Inderdaad, heel erg prachtige timing xDquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
Ik lach me een krul in m'n lul, esses.. Wat een timing!
Correct.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef EllaN het volgende:
Mali, was daar niet een "oefening" afgeblazen?
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
Rave, DSI niet iets voor jou (of welke naam dat nu moge hebben)
Die hele regio is een grote tijdbom, ben benieuwd aan welke kant van de verkapte burgeroorlog zij staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef EllaN het volgende:
Hoop dat de wens voor een democratischer land nu uit gaat komen.
Duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.
Bij het AT pakken ze tegenwoordig de verkeerde mensen op. Misschien dat je daar nog wat kunt betekenen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.
Dek-Sproei-Installatie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
Rave, DSI niet iets voor jou (of welke naam dat nu moge hebben)
Je bedoelt toch niet die omhooggeneukte SP politica?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bij het AT pakken ze tegenwoordig de verkeerde mensen op. Misschien dat je daar nog wat kunt betekenen.
Ik bedoel dit: http://www.nu.nl/algemeen(...)t-verkeerde-man.htmlquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die omhooggeneukte SP politica?
Bulllllquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat je voor de coopertest minder energie op hoeft te brengen
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaanquote:
Marns moeten dacht ik toch wel rennen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaan
Daarbij is een hartsensor op zo'n fiets makkelijker dan wandelend.
En fietsen. Althans, als ik de jongen die ooit naast mij zat zijn sollicitatievoorkeur mocht gelovenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Marns moeten dacht ik toch wel rennen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
<dramatische pauze>
Niet als Rave er iets aan kan doen.
Verdient inderdaad eenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
<dramatische pauze>
Niet als Rave er iets aan kan doen.
quote:
Eerst opzetten, oordelen wij wel of het een verbetering is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn koppie is te knap voor een bivakmuts..
quote:
UH oh, wat heb je nou gedaan...quote:
Niets.quote:
Ja flink klote. Ze mogen wel wat meer solidair zijn met hard werkende mensen. Heb zelf wel een leuk bedrag teruggekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog steeds gefrustreerd mbt mijn aangifte BD
met bacardi.quote:
"we kijken moeilijk, we kijken moeilijk, shit is ingewikkeld."quote:
Congratsquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Royyy het volgende:
Aangenomen voor een andere functie en afdeling op het werk, en toch nog wat goedkopere vliegtickets voor de zomer kunnen vinden.
Gratis bier voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Feli!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Royyy het volgende:
Aangenomen voor een andere functie en afdeling op het werk, en toch nog wat goedkopere vliegtickets voor de zomer kunnen vinden.
Gratis bier voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Wasda? Ik herken op zich wel wat je bedoelt; na een coopertest voor ik me na een paar minuten weer heel aardig. Aan de andere kant krijg je wel vertekende resultaten. Iemand kan totaal geen 'renconditie' hebben en die fietstest toch gemakkelijk halen. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaan
Daarbij is een hartsensor op zo'n fiets makkelijker dan wandelend.
Coups making a comeback?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die hele regio is een grote tijdbom, ben benieuwd aan welke kant van de verkapte burgeroorlog zij staan.
quote:Man ontslagen na scheldpartij op Facebook
Laatste update: 23 maart 2012 16:07 info
AMSTERDAM – Een werknemer van Blokker is de laan uitgestuurd nadat hij zijn werkgever had beledigd op Facebook.
Foto: AFP
Dat schrijft de NOS op basis van een uitspraak van de kantonrechter in Arnhem. De man was boos omdat zijn baas hem geen voorschot wilde betalen en schold hem twee keer uit op zijn Facebook-pagina.
De werknemer noemde zijn baas onder meer een ‘hoerestumperd’. Een van zijn collega’s die met hem bevriend was op Facebook gaf de berichten door aan de werkgever, die de man een officiële waarschuwing gaf.
Hoerebedrijf
Hierna plaatste de man echter het volgende bericht op zijn pagina: “blokker wat een hoerebedrijf spijt dak er ben gaan werken en die mensen ook d er werken vooral me teamleider wat een gore achter de ellebogen nijmegseple nep wout je ken aan die kkstreken van hem wel merken dat hij uit nijmegen ko en wout uis geweest de hoerestumperd ooit komt mijn dag en geloof me dan st ze te janken kkhomo,s”
Hierop werd hij ontslagen. "Deze recent geconstateerde feiten vormen voor Blokker de spreekwoordelijke druppel", zo valt te lezen in de ontslagbrief.
Privédomein
Volgens de werknemer was ontslag onterecht, omdat Facebook tot het privédomein behoort. De rechter vond echter dat het bericht een ‘publiekelijke uiting’ was, omdat vrienden het verder kunnen verspreiden.
Het is voor zover bekend de eerste keer dat een Nederlandse rechter in een openbaar vonnis oordeelt over ontslag na een scheldpartij op de sociale netwerksite.
Nee nee, lotusss werkt niet bij blokker en kan beter spellen. Maar dit gaat in de toekomst een belangrijke uitspraak worden.quote:
Ik moet een beetje huilenquote:blokker wat een hoerebedrijf spijt dak er ben gaan werken en die mensen ook d er werken vooral me teamleider wat een gore achter de ellebogen nijmegseple nep wout je ken aan die kkstreken van hem wel merken dat hij uit nijmegen ko en wout uis geweest de hoerestumperd ooit komt mijn dag en geloof me dan st ze te janken kkhomo,s
Klopt, er zijn een aantal stoelen toegewezen aan de KM maar dat zijn er maar iets van 5 ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:38 schreef Sloggi het volgende:
AchJa, komt er op De Peel een groep mariniers of vlootpersoneel te zitten? Het plaatselijke vodje is er namelijk niet helemaal duidelijk over.
En wéér aangenaaid door een collega. Dan vraag ik me af wat voor collega's je echt hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:17 schreef Esses het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)partij-facebook.html
[..]
Vind deze zwaar terecht anders...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wéér aangenaaid door een collega. Dan vraag ik me af wat voor collega's je echt hebt
ja goed, klonk/schreef als een zatlap. Maar nogmaals, er je werk van maken collega's een oor aan te naaien, imho, not done. Spreek hem er zelf op aan.quote:
To be honest, zo'n persoon verdiend zijn baan niet als hij dergelijke opmerkingen plaatst. Kan je beter een blije collega voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja goed, klonk/schreef als een zatlap. Maar nogmaals, er je werk van maken collega's een oor aan te naaien, imho, not done. Spreek hem er zelf op aan.
Ach, tokkie heb je overal, ook in het bankwezen. Mij viel enkel op de manier van "kritiek" geven. Niet bepaald slim.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
To be honest, zo'n persoon verdiend zijn baan niet als hij dergelijke opmerkingen plaatst. Kan je beter een blije collega voor terug krijgen.
Dit is geen mening meer hebben over het bedrijf. Wees blij dat het bij het bedrijf gemeld is en niet bij de politie.
Hey, ik heb ook wel kritiek op mijn werk. Maar ga dan wel even rekening houden met de tussen-n als je het doet. Maar nee, deze berichten zijn gewoon te belachelijk voor woorden, kom op zeg... Je verdiend dan je baan ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, tokkie heb je overal, ook in het bankwezen. Mij viel enkel op de manier van "kritiek" geven. Niet bepaald slim.
Ikzelf heb ook flinke kritiek op mijn werkgever, dat spui ik ook, maar maak me niet de Jan Lul door dat openbaar te gaan maken op internet. Mag al blij zijn dat ik werk heb.
Mee eens hoor. je mag blij zijn als je al werk hebt.Hij heb z'n kruid verschoten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook wel kritiek op mijn werk. Maar ga dan wel even rekening houden met de tussen-n als je het doet. Maar nee, deze berichten zijn gewoon te belachelijk voor woorden, kom op zeg... Je verdiend dan je baan ook gewoon niet.
quote:Het is niet van belang waar ter wereld de militair een strafbaar feit begaat: de Nederlandse strafwet vergezelt hem overal. Het stelen van een kameel in Afghanistan kan in Arnhem worden berecht.
mariniers zijn (of ze het leuk vinden of niet) gewoon vlootpersoneel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Zeven volgens de krant. Maar zijn het nu mariniers of niet?
als ik mijn FB van voor tot achter op 'alleen zichtbaar voor vrienden' heb staan, dan is dat zeker niet openbaar en kan die "collega" lekker zijn of haar biggenbek dicht houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
To be honest, zo'n persoon verdiend zijn baan niet als hij dergelijke opmerkingen plaatst. Kan je beter een blije collega voor terug krijgen.
Dit is geen mening meer hebben over het bedrijf. Wees blij dat het bij het bedrijf gemeld is en niet bij de politie.
Als jij niet wil dat mensen het hebben over wat jij online hebt staan moet jij het niet gebruiken. Immers wat jij online zet deel jij neit met die 5 goede vrienden, maar met 5 goede vrienden en nog 195 wat minder goede vrienden. Reageerd iemand erop ook nog met zijn 180 vrienden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
als ik mijn FB van voor tot achter op 'alleen zichtbaar voor vrienden' heb staan, dan is dat zeker niet openbaar en kan die "collega" lekker zijn of haar biggenbek dicht houden.
Beide, 5 vloot en 2 marns volgens mij. Nu je zeven zei komt me dat getal idd bekend voor. Maar ik heb me niet zo in het hele toekomstige personele aspect verdiept en dat was ik eigenlijk ook niet van plan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Zeven volgens de krant. Maar zijn het nu mariniers of niet?
ik wil op m'n persoonlijke profiel kunnen roeptoeteren wat ik wil. Of moet ik daar OOK op zetten dat ik facebook op persoonlijke titel?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij niet wil dat mensen het hebben over wat jij online hebt staan moet jij het niet gebruiken. Immers wat jij online zet deel jij neit met die 5 goede vrienden, maar met 5 goede vrienden en nog 195 wat minder goede vrienden. Reageerd iemand erop ook nog met zijn 180 vrienden.
Nee hoor, want het heeft niets te maken met of jij militair bent of niet. Maar als jij de baas schaad in jouw berichtgeving kan de baas daarnaar handelen. Of je militair of burger bent, of je voor def of niet werkt. Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik wil op m'n persoonlijke profiel kunnen roeptoeteren wat ik wil. Of moet ik daar OOK op zetten dat ik facebook op persoonlijke titel?
Tot zover je ondertitel...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, want het heeft niets te maken met of jij militair bent of niet. Maar als jij de baas schaad in jouw berichtgeving kan de baas daarnaar handelen. Of je militair of burger bent, of je voor def of niet werkt. Maakt niet uit.
Dat het niet slim is om dergelijke uitlatingen op FB te zetten ben ik met je eens, echter gaan sommige bedrijven wel heel ver met dit soort dingen. (overigens was dat wel te verwachten natuurlijk).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef EllaN het volgende:
Mensen moeten leren niet te kotsen op Facebook.
(Enkel mijn mening.)
Gaat er niet om dat ik militair ben of niet. Ik (en andere met mij) willen gewoon kunnen zeggen wat en wanneer ze willen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, want het heeft niets te maken met of jij militair bent of niet. Maar als jij de baas schaad in jouw berichtgeving kan de baas daarnaar handelen. Of je militair of burger bent, of je voor def of niet werkt. Maakt niet uit.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het niet slim is om dergelijke uitlatingen op FB te zetten ben ik met je eens, echter gaan sommige bedrijven wel heel ver met dit soort dingen. (overigens was dat wel te verwachten natuurlijk).
Sollicitant gevraagd om Facebook wachtwoord.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beide, 5 vloot en 2 marns volgens mij. Nu je zeven zei komt me dat getal idd bekend voor. Maar ik heb me niet zo in het hele toekomstige personele aspect verdiept en dat was ik eigenlijk ook niet van plan.
mijn ondertitel is een opgelegde verplichtingquote:
mooi voorbeeld van een hersencel te weinig. er zijn voorbeelden te over waar een krachtterm links en rechts gebezigd word, ook hier op fok. doh, logisch. maar je behaald hier een publiek van duizend man, op je facebook als er mensen reageren, hoe dicht je het ook timmert, zien hun vrienden het ook. op een marktplein dit over blokker roepen is ook officiële waarschuwing, dan verwijtbaar ontslag op staande voet. terecht, schijnbaar verschillen de meningen over fatsoensnormen dermate dat de verhoudingsband werkgever werknemer en alle bijbehorende fatsoensnormen geschaad zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:47 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik militair ben of niet. Ik (en andere met mij) willen gewoon kunnen zeggen wat en wanneer ze willen.
zie ook dit
dit klopt ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het niet slim is om dergelijke uitlatingen op FB te zetten ben ik met je eens, echter gaan sommige bedrijven wel heel ver met dit soort dingen. (overigens was dat wel te verwachten natuurlijk).
Sollicitant gevraagd om Facebook wachtwoord.
Heb je daar echt achteraf nog iets over gehoord?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al problemen gekregen omdat ik als militair op een openbaar forum een oud-militair verweet dat onbeschoft tegen hem zijn hetzelfde is als stront tegen een giertank smeren dus ik zeg hoi.
ik had kunnen weten dat jij alleen maar in zwart-wit kan denken..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef Esses het volgende:
[..]
mooi voorbeeld van een hersencel te weinig. er zijn voorbeelden te over waar een krachtterm links en rechts gebezigd word, ook hier op fok. doh, logisch. maar je behaald hier een publiek van duizend man, op je facebook als er mensen reageren, hoe dicht je het ook timmert, zien hun vrienden het ook. op een marktplein dit over blokker roepen is ook officiële waarschuwing, dan verwijtbaar ontslag op staande voet. terecht, schijnbaar verschillen de meningen over fatsoensnormen dermate dat de verhoudingsband werkgever werknemer en alle bijbehorende fatsoensnormen geschaad zijn.
dat is ook direct het mooie aan facebook, het is niet gemaakt om prive te zijn tussen twee mensen, maar tussen de 2 mensen en hun vierhonderd volgers. suite a difference. Lijkt wel damschreeuwen.
van de baas?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat ik Clan een toffe peer vind en zijn mening respecteer.
En ik denk in heel andere, specifieke voorbeelden, zoals Ananninga en de NS. Maar betekend dat meteen dat ik een hersencel tekort heb?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:55 schreef Esses het volgende:
nee, ik denk in een heel specifiek (blokker) voorbeeld.
Whut? Het is bijna 1 april dat bedoel je toch... toch???quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al problemen gekregen omdat ik als militair op een openbaar forum een oud-militair verweet dat onbeschoft tegen hem zijn hetzelfde is als stront tegen een giertank smeren dus ik zeg hoi.
Nou, om eerlijk te zijn de mongolentweets van annabel hebben niets met haar werkgever te maken, tot op het moment dat zij het in de tijd van de baas doet. Alles wat je in de tijd van de baas doet is immers eigendom van je baas. Plus onder baas zijn tijd niet netjes, wat ze dan tweet is een privézaak, (terrecht) maar zou op een ander tijdstip moetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En ik denk in heel andere, specifieke voorbeelden, zoals Ananninga en de NS. Maar betekend dat meteen dat ik een hersencel tekort heb?
Mogguhquote:
Nee dank. Zit nog aan het bier.quote:
Nee, de hele nacht wezen dansen in ABO.quote:
pfffffquote:Op zondag 25 maart 2012 06:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de hele nacht wezen dansen in ABO.
Gelukkig mocht ik d muziek kiezen.;)quote:
3 geloof ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 06:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
hoeveel topics versleten vannacht?
Good heavensquote:
Beter.quote:Op zondag 25 maart 2012 06:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Good heavens
Ohh we gaan de 9de (paasmaandag) weer naar Engeland.
Dude, dat zijn nog veel posts te gaanquote:Op zondag 25 maart 2012 07:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter.![]()
Laatste post in ABO is trouwens voor jou.
Kijk maar eens naar de laatste post.quote:Op zondag 25 maart 2012 07:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dude, dat zijn nog veel posts te gaan
Ben net wakker, en zit aan koffie met zware shag.
Nice. Misschien dat ik in de zomer weer naar de RIAT ga. Moet even kijken hoe het loopt met andere plannen.quote:Op zondag 25 maart 2012 06:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Good heavens
Ohh we gaan de 9de (paasmaandag) weer naar Engeland.
Ik niet.quote:
Als ik zou moeten werken, dan heb ik de wacht aan boord.quote:
Voor t eerst in 6 jaar nietquote:
Dat, of hij wilde zeker zijn dat er niet nog een patroon in was? Het zijn wel de situaties waarin je blij bent met je drills, lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
Het moment op 09:42 dat hij erachter kwam dat ie z'n wapen halfgeladen had..
Nee, storing. Op 7:25 gespannen, vervolgens nieuwe band aangebracht. Wsl 1e patroon niet goed op aanbrengvlak, je hoort de afsluiter ook naar voren gaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
Het moment op 09:42 dat hij erachter kwam dat ie z'n wapen halfgeladen had..
Is gewoon geknoei van de eerste orde. Betrokkene is rechts, rechterhandschoen gaat uit, pakt granaat in de linkerhand, verwijdert pin met rechterhand en pakt vervolgens de granaat over in de rechterhand om te werpen, waarbij hij ondertussen aan het prutsen is om de beugel op zijn plaats te houden.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:35 schreef hcwp het volgende:
Mwah, snap wel dat je een beetje zenuwachtig wordt van een granaat
Godver de minimi is natuurlijk ook een open-bolt.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, storing. Op 7:25 gespannen, vervolgens nieuwe band aangebracht. Wsl 1e patroon niet goed op aanbrengvlak, je hoort de afsluiter ook naar voren gaan.
Ik zit me meer te verbazen over dat gepruts met die handgranaat, dat overpakken.
* AchJa Sporten gaat.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef jankaas020 het volgende:
Heel [def] zit natuurlijk wild perend op het terras, wat een rust hier.
Wel regelmatig van arm wisselen tijdens het drinken.quote:
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef jankaas020 het volgende:
Heel [def] zit natuurlijk wild perend op het terras, wat een rust hier.
Zit AchJa in je kofferbak?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, voor morgen ff een afspraak met de garage gemaakt, mijn auto maakt een wel héél sportief geluid
2400 Cooper?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef AchJa het volgende:
En terug... binnenkort weer DCP, moest ff checken of dat nog te halen is. Nu peuk en bier.
2400 meter met mezelf boos maken... heb ik weer 200 teveel gelopen.
Ohh ja, omdat jij een ouwe lul bent mag je minder lopenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, vond het wel best... ik moet 2200 lopen...
Moet te doen zijn lijkt mequote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, vond het wel best... ik moet 2200 lopen...
Correct. Versleten oude wrakken mogen het wat kalmer aan doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, omdat jij een ouwe lul bent mag je minder lopen
Nu ja, wrak, jij zuipt zoals het een goede Opper betaamd, de Jan Snot er wel uitquote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Versleten oude wrakken mogen het wat kalmer aan doen.
Tja, makkelijker kunnen we het niet maken, wel moeilijker, aldus de IBGquote:Op maandag 26 maart 2012 17:24 schreef Sloggi het volgende:
Weten jullie nog dat ik geen studiefinanciering had gekregen en dat had na een maand waarin ik drie keer gebeld en één keer gemaild heb verholpen zou zijn?
Dat is het niet.
Moet je die moraalridder eens horen!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:31 schreef Esses het volgende:
achja schat zichzelf te jong in met der 2200 meter. hij zeikt iig als een bejaarde! :-)
Hey, ik hoef ook maar 1900 !quote:
Je gaat maar met je ouwe kadaver ceremonieel staan!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:31 schreef AchJa het volgende:
Kut, dat is waar ook... Kijken of ik nog verlof kan schrijven.
Defensie Nieuws Topic #13
Ik zeik als een bejaarde xDquote:
OMG lees even terug, achja zeikt als een ouwe dus 2200... ik zeik als een bejaarde dus 1900. Gedrag afgezet tegen leeftijd?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:00 schreef Sloggi het volgende:
Haai zonder.
[..]
Je bent een vrouw?
Serieus, hoe zit dat? 1900 is niet bepaald veel.
Mooi zonnetje?quote:
Ben jij even blij dat je een vrouw bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
[..]
OMG lees even terug, achja zeikt als een ouwe dus 2200... ik zeik als een bejaarde dus 1900. Gedrag afgezet tegen leeftijd?
Nee, mannen hoeven pas vanaf 51 1900 meter. Terwijl dat het start"tarief" is voor een 18 jarige vrouw
Daarom is het dus 1900 meterquote:Op maandag 26 maart 2012 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat je een vrouw bent.
Pff. Belachelijkquote:Op maandag 26 maart 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
[..]
OMG lees even terug, achja zeikt als een ouwe dus 2200... ik zeik als een bejaarde dus 1900. Gedrag afgezet tegen leeftijd?
Nee, mannen hoeven pas vanaf 51 1900 meter. Terwijl dat het start"tarief" is voor een 18 jarige vrouw
Vind ik wel, waarom moet ik 1900 meter terwijl de man van 18 er 2400 moet...quote:
En als je nou een bejaarde vrouw bent?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom is het dus 1900 meterEn vrouwen zeiken als een bejaarde
2 pushups 4 situps en 1400 meter ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En als je nou een bejaarde vrouw bent?
Dat dus!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat huis is pas echt van je als je de hypoteek hebt afbetaald.
Maar gefeliciteerd. Grote villa?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:20 schreef Vinz0r het volgende:
Maandag eindelijk de sleutel van mn eigen huis!
Hoeveel pushups, situps en pullups moeten jullie dames?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:24 schreef Esses het volgende:
[..]
2 pushups 4 situps en 1400 meter ofzo.
Tja op die leeftijd hebben jullie allemaal al hangtieten dus dan gaan pushups wat lastig.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:24 schreef Esses het volgende:
[..]
2 pushups 4 situps en 1400 meter ofzo.
Pullups, bij defensie? Doe ff normaal.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel pushups, situps en pullups moeten jullie dames?
En hoeveel punten/ tijd is "voldoende"?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik hoef maar 56 pushups, 66 situps, en de 2 mijl in 14:24 te lopen om overal een 100 te scoren.
Hangt er vanaf hoe je scoord. Gaat hier na geslacht en leefdtijds groep. Maar als je even je best doet haal je de eisen op je sloven.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hoeveel punten/ tijd is "voldoende"?
Wij werken nl. niet met punten.
Ik wil me juist niet uitslovenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je scoord. Gaat hier na geslacht en leefdtijds groep. Maar als je even je best doet haal je de eisen op je sloven.
Ah, okee.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je scoord. Gaat hier na geslacht en leefdtijds groep. Maar als je even je best doet haal je de eisen op je sloven.
Op Sjakies wondersloffen dan zeker?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Haai! Long time no see!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nou, so long was 't niet :pquote:
Heb je hellemaal geen wondersloffen voor nodig.Heb hier een application for 100 pushups en 200 situps en met een beetje ruggegraat (dus niet voor officieren weggelegt) kan je dat mooi trainen.En lopen doe je elke dag, dus 2 miles wat sneller lopen lukt ook.quote:
Momenteel 2 knappe slaapkamers en knapp zolder, maar is beetje gedateerdquote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd. Grote villa?
Is Oh oh Cherso weer op tv dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar weer eens mij favo programma kijken
Hij heeft spuiten en slikken ook opgenomen xDquote:
Heb je mooi de kat in de zak gekocht.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:59 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Momenteel 2 knappe slaapkamers en knapp zolder, maar is beetje gedateerd
Dat is jouw mening :pquote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb je mooi de kat in de zak gekocht.
Ja is het ook, maar ik had dus wel even mooi een huis/appartement gekocht welke ook een keuken, badkamer, en woonkamer had.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar ik had dus wel even mooi een huis/appartement gekocht welke ook een keuken, badkamer, en woonkamer had.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar ik had dus wel even mooi een huis/appartement gekocht welke ook een keuken, badkamer, en woonkamer had.
De rest is weggewaaid?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vertel, waar ging het mis?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef Esses het volgende:
Helaas de spuiten en slikken test niet perfect gemaakt.
Bij 2 vraagjes, een 9.3... Je zou bijna denken dat ik drugs gebruik.quote:
Die pushups zijn pittig (ervan uitgaande dat je je kop naar voren houdt en je ze langzaam moet uitvoeren), de rest is inderdaad prima te doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb je hellemaal geen wondersloffen voor nodig.Heb hier een application for 100 pushups en 200 situps en met een beetje ruggegraat (dus niet voor officieren weggelegt) kan je dat mooi trainen.En lopen doe je elke dag, dus 2 miles wat sneller lopen lukt ook.
Nee, maar dat heb jij weer gemist.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef Pumatje het volgende:
Ben er weer lui, iedereen hier braaf geweest ?
Tof.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_van_boot_af__.html
geniaal!!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_van_boot_af__.html
weer een bon?quote:
Die zonnebril, die hand voor z'n mond. Super!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
geniaal!!!!
Oh wat moet die man achter dat waterkanon hebben gegniffeld zeg.
Zit dat ding met gouden bouten vast ofzo...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Dealer-erkend bedrijf, de hoofdprijs van ¤860
Bij een ander, ¤540
Bij waar ik ga, dus bovenstaand bedrag van ¤475
De huidige zaten vast gelast, schijnbaar door de vorige eigenaar gedaan. Pijp en achterstuk zit geheel los, en maakt een hels kabaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit dat ding met gouden bouten vast ofzo...
Zijn geen grappen nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De huidige zaten vast gelast, schijnbaar door de vorige eigenaar gedaan. Pijp en achterstuk zit geheel los, en maakt een hels kabaal.
Maar het is idd een dure grap.
Als het nog te lassen viel had ik wel een adresje waar ik voor ¤30 mee klaar was. Echter is het hele stuk gewoon echt verrot en verroest.quote:
Ga zelf eens klussen, uitlaatje is zo gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het nog te lassen viel had ik wel een adresje waar ik voor ¤30 mee klaar was. Echter is het hele stuk gewoon echt verrot en verroest.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga zelf eens klussen, uitlaatje is zo gedaan
Bij die Mugen zit goeie koelpasta.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Even PC upgradeje bestellen:
http://tweakers.net/gallery/244957?wish_id=258594#tab:wenslijst
Als jullie het voor 150 euro binnen een week kunnen repareren, kom maar op dan!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik hield even mijn hart vast maar het valt me nog meequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Even PC upgradeje bestellen:
http://tweakers.net/gallery/244957?wish_id=258594#tab:wenslijst
Nee, in een zakje. Niet handig om te bewaren dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh. Ook een tubetje/spuit? Want ik heb nog geen tubetjes koelpasta thuis liggen.
Dit valt niet meer te lassen, zelf mogen aanschouwen. Hij zal de komende APK ook niet meer doorkomen vanwege doorgeroeste stukken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb deze Cooler Master kast:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, in een zakje. Niet handig om te bewaren dus.
Maare past die wel in je kast? Ik heb hem ook en het past bij mij maar net, kast is 20cm breed.
Nou, dan bestel je een eindpijp en zet je er zelf onder. In de buurt zo'n hobby garage opzoeken met brug en klaar ben je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit valt niet meer te lassen, zelf mogen aanschouwen. Hij zal de komende APK ook niet meer doorkomen vanwege doorgeroeste stukken.
Nee, ding is nog de originele uitlaat. Vanaf de kathalysator tot het einde is het gewoon echt verrot.
Tja, zou evt kunnen. Echter, zoals ik al schreef, is niet enkel de eindpijp.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dan bestel je een eindpijp en zet je er zelf onder. In de buurt zo'n hobby garage opzoeken met brug en klaar ben je.
Ga je naar de sloop, haal je een hele uitlaat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, zou evt kunnen. Echter, zoals ik al schreef, is niet enkel de eindpijp.
Die koeler is best lomp groot.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb deze Cooler Master kast:
http://tweakers.net/price(...)urion-5-cac-t05.html
Had ergens in een review gelezen dat hij wel hoorde te passen. Dus ik hoop het.
Ja, ik hoor altijd verhalen over hoe groot die cooler isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die koeler is best lomp groot.
En ik gebruik altijd Dow Corning pasta, 100 gram voor weinig en net zo goed als al die dure meuk.
[ afbeelding ]
Gok dat ik het met AJ met 2/3uurtjes wel gedaan heb?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als jullie het voor 150 euro binnen een week kunnen repareren, kom maar op dan!
Wedden van niet....
tientje voor een tube Kun jaren vooruit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik hoor altijd verhalen over hoe groot die cooler is. Gewoon hopen op het beste
.
Is een optie. Ik zit nu ff te kijken op een webshop voor uitlaten:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga je naar de sloop, haal je een hele uitlaat?
Einddemper met middenpijp? Dan doen we het nog rustig aan...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gok dat ik het met AJ met 2/3uurtjes wel gedaan heb?
Hm, thanks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
tientje voor een tube Kun jaren vooruit.
Ik geef je graag het geld als jij dat voor me wilt doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Einddemper met middenpijp? Dan doen we het nog rustig aan...
Vind het prima, kom maar langs in de Peel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef Esses het volgende:
Daarom is mijn auto bij ome AchJa in onderhoud toch AchJa?
Als jij 's avonds tijd hebt en met de onderdelen naar de Peel rijdt wil ik dat best doen. Maar dan moet je wel lid worden van de hobbyclub hier. Gaat op kenteken. Kost je 16 euro per jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geef je graag het geld als jij dat voor me wilt doen
's avonds geen tijd. Heb ook avonddiensten tot 19:00 uurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jij 's avonds tijd hebt en met de onderdelen naar de Peel rijdt wil ik dat best doen. Maar dan moet je wel lid worden van de hobbyclub hier. Gaat op kenteken. Kost je 16 euro per jaar.
Dit is de tijd MET pauzes, nors om ons heen kijken en roken hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Einddemper met middenpijp? Dan doen we het nog rustig aan...
grote kamer? of zoiets als ik toen in Breda had?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:15 schreef hoogvlieger het volgende:
Bitches... zondag verhuizen naar mn nieuwe kamer. Iig voor tot augustus.
Oh, okee. Dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit is de tijd MET pauzes, nors om ons heen kijken en roken he
Het is na 10en dus hij zal z'n nagels wel aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je niet nog ergens wat flits- of laserwerkzaamheden?
Of wapenonderhoud, lens poetsen enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is na 10en dus hij zal z'n nagels wel aan het doen zijn.
Ongeveer 12 m2, maar hij is wel 4 meter hoog en heeft daardoor een tweepersoons bovenslaper met kledingkasten boven in de kamer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
grote kamer? of zoiets als ik toen in Breda had?
Dat scheelt idd nogal in de ruimte ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ongeveer 12 m2, maar hij is wel 4 meter hoog en heeft daardoor een tweepersoons bovenslaper met kledingkasten boven in de kamer.
Absoluut. Boven is er zeker ook nog 2x4m waar die bed en kasten staan. Beneden staan nu een bureau, boekekast en bank en is er nog wat extra ruimte over. Jammer dat het voor nu maar tot augustus is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat scheelt idd nogal in de ruimte ja.
Duh... spuit elf...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:03 schreef Pumatje het volgende:
wat voor uitlaat rommel?
Imitatie brezan pijp is prima hoor...
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:18 schreef m.k het volgende:
iemand gehoord van de twee f16`s in Afghanistan? ik dacht dat ze alleen maar mochten schieten als er op Nederlandse troepen werd geschoten?
niet dat ik daar achter sta...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.Dacht dat je er alles al van zou wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)t-bom-in-afghanistanOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Als ze toevallig al in de lucht zijn mogen ze bondgenoten te hulp schieten. Staan ze op het moment dat een verzoek binnenkomt op de grond, dan is het jammer maar helaas...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:18 schreef m.k het volgende:
iemand gehoord van de twee f16`s in Afghanistan? ik dacht dat ze alleen maar mochten schieten als er op Nederlandse troepen werd geschoten?
niet dat ik daar achter sta...
Ja, hoe komt die kerel dan met prijzen waar je een in goud gegoten exemplaar voor krijgt?quote:
Mogguh, Alweer 2uurtjes bezig...quote:
De prijzen waar hij uiteindelijk mee komt (die linkjes) is imitatie spul. En alleen de einddemper is goedkoper te krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:28 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja, hoe komt die kerel dan met prijzen waar je een in goud gegoten exemplaar voor krijgt?
Gezocht naar een autohobbyclub te Gorinchem, niet gevonden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
De prijzen waar hij uiteindelijk mee komt (die linkjes) is imitatie spul. En alleen de einddemper is goedkoper te krijgen.
Thanks, De peel, garderen, woon in Gorinchem, eens kijken wat het dichtste bij is, maakt geloof ik niet veel uitquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef Bouke-p het volgende:
Als je naar garderen komt, help ik wel ff savonds. Ben toch lid van de hobbyclub en staat niet op kenteken. Drempelgeld is wel 3eu :p
Nog familieleden elders in het land die handig zijn met auto's?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef Bouke-p het volgende:
Als je naar garderen komt, help ik wel ff savonds. Ben toch lid van de hobbyclub en staat niet op kenteken. Drempelgeld is wel 3eu :p
Moet je zelf aanvragen op intranet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Krijgen wij als het goed is binnekort. Al zeiden ze dat ook over het SMP pakket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |