SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door WammesWaggel op 29-03-2012 15:46:01 ]
Als ik Koning of modje van Nederland was zou ik hem meteen een verblijfsvergunning geven, wat een sympathiek figuurquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij doe iig z'n best, er zijn buitenlanders die hier langer zijn en nog geen woord Nederlands kunnen.
Hij wil graag werk dus als je iets hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ik Koning of modje van Nederland was zou ik hem meteen een verblijfsvergunning geven, wat een sympathiek figuur
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Where is Gerritje?
ze jankt wat af zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Mja maar heb geen barretjequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wil graag werk dus als je iets hebt.
Pfff.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die geen partner in eigen land kunnen vinden!
Ah jammer, maar schattig blijft ie toch wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mja maar heb geen barretje
Als hij een economische achtergrond had en vloeiend Engels sprak was er wellicht een optie als trainee.... anders bij de schoonmaak
quote:Matroos Jelle raakt met zijn baan, ook zijn huis kwijt. Dit wordt zijn Filipijnse vriendin te veel. Loes mist haar vriend Saif, die al maanden in het erg onveilige Bagdad woont. Hendrik zorgt al 5 jaar alleen voor zijn 3 tieners, terwijl hij tegelijkertijd een eigen bedrijf runt. Hij is daarom blij dat hij zijn nieuwe Filipijnse vrouw Daisy weer eens mag afhalen op Schiphol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |