Whyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil er misschien toch maar weer een halen
Fuck die shit, zonde van je geld..quote:
Dit, niet doenquote:
Grote meidquote:
quote:
hihi you funnyquote:
Je hoeft iig geen uur te wachten voor een game geupdated isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat valt bij de ps3 ook wel mee, vaak zo gebeurd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je hoeft iig geen uur te wachten voor een game geupdated is
Die verplichte installatie van games duurt wel retelangquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat valt bij de ps3 ook wel mee, vaak zo gebeurd.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die verplichte installatie van games duurt wel retelang
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat valt bij de ps3 ook wel mee, vaak zo gebeurd.
same shitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die verplichte installatie van games duurt wel retelang
Truequote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
Er komt voor 95% hetzelfde uit op die consoles, who cares
Daarom heb ik beiden, oh wacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
Ditquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit
Sowieso moet iedereen lekker kopen wat diegene wilt
Ja maar een FF7 remake mag er echt wel komenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
En fuck op met die remakes. Played it all before.
Dat kan alleen maar tegenvallen,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar een FF7 remake mag er echt wel komen
Nja als je het verhaal al niks vond wel, maar met betere graphics zou ik het wel tof vindenquote:
Dan nog, het gaat alleen maar tegenvallen. Het kan de hype die eromheen hangt niet waarmaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je het verhaal al niks vond wel, maar met betere graphics zou ik het wel tof vinden
quote:
Verouderd anti fanboy praatje. Qua exclusives vind ik de PS3 een veel diverser en uitgebreider aanbod hebben dan de xbox.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Fanboypraat
Verkopen doet het toch wel, sinds de release van de PS3 zitten mensen er al op te wachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, het gaat alleen maar tegenvallen. Het kan de hype die eromheen hangt niet waarmaken.
Ik heb geen Xbox 360. Om de reden dat ik de paar exclusieves die er zijn op de ps3 beter zijn. Fable kan me niet boeien, want Molyneux hypt alles wat ie doet. Om daarna te falen in een echt goede game. Vroeger was ie beter. Maar sinds Lionheadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Verouderd anti fanboy praatje. Qua exclusives vind ik de PS3 een veel diverser en uitgebreider aanbod hebben dan de xbox.
Een reis naar de E3quote:
Nicequote:
Verkopen vast, maar als je al ziet hoe financieel FFXIII vs gaat floppen. Ze zouden wel heel snel iets in elkaar moeten kunnen zetten om het aantrekkelijk voor zichzelf te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verkopen doet het toch wel, sinds de release van de PS3 zitten mensen er al op te wachten
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen Xbox 360. Om de reden dat ik de paar exclusieves die er zijn op de ps3 beter zijn. Fable kan me niet boeien, want Molyneux hypt alles wat ie doet. Om daarna te falen in een echt goede game. Vroeger was ie beter. Maar sinds Lionhead
En HaloShooters
Tja en anderen zweren bij Halo, Forza en Fable. Die mensen vorig jaar bij het tonen van de trailer van halo 4 gingen los. God knows why.quote:
Gears of War.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen Xbox 360. Om de reden dat ik de paar exclusieves die er zijn op de ps3 beter zijn. Fable kan me niet boeien, want Molyneux hypt alles wat ie doet. Om daarna te falen in een echt goede game. Vroeger was ie beter. Maar sinds Lionhead
En HaloShooters
quote:
quote:
Forza moet ik zeggen vind ik wel een sterke serie, maar dat is ook meer omdat ik racegames altijd wel relaxt vind.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja en anderen zweren bij Halo, Forza en Fable. Die mensen vorig jaar bij het tonen van de trailer van halo 4 gingen los. God knows why.
Gears of War vind ik dan toch een van de weinige de enige shooter die ook op een console soort van leuk zijn.quote:
Translator guyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Forza moet ik zeggen vind ik wel een sterke serie, maar dat is ook meer omdat ik racegames altijd wel relaxt vind.
GT heb ik ook niets op tegen, vind ik toch een andere style racer.
Al vind je het tof, dat is jouw smaak. Een andere dan de mijne. Mijn smaak zorgt ervoor dat ik een PS3 heb gekocht. Ken genoeg mensen die de exclusives op de xbox beter vinden dan op de ps3.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gears of War vind ik dan toch een van de weinige de enige shooter die ook op een console soort van leuk zijn.
Dat hoop ik.quote:
quote:
Heb je het boek gezien van bunny with pancake on his head? Op de laatste pagina is hij deaudquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen en had EXACT hetzelfde
Mijn vriendinnetje is een vakmanvrouw
SPOILARZ!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je het boek gezien van bunny with pancake on his head? Op de laatste pagina is hij deaud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |