Dat begrijp ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik bedoelde met zien ook eigenlijk dat ik de knie niet hem onderzocht en dus geen uitspraken kan doen.
Klinkt in ieder geval goed dat het bevalt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Fallen het volgende:
Wat een rot nieuws lees ik hier allemaal. Veel sterkte gewenst en knuffels.![]()
Mijn eerste werkweek zit erop en heb het erg naar mijn zin. Nu net klaar met de avonddienst en een avond vol bijzonderheden. Tof!
Fijn dat je nieuwe baan bevalt Fallenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Fallen het volgende:
Wat een rot nieuws lees ik hier allemaal. Veel sterkte gewenst en knuffels.![]()
Mijn eerste werkweek zit erop en heb het erg naar mijn zin. Nu net klaar met de avonddienst en een avond vol bijzonderheden. Tof!
Bij de meeste mensen die ik zie valt er in eerste instantie niets te zien.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen die ik zie valt er in eerste instantie niets te zien.
Maar bij jou zou ik bijvoorbeeld kijken of de patella wel goed in zijn groeven loopt en of er misschien ene dysbalans van de quadriceps aanwezig is. Met name de vastus medialis wordt vaak in verband gebracht met pfps.
Loopt in ieder geval niet goed in zijn groeven, spieren rondom zijn wel (te) sterk had ze het over.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen die ik zie valt er in eerste instantie niets te zien.
Maar bij jou zou ik bijvoorbeeld kijken of de patella wel goed in zijn groeven loopt en of er misschien ene dysbalans van de quadriceps aanwezig is. Met name de vastus medialis wordt vaak in verband gebracht met pfps.
quote:
Nohh!! Die is lief.quote:
Oh joh ik ben een nerd, gooi nerdtermen er doorheen en ik snap het, verder ben ik een zaagselhoofd door mijn kut medicijnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh!! Die is lief.
Maar dit valt nog wel mee, probeerde juist een beetje op te letten dat ik niet teveel medische termen gebruikte.
Neuh ligt niet aan jou, als jullie werkinhoudelijk gaan praten krijg ik er ook niet zoveel van mee!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh joh ik ben een nerd, gooi nerdtermen er doorheen en ik snap het, verder ben ik een zaagselhoofd door mijn kut medicijnen
Ik begreep het, wel zo handigquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh!! Die is lief.
Maar dit valt nog wel mee, probeerde juist een beetje op te letten dat ik niet teveel medische termen gebruikte.
Ach, valt mee tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh joh ik ben een nerd, gooi nerdtermen er doorheen en ik snap het, verder ben ik een zaagselhoofd door mijn kut medicijnen
werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Neuh ligt niet aan jou, als jullie werkinhoudelijk gaan praten krijg ik er ook niet zoveel van mee!
??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste schatjes![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hoor net dat Poit gaat slapen dus ik ga ook ...Fixed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste schatjes
En trusten all!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik moet het eigenlijk ook, maar ben toen een week of 4 à 5 geweest en merk er echt geen flikker vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje, ik maandag kutnieuws, jij nuWat een week
Hoop dat ze bij de fysio iets voor je kunnen betekenen
Waarschijnlijk kun je nog wel zwemmen? Dan kun je nog iets van sport doen, het is wel fijn omdat je in het water niet je eigen gewicht mee zeult, ik moet eigenlijk ook zwemmen maarja
dankjewelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:18 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh, bijna weekend tot en met maandagen kusjesknuffels voor alle zere lichamen hier
Niet eens een 360?quote:
NOOOOOoooooo.....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil er misschien toch maar weer een halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |