Inderdaad, heel erg prachtige timing xDquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
Ik lach me een krul in m'n lul, esses.. Wat een timing!
Correct.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef EllaN het volgende:
Mali, was daar niet een "oefening" afgeblazen?
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
Rave, DSI niet iets voor jou (of welke naam dat nu moge hebben)
Die hele regio is een grote tijdbom, ben benieuwd aan welke kant van de verkapte burgeroorlog zij staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef EllaN het volgende:
Hoop dat de wens voor een democratischer land nu uit gaat komen.
Duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.
Bij het AT pakken ze tegenwoordig de verkeerde mensen op. Misschien dat je daar nog wat kunt betekenen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.
Dek-Sproei-Installatie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
Rave, DSI niet iets voor jou (of welke naam dat nu moge hebben)
Je bedoelt toch niet die omhooggeneukte SP politica?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bij het AT pakken ze tegenwoordig de verkeerde mensen op. Misschien dat je daar nog wat kunt betekenen.
Ik bedoel dit: http://www.nu.nl/algemeen(...)t-verkeerde-man.htmlquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die omhooggeneukte SP politica?
Bulllllquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat je voor de coopertest minder energie op hoeft te brengen
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaanquote:
Marns moeten dacht ik toch wel rennen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaan
Daarbij is een hartsensor op zo'n fiets makkelijker dan wandelend.
En fietsen. Althans, als ik de jongen die ooit naast mij zat zijn sollicitatievoorkeur mocht gelovenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Marns moeten dacht ik toch wel rennen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
<dramatische pauze>
Niet als Rave er iets aan kan doen.
Verdient inderdaad eenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
<dramatische pauze>
Niet als Rave er iets aan kan doen.
quote:
Eerst opzetten, oordelen wij wel of het een verbetering is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn koppie is te knap voor een bivakmuts..
quote:
UH oh, wat heb je nou gedaan...quote:
Niets.quote:
Ja flink klote. Ze mogen wel wat meer solidair zijn met hard werkende mensen. Heb zelf wel een leuk bedrag teruggekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog steeds gefrustreerd mbt mijn aangifte BD
met bacardi.quote:
"we kijken moeilijk, we kijken moeilijk, shit is ingewikkeld."quote:
Congratsquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Royyy het volgende:
Aangenomen voor een andere functie en afdeling op het werk, en toch nog wat goedkopere vliegtickets voor de zomer kunnen vinden.
Gratis bier voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Feli!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Royyy het volgende:
Aangenomen voor een andere functie en afdeling op het werk, en toch nog wat goedkopere vliegtickets voor de zomer kunnen vinden.
Gratis bier voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Wasda? Ik herken op zich wel wat je bedoelt; na een coopertest voor ik me na een paar minuten weer heel aardig. Aan de andere kant krijg je wel vertekende resultaten. Iemand kan totaal geen 'renconditie' hebben en die fietstest toch gemakkelijk halen. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaan
Daarbij is een hartsensor op zo'n fiets makkelijker dan wandelend.
Coups making a comeback?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die hele regio is een grote tijdbom, ben benieuwd aan welke kant van de verkapte burgeroorlog zij staan.
quote:Man ontslagen na scheldpartij op Facebook
Laatste update: 23 maart 2012 16:07 info
AMSTERDAM – Een werknemer van Blokker is de laan uitgestuurd nadat hij zijn werkgever had beledigd op Facebook.
Foto: AFP
Dat schrijft de NOS op basis van een uitspraak van de kantonrechter in Arnhem. De man was boos omdat zijn baas hem geen voorschot wilde betalen en schold hem twee keer uit op zijn Facebook-pagina.
De werknemer noemde zijn baas onder meer een ‘hoerestumperd’. Een van zijn collega’s die met hem bevriend was op Facebook gaf de berichten door aan de werkgever, die de man een officiële waarschuwing gaf.
Hoerebedrijf
Hierna plaatste de man echter het volgende bericht op zijn pagina: “blokker wat een hoerebedrijf spijt dak er ben gaan werken en die mensen ook d er werken vooral me teamleider wat een gore achter de ellebogen nijmegseple nep wout je ken aan die kkstreken van hem wel merken dat hij uit nijmegen ko en wout uis geweest de hoerestumperd ooit komt mijn dag en geloof me dan st ze te janken kkhomo,s”
Hierop werd hij ontslagen. "Deze recent geconstateerde feiten vormen voor Blokker de spreekwoordelijke druppel", zo valt te lezen in de ontslagbrief.
Privédomein
Volgens de werknemer was ontslag onterecht, omdat Facebook tot het privédomein behoort. De rechter vond echter dat het bericht een ‘publiekelijke uiting’ was, omdat vrienden het verder kunnen verspreiden.
Het is voor zover bekend de eerste keer dat een Nederlandse rechter in een openbaar vonnis oordeelt over ontslag na een scheldpartij op de sociale netwerksite.
Nee nee, lotusss werkt niet bij blokker en kan beter spellen. Maar dit gaat in de toekomst een belangrijke uitspraak worden.quote:
Ik moet een beetje huilenquote:blokker wat een hoerebedrijf spijt dak er ben gaan werken en die mensen ook d er werken vooral me teamleider wat een gore achter de ellebogen nijmegseple nep wout je ken aan die kkstreken van hem wel merken dat hij uit nijmegen ko en wout uis geweest de hoerestumperd ooit komt mijn dag en geloof me dan st ze te janken kkhomo,s
Klopt, er zijn een aantal stoelen toegewezen aan de KM maar dat zijn er maar iets van 5 ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:38 schreef Sloggi het volgende:
AchJa, komt er op De Peel een groep mariniers of vlootpersoneel te zitten? Het plaatselijke vodje is er namelijk niet helemaal duidelijk over.
En wéér aangenaaid door een collega. Dan vraag ik me af wat voor collega's je echt hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:17 schreef Esses het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)partij-facebook.html
[..]
Vind deze zwaar terecht anders...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wéér aangenaaid door een collega. Dan vraag ik me af wat voor collega's je echt hebt
ja goed, klonk/schreef als een zatlap. Maar nogmaals, er je werk van maken collega's een oor aan te naaien, imho, not done. Spreek hem er zelf op aan.quote:
To be honest, zo'n persoon verdiend zijn baan niet als hij dergelijke opmerkingen plaatst. Kan je beter een blije collega voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja goed, klonk/schreef als een zatlap. Maar nogmaals, er je werk van maken collega's een oor aan te naaien, imho, not done. Spreek hem er zelf op aan.
Ach, tokkie heb je overal, ook in het bankwezen. Mij viel enkel op de manier van "kritiek" geven. Niet bepaald slim.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
To be honest, zo'n persoon verdiend zijn baan niet als hij dergelijke opmerkingen plaatst. Kan je beter een blije collega voor terug krijgen.
Dit is geen mening meer hebben over het bedrijf. Wees blij dat het bij het bedrijf gemeld is en niet bij de politie.
Hey, ik heb ook wel kritiek op mijn werk. Maar ga dan wel even rekening houden met de tussen-n als je het doet. Maar nee, deze berichten zijn gewoon te belachelijk voor woorden, kom op zeg... Je verdiend dan je baan ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, tokkie heb je overal, ook in het bankwezen. Mij viel enkel op de manier van "kritiek" geven. Niet bepaald slim.
Ikzelf heb ook flinke kritiek op mijn werkgever, dat spui ik ook, maar maak me niet de Jan Lul door dat openbaar te gaan maken op internet. Mag al blij zijn dat ik werk heb.
Mee eens hoor. je mag blij zijn als je al werk hebt.Hij heb z'n kruid verschoten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook wel kritiek op mijn werk. Maar ga dan wel even rekening houden met de tussen-n als je het doet. Maar nee, deze berichten zijn gewoon te belachelijk voor woorden, kom op zeg... Je verdiend dan je baan ook gewoon niet.
quote:Het is niet van belang waar ter wereld de militair een strafbaar feit begaat: de Nederlandse strafwet vergezelt hem overal. Het stelen van een kameel in Afghanistan kan in Arnhem worden berecht.
mariniers zijn (of ze het leuk vinden of niet) gewoon vlootpersoneel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Zeven volgens de krant. Maar zijn het nu mariniers of niet?
als ik mijn FB van voor tot achter op 'alleen zichtbaar voor vrienden' heb staan, dan is dat zeker niet openbaar en kan die "collega" lekker zijn of haar biggenbek dicht houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
To be honest, zo'n persoon verdiend zijn baan niet als hij dergelijke opmerkingen plaatst. Kan je beter een blije collega voor terug krijgen.
Dit is geen mening meer hebben over het bedrijf. Wees blij dat het bij het bedrijf gemeld is en niet bij de politie.
Als jij niet wil dat mensen het hebben over wat jij online hebt staan moet jij het niet gebruiken. Immers wat jij online zet deel jij neit met die 5 goede vrienden, maar met 5 goede vrienden en nog 195 wat minder goede vrienden. Reageerd iemand erop ook nog met zijn 180 vrienden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
als ik mijn FB van voor tot achter op 'alleen zichtbaar voor vrienden' heb staan, dan is dat zeker niet openbaar en kan die "collega" lekker zijn of haar biggenbek dicht houden.
Beide, 5 vloot en 2 marns volgens mij. Nu je zeven zei komt me dat getal idd bekend voor. Maar ik heb me niet zo in het hele toekomstige personele aspect verdiept en dat was ik eigenlijk ook niet van plan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Zeven volgens de krant. Maar zijn het nu mariniers of niet?
ik wil op m'n persoonlijke profiel kunnen roeptoeteren wat ik wil. Of moet ik daar OOK op zetten dat ik facebook op persoonlijke titel?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij niet wil dat mensen het hebben over wat jij online hebt staan moet jij het niet gebruiken. Immers wat jij online zet deel jij neit met die 5 goede vrienden, maar met 5 goede vrienden en nog 195 wat minder goede vrienden. Reageerd iemand erop ook nog met zijn 180 vrienden.
Nee hoor, want het heeft niets te maken met of jij militair bent of niet. Maar als jij de baas schaad in jouw berichtgeving kan de baas daarnaar handelen. Of je militair of burger bent, of je voor def of niet werkt. Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik wil op m'n persoonlijke profiel kunnen roeptoeteren wat ik wil. Of moet ik daar OOK op zetten dat ik facebook op persoonlijke titel?
Tot zover je ondertitel...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, want het heeft niets te maken met of jij militair bent of niet. Maar als jij de baas schaad in jouw berichtgeving kan de baas daarnaar handelen. Of je militair of burger bent, of je voor def of niet werkt. Maakt niet uit.
Dat het niet slim is om dergelijke uitlatingen op FB te zetten ben ik met je eens, echter gaan sommige bedrijven wel heel ver met dit soort dingen. (overigens was dat wel te verwachten natuurlijk).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef EllaN het volgende:
Mensen moeten leren niet te kotsen op Facebook.
(Enkel mijn mening.)
Gaat er niet om dat ik militair ben of niet. Ik (en andere met mij) willen gewoon kunnen zeggen wat en wanneer ze willen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, want het heeft niets te maken met of jij militair bent of niet. Maar als jij de baas schaad in jouw berichtgeving kan de baas daarnaar handelen. Of je militair of burger bent, of je voor def of niet werkt. Maakt niet uit.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het niet slim is om dergelijke uitlatingen op FB te zetten ben ik met je eens, echter gaan sommige bedrijven wel heel ver met dit soort dingen. (overigens was dat wel te verwachten natuurlijk).
Sollicitant gevraagd om Facebook wachtwoord.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beide, 5 vloot en 2 marns volgens mij. Nu je zeven zei komt me dat getal idd bekend voor. Maar ik heb me niet zo in het hele toekomstige personele aspect verdiept en dat was ik eigenlijk ook niet van plan.
mijn ondertitel is een opgelegde verplichtingquote:
mooi voorbeeld van een hersencel te weinig. er zijn voorbeelden te over waar een krachtterm links en rechts gebezigd word, ook hier op fok. doh, logisch. maar je behaald hier een publiek van duizend man, op je facebook als er mensen reageren, hoe dicht je het ook timmert, zien hun vrienden het ook. op een marktplein dit over blokker roepen is ook officiële waarschuwing, dan verwijtbaar ontslag op staande voet. terecht, schijnbaar verschillen de meningen over fatsoensnormen dermate dat de verhoudingsband werkgever werknemer en alle bijbehorende fatsoensnormen geschaad zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:47 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik militair ben of niet. Ik (en andere met mij) willen gewoon kunnen zeggen wat en wanneer ze willen.
zie ook dit
dit klopt ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het niet slim is om dergelijke uitlatingen op FB te zetten ben ik met je eens, echter gaan sommige bedrijven wel heel ver met dit soort dingen. (overigens was dat wel te verwachten natuurlijk).
Sollicitant gevraagd om Facebook wachtwoord.
Heb je daar echt achteraf nog iets over gehoord?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al problemen gekregen omdat ik als militair op een openbaar forum een oud-militair verweet dat onbeschoft tegen hem zijn hetzelfde is als stront tegen een giertank smeren dus ik zeg hoi.
ik had kunnen weten dat jij alleen maar in zwart-wit kan denken..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef Esses het volgende:
[..]
mooi voorbeeld van een hersencel te weinig. er zijn voorbeelden te over waar een krachtterm links en rechts gebezigd word, ook hier op fok. doh, logisch. maar je behaald hier een publiek van duizend man, op je facebook als er mensen reageren, hoe dicht je het ook timmert, zien hun vrienden het ook. op een marktplein dit over blokker roepen is ook officiële waarschuwing, dan verwijtbaar ontslag op staande voet. terecht, schijnbaar verschillen de meningen over fatsoensnormen dermate dat de verhoudingsband werkgever werknemer en alle bijbehorende fatsoensnormen geschaad zijn.
dat is ook direct het mooie aan facebook, het is niet gemaakt om prive te zijn tussen twee mensen, maar tussen de 2 mensen en hun vierhonderd volgers. suite a difference. Lijkt wel damschreeuwen.
van de baas?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat ik Clan een toffe peer vind en zijn mening respecteer.
En ik denk in heel andere, specifieke voorbeelden, zoals Ananninga en de NS. Maar betekend dat meteen dat ik een hersencel tekort heb?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:55 schreef Esses het volgende:
nee, ik denk in een heel specifiek (blokker) voorbeeld.
Whut? Het is bijna 1 april dat bedoel je toch... toch???quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al problemen gekregen omdat ik als militair op een openbaar forum een oud-militair verweet dat onbeschoft tegen hem zijn hetzelfde is als stront tegen een giertank smeren dus ik zeg hoi.
Nou, om eerlijk te zijn de mongolentweets van annabel hebben niets met haar werkgever te maken, tot op het moment dat zij het in de tijd van de baas doet. Alles wat je in de tijd van de baas doet is immers eigendom van je baas. Plus onder baas zijn tijd niet netjes, wat ze dan tweet is een privézaak, (terrecht) maar zou op een ander tijdstip moetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En ik denk in heel andere, specifieke voorbeelden, zoals Ananninga en de NS. Maar betekend dat meteen dat ik een hersencel tekort heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |