Gelukkig heb ik al jarenlang passie voor mijn vriendquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:16 schreef Montelly het volgende:
Jullie vrouwen hebben passie voor ons mannen verloren, dat is iets wat Christina blijkbaar nog wel heeft
Team Jellequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij neemt haar in ieder geval mee voor een gezellig uitje.
Mental picturequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Mylene het volgende:
Het zijn mannen die niets kunnen in bed, altijd maar stampen terwijl de vrouw er verstijfd bij ligt.
Think of the possibilitiesquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Het is net alsof hij met zijn dochtertje op stap is.
niet eens naar het botenmuseumquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij neemt haar in ieder geval mee voor een gezellig uitje.
juwelierquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De Bijenkorf was meer iets voor haar geweest denk ik.
Kan je maar beter aan het boodschappenlijstje denkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Mylene het volgende:
Het zijn mannen die niets kunnen in bed, altijd maar stampen terwijl de vrouw er verstijfd bij ligt.
vooral hoe zij dat uitspreekt.quote:
Maar hij mag wel de komende veertig plus jaar iedere maand een hondertje of drie in de maand naar haar familie sturen, anders gaat zij weg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Jelle is ook nieteens knap. En hij zit op een boot. 2x nono.
Hij is zelf anders ook niet Mister Breed en Ontwikkeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo'n klein dun, iel meisje neuken trouwens.... net een kind ofzo
Nee maar lijkt tenminste niet op een kindquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij is zelf anders ook niet Mister Breed en Ontwikkeld.
Een oud-collega van me is eens in zo'n programma geweest, maar dat programma draaide het om de zoektocht naar een import-bruidje. Bijzondere figuren waren dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Blijft echt fantastisch om te kijken, wat een figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |