De mensen die ze volgen zijn volgens mij ook gemiddelde SBSkijkersquote:
yes..thxquote:
quote:
te saai voor het programmaquote:
A roem wit erkoquote:
Jawel, dan zie je veel van de wereld, tis net reizen hebben we de vorige week geleerdquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Jelle is ook nieteens knap. En hij zit op een boot. 2x nono.
een grote pikquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef Burdie het volgende:
Wat ziet scheepsmeisje in dat lulletje rozenwater?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jawel, dan zie je veel van de wereld, tis net reizen hebben we de vorige week geleerd
Ze kennen ook al één Nederlands woord: koud.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is net Groeten Terug dat ze ineens een huis zien waarvan ze niks snappen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Mylene het volgende:
Hij denkt enkel we gaan vanavond neuken.
Hebben ze in Kameroen ook nietquote:
Daarom grijnst hij de hele tijd zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Mylene het volgende:
Hij denkt enkel we gaan vanavond neuken.
Ik mis alleen de vragen: "Waar zijn je koeien?" "En waarom heb je geen veequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze kennen ook al één Nederlands woord: koud.
dat dacht ik ook gelijk whehequote:
hij heeft dr al bezwangertquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hoe kansloos moet je zijn om een hoertje op te pikken van de Filipijnen..
Mag ie zich wel gauw laten checken..quote:
dit is idd wel echt bizar, die 5k euro. bizar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Die papierwinkel
Garant staan
Dit land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dit is idd wel echt bizar, die 5k euro. bizar.
bizar....+ als hij een uitkering krijgt! God verhoede hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
dat is dubbelop, clowns zijn altijd engquote:
Als het maar geld heeft. Gewoon zak over z'n hoofd en neuken denkt ze.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Montelly het volgende:
Die Christina moet trouwens echt snel een echte pik binnen krijgen en niet van een down syndroom fokkertje
Ik probeer me voor te stellen waarom ze voor hem huis, haard, land en familie achter zou laten. Ik snap het echt niet... Hij is niet eens rijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Montelly het volgende:
Die Christina moet trouwens echt snel een echte pik binnen krijgen en niet van een down syndroom fokkertje
alle westerse mensen zijn rijk ofzo denkt zequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen waarom ze voor hem huis, haard, land en familie achter zou laten. Ik snap het echt niet... Hij is niet eens rijk.
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen passie te voelen voor Jellequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:16 schreef Montelly het volgende:
Jullie vrouwen hebben passie voor ons mannen verloren, dat is iets wat Christina blijkbaar nog wel heeft
NIet eens een natte doos?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen passie te voelen voor Jelle
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alle westerse mensen zijn rijk ofzo denkt zevorige week zei ze ook al dat hij alles voor dr over moest hebben omdat ze dat waard is
Gelukkig heb ik al jarenlang passie voor mijn vriendquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:16 schreef Montelly het volgende:
Jullie vrouwen hebben passie voor ons mannen verloren, dat is iets wat Christina blijkbaar nog wel heeft
Team Jellequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij neemt haar in ieder geval mee voor een gezellig uitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |