SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te ingewikkeld maarquote:
Goede comboquote:
Natuurlijk niet...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Starbucks op Zuid is een aanrader trouwensextragratischkaramel en andere lekkere zooi, en hij kwam zelfs nog even langs om te vragen of het smaakte
of je die service als man ook krijgt geen idee
but it was NOMS!
Dinsdag langs gelopen en we waren aan het twijfelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Starbucks op Zuid is een aanrader trouwensextragratischkaramel en andere lekkere zooi, en hij kwam zelfs nog even langs om te vragen of het smaakte
of je die service als man ook krijgt geen idee
but it was NOMS!
Ik ga morgen uit eten en daarna naar schiphol starbucks, standaard onze prik al paar jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Dinsdag langs gelopen en we waren aan het twijfelen.
Volgende week eens proberen
Nog nooit starbucks opquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga morgen uit eten en daarna naar schiphol starbucks, standaard onze prik al paar jaar
Ik had van het weekend trouwens een lekker biertje op. Jopen extra stout. Man wat bitter maar wel op een goede manier. Echt een aanrader als je van bitter bier houd.quote:
Hier ook niet, maar drink dan ook geen koffie.quote:
Netjes!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Oja. Zal mij ook even voorstellen![]()
Ik heb wel al wat eerder gepost maar nog niet echt veel. Ik ben iig een diehard gamer sinds de Atari uit kwam. Ben inmiddels net 30 en nog altijd veel aan het gamen alleen nu op de Xbox. Fotografie is een 2e hobby wat ik graag doe in mijn vrije tijd. En daarnaast ben ik een enorme film liefhebber.
Vind dat toch wel netjes ipv zomaar binnen te vallen in een 'hechte' groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Welkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb wel al wat eerder gepost maar nog niet echt veel. Ik ben iig een diehard gamer sinds de Atari uit kwam. Ben inmiddels net 30 en nog altijd veel aan het gamen alleen nu op de Xbox. Fotografie is een 2e hobby wat ik graag doe in mijn vrije tijd. En daarnaast ben ik een enorme film liefhebber.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ben hier alleen om te werken aan kwalitatief goede postsNooit gespeeld. Op een 1 of andere manier spreekt mij dat niet aan al kan ik daar eigenlijk niet over oordelen omdat ik dat nog nooit gespeeld heb. Starwars films daarintegen vind ik wel aardig om te zien al gaat mijn voorkeur uit naar belachelijk vreemde films ala David Lynch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan dat Kotor ook een RPG is? Final fanasy en Skyrim vind ik bijvoorbeeld ook geweldig maar wat ik aan trailers en filmpjes gezien heb van Kotor spreekt mij gewoon niet aan. Waarom kan ik eigenlijk niet uitleggen.
Vetste RPG ooit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nooit gespeeld. Op een 1 of andere manier spreekt mij dat niet aan al kan ik daar eigenlijk niet over oordelen omdat ik dat nog nooit gespeeld heb. Starwars films daarintegen vind ik wel aardig om te zien al gaat mijn voorkeur uit naar belachelijk vreemde films ala David Lynch.
Neem aan dat Kotor ook een RPG is? Final fanasy en Skyrim vind ik bijvoorbeeld ook geweldig maar wat ik aan trailers en filmpjes gezien heb van Kotor spreekt mij gewoon niet aan. Waarom kan ik eigenlijk niet uitleggen.
Ok. Een collega van mij had het er ook al over. Zal het nu zeker in de gaten houden, maar dan meer op een manier van: Is er even echt niets leuks op de markt, iets wat er voor mij nu juist in overvloed is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vetste RPG ooit!
Veel beter dan Mass Effect serieus waar. En ik ben niet eens een star wars fan ofzo.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Welkom, maar het is hier geen groep maar een sekte
DUDEquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ok. Een collega van mij had het er ook al over. Zal het nu zeker in de gaten houden, maar dan meer op een manier van: Is er even echt niets leuks op de markt, iets wat er voor mij nu juist in overvloed is.
[..]Dat klinkt eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DUDE
VETSTE OOIT!Ik had hem al in mijn achterhoofd door die collega maar voorlopig komt dat er niet van. Ik ben ook een enorm fan van shooters ala Gears of Battlefield dus echt veel tijd voor nog een game zit er nu even niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er nu wel van door want ik hoor Mass effect 3 roepen door de verpakking heen![]()
Gears 3 moet ik ook nog!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had hem al in mijn achterhoofd door die collega maar voorlopig komt dat er niet van. Ik ben ook een enorm fan van shooters ala Gears of Battlefield dus echt veel tijd voor nog een game zit er nu even niet in.
Ga er nu wel van door want ik hoor Mass effect 3 roepen door de verpakking heen
Idd heel erg goed in co-op ja. Dat maakt dat spel erg gaaf. en de horde modus blijft gewoon erg tof plus dat je nu ook met de locust kunt spelen in de beast modus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gears 3 moet ik ook nog!
Deel 1 en 2 waren gruwelijk games en vooral de vetste co-op's ooit!
welkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moet ik nog even op antwoorden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef fyah het volgende:
Crysis 2 voor 10 euro op origin. Worth it?Heb de series nooit eerder gespeeld
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welkomPrima hoor. Vind het altijd leuk om tips te geven op andermans foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er nu echt vandoor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 19:47:00 ]
Welkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Koffiequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar drink dan ook geen koffie.
Koffie
Vooral van genietenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog maar een brownie.. Zooo lekker.
quote:
Ik mag niet meer voorlopigquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Volgende week wordt er weer volop gesport!
Hoe komt het?quote:
Naar dokter geweest voor mijn knie vanmorgen, slechte diagnosequote:
wat dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Naar dokter geweest voor mijn knie vanmorgen, slechte diagnose
Chronische aandoening waar geen remedie voor is, alleen fysio kan pijn verlichten.quote:
Wellicht is een second opinion handig. Artsen maken nou eenmaal wel eens een fout bij het stellen van een diagnose. Misschien valt het allemaal mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Chronische aandoening waar geen remedie voor is, alleen fysio kan pijn verlichten.
Blijkt tevens dat het in beide knieën zit.
Wat voor chronische aandoening?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Chronische aandoening waar geen remedie voor is, alleen fysio kan pijn verlichten.
2 dokteren zelfde diagnose, maandag kijken wat fysio zegt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wellicht is een second opinion handig. Artsen maken nou eenmaal wel eens een fout bij het stellen van een diagnose. Misschien valt het allemaal mee.
Precies hoor ik maandag bij fysio maar zit iets mis in/onder/naast/rondom mijn patella.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor chronische aandoening?
En zijn er helemaal geen sportieve dingen meer die je mag? Zoals fietsen, zwemmen, krachttraining voor bovenlichaam?
ah das wel crap danquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
2 dokteren zelfde diagnose, maandag kijken wat fysio zegt.
Welke arts heeft het vastgesteld? Huisarts of orthopeed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
2 dokteren zelfde diagnose, maandag kijken wat fysio zegt.
[..]
Precies hoor ik maandag bij fysio maar zit iets mis in/onder/naast/rondom mijn patella.
Jeetje, ik maandag kutnieuws, jij nuquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Huisarts (verschillende nummer 6 onderhand)quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke arts heeft het vastgesteld? Huisarts of orthopeed?
Rondom patella.. kunnen meerdere dingen zijn. Heeft de arts verder niet uitgelegd waar ze aan denken?
Ik zou de hoop pas opgeven als de orthopeed er ook een oordeel over uitgebracht heeft..quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Huisarts (verschillende nummer 6 onderhand)
Ze vermoedde Patello Femoraal Pijn Syndroom, alleen omdat er weinig verder zichtbaar of te merken is sowieso naar fysio en orthopeed voor verder onderzoek.
Ja, jouw nieuws was ook al kutquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje, ik maandag kutnieuws, jij nuWat een week
Hoop dat ze bij de fysio iets voor je kunnen betekenen
Waarschijnlijk kun je nog wel zwemmen? Dan kun je nog iets van sport doen, het is wel fijn omdat je in het water niet je eigen gewicht mee zeult, ik moet eigenlijk ook zwemmen maarja
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat heb jij voor kutnieuws gehad Shar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VRAAG ES DIE DOORVERWIJZING NAAR ZIEKENHUIS!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze vermoedde Patello Femoraal Pijn Syndroom, alleen omdat er weinig verder zichtbaar of te merken is sowieso naar fysio en orthopeed voor verder onderzoek.
Tuurlijk geef ik de hoop nog niet op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou de hoop pas opgeven als de orthopeed er ook een oordeel over uitgebracht heeft..
Huisartsen zijn goed in pillen schrijven en rust adviseren maar daar houd het snel op.
Kreeg ik niet omdat ziekenhuis geen nut zou hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VRAAG ES DIE DOORVERWIJZING NAAR ZIEKENHUIS!
*rost*
wel rustig aan doen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik de hoop nog niet op.
Tevens houd ik mijzelf nooit aan het gegeven rust houden
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel rustig aan doen!
*rost nog harder*
Ik had al zo'n vermoeden dat ze dat hadden gezegd. Maar zo'n diagnose hoeft niet het einde van sporten te zijn. Er zijn wel succesverhalen in die richting maar ik heb je knie natuurlijk niet gezien dus kan daar verder niet zo over oordelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Orthopeed zal inderdaad niet heel veel toe te voegen hebben als het idd pfps is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik de hoop nog niet op.
Tevens houd ik mijzelf nooit aan het gegeven rust houden
[..]
Kreeg ik niet omdat ziekenhuis geen nut zou hebben.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Knuffel!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel rustig aan doen!
*rost nog harder*
Aan knie is niets te zien, dat is het gehele probleem.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat ze dat hadden gezegd. Maar zo'n diagnose hoeft niet het einde van sporten te zijn. Er zijn wel succesverhalen in die richting maar ik heb je knie natuurlijk niet gezien dus kan daar verder niet zo over oordelen.
Deze huisarts/dokter/geen idee wat het was.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Orthopeed zal inderdaad niet heel veel toe te voegen hebben als het idd pfps is.
zuur hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Deze huisarts/dokter/geen idee wat het was.
Was er 100% zeker van dat het pfps is.
Fysio en orthopeed maar afwachten wat die zeggen
quote:
Tjaquote:
Welke oscar had hij niet mogen winnen dan? Alle belangrijke oscars zijn (terecht) naar andere films gegaan, maar de oscars voor special effects, art direction en cinematography zijn zeer verdiend! De andere twee zijn voor geluid, daar ben ik niet zo in thuis dus kan ik geen mening over geven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Poit het volgende:
Net de film Hugo gekeken.. Best tof, goed gebruik van 3D, maar naar mijn mening geen 5 oscars waard..
Ik bedoelde met zien ook eigenlijk dat ik de knie niet hem onderzocht en dus geen uitspraken kan doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Aan knie is niets te zien, dat is het gehele probleem.
Ook op foto's in ziekenhuis laatste keer was niets te zien
Klinkt goed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Fallen het volgende:
Wat een rot nieuws lees ik hier allemaal. Veel sterkte gewenst en knuffels.![]()
Mijn eerste werkweek zit erop en heb het erg naar mijn zin. Nu net klaar met de avonddienst en een avond vol bijzonderheden. Tof!
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik bedoelde met zien ook eigenlijk dat ik de knie niet hem onderzocht en dus geen uitspraken kan doen.
Klinkt in ieder geval goed dat het bevalt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Fallen het volgende:
Wat een rot nieuws lees ik hier allemaal. Veel sterkte gewenst en knuffels.![]()
Mijn eerste werkweek zit erop en heb het erg naar mijn zin. Nu net klaar met de avonddienst en een avond vol bijzonderheden. Tof!
Fijn dat je nieuwe baan bevalt Fallenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Fallen het volgende:
Bij de meeste mensen die ik zie valt er in eerste instantie niets te zien.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen die ik zie valt er in eerste instantie niets te zien.
Maar bij jou zou ik bijvoorbeeld kijken of de patella wel goed in zijn groeven loopt en of er misschien ene dysbalans van de quadriceps aanwezig is. Met name de vastus medialis wordt vaak in verband gebracht met pfps.
Loopt in ieder geval niet goed in zijn groeven, spieren rondom zijn wel (te) sterk had ze het over.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen die ik zie valt er in eerste instantie niets te zien.
Maar bij jou zou ik bijvoorbeeld kijken of de patella wel goed in zijn groeven loopt en of er misschien ene dysbalans van de quadriceps aanwezig is. Met name de vastus medialis wordt vaak in verband gebracht met pfps.
quote:
Nohh!! Die is lief.quote:
Oh joh ik ben een nerd, gooi nerdtermen er doorheen en ik snap het, verder ben ik een zaagselhoofd door mijn kut medicijnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh!! Die is lief.
Maar dit valt nog wel mee, probeerde juist een beetje op te letten dat ik niet teveel medische termen gebruikte.
Neuh ligt niet aan jou, als jullie werkinhoudelijk gaan praten krijg ik er ook niet zoveel van mee!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh joh ik ben een nerd, gooi nerdtermen er doorheen en ik snap het, verder ben ik een zaagselhoofd door mijn kut medicijnen
Ik begreep het, wel zo handigquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh!! Die is lief.
Maar dit valt nog wel mee, probeerde juist een beetje op te letten dat ik niet teveel medische termen gebruikte.
Ach, valt mee tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh joh ik ben een nerd, gooi nerdtermen er doorheen en ik snap het, verder ben ik een zaagselhoofd door mijn kut medicijnen
werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Neuh ligt niet aan jou, als jullie werkinhoudelijk gaan praten krijg ik er ook niet zoveel van mee!
??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste schatjes![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hoor net dat Poit gaat slapen dus ik ga ook ...Fixed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste schatjes
En trusten all!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik moet het eigenlijk ook, maar ben toen een week of 4 à 5 geweest en merk er echt geen flikker vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje, ik maandag kutnieuws, jij nuWat een week
Hoop dat ze bij de fysio iets voor je kunnen betekenen
Waarschijnlijk kun je nog wel zwemmen? Dan kun je nog iets van sport doen, het is wel fijn omdat je in het water niet je eigen gewicht mee zeult, ik moet eigenlijk ook zwemmen maarja
dankjewelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:18 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh, bijna weekend tot en met maandagen kusjesknuffels voor alle zere lichamen hier
Niet eens een 360?quote:
NOOOOOoooooo.....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil er misschien toch maar weer een halen
Whyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fuck die shit, zonde van je geld..quote:
Dit, niet doenquote:
Grote meidquote:
quote:
hihi you funnyquote:
Je hoeft iig geen uur te wachten voor een game geupdated isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat valt bij de ps3 ook wel mee, vaak zo gebeurd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je hoeft iig geen uur te wachten voor een game geupdated is
Die verplichte installatie van games duurt wel retelangquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat valt bij de ps3 ook wel mee, vaak zo gebeurd.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die verplichte installatie van games duurt wel retelang
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat valt bij de ps3 ook wel mee, vaak zo gebeurd.
same shitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die verplichte installatie van games duurt wel retelang
Truequote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
Er komt voor 95% hetzelfde uit op die consoles, who cares
Daarom heb ik beiden, oh wacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
Ditquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit
Sowieso moet iedereen lekker kopen wat diegene wilt
Ja maar een FF7 remake mag er echt wel komenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
En fuck op met die remakes. Played it all before.
Dat kan alleen maar tegenvallen,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar een FF7 remake mag er echt wel komen
Nja als je het verhaal al niks vond wel, maar met betere graphics zou ik het wel tof vindenquote:
Dan nog, het gaat alleen maar tegenvallen. Het kan de hype die eromheen hangt niet waarmaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je het verhaal al niks vond wel, maar met betere graphics zou ik het wel tof vinden
quote:
Verouderd anti fanboy praatje. Qua exclusives vind ik de PS3 een veel diverser en uitgebreider aanbod hebben dan de xbox.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
Verkopen doet het toch wel, sinds de release van de PS3 zitten mensen er al op te wachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, het gaat alleen maar tegenvallen. Het kan de hype die eromheen hangt niet waarmaken.
Ik heb geen Xbox 360. Om de reden dat ik de paar exclusieves die er zijn op de ps3 beter zijn. Fable kan me niet boeien, want Molyneux hypt alles wat ie doet. Om daarna te falen in een echt goede game. Vroeger was ie beter. Maar sinds Lionheadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Verouderd anti fanboy praatje. Qua exclusives vind ik de PS3 een veel diverser en uitgebreider aanbod hebben dan de xbox.
Een reis naar de E3quote:
Nicequote:
Verkopen vast, maar als je al ziet hoe financieel FFXIII vs gaat floppen. Ze zouden wel heel snel iets in elkaar moeten kunnen zetten om het aantrekkelijk voor zichzelf te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verkopen doet het toch wel, sinds de release van de PS3 zitten mensen er al op te wachten
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen Xbox 360. Om de reden dat ik de paar exclusieves die er zijn op de ps3 beter zijn. Fable kan me niet boeien, want Molyneux hypt alles wat ie doet. Om daarna te falen in een echt goede game. Vroeger was ie beter. Maar sinds Lionhead
En HaloShooters
Tja en anderen zweren bij Halo, Forza en Fable. Die mensen vorig jaar bij het tonen van de trailer van halo 4 gingen los. God knows why.quote:
Gears of War.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen Xbox 360. Om de reden dat ik de paar exclusieves die er zijn op de ps3 beter zijn. Fable kan me niet boeien, want Molyneux hypt alles wat ie doet. Om daarna te falen in een echt goede game. Vroeger was ie beter. Maar sinds Lionhead
En HaloShooters
quote:
quote:
Forza moet ik zeggen vind ik wel een sterke serie, maar dat is ook meer omdat ik racegames altijd wel relaxt vind.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja en anderen zweren bij Halo, Forza en Fable. Die mensen vorig jaar bij het tonen van de trailer van halo 4 gingen los. God knows why.
Gears of War vind ik dan toch een van de weinige de enige shooter die ook op een console soort van leuk zijn.quote:
Translator guyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Forza moet ik zeggen vind ik wel een sterke serie, maar dat is ook meer omdat ik racegames altijd wel relaxt vind.
GT heb ik ook niets op tegen, vind ik toch een andere style racer.
Al vind je het tof, dat is jouw smaak. Een andere dan de mijne. Mijn smaak zorgt ervoor dat ik een PS3 heb gekocht. Ken genoeg mensen die de exclusives op de xbox beter vinden dan op de ps3.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gears of War vind ik dan toch een van de weinige de enige shooter die ook op een console soort van leuk zijn.
Dat hoop ik.quote:
quote:
Heb je het boek gezien van bunny with pancake on his head? Op de laatste pagina is hij deaudquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen en had EXACT hetzelfde
Mijn vriendinnetje is een vakmanvrouw
SPOILARZ!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je het boek gezien van bunny with pancake on his head? Op de laatste pagina is hij deaud
Ik bedoelde ook niet echt dat jij hem leuk moet vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al vind je het tof, dat is jouw smaak. Een andere dan de mijne. Mijn smaak zorgt ervoor dat ik een PS3 heb gekocht. Ken genoeg mensen die de exclusives op de xbox beter vinden dan op de ps3.
20 euro zou ik ook wel over hebben voor een xbox 360quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet echt dat jij hem leuk moet vinden.
Dat was een van de redenen dat ik mijn 360 kocht.
En dat hij 20 eur was.
heb ik liever een portie McD voor...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
20 euro zou ik ook wel over hebben voor een xbox 360
Logischquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze is bevallen en ze is ondergedoken voor mij
Volgens mij is ze overtijd? Tenminste, zoiets zag ik gisteren dacht ik op FB voorbij komen..quote:
Dat komt omdat wij dit weekend geen tijd hadden om ons kindje te pikken!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij is ze overtijd? Tenminste, zoiets zag ik gisteren dacht ik op FB voorbij komen..
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij dit weekend geen tijd hadden om ons kindje te pikken!
Ze is vandaag gesignaleerd. Nog geen bevalling.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
En HaloShooters
Wij kopen wel weer een nieuwe als Fable 4 uitkomt :pquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Shar, je kan denk ik onze 360 wel overnemen.... ding staat toch stof te verzamelen
thanks, maar heb net 2 maanden geleden ook controllers en al mijn zooi weggedaan, ik moet het gewoon niet doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Shar, je kan denk ik onze 360 wel overnemen.... ding staat toch stof te verzamelen
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:19 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wij kopen wel weer een nieuwe als Fable 4 uitkomt :p
Begrijpelijke reactiequote:
Is dat fable4?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
srsly, hier koop je toch geen console voor?
[ afbeelding ]
Neverending Stooooooooooooooooooooooooooooorryyyy.......quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Tuuuuurnn arouuunddddd
Look at what you seeehiiiiiiiiiiiiiiihihiiihihihiiihihiii
In her face,
the mirror of your dreaaaaheheheaaaheaheaaaheaaaamsss!
Als het die stijl zou hebben zou ik het nog overwegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
srsly, hier koop je toch geen console voor?
[ afbeelding ]
Ah, kon het al niet plaatsen. Songteksten en ik gaan niet samenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Neverending Stooooooooooooooooooooooooooooorryyyy.......
DIE IS ZO AWESOMEquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
Wat zijn jullie favoriete game nummers?
Portal- Still alive
C&C- Hell's march
Mirrors edge- Still alive
Fallout- jaren 50 nummers.
Behoorlijk eens met je lijstje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
Portal- Still alive
C&C- Hell's march
Vul het lijstje aub aan met jouw toevoegingen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Behoorlijk eens met je lijstje.
Ik mis wat Megaman 2 nummers, complete Shadow of the Colossus soundtrack en wat Chrono trigger nummers
Als je hem in Grooveshark of Youtube maakt en later deelt ga ik m'n best doen, anders nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vul het lijstje aub aan met jouw toevoegingen.Ik wil een game playlist maken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
Portal- Still alive
C&C- Hell's march
Ik dacht aan spottify.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je hem in Grooveshark of Youtube maakt en later deelt ga ik m'n best doen, anders niet
Haha Hell's March is wel tof jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
Portal- Still alive
C&C- Hell's march
Spotifyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht aan spottify.
Bij youtube zal ik dan mijn echte naam bekend moeten maken.
Ben nu bezig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Spotify
Doe dan Grooveshark. Hoef je tenminste geen account voor te hebben.
AIGHT!!quote:
Hell March ftw iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Die van C&C is ook super vet trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We're not sure what you're looking for!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
http://grooveshark.com/#!/playlist/GAM+SC+Music/-1
Yeah
Kunnen jullie ook nummers toevoegen?
quote:
http://grooveshark.com/#!/notFound maakt ie er vanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
http://grooveshark.com/playlist/GAM+SC+Music/-1
Dit geeft hij zelf toch echt als link.
Ja ik zie het. Iemand een idee hoe ik dat fix?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://grooveshark.com/#!/notFound maakt ie er van
moet je ff googlen op lemon party, daar staat dat helemaal uitgelegd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Iemand een idee hoe ik dat fix?
duh, door dat wit zit NIEMAND hem!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij zit ook in zo'n bootje
Lekker discreet ook.
Waarom wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
duh, door dat wit zit NIEMAND hem!
poit waarom zidde gij nog niet op den spotify?
muziek sharen enzo!quote:
GAY!quote:
Lien !quote:
SPOILER: fok :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:54 schreef Poit het volgende:
WELKE TANTE?SPOILER: fok :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:54 schreef Poit het volgende:
WELKE TANTE?SPOILER: fok :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
moet je ff googlen op lemon party, daar staat dat helemaal uitgelegd.
hey, je trapt in een Xbox360, in een FOK!abo, dan is het niet gek om te denken dat je in een lemon party zou trappen.quote:
20 euro gratis en 1982quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hey, je trapt in een Xbox360, in een FOK!abo, dan is het niet gek om te denken dat je in een lemon party zou trappen.
quote:
Nee hoor, ik ben vrijgezel, hou van gamen en heb alvast twee kinderen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wait a minute, zelfde leeftjid, jij hebt al 2 kids ... IK DOE IETS FOUT
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wait a minute, zelfde leeftjid, jij hebt al 2 kids ... IK DOE IETS FOUT
Perfect match.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:07 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrijgezel, hou van gamen en heb alvast twee kinderen...
Ik zie mogelijkheden...
Truestory.gif
Ziet er tof uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
qftquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:51 schreef SummerBreeze het volgende:
net lekker anderhalf uur met sc-tje gewandeld. Nu wil ik in de tuin zitten, maar daar heb ik last van de buurman
Die is hier al actief sinds de lunchquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is hier al actief sinds wakkerwordtmoment
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stage gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot 2 uur vannacht doorgewerkt om iets af te krijgen (en om 06.45 ging de wekker weer af) kijkt mijn begeleider het vluchtig door en zegt ja zal wel goed zijn...
ALLEMAAL ACHTTEN!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stage gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot 2 uur vannacht doorgewerkt om iets af te krijgen (en om 06.45 ging de wekker weer af) kijkt mijn begeleider het vluchtig door en zegt ja zal wel goed zijn...
Ja letterlijk haha. Alle leerdoelen en competenties hebben een 8 gekregen.quote:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:
gratzquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stage gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trots!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stage gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I dunno... Ik kan niet wachten tot deze uitkomt!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:19 schreef wc-eend het volgende:
Feli lot!!!
ENNNNNN WAAROM WIST IK NIKS VAN DEZE FILM!!!!
Wat doet die gek dan?!?!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:51 schreef SummerBreeze het volgende:
net lekker anderhalf uur met sc-tje gewandeld. Nu wil ik in de tuin zitten, maar daar heb ik last van de buurman
Gewoon die 2 kats van Shar los laten in z'n tuin.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een fok knok ploeg samenstellen om de buurman wat manieren te leren
WRAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:59 schreef Reintji het volgende:
Hmm hier in Brussel moet ik friet bestellen. Dacht dat het patat was
Haha. 1 portie pommes frietes. En dan krijg je er ook nog van die lekkere zure mayonaise bij die smaakt alsof het over de datum is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:59 schreef Reintji het volgende:
Hmm hier in Brussel moet ik friet bestellen. Dacht dat het patat was
Haha WTF! LOL. Sommige katten sporen echt totaal niet. Dit is er zo 1.quote:
Ben daarom ook erg blij dat ik geen auto meer heb.quote:
Tankpasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha WTF! LOL. Sommige katten sporen echt totaal niet. Dit is er zo 1.
[..]
Ben daarom ook erg blij dat ik geen auto meer heb.
Die had ik helaas niet tot mijn beschikking.quote:
Hier wordt alleen schultenbrau gedronken!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Jeetje wat heb ik weer een lekker biertje gehaald.
St. Bernardus Abt 12
Heerlijk Belgisch trappisten bier. Voor een biertje met 10% alcohol toch erg mild van smaak.
[..]
Die had ik helaas niet tot mijn beschikking.
gelukkig red ik het met een tank in de maand meestal wel dus een heel groot verschil is het niet.quote:
Ik ben een enorm bier liefhebber en ik moet zeggen dat Schultenbrau erg goed te drinken is en al helemaal voor die prijs. Dat kun je van ander goedkoop bier echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier wordt alleen schultenbrau gedronken!
Je bent serieus?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben een enorm bier liefhebber en ik moet zeggen dat Schultenbrau erg goed te drinken is en al helemaal voor die prijs. Dat kun je van ander goedkoop bier echt niet zeggen.
Ja echt serieus. Schultenbrau vind ik absoluut geen slecht bier. Toch een vrij unieke smaak en al helemaal vergeleken met andere goedkope biermerken die vaak totaal niet te drinken zijn.quote:
Ik drink het nooooit maar ken het alleen van dat het alcoholistenbier isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja echt serieus. Schultenbrau vind ik absoluut geen slecht bier. Toch een vrij unieke smaak en al helemaal vergeleken met andere goedkope biermerken die vaak totaal niet te drinken zijn.
Dan zal ook wel kloppen omdat het nog geen 2 euro voor een 6pack isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik drink het nooooit maar ken het alleen van dat het alcoholistenbier is
Reiskosten dekt het wel maar goed het is toch veel wat er elke keer in verdwijnt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gelukkig red ik het met een tank in de maand meestal wel dus een heel groot verschil is het niet.
maar als je ver van je werk woont en 3-4 keer in de week moet tanken is het erg zuur ja
Ik heb er nooit gepost eigenlijk. Zit vooral ook in de SC van fotografie en nu sinds kort ook hierquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom zijn die centrale console topics toch zo dood?
Dit vat het inderdaad mooi samenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben een enorm bier liefhebber en ik moet zeggen dat Schultenbrau erg goed te drinken is en al helemaal voor die prijs. Dat kun je van ander goedkoop bier echt niet zeggen.
Nee is echt prima bier voor die prijs.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet dat Petti er ook het nodige van weet dus dan neem ik het wel aan.
Maar het is alsnog slecht toch? ook al is het goedkoop?
GODSkolerequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |