Inderdaad, heel erg prachtige timing xDquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
Ik lach me een krul in m'n lul, esses.. Wat een timing!
Correct.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef EllaN het volgende:
Mali, was daar niet een "oefening" afgeblazen?
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
Rave, DSI niet iets voor jou (of welke naam dat nu moge hebben)
Die hele regio is een grote tijdbom, ben benieuwd aan welke kant van de verkapte burgeroorlog zij staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef EllaN het volgende:
Hoop dat de wens voor een democratischer land nu uit gaat komen.
Duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.
Bij het AT pakken ze tegenwoordig de verkeerde mensen op. Misschien dat je daar nog wat kunt betekenen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gaan al hoopjes van ons die kant op, ik blijf om het licht uit te doen.
Dek-Sproei-Installatie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
Rave, DSI niet iets voor jou (of welke naam dat nu moge hebben)
Je bedoelt toch niet die omhooggeneukte SP politica?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bij het AT pakken ze tegenwoordig de verkeerde mensen op. Misschien dat je daar nog wat kunt betekenen.
Ik bedoel dit: http://www.nu.nl/algemeen(...)t-verkeerde-man.htmlquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die omhooggeneukte SP politica?
Bulllllquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat je voor de coopertest minder energie op hoeft te brengen
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaanquote:
Marns moeten dacht ik toch wel rennen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik moedig je aan eens naar TGTF te gaan
Daarbij is een hartsensor op zo'n fiets makkelijker dan wandelend.
En fietsen. Althans, als ik de jongen die ooit naast mij zat zijn sollicitatievoorkeur mocht gelovenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Marns moeten dacht ik toch wel rennen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
<dramatische pauze>
Niet als Rave er iets aan kan doen.
Verdient inderdaad eenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
<dramatische pauze>
Niet als Rave er iets aan kan doen.
quote:
Eerst opzetten, oordelen wij wel of het een verbetering is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn koppie is te knap voor een bivakmuts..
quote:
UH oh, wat heb je nou gedaan...quote:
Niets.quote:
Ja flink klote. Ze mogen wel wat meer solidair zijn met hard werkende mensen. Heb zelf wel een leuk bedrag teruggekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog steeds gefrustreerd mbt mijn aangifte BD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |