Mental picturequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Mylene het volgende:
Het zijn mannen die niets kunnen in bed, altijd maar stampen terwijl de vrouw er verstijfd bij ligt.
Think of the possibilitiesquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Het is net alsof hij met zijn dochtertje op stap is.
niet eens naar het botenmuseumquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij neemt haar in ieder geval mee voor een gezellig uitje.
juwelierquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De Bijenkorf was meer iets voor haar geweest denk ik.
Kan je maar beter aan het boodschappenlijstje denkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Mylene het volgende:
Het zijn mannen die niets kunnen in bed, altijd maar stampen terwijl de vrouw er verstijfd bij ligt.
vooral hoe zij dat uitspreekt.quote:
Maar hij mag wel de komende veertig plus jaar iedere maand een hondertje of drie in de maand naar haar familie sturen, anders gaat zij weg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Jelle is ook nieteens knap. En hij zit op een boot. 2x nono.
Hij is zelf anders ook niet Mister Breed en Ontwikkeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo'n klein dun, iel meisje neuken trouwens.... net een kind ofzo
Nee maar lijkt tenminste niet op een kindquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij is zelf anders ook niet Mister Breed en Ontwikkeld.
Een oud-collega van me is eens in zo'n programma geweest, maar dat programma draaide het om de zoektocht naar een import-bruidje. Bijzondere figuren waren dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Blijft echt fantastisch om te kijken, wat een figuren.
quote:
Daar is het SBS voor, platte vermakelijke tv.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen die Peruaanse man en zijn Nederlandse vriendin zijn echt leukde rest is enorm leuk in de zin dat je er schaamteloos om kan lachen
En voor de rest kijken wequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen die Peruaanse man en zijn Nederlandse vriendin zijn echt leukde rest is enorm leuk in de zin dat je er schaamteloos om kan lachen
Daar heeft ze al een paar van gehad..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef StephanL het volgende:
Denk niet dat ze zo snel een visum zal krijgen. Ja een toeristenvisum
Voor die vrouwen daar en de mannen hier is het een win-win situatie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die geen partner in eigen land kunnen vinden!
Die heeft ze net gehadquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef StephanL het volgende:
Denk niet dat ze zo snel een visum zal krijgen. Ja een toeristenvisum
bovendien moet ze haar inburgeringscursus toch daar halen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heeft ze net gehaddaarna moet je minstens 3 maanden weer 'thuis' blijven.
Ja dacht het wel ja. Op de nederlandse ambassade.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien moet ze haar inburgeringscursus toch daar halen?
Voor een toeristenvisum niet, wel voor een inreisvisum.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien moet ze haar inburgeringscursus toch daar halen?
En daarna krijgt ze een verblijfsvergunningquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dacht het wel ja. Op de nederlandse ambassade.
Ja maar ze is bezig hier definitief te komen natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor een toeristenvisum niet, wel voor een inreisvisum.
ja echt he, zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hem wel schattig met z'n Nederlands.
rete iritant. Tijd voor een Peruanenmeldpuntquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hem wel schattig met z'n Nederlands.
Ik versta hem gewoon hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef Montelly het volgende:
WYF zegt ie allemaal...versta er geen zak van
een echte Hökerquote:
Hij doe iig z'n best, er zijn buitenlanders die hier langer zijn en nog geen woord Nederlands kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rete iritant. Tijd voor een Peruanenmeldpunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door WammesWaggel op 29-03-2012 15:46:01 ]
Als ik Koning of modje van Nederland was zou ik hem meteen een verblijfsvergunning geven, wat een sympathiek figuurquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij doe iig z'n best, er zijn buitenlanders die hier langer zijn en nog geen woord Nederlands kunnen.
Hij wil graag werk dus als je iets hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ik Koning of modje van Nederland was zou ik hem meteen een verblijfsvergunning geven, wat een sympathiek figuur
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Where is Gerritje?
ze jankt wat af zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Mja maar heb geen barretjequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wil graag werk dus als je iets hebt.
Pfff.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die geen partner in eigen land kunnen vinden!
Ah jammer, maar schattig blijft ie toch wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mja maar heb geen barretje
Als hij een economische achtergrond had en vloeiend Engels sprak was er wellicht een optie als trainee.... anders bij de schoonmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |