http://grooveshark.com/#!/notFound maakt ie er vanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
http://grooveshark.com/playlist/GAM+SC+Music/-1
Dit geeft hij zelf toch echt als link.
Ja ik zie het. Iemand een idee hoe ik dat fix?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://grooveshark.com/#!/notFound maakt ie er van
moet je ff googlen op lemon party, daar staat dat helemaal uitgelegd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Iemand een idee hoe ik dat fix?
duh, door dat wit zit NIEMAND hem!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij zit ook in zo'n bootje
Lekker discreet ook.
Waarom wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
duh, door dat wit zit NIEMAND hem!
poit waarom zidde gij nog niet op den spotify?
muziek sharen enzo!quote:
GAY!quote:
Lien !quote:
SPOILER: fok :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:54 schreef Poit het volgende:
WELKE TANTE?SPOILER: fok :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:54 schreef Poit het volgende:
WELKE TANTE?SPOILER: fok :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
moet je ff googlen op lemon party, daar staat dat helemaal uitgelegd.
hey, je trapt in een Xbox360, in een FOK!abo, dan is het niet gek om te denken dat je in een lemon party zou trappen.quote:
20 euro gratis en 1982quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hey, je trapt in een Xbox360, in een FOK!abo, dan is het niet gek om te denken dat je in een lemon party zou trappen.
quote:
Nee hoor, ik ben vrijgezel, hou van gamen en heb alvast twee kinderen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wait a minute, zelfde leeftjid, jij hebt al 2 kids ... IK DOE IETS FOUT
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wait a minute, zelfde leeftjid, jij hebt al 2 kids ... IK DOE IETS FOUT
Perfect match.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:07 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrijgezel, hou van gamen en heb alvast twee kinderen...
Ik zie mogelijkheden...
Truestory.gif
Ziet er tof uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
qftquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:51 schreef SummerBreeze het volgende:
net lekker anderhalf uur met sc-tje gewandeld. Nu wil ik in de tuin zitten, maar daar heb ik last van de buurman
Die is hier al actief sinds de lunchquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is hier al actief sinds wakkerwordtmoment
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stage gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot 2 uur vannacht doorgewerkt om iets af te krijgen (en om 06.45 ging de wekker weer af) kijkt mijn begeleider het vluchtig door en zegt ja zal wel goed zijn...
ALLEMAAL ACHTTEN!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stage gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot 2 uur vannacht doorgewerkt om iets af te krijgen (en om 06.45 ging de wekker weer af) kijkt mijn begeleider het vluchtig door en zegt ja zal wel goed zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |