De mensen die ze volgen zijn volgens mij ook gemiddelde SBSkijkersquote:
yes..thxquote:
quote:
te saai voor het programmaquote:
A roem wit erkoquote:
Jawel, dan zie je veel van de wereld, tis net reizen hebben we de vorige week geleerdquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Jelle is ook nieteens knap. En hij zit op een boot. 2x nono.
een grote pikquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef Burdie het volgende:
Wat ziet scheepsmeisje in dat lulletje rozenwater?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jawel, dan zie je veel van de wereld, tis net reizen hebben we de vorige week geleerd
Ze kennen ook al één Nederlands woord: koud.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is net Groeten Terug dat ze ineens een huis zien waarvan ze niks snappen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Mylene het volgende:
Hij denkt enkel we gaan vanavond neuken.
Hebben ze in Kameroen ook nietquote:
Daarom grijnst hij de hele tijd zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Mylene het volgende:
Hij denkt enkel we gaan vanavond neuken.
Ik mis alleen de vragen: "Waar zijn je koeien?" "En waarom heb je geen veequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze kennen ook al één Nederlands woord: koud.
dat dacht ik ook gelijk whehequote:
hij heeft dr al bezwangertquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hoe kansloos moet je zijn om een hoertje op te pikken van de Filipijnen..
Mag ie zich wel gauw laten checken..quote:
dit is idd wel echt bizar, die 5k euro. bizar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Die papierwinkel
Garant staan
Dit land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dit is idd wel echt bizar, die 5k euro. bizar.
bizar....+ als hij een uitkering krijgt! God verhoede hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
dat is dubbelop, clowns zijn altijd engquote:
Als het maar geld heeft. Gewoon zak over z'n hoofd en neuken denkt ze.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Montelly het volgende:
Die Christina moet trouwens echt snel een echte pik binnen krijgen en niet van een down syndroom fokkertje
Ik probeer me voor te stellen waarom ze voor hem huis, haard, land en familie achter zou laten. Ik snap het echt niet... Hij is niet eens rijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Montelly het volgende:
Die Christina moet trouwens echt snel een echte pik binnen krijgen en niet van een down syndroom fokkertje
alle westerse mensen zijn rijk ofzo denkt zequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen waarom ze voor hem huis, haard, land en familie achter zou laten. Ik snap het echt niet... Hij is niet eens rijk.
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen passie te voelen voor Jellequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:16 schreef Montelly het volgende:
Jullie vrouwen hebben passie voor ons mannen verloren, dat is iets wat Christina blijkbaar nog wel heeft
NIet eens een natte doos?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen passie te voelen voor Jelle
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alle westerse mensen zijn rijk ofzo denkt zevorige week zei ze ook al dat hij alles voor dr over moest hebben omdat ze dat waard is
Gelukkig heb ik al jarenlang passie voor mijn vriendquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:16 schreef Montelly het volgende:
Jullie vrouwen hebben passie voor ons mannen verloren, dat is iets wat Christina blijkbaar nog wel heeft
Team Jellequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij neemt haar in ieder geval mee voor een gezellig uitje.
Mental picturequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Mylene het volgende:
Het zijn mannen die niets kunnen in bed, altijd maar stampen terwijl de vrouw er verstijfd bij ligt.
Think of the possibilitiesquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Het is net alsof hij met zijn dochtertje op stap is.
niet eens naar het botenmuseumquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij neemt haar in ieder geval mee voor een gezellig uitje.
juwelierquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De Bijenkorf was meer iets voor haar geweest denk ik.
Kan je maar beter aan het boodschappenlijstje denkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Mylene het volgende:
Het zijn mannen die niets kunnen in bed, altijd maar stampen terwijl de vrouw er verstijfd bij ligt.
vooral hoe zij dat uitspreekt.quote:
Maar hij mag wel de komende veertig plus jaar iedere maand een hondertje of drie in de maand naar haar familie sturen, anders gaat zij weg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Jelle is ook nieteens knap. En hij zit op een boot. 2x nono.
Hij is zelf anders ook niet Mister Breed en Ontwikkeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo'n klein dun, iel meisje neuken trouwens.... net een kind ofzo
Nee maar lijkt tenminste niet op een kindquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij is zelf anders ook niet Mister Breed en Ontwikkeld.
Een oud-collega van me is eens in zo'n programma geweest, maar dat programma draaide het om de zoektocht naar een import-bruidje. Bijzondere figuren waren dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Blijft echt fantastisch om te kijken, wat een figuren.
quote:
Daar is het SBS voor, platte vermakelijke tv.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen die Peruaanse man en zijn Nederlandse vriendin zijn echt leukde rest is enorm leuk in de zin dat je er schaamteloos om kan lachen
En voor de rest kijken wequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen die Peruaanse man en zijn Nederlandse vriendin zijn echt leukde rest is enorm leuk in de zin dat je er schaamteloos om kan lachen
Daar heeft ze al een paar van gehad..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef StephanL het volgende:
Denk niet dat ze zo snel een visum zal krijgen. Ja een toeristenvisum
Voor die vrouwen daar en de mannen hier is het een win-win situatie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die geen partner in eigen land kunnen vinden!
Die heeft ze net gehadquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef StephanL het volgende:
Denk niet dat ze zo snel een visum zal krijgen. Ja een toeristenvisum
bovendien moet ze haar inburgeringscursus toch daar halen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heeft ze net gehaddaarna moet je minstens 3 maanden weer 'thuis' blijven.
Ja dacht het wel ja. Op de nederlandse ambassade.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien moet ze haar inburgeringscursus toch daar halen?
Voor een toeristenvisum niet, wel voor een inreisvisum.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien moet ze haar inburgeringscursus toch daar halen?
En daarna krijgt ze een verblijfsvergunningquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dacht het wel ja. Op de nederlandse ambassade.
Ja maar ze is bezig hier definitief te komen natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor een toeristenvisum niet, wel voor een inreisvisum.
ja echt he, zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hem wel schattig met z'n Nederlands.
rete iritant. Tijd voor een Peruanenmeldpuntquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hem wel schattig met z'n Nederlands.
Ik versta hem gewoon hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef Montelly het volgende:
WYF zegt ie allemaal...versta er geen zak van
een echte Hökerquote:
Hij doe iig z'n best, er zijn buitenlanders die hier langer zijn en nog geen woord Nederlands kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rete iritant. Tijd voor een Peruanenmeldpunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door WammesWaggel op 29-03-2012 15:46:01 ]
Als ik Koning of modje van Nederland was zou ik hem meteen een verblijfsvergunning geven, wat een sympathiek figuurquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij doe iig z'n best, er zijn buitenlanders die hier langer zijn en nog geen woord Nederlands kunnen.
Hij wil graag werk dus als je iets hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ik Koning of modje van Nederland was zou ik hem meteen een verblijfsvergunning geven, wat een sympathiek figuur
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Where is Gerritje?
ze jankt wat af zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Mja maar heb geen barretjequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wil graag werk dus als je iets hebt.
Pfff.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die geen partner in eigen land kunnen vinden!
Ah jammer, maar schattig blijft ie toch wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mja maar heb geen barretje
Als hij een economische achtergrond had en vloeiend Engels sprak was er wellicht een optie als trainee.... anders bij de schoonmaak
quote:Matroos Jelle raakt met zijn baan, ook zijn huis kwijt. Dit wordt zijn Filipijnse vriendin te veel. Loes mist haar vriend Saif, die al maanden in het erg onveilige Bagdad woont. Hendrik zorgt al 5 jaar alleen voor zijn 3 tieners, terwijl hij tegelijkertijd een eigen bedrijf runt. Hij is daarom blij dat hij zijn nieuwe Filipijnse vrouw Daisy weer eens mag afhalen op Schiphol.
Yep en dus ook geen huis meer. Want die boot was zijn huis.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Me too,
Maar hij is dus ontslagen, begrijp ik?
Toch wel?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik zou het maar vreemd vinden als mijn vader zou aan komen zetten met een vrouw uit de Filipijnen.
Ik weet niet waarom, maar ik krijg altijd het idee dat dit soort "exotische liefdes" meestal voortkomen uit pure wanhoop. Een beetje het bekende beeld van de lelijke dikke Nederlandse man die naar Thailand gaat om een gewillig vrouwtje te kopen, of de pittige overrijpe huisvrouw die een zielig Afrikaantje in huis haalt om af toe nog eens beurt te kunnen krijgen.quote:
Ik heb hetzelfde, ik krijg er een beetje raar gevoel van elke keer. Ik kan me niet voorstellen dat het ware liefde is.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik krijg altijd het idee dat dit soort "exotische liefdes" meestal voortkomen uit pure wanhoop. Een beetje het bekende beeld van de lelijke dikke Nederlandse man die naar Thailand gaat om een gewillig vrouwtje te kopen, of de pittige overrijpe huisvrouw die een zielig Afrikaantje in huis haalt om af toe nog eens beurt te kunnen krijgen.
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis![]()
Het zijn ook altijd van die typische mensen: laagopgeleid, niet bepaald moeders mooiste, een kutbaan..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik krijg altijd het idee dat dit soort "exotische liefdes" meestal voortkomen uit pure wanhoop. Een beetje het bekende beeld van de lelijke dikke Nederlandse man die naar Thailand gaat om een gewillig vrouwtje te kopen, of de pittige overrijpe huisvrouw die een zielig Afrikaantje in huis haalt om af toe nog eens beurt te kunnen krijgen.
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis![]()
Die is gezonken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef YazooW het volgende:
Tijdje geleden alweer dat ik dit heb gezien. Hoe is het afgelopen met die kneus op die boot?
nee man, ze is 30.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef dikkedaniel het volgende:
dat phillipijnse wijf is even oud als zijn dochter? lijkt net een vriendinnetje van zn dochter.. vuile pedo
Ik snap ook niet hoe je als kerel kan vallen op een vrouw met zo ontzettend weinig eigenwaarde.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef dikkedaniel het volgende:
dat phillipijnse wijf is even oud als zijn dochter? lijkt net een vriendinnetje van zn dochter.. vuile pedo
Hij is zijn baan kwijt en ze wonen nu met zijn tweeen op de boot bij een vriend, zij wil weg bij hem zodat hij weer werk gaat zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef YazooW het volgende:
Tijdje geleden alweer dat ik dit heb gezien. Hoe is het afgelopen met die kneus op die boot?
yes wayquote:
lol, drama dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is zijn baan kwijt en ze wonen nu met zijn tweeen op de boot bij een vriend, zij wil weg bij hem zodat hij weer werk gaat zoeken.
Ik vond spruitjes toen in klein was ook lekkerquote:
alsof zo;n kind genoeg tanden heeft om te kauwenquote:
tuurlijk, aandacht doet etenquote:
Kerretjeeeeee!quote:
I know maar die aardappelen altijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof zo;n kind genoeg tanden heeft om te kauwen
Ik vond die als kind eigenlijk ook wel te doen.quote:
Dat is dan wel weer best tof.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
Gewoon echt voedsel ipv die vieze potjes met kant en klare zooi.![]()
Komt omdat je niet kan koken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vrat ze echt niet hoor, ik lust het nog steeds niet.
in die kinderhapjes zitten vol spruitjesquote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vrat ze echt niet hoor, ik lust het nog steeds niet.
mamma's kindjequote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt omdat je niet kan koken.![]()
Mijn mam maakt ze als de beste, met spekjes enzo.
ze mag wel natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goh ze zal wel niet op vakantie mogen, wie had dat nou gedacht.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt omdat je niet kan koken.![]()
Mijn mam maakt ze als de beste, met spekjes enzo.
ons mam's kindjequote:
Ja RTL4, na Holland got Talentquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef tralalala het volgende:
Vrijdag half 10 komen de zigeuners toch?![]()
Of was dat op RTL4?
Ik kan wel een banaan voor je prakken, moet je alleen ff zelf komen halenquote:
big fat gipsy wedding is toch alleen maar herhalingenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef tralalala het volgende:
Vrijdag half 10 komen de zigeuners toch?![]()
Of was dat op RTL4?
Nee het zijn nieuwequote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
big fat gipsy wedding is toch alleen maar herhalingen
Echt? Vorige week heb ik me helemaal ziek gelachen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Fuck you!quote:
hmm, okay. ik dacht dat de aflevering van verlede week weer over het 'grabben' gingquote:
Yup en ik heb er genoeg gezien toen ik in Engeland woonde, dat ik het niet nog een keer hoef te zienquote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het gaat wel over hetzelfde, maar het zijn nieuwe afleveringen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hmm, okay. ik dacht dat de aflevering van verlede week weer over het 'grabben' ging
Deze waren vorige week:quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hmm, okay. ik dacht dat de aflevering van verlede week weer over het 'grabben' ging
aduhquote:
heb ze al gedownloadquote:
Oh op tv tenminstequote:Op woensdag 4 april 2012 21:52 schreef missU het volgende:
[..]
Nieuwe? Ik dacht dat ik ze al állemaal gekuikt had
Gekuiktquote:Op woensdag 4 april 2012 21:52 schreef missU het volgende:
[..]
Nieuwe? Ik dacht dat ik ze al állemaal gekuikt had
T blijft er niet uitzien inderdaadquote:
Vrijdagquote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef missU het volgende:
[..]
T blijft er niet uitzien inderdaadMisschien toch maar niet op tijd naar bed vanaaf
Vrijdag komt hetquote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef missU het volgende:
[..]
T blijft er niet uitzien inderdaadMisschien toch maar niet op tijd naar bed vanaaf
Het is wel zo'n blij kind.quote:
erop ja, erop.quote:
tegelsquote:
Zijn tampeloeres ja.quote:
Dat is toch glas.quote:
die heette spaanse uit de dominicaanse replubliekquote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef missU het volgende:
Ze heeft wel wat nieuwe woorden geleerd voor haar Nederlandse klanten als ze weer terug is in eigen land
dank je wel, captain obviousquote:
bijstand? schuldsaneringquote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef donald_dick het volgende:
zelfs bijstandmoeders mogen 3 weken op vakantie
laat ze lekker werken danquote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef donald_dick het volgende:
zelfs bijstandmoeders mogen 3 weken op vakantie
dus? als zij netjes haar schulden afbetaald en dan op vakantie gaat vind ik dat kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |