SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te ingewikkeld maarquote:
Goede comboquote:
Natuurlijk niet...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Starbucks op Zuid is een aanrader trouwensextragratischkaramel en andere lekkere zooi, en hij kwam zelfs nog even langs om te vragen of het smaakte
of je die service als man ook krijgt geen idee
but it was NOMS!
Dinsdag langs gelopen en we waren aan het twijfelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Starbucks op Zuid is een aanrader trouwensextragratischkaramel en andere lekkere zooi, en hij kwam zelfs nog even langs om te vragen of het smaakte
of je die service als man ook krijgt geen idee
but it was NOMS!
Ik ga morgen uit eten en daarna naar schiphol starbucks, standaard onze prik al paar jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Dinsdag langs gelopen en we waren aan het twijfelen.
Volgende week eens proberen
Nog nooit starbucks opquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga morgen uit eten en daarna naar schiphol starbucks, standaard onze prik al paar jaar
Ik had van het weekend trouwens een lekker biertje op. Jopen extra stout. Man wat bitter maar wel op een goede manier. Echt een aanrader als je van bitter bier houd.quote:
Hier ook niet, maar drink dan ook geen koffie.quote:
Netjes!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Oja. Zal mij ook even voorstellen![]()
Ik heb wel al wat eerder gepost maar nog niet echt veel. Ik ben iig een diehard gamer sinds de Atari uit kwam. Ben inmiddels net 30 en nog altijd veel aan het gamen alleen nu op de Xbox. Fotografie is een 2e hobby wat ik graag doe in mijn vrije tijd. En daarnaast ben ik een enorme film liefhebber.
Vind dat toch wel netjes ipv zomaar binnen te vallen in een 'hechte' groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Welkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb wel al wat eerder gepost maar nog niet echt veel. Ik ben iig een diehard gamer sinds de Atari uit kwam. Ben inmiddels net 30 en nog altijd veel aan het gamen alleen nu op de Xbox. Fotografie is een 2e hobby wat ik graag doe in mijn vrije tijd. En daarnaast ben ik een enorme film liefhebber.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ben hier alleen om te werken aan kwalitatief goede postsNooit gespeeld. Op een 1 of andere manier spreekt mij dat niet aan al kan ik daar eigenlijk niet over oordelen omdat ik dat nog nooit gespeeld heb. Starwars films daarintegen vind ik wel aardig om te zien al gaat mijn voorkeur uit naar belachelijk vreemde films ala David Lynch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan dat Kotor ook een RPG is? Final fanasy en Skyrim vind ik bijvoorbeeld ook geweldig maar wat ik aan trailers en filmpjes gezien heb van Kotor spreekt mij gewoon niet aan. Waarom kan ik eigenlijk niet uitleggen.
Vetste RPG ooit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nooit gespeeld. Op een 1 of andere manier spreekt mij dat niet aan al kan ik daar eigenlijk niet over oordelen omdat ik dat nog nooit gespeeld heb. Starwars films daarintegen vind ik wel aardig om te zien al gaat mijn voorkeur uit naar belachelijk vreemde films ala David Lynch.
Neem aan dat Kotor ook een RPG is? Final fanasy en Skyrim vind ik bijvoorbeeld ook geweldig maar wat ik aan trailers en filmpjes gezien heb van Kotor spreekt mij gewoon niet aan. Waarom kan ik eigenlijk niet uitleggen.
Ok. Een collega van mij had het er ook al over. Zal het nu zeker in de gaten houden, maar dan meer op een manier van: Is er even echt niets leuks op de markt, iets wat er voor mij nu juist in overvloed is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vetste RPG ooit!
Veel beter dan Mass Effect serieus waar. En ik ben niet eens een star wars fan ofzo.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Welkom, maar het is hier geen groep maar een sekte
DUDEquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ok. Een collega van mij had het er ook al over. Zal het nu zeker in de gaten houden, maar dan meer op een manier van: Is er even echt niets leuks op de markt, iets wat er voor mij nu juist in overvloed is.
[..]Dat klinkt eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DUDE
VETSTE OOIT!Ik had hem al in mijn achterhoofd door die collega maar voorlopig komt dat er niet van. Ik ben ook een enorm fan van shooters ala Gears of Battlefield dus echt veel tijd voor nog een game zit er nu even niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er nu wel van door want ik hoor Mass effect 3 roepen door de verpakking heen![]()
Gears 3 moet ik ook nog!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had hem al in mijn achterhoofd door die collega maar voorlopig komt dat er niet van. Ik ben ook een enorm fan van shooters ala Gears of Battlefield dus echt veel tijd voor nog een game zit er nu even niet in.
Ga er nu wel van door want ik hoor Mass effect 3 roepen door de verpakking heen
Idd heel erg goed in co-op ja. Dat maakt dat spel erg gaaf. en de horde modus blijft gewoon erg tof plus dat je nu ook met de locust kunt spelen in de beast modus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gears 3 moet ik ook nog!
Deel 1 en 2 waren gruwelijk games en vooral de vetste co-op's ooit!
welkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moet ik nog even op antwoorden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef fyah het volgende:
Crysis 2 voor 10 euro op origin. Worth it?Heb de series nooit eerder gespeeld
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welkomPrima hoor. Vind het altijd leuk om tips te geven op andermans foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er nu echt vandoor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 19:47:00 ]
Welkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Koffiequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar drink dan ook geen koffie.
Koffie
Vooral van genietenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog maar een brownie.. Zooo lekker.
quote:
Ik mag niet meer voorlopigquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Volgende week wordt er weer volop gesport!
Hoe komt het?quote:
Naar dokter geweest voor mijn knie vanmorgen, slechte diagnosequote:
wat dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Naar dokter geweest voor mijn knie vanmorgen, slechte diagnose
Chronische aandoening waar geen remedie voor is, alleen fysio kan pijn verlichten.quote:
Wellicht is een second opinion handig. Artsen maken nou eenmaal wel eens een fout bij het stellen van een diagnose. Misschien valt het allemaal mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Chronische aandoening waar geen remedie voor is, alleen fysio kan pijn verlichten.
Blijkt tevens dat het in beide knieën zit.
Wat voor chronische aandoening?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Chronische aandoening waar geen remedie voor is, alleen fysio kan pijn verlichten.
2 dokteren zelfde diagnose, maandag kijken wat fysio zegt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wellicht is een second opinion handig. Artsen maken nou eenmaal wel eens een fout bij het stellen van een diagnose. Misschien valt het allemaal mee.
Precies hoor ik maandag bij fysio maar zit iets mis in/onder/naast/rondom mijn patella.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor chronische aandoening?
En zijn er helemaal geen sportieve dingen meer die je mag? Zoals fietsen, zwemmen, krachttraining voor bovenlichaam?
ah das wel crap danquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
2 dokteren zelfde diagnose, maandag kijken wat fysio zegt.
Welke arts heeft het vastgesteld? Huisarts of orthopeed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
2 dokteren zelfde diagnose, maandag kijken wat fysio zegt.
[..]
Precies hoor ik maandag bij fysio maar zit iets mis in/onder/naast/rondom mijn patella.
Jeetje, ik maandag kutnieuws, jij nuquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |