Yep en dus ook geen huis meer. Want die boot was zijn huis.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Me too,
Maar hij is dus ontslagen, begrijp ik?
Toch wel?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik zou het maar vreemd vinden als mijn vader zou aan komen zetten met een vrouw uit de Filipijnen.
Ik weet niet waarom, maar ik krijg altijd het idee dat dit soort "exotische liefdes" meestal voortkomen uit pure wanhoop. Een beetje het bekende beeld van de lelijke dikke Nederlandse man die naar Thailand gaat om een gewillig vrouwtje te kopen, of de pittige overrijpe huisvrouw die een zielig Afrikaantje in huis haalt om af toe nog eens beurt te kunnen krijgen.quote:
Ik heb hetzelfde, ik krijg er een beetje raar gevoel van elke keer. Ik kan me niet voorstellen dat het ware liefde is.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik krijg altijd het idee dat dit soort "exotische liefdes" meestal voortkomen uit pure wanhoop. Een beetje het bekende beeld van de lelijke dikke Nederlandse man die naar Thailand gaat om een gewillig vrouwtje te kopen, of de pittige overrijpe huisvrouw die een zielig Afrikaantje in huis haalt om af toe nog eens beurt te kunnen krijgen.
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis![]()
Het zijn ook altijd van die typische mensen: laagopgeleid, niet bepaald moeders mooiste, een kutbaan..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik krijg altijd het idee dat dit soort "exotische liefdes" meestal voortkomen uit pure wanhoop. Een beetje het bekende beeld van de lelijke dikke Nederlandse man die naar Thailand gaat om een gewillig vrouwtje te kopen, of de pittige overrijpe huisvrouw die een zielig Afrikaantje in huis haalt om af toe nog eens beurt te kunnen krijgen.
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis![]()
Die is gezonken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef YazooW het volgende:
Tijdje geleden alweer dat ik dit heb gezien. Hoe is het afgelopen met die kneus op die boot?
nee man, ze is 30.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef dikkedaniel het volgende:
dat phillipijnse wijf is even oud als zijn dochter? lijkt net een vriendinnetje van zn dochter.. vuile pedo
Ik snap ook niet hoe je als kerel kan vallen op een vrouw met zo ontzettend weinig eigenwaarde.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef dikkedaniel het volgende:
dat phillipijnse wijf is even oud als zijn dochter? lijkt net een vriendinnetje van zn dochter.. vuile pedo
Hij is zijn baan kwijt en ze wonen nu met zijn tweeen op de boot bij een vriend, zij wil weg bij hem zodat hij weer werk gaat zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef YazooW het volgende:
Tijdje geleden alweer dat ik dit heb gezien. Hoe is het afgelopen met die kneus op die boot?
yes wayquote:
lol, drama dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is zijn baan kwijt en ze wonen nu met zijn tweeen op de boot bij een vriend, zij wil weg bij hem zodat hij weer werk gaat zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |