abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109421931
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
Via Marktplaats op zoek naar techneut

21 maart 2012, 12.20 uur

Defensie is deze week gestart met een nieuwe wervingsactie voor technisch personeel. Als onderdeel van de campagne ‘Je moet het maar kunnen’ verschijnen advertenties op Marktplaats die de aandacht van de doelgroep moet trekken.

Wie nu op Marktplaats zoekt in een technisch gerelateerde categorie, kan plotseling een aanbieding voorgeschoteld krijgen voor een CV90-motorblok, een voorwiel van een vliegtuig of een radar. Bij aanklikken verschijnt dan een filmpje met de vraag of er interesse bestaat voor een baan bij Defensie. Dat gebeurt via de pagina’s:
http://kopen-marktplaats.(...)otorblok-550-pk.html, http://kopen-marktplaats.(...)lusief-voorband.html en http://kopen-marktplaats.(...)eldopbouw-radar.html

Solliciteren heeft zin

Ook al kampt Defensie met bezuinigingen en moet de organisatie krimpen, er blijft nog steeds behoefte aan nieuw personeel. De instroom van goede, jonge vakmensen moet de leeftijdsopbouw van de nieuwe, compactere Defensieorganisatie op peil houden. Met nog altijd 50.000 militairen blijft Defensie zo een werkgever waar mensen onder bijzondere omstandigheden hun werk doen.

Bron: http://www.defensie.nl/ac(...)p_zoek_naar_techneut
Het is belachelijk, een vriend van mij is f16 monteur bijna 27 en heeft te horen gekregen dat zijn contract volgend jaar niet verlengd wordt.
Daar moeten weer verse onervaren 18 jarigen voor in de plaats komen :') .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_109422403
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Het is belachelijk, een vriend van mij is f16 monteur bijna 27 en heeft te horen gekregen dat zijn contract volgend jaar niet verlengd wordt.
Daar moeten weer verse onervaren 18 jarigen voor in de plaats komen :') .
Correct. Te belachelijk voor woorden. Nieuwe gasten zijn schijbaar goedkoper voor hetzelfde werk.
Blood Sugar Sex Magik
pi_109422480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Correct. Te belachelijk voor woorden. Nieuwe gasten zijn schijbaar goedkoper voor hetzelfde werk.
Wat uiteindelijk weer duurder is.
Want er gaat nogal wat opleiding inzitten die defensie dus weer weggooit.

En het is trouwens niet dat hij zoveel verdiend, ik vond het zelfs karig als ik eerlijk ben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:40:00 #254
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109436956
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat uiteindelijk weer duurder is.
Want er gaat nogal wat opleiding inzitten die defensie dus weer weggooit.

En het is trouwens niet dat hij zoveel verdiend, ik vond het zelfs karig als ik eerlijk ben.
Laat ik het zo zeggen, iemand van 27 jaar werkt ws 9 jaar bij DEF. 9 loonschalen * +- 100 eur = 900 euro / maand bruto. Een werkgever moet aan verschillende instanties dat bedrag ook nog eens afdragen. 1800 euro.

De opleiding is tegen minimaal tarief, vervolgens kan iemand 9 jaar werken. Dit zal efficient per maand dus 1800 euro (minimaal!) goedkoper zijn dan de kosten die aan de vorige werknemer vast zaten. Een oudere werknemer gaat over het algemeen ook meer gebruik maken van zorg etc. welke door Defensie betaald worden, zijn flexibeler (geen gezin, kinderen), wonen vaak nog thuis...

Heel veel goedkoper zijn ze dus zeker.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_109437345
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:40 schreef Esses het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, iemand van 27 jaar werkt ws 9 jaar bij DEF. 9 loonschalen * +- 100 eur = 900 euro / maand bruto. Een werkgever moet aan verschillende instanties dat bedrag ook nog eens afdragen. 1800 euro.

De opleiding is tegen minimaal tarief, vervolgens kan iemand 9 jaar werken. Dit zal efficient per maand dus 1800 euro (minimaal!) goedkoper zijn dan de kosten die aan de vorige werknemer vast zaten. Een oudere werknemer gaat over het algemeen ook meer gebruik maken van zorg etc. welke door Defensie betaald worden, zijn flexibeler (geen gezin, kinderen), wonen vaak nog thuis...

Heel veel goedkoper zijn ze dus zeker.
Het goedkoper zit niet alleen in geld natuurlijk.
En hij houdt wel meer over netto (ik dacht het dubbele).
Hij gaat nu voor de 3de keer naar afghanistan.

Ik zou er voor gepast hebben ze zoeken het maar uit en ik ga de ziektewet in of zo.
Dat is toch geen manier om met je personeel om te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 23-03-2012 19:03:52 ]
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:11:29 #256
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109437762
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Het goedkoper zit niet alleen in geld natuurlijk.
Oh? Volgens mij heb ik vrij veel punten aangehaald.
quote:
En hij houdt wel meer over netto (ik dacht het dubbele).
Ik heb het over besparingen. Dat zijn netto loon hoger ligt dan zijn bruto loon is een prachtig verhaal maar dat is geen loon. Dat zijn toeslagen door uitzendingen en oefeningen. Iets waar je nooit een hypotheek op af gesloten krijgt (en het ook niet moet willen)
quote:
Hij gaat nu voor de 3de keer naar afghanistan.
Ja?
quote:
Ik zou er voor gepast hebben ze zoeken het maar uit en ik ga de ziektewet in of zo.
Dat is toch geen manier om met je personeel om te gaan.
Had hij een BBT contract? Haddie hem moeten omzetten. Niet netjes, maar door de bonden ruimschoots verkondigd.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_109438051
Het blijft jammer dat ervaren mensen eruit worden getrapt.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:13:09 #258
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109440101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef Sloggi het volgende:
Het blijft jammer dat ervaren mensen eruit worden getrapt.
Als hij nog BBT had, waarom heeft hij niet vroeg FPS aangevraagd. Als hij dat al gedaan had, waarom is het afgewezen?

Je bent een politieke speelbal, en bij een verandering naar een nieuw personeels systeem moet je daar op tijd op in springen. Maar ook vanuit bezuinigingsoogpunt, geniale zet. Voor hem niet leuk. Maar verder wel.
pi_109459103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Esses het volgende:

[..]

Oh? Volgens mij heb ik vrij veel punten aangehaald.

[..]

Ik heb het over besparingen. Dat zijn netto loon hoger ligt dan zijn bruto loon is een prachtig verhaal maar dat is geen loon. Dat zijn toeslagen door uitzendingen en oefeningen. Iets waar je nooit een hypotheek op af gesloten krijgt (en het ook niet moet willen)

[..]

Ja?

[..]

Had hij een BBT contract? Haddie hem moeten omzetten. Niet netjes, maar door de bonden ruimschoots verkondigd.
nee zonder uitzendingen heeft hij netto meer dan ¤900.
Zou ook wel raar zijn want dan kun je beter de bijstand in gaan.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 12:48:09 #260
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_109459401
Die 900 euro die aangehaald word, is alleen het extra loon vanwege de dienstjaren, dus die 900 euro komt nog bovenop je 'basissalaris'.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:23:12 #261
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109460199
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:48 schreef Schild het volgende:
Die 900 euro die aangehaald word, is alleen het extra loon vanwege de dienstjaren, dus die 900 euro komt nog bovenop je 'basissalaris'.
Jij snapt hem ;)
pi_109460932
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:23 schreef Esses het volgende:

[..]

Jij snapt hem ;)
Also, dan snap ik hem.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:56:06 #263
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109461023
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Also, dan snap ik hem.
En ik heb het nog niet gehad over het verloop in rangen ;)
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:57:11 #264
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109466552
‘Grimmige situatie Uruzgan niet gemeld’

Binnenland
De Nederlandse commando’s die aan de vooravond van de missie naar Uruzgan verkenningen uitvoerden, hadden een “grimmiger beeld van de situatie” in Uruzgan dan destijds in het politieke en publieke debat naar buiten kwam. Dat schrijft NRC Handelsblad vandaag.

Dat schrijven Arthur ten Cate en Martijn van der Vorm, historici die toegang kregen tot de archieven van de commando’s. Hun boek, Callsign Nassau, Het moderne Korps Commandotroepen 1989-2012, wordt vandaag aan minister Hillen (Defensie) aangeboden ter ere van het 70-jarig bestaan van het Korps Commandotroepen.

“Iedere inzet in het gebied zou volgens de commando’s moeten beginnen met een harde strijd om het onder controle te brengen”, voorspelden de elite-eenheden in 2005 in verkenningsrapportages naar Nederland. Hun woorden vonden echter nooit de weg naar de Tweede Kamer. Die moest het doen met afgezwakte frases. In de kabinetsbrief over de uitzending naar Uruzgan, ondertekend door de ministers Bot (Buitenlandse Zaken), Kamp (Defensie) en Van Ardenne (Ontwikkelingshulp), stond dat “offensieve operaties” in “bepaalde gebieden” van Uruzgan noodzakelijk konden zijn. Het kabinet sprak over “een missie met reële militaire risico’s” waarbinnen “een standvastige tegenstander” zich bediende van “gewapende strijd”.

Uruzgan was volgens verkenners ‘Talibaangebied bij uitstek’

Ten Cate en Van der Vorm schrijven dat de Groene Baretten, zoals de commando’s ook worden genoemd, een “grimmiger beeld van de situatie” hadden dan in het politieke en publieke debat naar voren kwam. De mogelijke inzet in Zuid-Afghanistan was in het najaar van 2005 voorgesteld als een operatie in de ‘lange’ Nederlandse traditie van vredesondersteunende missies, gericht op stabilisering, wederopbouw en het welzijn van de plaatselijke bevolking, maar niet als oorlogsoperatie.

Het kabinet legde volgens de historici vooral de nadruk op wederopbouw. Als het beeld van Uruzgan als oorlogsgebied in de publieke opinie kwam te overheersen, zou de gewenste ruime meerderheid voor de missie niet worden gehaald. Uruzgan was volgens de verkenners echter “Talibaangebied bij uitstek”.

Lees het achtergrondverhaal ‘De oorlog die geen oorlog mocht heten’ van Jaus Müller vandaag in NRC Weekend (ook via onze digitale editie).

NRC
pi_109468041
Mortiercompagnie mariniers laatste keer in actie

Met 6 ceremoniële schoten over de Engelse Salisbury Plains is gisteren een einde gekomen aan de in 1988 opgerichte 120mm Mortiercompagnie van het Korps Mariniers. Gloeiende lopen, verpulverde doelen en trotse gezichten zorgden voor een waardig afscheid.

De eenheid heeft veel betekend voor het Korps. Tijdens haar bijna kwarteeuw durende bestaan werd de compagnie bij verschillende missies ingezet. Het grootste wapenfeit van de eenheid is de inzet bij Mount Igman in Bosnië. Samen met de Britten en Fransen bestookten de Nederlanders vanaf deze berg in 1995 de Bosnische Serviërs die Sarajevo belegerden.

"Het is begrijpelijk dat ook het Korps een bijdrage moet leveren aan de bezuinigingen en iedere keuze is pijnlijk; dat deze eenheid moest sneuvelen is erg jammer", aldus brigadegeneraal Rob Verkerk, commandant van het Korps Mariniers, die kort daarvoor het laatste schot loste.

Verzachte pijn

De pijn wordt verzacht doordat een deel van het personeel wordt ondergebracht bij de landmacht. De zogenoemde Fire Support Teams, de observatieteams, blijven behouden, maar het Korps Mariniers levert wel een deel van de eigen vuursteuncapaciteit in. Als zware mortier- en artilleriesteun nodig is, levert de landmacht deze. "Ik heb vertrouwen in de toekomstige samenwerking. We hebben elkaar nodig", licht Verkerk toe. "Zonder vuursteun ben je op het moderne gevechtsveld nergens."

Bron: http://www.defensie.nl/ac(...)_keer_in_actie_video
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 24 maart 2012 @ 19:22:00 #266
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_109468833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef Esses het volgende:

[..]

Munitiedepot bombarderen? Boel colateral damage. Immers de RPG onder het bed is nogal lastig te precisie bomben.
Gewoon de uitvalbasis platbranden _O_
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_109519697
Brandweertaken deels naar marine

Den Helder – Een deel van de taken van de gemeentebrandweer wordt overgenomen door de marine. Officieel gaat dit onder de noemer van verdere samenwerking, waarbij de marine binnen de regio als gewone brandweereenheid gaat opereren en een deel van de dekking van het gebied voor haar rekening neemt.

Dit alles blijkt uit een brief die door het college is verstuurd aan de gemeenteraad. Daarin staat verder: “In de afgelopen maanden is onderzocht hoe te komen tot effectieve en versterkende samenwerkingsafspraken tussen de gemeente, veiligheidsregio en de marine. Inzet daarbij is dat de samenwerking voor alle partners leidt tot meerwaarde (win-win situatie). Deze meerwaarde wordt uiteindelijk vertaald in een kwalitatieve winst voor alle betrokkenen. Maar ook voor meer veiligheid op straat en in het centrumgebied van onze stad.”

Er worden de komende weken nieuwe afspraken gemaakt tussen partijen en die worden vastgelegd in een convenant, dat in juni moet worden ondertekend. De samenwerking moet effectief worden per 1 september 2012. In de verstrekte informatie staat niets over eventuele gevolgen voor het aantal medewerkers bij de gemeentebrandweer en het vrijwillige korps. Wel staat in de afspraken dat buiten werktijd de vrijwilligers de tweede tankauto voor hun rekening nemen, het korps wordt dus niet afgeschaft.

Dekking
“De dekking voor de brandweerzorg in de Veiligheidsregio Noord-Holland Noord wordt ingericht volgens de uitgangspunten die in het Dekkingsplan van de VR NHN zijn opgenomen. Dit betekent dat de operationele grenzen worden gehanteerd en dat binnen gemeenten de snelst aanwezige brandweereenheid ter plaatse gaat. Het Korps Marine Brandweer gaat in deze mee uitrukken als een operationele eenheid binnen de regio. Er wordt geen onderscheid gemaakt in type uitrukken. Een eenvoudige containerbrand of brandmelding kan ook tot een ernstig incident leiden”, zo schrijft het college.

Het college verwacht dat met deze aanpak de brandweer voortaan sneller ter plaatse is, wat de veiligheid ten goede komt. Ook vergroot de samenwerking “de slagkracht van de regio, in het
bijzonder rondom de grote risico’s nabij het marine-complex”. Het college en de Admiraliteitsraad hebben al ingestemd met de voorgenomen veranderingen, het wachten is nu nog op goedkeuring door de minister van Defensie.

Vertrouwen
Sinds het personeel eind vorige maand het vertrouwen in interim-commandant Bas van Riel opzegde, is het onrustig binnen het korps. Er zijn in de afgelopen weken verschillende gesprekken gevoerd, maar die hebben de lucht nog niet weten te klaren. Een van de angsten was dat de vrijwillige tak van de brandweer gaat verdwijnen. Vorige week is opnieuw met de brandweermedewerkers gesproken, maar voor zover bekend is het vertrouwensprobleem nog niet de wereld uit. De gemeente kan/wil hier niets over melden.

Informatie van Defensie.nl:
Het Korps Marinebrandweer is onderdeel van de Koninklijke Marine. Het korps bestaat uit zo’n 135 beroepsbrandweerlieden, die als burgerambtenaren in dienst zijn van Defensie. Het korps verzorgt de brandbestrijding op alle defensieterreinen en Maritiem Vliegkamp De Kooy in Den Helder. De primaire taak van het Korps Marinebrandweer is het voorkomen, beperken en bestrijden van brand, waterongevallen en andere calamiteiten. Daarbij kan het gaan om gebouwen, voertuigen, schepen of vliegtuigen van de Koninklijke Marine. Het redden en in veiligheid brengen van personen heeft de hoogste prioriteit.

Bron: http://www.denhelderactue(...)n-deels-naar-marine/
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_109528394
quote:
Een 22-jarige korporaal uit Helden heeft een voorwaardelijke werkstraf van veertig uur gekregen vanwege aanranding van collega's. Zijn medeverdachten ontvingen dezelfde straf. De officier van justitie had werkstraffen geëist.

De korporaal heeft twee keer deelgenomen aan een zogenoemd drie-man-tillenincident. Hierbij moet een militair met twee anderen op de grond gaan liggen, waarbij hem wordt verteld dat ze worden opgetild. Het slachtoffer wordt echter ingeklemd, waarna een vierde militair met ontbloot onderlichaam op zijn gezicht gaat zitten. Dit 'geintje' werd herhaald bij een andere militair.

Volgens de militaire kamer van de rechtbank in Arnhem was geen sprake van een grap, maar is inbreuk gemaakt op de lichamelijke integriteit van de slachtoffers. Het gedrag van de militairen is een professionele organisatie als de landmacht onwaardig, oordeelden de rechters.

De Limburgse korporaal werd vrijgesproken van het toestaan van aanranding, mishandeling en vrijheidsberoving. Deze misdrijven zouden gepleegd zijn door zijn ondergeschikten.

Bron: Novum
Boehoehoe wat errug!
Blood Sugar Sex Magik
  maandag 26 maart 2012 @ 14:04:47 #269
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_109528826
Ik neem aan dat dit de korporaal was uit de OP van Werkstraffen voor kont in gezicht drukken
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_109529280
Oui.
Blood Sugar Sex Magik
pi_109534734
Tsja. Dat je er als leidinggevende iets aan doet als het bij je wordt gemeld, helemaal mee eens (jongens, niet meer doen; laat ze wat WC's poetsen ofzo). Een aangifte en vervolgens een werkstraf gaat wel erg ver voor iets wat een feite een onsmakelijke 'mannen onder elkaar-grap' is.

Maar ik hoef hier vast geen discussie te verwachten, aangezien die al in dat andere prachttopic gevoerd is.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:30:38 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109536348
Luchtverdediging geconcentreerd op vliegbasis De Peel

VREDEPEEL - Op Luchtmachtbasis De Peel wordt donderdag een nieuwe militaire eenheid opgericht. Het is het Defensie Grondgebonden Luchtverdedigingscommando.

Det is een samenvoeging van lucht- en landmachtonderdelen. De nieuwe eenheid werkt met drie soorten wapens om Nederland te verdedigen tegen luchtaanvallen. De bekendste zijn de patriotraketten.

Nieuwe naam voor De Peel
Donderdag verandert ook de naam van Luchtmachtbasis De Peel. Dat wordt de Luitenant-generaal Bestkazerne. Luitenant-generaal Best was commandant van de Luchtverdediging van 1938 tot 1940.

Omroep Brabant
pi_109558128
pi_109558772
Eerste bachelors van Defensie-academie

Ruim 40 officieren van verschillende krijgsmachtdelen hebben vandaag als eerste groep een erkend bachelordiploma van de Nederlandse Defensie Academie (NLDA) ontvangen. Minister Hans Hillen reikte de exemplaren uit op het Koninklijk Instituut voor de Marine (KIM) in Den Helder.

De studenten rondden met succes een opleiding af binnen de Faculteit Militaire Wetenschappen (FMW). Eind vorig jaar kregen daar de opleidingen Krijgswetenschappen, Militaire Bedrijfswetenschappen en Militaire Systemen en Technologie de status wetenschappelijke bachelor. "Dit is niet alleen belangrijke erkenning voor de kwaliteit van de opleidingen bij Defensie, maar het geeft vooral ook afgestudeerde militairen bredere mogelijkheden in hun verdere carrière", aldus minister Hillen. De goedkeuring bevordert de doorstroom naar masteropleidingen die de officieren na hun bacheloropleiding kunnen volgen en maakt bovendien Defensie aantrekkelijker als werkgever.

Beoordeling

Alle opleidingen van de FMW zijn beoordeeld door de Nederlands - Vlaamse Accreditatie Organisatie (NVAO). Het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap besloot op basis van het positieve oordeel van de NVAO dat aan de genoemde opleidingen een wettelijke graad mag worden verbonden. “Daarmee is het civiele bewijs geleverd voor de hoge kwaliteit van het wetenschappelijk deel van de opleiding die aspirant-officieren volgen”, zegt de decaan van de faculteit, professor dr. Wouter van Rossum.

De FMW, met vestigingen in Den Helder en Breda, is net als het Koninklijk Instituut voor de Marine en de Koninklijke Militaire Academie, onderdeel van de Nederlandse Defensie Academie. De FMW verzorgt het wetenschappelijk onderwijs op bachelorniveau aan toekomstig officieren van de krijgsmacht. Daarnaast verricht de FMW militair onderzoek dat in het belang is van Defensie.

Bron: http://www.defensie.nl/ac(...)an_Defensie_academie

Toespraak Hillen: http://www.defensie.nl/_s(...)012_tcm46-194374.pdf
pi_109559963
Ik zou wel eens zo'n scriptie willen lezen. Kijken wat het niveau is.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:51:00 #276
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_109561929
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:42 schreef Sloggi het volgende:
Bachelorniveau :+
Curiousity is a curse...
pi_109562280
Je hebt bachelorniveau en je hebt bachelorniveau.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:24:43 #278
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_109562934
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef Sloggi het volgende:
Je hebt bachelorniveau en je hebt bachelorniveau.
De opleiding is geaccrediteerd door de NVAO, dus zal het nu wel op goed niveau zitten.
Het is alleen de vraag of dat de komende jaren zo blijft gezien sommige andere studies hun waarde verliezen ;)

Maarrr beetje vertrouwen in de organisatie en we hebben niets te vrezen :')
Curiousity is a curse...
pi_109564213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:24 schreef Amootje het volgende:

Maarrr beetje vertrouwen in de organisatie en we hebben niets te vrezen :')
Vertrouwen is goed, controle is beter. ;)
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_109568416
Vertrouwen in de organisatie....

even lachen.... :Z
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:22:24 #281
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_109575650
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:42 schreef Sloggi het volgende:
Die van mij wat iig keigoed :Y
pi_109576351
PM maar.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:59:40 #283
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_109577019
Dan weet je wie ik ben jonge :X
Je kunt, als je zelf op een uni zit, ze gewoon inzien. Kwestie van ff bellen naar de bibliotheek van het KIM of de KMA.

Ik heb trouwens de niet geaccrediteerde bachelor :') . Ik was een 2 jaar te vroeg met afstuderen.
pi_109582562
kan dat niet met terugwerkende kracht? of zijn de opleidingen daadwerkelijk verschillend?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:59:54 #285
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_109582768
Opleidingen zijn niet verschillend. Het grootste deel van de lui die vanochtend het diploma hebben gekregen zijn jaargenoten van mij.
Ze zijn nu "bezig" om te regelen dat het "misschien" met terugwerkende kracht wordt. :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:16:01 #286
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109583689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef paintmeester het volgende:
Opleidingen zijn niet verschillend. Het grootste deel van de lui die vanochtend het diploma hebben gekregen zijn jaargenoten van mij.
Ze zijn nu "bezig" om te regelen dat het "misschien" met terugwerkende kracht wordt. :')
Tegen de tijd dat dat erdoor is ben je met FLO... :')
pi_109583789
Wat AchJa zegt. :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:19:07 #288
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109587489
Azijnpissers.
pi_109638311
Marinier opgepakt na dodelijk ongeluk Aruba

ORANJESTAD - De politie op Aruba heeft een Nederlandse marinier (23) gearresteerd die de auto bestuurde tijdens een dodelijk ongeluk op 9 maart, waarbij twee van zijn collega's (19 en 24) verongelukten. Dat bevestigt de Nederlandse advocaat van zijn familie, Michael Ruperti, woensdag aan het ANP. Het Openbaar Ministerie op Aruba was nog niet bereikbaar voor commentaar.

Het drama gebeurde, nadat de marinier moest uitwijken voor een andere auto, vertelt Ruperti. „Onderzocht wordt of er mogelijk drank in het spel was en of dat mogelijk de oorzaak kan zijn. Maar dat is natuurlijk nooit een rede om iemand al bij voorbaat vast te zetten”, stelt de advocaat.

http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_om_ongeluk__.html
pi_109643497
quote:
Volgens teletekst (ik kan het bericht zo snel niet terugvinden) is na onderzoek gebleken dat het hier niet om een massagraf gaat.
pi_109643541
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Volgens teletekst (ik kan het bericht zo snel niet terugvinden) is na onderzoek gebleken dat het hier niet om een massagraf gaat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)sagraf_Drunen__.html
pi_109643762
:)
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:42:03 #293
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109661101
Ruperti.
pi_109681982
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:40:48 #295
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109707677
quote:
'Opgepakte marinier reed dronken en onveilig'
ARUBA - De marinier die is opgepakt op Aruba omdat hij de auto bestuurde tijdens een dodelijk ongeluk op 9 maart, wordt ervan verdacht „uiterst onveilig en onder invloed van alcohol” te hebben gereden. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba vrijdag laten weten. Het Openbaar Ministerie ging nog niet eerder in op de zaak. Bij het ongeval verongelukten twee van zijn collega's (19 en 24).

Volgens het OM haalde hij vermoedelijk in waar dat verboden is, met mogelijk te hoge snelheid. Bovendien reed hij zonder verzekering en met onjuiste kentekenplaten, aldus het OM.

Woensdag werd duidelijk dat het voorarrest van de Nederlander (23) met 90 dagen is verlengd.

De Nederlandse advocaat van zijn familie, Michael Ruperti, deed toen zijn beklag tegen het ANP over de omstandigheden waaronder zijn cliënt wordt vastgehouden. Volgens Ruperti wordt de marinier te hard aangepakt en zit hij onder erbarmelijke omstandigheden vast. ,,Met vier man op één cel tussen drugscriminelen en moordenaars. Hij krijgt slecht te eten en is flink afgevallen’’, zo zei hij.

Het OM zei vrijdag dat de man een cel deelt met twee andere gedetineerden en dat hij ,,adequate verzorging wat betreft maaltijden, medische verzorging en geestelijke bijstand’’ krijgt.
Bron: telegraaf.

[ Bericht 16% gewijzigd door Esses op 30-03-2012 21:14:53 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:06:50 #296
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:09:32 #297
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109709151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef AchJa het volgende:
Nou nog een beetje meer aandacht aan je copy/paste skills... :')
Was haast momentje
pi_109709214
Wut? :D
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:14:32 #299
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109709459
Ik copy - paste ff snel. Dat wat
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:20:33 #300
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')