Ik vond spruitjes toen in klein was ook lekkerquote:
alsof zo;n kind genoeg tanden heeft om te kauwenquote:
tuurlijk, aandacht doet etenquote:
Kerretjeeeeee!quote:
I know maar die aardappelen altijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof zo;n kind genoeg tanden heeft om te kauwen
Ik vond die als kind eigenlijk ook wel te doen.quote:
Dat is dan wel weer best tof.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
Gewoon echt voedsel ipv die vieze potjes met kant en klare zooi.![]()
Komt omdat je niet kan koken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vrat ze echt niet hoor, ik lust het nog steeds niet.
in die kinderhapjes zitten vol spruitjesquote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vrat ze echt niet hoor, ik lust het nog steeds niet.
mamma's kindjequote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt omdat je niet kan koken.![]()
Mijn mam maakt ze als de beste, met spekjes enzo.
ze mag wel natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goh ze zal wel niet op vakantie mogen, wie had dat nou gedacht.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt omdat je niet kan koken.![]()
Mijn mam maakt ze als de beste, met spekjes enzo.
ons mam's kindjequote:
Ja RTL4, na Holland got Talentquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef tralalala het volgende:
Vrijdag half 10 komen de zigeuners toch?![]()
Of was dat op RTL4?
Ik kan wel een banaan voor je prakken, moet je alleen ff zelf komen halenquote:
big fat gipsy wedding is toch alleen maar herhalingenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef tralalala het volgende:
Vrijdag half 10 komen de zigeuners toch?![]()
Of was dat op RTL4?
Nee het zijn nieuwequote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
big fat gipsy wedding is toch alleen maar herhalingen
Echt? Vorige week heb ik me helemaal ziek gelachen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Fuck you!quote:
hmm, okay. ik dacht dat de aflevering van verlede week weer over het 'grabben' gingquote:
Yup en ik heb er genoeg gezien toen ik in Engeland woonde, dat ik het niet nog een keer hoef te zienquote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het gaat wel over hetzelfde, maar het zijn nieuwe afleveringen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hmm, okay. ik dacht dat de aflevering van verlede week weer over het 'grabben' ging
Deze waren vorige week:quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hmm, okay. ik dacht dat de aflevering van verlede week weer over het 'grabben' ging
aduhquote:
heb ze al gedownloadquote:
Oh op tv tenminstequote:Op woensdag 4 april 2012 21:52 schreef missU het volgende:
[..]
Nieuwe? Ik dacht dat ik ze al įllemaal gekuikt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |