Luister jij maar lekker naar GE, dan praten we er niet meer overquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 01:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Luister jij maar lekker naar GE, dan praten we er niet meer over
GE
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:33 schreef Rick_dB het volgende:
als ik een superheld was was dit mijn theme
Zal me een pokkeherrie zijn dit allemaal "nu" tegelijkertijd luisterenquote:
Ik vind deze versie een stuk beterquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:23 schreef Iemand91 het volgende:
Ben gewoon verslaafd aan deze uitvoering van 'Layla'
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind deze versie een stuk beter![]()
Wauw.quote:
http://deepmix.eu/quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wauw.
Wat is dit voor genre? Heb je meer van dit soort muziek?
Vage site. Lijkt beetje op een radiozender?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
http://deepmix.eu/
Over het algemeen veel van dat soort muziek
Is het ook alleen dan 24 uur non stop zonder reclamequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Vage site. Lijkt beetje op een radiozender?
Weet jij wat dit precies is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is het ook alleen dan 24 uur non stop zonder reclameAlleen dj sets.
Wist niet eens dat je er ook sets kon downloadenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weet jij wat dit precies is?
http://deepmix.eu/select-e.php
Dat nummer staat trouwens ook op Spotify in HQ
Geweldige muziek als deze hoor ik niet vaak.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je er ook sets kon downloaden
Zelfde soort muziek maar soms zijn ze ook wel erg minimaal op deepmix.eu, het is niet altijd zoals nu lekker funky.
Gaaf hè. Luister hier denk ik al zo'n 10 jaar naar zo nu en dan. Muziek is altijd wel zo'n beetje in dezelfde stijl gebleven al die jaren maar toch ook wel mee gegegaan met zijn tijd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Geweldige muziek als deze hoor ik niet vaak.
Ook echt die intro van dat nummer, of het in een grote ruimte afgespeeld wordtquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gaaf hè. Luister hier denk ik al zo'n 10 jaar naar zo nu en dan. Muziek is altijd wel zo'n beetje in dezelfde stijl gebleven al die jaren maar toch ook wel mee gegegaan met zijn tijd.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |