quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Junkie het volgende:
Gisteren bij een sollicitatie aangegeven dat ik wel vrij wil voor Lowlands.![]()
Was geen probleem.
Hallo ik ben junkie, ik wil hier komen werken maar wel vrij voor Lowlands.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Junkie het volgende:
Gisteren bij een sollicitatie aangegeven dat ik wel vrij wil voor Lowlands.![]()
Was geen probleem.
maandag 8:00 op kantoor dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:09 schreef Junkie het volgende:
Hahaha, bijna.
We hadden het tegen het einde van het gesprek over hoe de weekplanning was en hoe vrij-vragen ging. Toen floepte er metteen uit dat ik ieder jaar naar Lowlands ga en ik wel graag vrij zou willen hebben. En diegene gaf metteen aan dat het wel goed zou komen.
Het staat (nog) niet in mn contract. Dat zou helemaal baas zijn.
verwachten niet zozeer, hopen wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef theodoor9 het volgende:
Er zijn nu 20 namen bekend vorig jaar waren die 20 pas op de laatste dag van Maart bekend. Misschien verwachten we die namen allemaal iets te snel
Die staan er zeker niet ! Touren in Amerika dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:35 schreef Da hopman het volgende:
Is Alabama Shakes al genoemd. Staat toch ook wel op mijn wishlistje.
Lekker starten op een easy sundaymorning of zo.. Of ondergaand zonnetje op een veldje naast een tent.
Dat valt te bezien. Eind juli staan ze nog wel aan de andere kant van de grote vijver, maar in augustus hebben ze ook een optreden in Ierland.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die staan er zeker niet ! Touren in Amerika dan.
Die man van Mojo die bij 3Fm kwam heeft live in de uitzendig verteld dat Albama Shakes & Michael Kiwanuka zeker NIET op Lowlands komen in verband met een tour in de VS.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:17 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Eind juli staan ze nog wel aan de andere kant van de grote vijver, maar in augustus hebben ze ook een optreden in Ierland.
Damn, dat is jammerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die man van Mojo die bij 3Fm kwam heeft live in de uitzendig verteld dat Albama Shakes & Michael Kiwanuka zeker NIET op Lowlands komen in verband met een tour in de VS.
Leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
LeLe zal ook wel op Lowlands staan, werd vanochtend duidelijk naar gehint bij Giel
YEAH! Hopelijk niet in een grote tent. Vorige keer was in de X-Ray en dat werd echt gekkenhuis.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
LeLe zal ook wel op Lowlands staan, werd vanochtend duidelijk naar gehint bij Giel
India ofzo zou prima zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
YEAH! Hopelijk niet in een grote tent. Vorige keer was in de X-Ray en dat werd echt gekkenhuis.
hard hard hardquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
No More Heroesquote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand bekend met The Stranglers? Hebben een track gemaakt met de naam Lowland op hun nieuw album. Misschien is het een hint?
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand bekend met The Stranglers? Hebben een track gemaakt met de naam Lowland op hun nieuw album. Misschien is het een hint?
Ze staan wel op V-festival, zou kunnen dat ze op Lowlands staan. Maar dat nummer zal iig geen hint zijn..quote:
Mja.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
TRU is een paar deuren verderopquote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
rubbereend & n00biedoobiedoo zullen weer niet eens belachelijk reageren hoor. Kunnen jullie 2 niet een eigen Festival beginnen ofzo. Want jullie zijn toch zoveel beter dan de rest wat hier post.
ik reageer alleen op je idee dat een titel van een liedje de link is dat ze op Lowlands staanquote:Ze spelen dit jaar ook gewoon in Tivoli zie ik, dus zo vreemd zou ik het niet eens vinden.
Maar goed ik ben niet zo super geweldige muziek kenner als rubbereend & n00biedoobiedoo. Zij weten namelijk wel wat echt goed is , en wat wel mogelijk is.![]()
Grow some balls, het is toch ook een beetje een ridicule gedachte dat het een hint zou zijn? Het blijft FOK! waar je post he, alles hier backfired.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit soort posts bevestigen alleen maar mij gedachten. Ego & ego. Ga er niet teveel woorden meer aan vuil maken. En blijf vooral nors & alles afkraken. Peace
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Precies dit.
Als ik zoiets lees, weet ik weer voor wie die PLUS-reclames gemaakt worden.
Was al een tijdje bekend inderdaad! Zaterdagavond in de India.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Depeche Mode komt ook, maar da's al oud nieuws toch?
Festival Lineup (20 artists)quote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.last.fm/festiv(...)wlands+Paradise+2012
Your compatibility is Super (98%).
Maar niet op de site...quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend inderdaad! Zaterdagavond in de India.
misschien kan je maar beter niet gaanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Festival Lineup (20 artists)
Your compatibility is Medium (30%)
Als jij straks 98% van alle bandjes gaat kijken, be my guest!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
misschien kan je maar beter niet gaan
De hele dag heen en weer rennenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als jij straks 98% van alle bandjes gaat kijken, be my guest!
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
misschien kan je maar beter niet gaan
Tja, toch handig die inside info. Net als de Fok!-backdoor op camping 3. Een van de best bewaarde geheimpjes is. Iedereen lopen stressen. Blijkt er gewoon een aparte ingang en afgezet gebiedje te zijn voor geregistreerde Fok!ers. Voor veel oudgedienden dan ook de reden om hier te blijven hangen.quote:
Blijven hangen dan toch vooral door de goedkope drank in de 24 uurs winkelquote:Op maandag 26 maart 2012 09:52 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Tja, toch handig die inside info. Net als de Fok!-backdoor op camping 3. Een van de best bewaarde geheimpjes is. Iedereen lopen stressen. Blijkt er gewoon een aparte ingang en afgezet gebiedje te zijn voor geregistreerde Fok!ers. Voor veel oudgedienden dan ook de reden om hier te blijven hangen.
voor oudgediendequote:Op maandag 26 maart 2012 12:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
wut? een ingang om op Lowlands te komen zonder kaartje? *ikvolgdittopic*
De aanmeldingen voor deze ingang zijn al vol, je kunt jezelf wel inschrijven maar dan word je op de reservelijst geplaatst.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zit al best lang op FOK al zeg ik het zelf
JA en belangrijk is ook hoevaak je al op Lowlands bent geweestquote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
De aanmeldingen voor deze ingang zijn al vol, je kunt jezelf wel inschrijven maar dan word je op de reservelijst geplaatst.
Moet je even Sack_Blabbath PM-en.
Als ik de tweets bekijk, krijg ik de indruk dat die morgen pas vrijgegeven worden?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag worden eerste namen Pukkelpop bekend, ben benieuwd of daar wat interessants voor Lowlands bij zit.
Ja morgenochtend in HUMO geloof ik. Maar ik heb begrepen dat die online versie een dag eerder (ik denk laat in de avond) beschikbaar is.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik de tweets bekijk, krijg ik de indruk dat die morgen pas vrijgegeven worden?
Spelen ook in de X-Ray.quote:
i.c.m. je usernummer.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA en belangrijk is ook hoevaak je al op Lowlands bent geweest
17.00 komt de Ipad versie uit. Dus dan zal er wel het een en ander bekend worden via twitter etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja morgenochtend in HUMO geloof ik. Maar ik heb begrepen dat die online versie een dag eerder (ik denk laat in de avond) beschikbaar is.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 26-03-2012 om 16:21:19Het lijkt wel festivalweer: daarom straks exclusief via dit account een paar nieuwe Lowlands namen! #LL12 reageer retweet
Weten we al, maar die namen zie ik toch graag bevestigd! Ieder jaar zitten er wel een paar namen bij die officieus bevestigd leken te zijn, maar nooit officieel zijn gemaakt..quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik bereid me voor op 'dat wisten we natuurlijk al'- nieuws als Django Django en Maccabees (wat uiteraard prima nieuws is!), dan kan het alleen maar meevallen.
Soms goeie zaak, zoals dat we elk jaar Depeche Mode in intieme setting kunnen blijven zien.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:31 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Weten we al, maar die namen zie ik toch graag bevestigd! Ieder jaar zitten er wel een paar namen bij die officieus bevestigd leken te zijn, maar nooit officieel zijn gemaakt..
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 26-03-2012 om 16:58:49Rock on! Foo Fighters, Bloc Party, Triggerfinger en The Kyteman Orchestra komen naar Lowlands! #LL12 reageer retweet
Dat dus!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
Op Studio Brussel wordt om 17.00 de eerste headliner van Pukkelpop bekend gemaakt. Misschien kondigd Lowlands dezelfde band aan
ehm dat bedoel ikquote:
Denk ik ook, maar misschien staat Kyteman op een hogere spot in een andere tent, of Triggerfinger natuurlijk. Foo Fighters staan zaterdags op Pukkelpop, lijkt me dat ze dan zondags Lowlands doen.quote:
Ik vind dat gewoon een heel behoorlijk rijtje afsluiters voor de Alpha.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar misschien staat Kyteman op een hogere spot in een andere tent, of Triggerfinger natuurlijk. Foo Fighters staan zaterdags op Pukkelpop, lijkt me dat ze dan zondags Lowlands doen.
The Black Keys - Skrillex - Foo Fighters zullen dan ws de alpha afsluiten. Tenzij The Killers nog na The Black Keys staan.
Foo Fighters heb ik vorig jaar op Pinkpop van achter op het veld bekeken, en zelfs daar werd ikecht weggeblazen. Geweldig optreden, normaal gesproken ga ik daar dit jaar zeker weer kijken!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit jaar waarschijnlijk minder gezeik over headliners.
Van de nieuwe namen zal ik misschien Bloc Party wel gaan kijken, als het programma het toelaat. Is alweer een tijdje geleden dat ik ze zag. De rest boeit me niet zo. (Foo Fighters natuurlijk prima liveband, maar zal wel veel te druk zijn).
Kyteman was volgens mij vorige keer al een succes in de Alpha, die zullen echt niet terug gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar misschien staat Kyteman op een hogere spot in een andere tent, of Triggerfinger natuurlijk. Foo Fighters staan zaterdags op Pukkelpop, lijkt me dat ze dan zondags Lowlands doen.
The Black Keys - Skrillex - Foo Fighters zullen dan ws de alpha afsluiten. Tenzij The Killers nog na The Black Keys staan.
Inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bloc Party heeft ook al van de Alpha mogen proeven. Dan ga je meestal niet 'terug'.
maar is van Alpha overdag naar headliner Grolsch wel echt terug? Daar staan toch ook wel acts als Sigur Ros, Massive Attack, Sex Pistols etc...quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bloc Party heeft ook al van de Alpha mogen proeven. Dan ga je meestal niet 'terug'.
Dat dus, Massive Attack is ook van Alpha teruggezet naar de Grolschquote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef ohnikua het volgende:
[..]
maar is van Alpha overdag naar headliner Grolsch wel echt terug? Daar staan toch ook wel acts als Sigur Ros, Massive Attack, Sex Pistols etc...
zoals gezegd,zeldenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef portie het volgende:
[..]
Dat dus, Massive Attack is ook van Alpha teruggezet naar de Grolsch
Dan komt er dus nog een afsluiter voor de Alpha bij.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ah, hebben we met Foo Fighters ook gelijk de ouwe lullen-act van dit jaar te pakken
15 en 9 jaar geleden al in de Alpha en ik lees net dat je dan niet teruggezet wordt naar de Grolschquote:Op maandag 26 maart 2012 18:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan komt er dus nog een afsluiter voor de Alpha bij.
Vergeet 17 jaar geleden niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
15 en 9 jaar geleden al in de Alpha en ik lees net dat je dan niet teruggezet wordt naar de Grolsch
En 7 jaar geleden ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeet 17 jaar geleden niet.
Jij kan de bas toch? Doe ik wel Bez, meer talent heb ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij kunnen Newbie en ik wel de ouwe lullen-act gaan doen.
Ok, wie mailt Eric even?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat klinkt als een verademing na Skunk Anansie, Sack.
Nice.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 26-03-2012 om 16:58:49Rock on! Foo Fighters, Bloc Party, Triggerfinger en The Kyteman Orchestra komen naar Lowlands! #LL12 reageer retweet
in ieder geval geen geld naar die nare dj's !quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef ranja het volgende:
Foo Figthers in de categorie 'als ik er toch ben...'.
Triggerfinger in de categorie 'al te vaak gezien en viel de laatste paar keer tegen'
Andere 2 boeit niet.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef LatonOne het volgende:
[..]
in ieder geval geen geld naar die nare dj's !
Inderdaad, tuig is hetquote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef LatonOne het volgende:
[..]
Weet je, zullen we gewoon dit jaar alle optredens van alle DJ's gaan verpesten door allemaal met takken en opblaaskrokodillen in de lucht te gaan zwaaien?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inderdaad, tuig is het![]()
DJ's mogen ook niet via de geheime FOK! ingang wat mij betreft. En zijn al helemáál niet welkom bij Depeche Mode
Of niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat ze tegenover Foo Fighters wel een flinke DJ naam in de Bravo zetten (crowd control & stuff). Ik zie Justice wel mogelijk die spot vervullen.
Óf we plassen in hun kont.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Weet je, zullen we gewoon dit jaar alle optredens van alle DJ's gaan verpesten door allemaal met takken en opblaaskrokodillen in de lucht te gaan zwaaien?
Ik dacht idd ook aan Justice voor die spot..quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat ze tegenover Foo Fighters wel een flinke DJ naam in de Bravo zetten (crowd control & stuff). Ik zie Justice wel mogelijk die spot vervullen.
Zat ik ook aan te denken, en dan Bjork in de Grolsch bv. Geloof nooit dat er dan meer dan 30000 man in/bij de alpha is.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:14 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook aan Justice voor die spot..
Nee nee dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben er nog steeds verbaast over. Maargoed ik denk dat je naast the Foo Fighters geen stadionacts meer kan verwachten dit jaar hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef peaceman het volgende:
Als ff komen, dan zijn andere stadion acts ook mogelijk...blijkbaar
T zou me niet verbazen. Persoonlijk heb ik liever wat minder grote bands, ondanks dat ik ff live wel erg goed vind.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verbaast over. Maargoed ik denk dat je naast the Foo Fighters geen stadionacts meer kan verwachten dit jaar hoor.
Vind er niet veel bijzonders tussenstaan. Op The Stone Roses na natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
De Pukkelpop namen:
Bjork, Block Party, The Gaslight Anthem, Hot Chip, Modestep, Laurent Garnier, Flying Lotus, The Afghan Whings, Tune Yards, Dog Is Dead, Trash Talk, Mark Ronson, The Stone Roses, Ghostpoet, Borgone, Me First And The Gimme Gimmes, Dorian Concept, The Talles Man On Earth, Frank Ocean, Crookers, Every Time I Die, Letlife, Dead Havana, Eagles Of Death Metal, Dirty Phonics, All Time Low, Devil Sold His Soul, Ben UFO, Two Door Cinema Club, The Horrors, Wilco, Enter Shikari, The Black Keys, Mark Lanegan en veel meer aanwezig zullen zijn.
Mooie namen staan er tussen wat wel naar Lowlands mag komen: Bjork, Gaslight Anthem, Modestep, Flying Lotus, Afghan Whigs, The Stone Roses, The Tallest Man On Earth, Eagles Of Death Metal, The Horrors.
goed jaar thoughquote:
Ja wel The Killers dan, niet Brandon solo. Vond ik iets minder.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:34 schreef Daqufrance het volgende:
The Killers lijkt me wel weer eens leuk!
Ja die zijn zoveel kleiner.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Eric van Eerdenburg zei in verschillende interviews dat het erop neer kwam dat bands als Muse, Radiohead en de RHCP niet meer kunnen op Lowlands. Zijn de Foo Fighter nu echt zoveel kleiner?
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooie namen staan er tussen wat wel naar Lowlands mag komen: Bjork
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef LatonOne het volgende:
ik ben er 100% zeker van dat sinds het laatste optreden op Pinkpop, en het laatste album dat het te gek heeft gedaan, er VELE fans zijn bijgekomen.. en dat geldt niet alleen voor Nederland. Ze wonnen elke award die er maar te winnen valt het afgelopen jaar (Grammy's, etc), staan overal in de hoogste regionen qua de lijstjes... echt ik snap niet dat ze gewoon als andere bands zoals RHCP, Incubus, Pearl Jam, Coldplay, Bon Iver, Slash een eigen show geven in Nederland. Nu wordt het voor de fans een verschrikkelijke baaldag, want die kunnen geen kaarten kopen voor een show in hun eigen land.. en voor degenen die wel op Lowlands zijn: het zal er wel stikdruk worden...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat Foo Fightes (zeker na hun laatste album + geweldig optreden op Pinkpop) enorm groot zijn. Denk niet dat ze veel kleiner zijn dan bijv. een Radiohead op dit moment.
Misschien is Afghan Whings wat voor jou?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@Pukkelpop-namen: de grote namen zullen wel niet op LL komen, de kleinere namen doen me de broek niet bollen. Zie nog weinig stuur-maar-doortjes.
Ben meer van de Whigs.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien is Afghan Whings wat voor jou?
Doe mij Björk maar.
Welke grote namen bedoel je dan? FF, Bloc Party en Black Keys staan er al, The Stone Roses kan niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@Pukkelpop-namen: de grote namen zullen wel niet op LL komen, de kleinere namen doen me de broek niet bollen. Zie nog weinig stuur-maar-doortjes.
Denk je niet dat Bjork nog wordt geboekt voor de Grolsch? Dat verwacht ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stone Roses, Bjork...Afghan Whigs
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Denk je niet dat Bjork nog wordt geboekt voor de Grolsch? Dat verwacht ik eigenlijk wel![]()
Afghan Whings staat al op Pinkpop en verwacht ik minder snel. Wilco dan weer wel.
Ik bedoel uiteraard met haar nieuwe kapsel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Bjork is natuurlijk groter dan Skrillex en Black Keys bij elkaar, dus in de Grolsch..neh.
Klinkt live ook niet onverdienstelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien op LL ook vaak wel een Mika of een 3oh!3 staat:
Ik vind dat album van fun. best te pruimen.
Kleiner weet ik niet, wel betaalbaarder omdat ze zoveel touren.quote:
Ik ben fan van alle4 maar qua populairiteit zijn de FF veel groter dan Muse en Radiohead op dit moment, RHCP zijn iets populairder schat ik of misschien gelijk na het laatste wat tegenvallende album van de RHCP.quote:
veel groter dan Radiohead? heb je wel iets meegekregen van de chaos rondom de kaartverkoop van de Radioheadconcerten in de Ziggo Dome?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik ben fan van alle4 maar qua populairiteit zijn de FF veel groter dan Muse en Radiohead op dit moment, RHCP zijn iets populairder schat ik of misschien gelijk na het laatste wat tegenvallende album van de RHCP.
Maar Radiohead zie ik geen Goffertwei uitverkopen. Bands als Coldplay, Muse en RHCP deden dat eerder wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef ohnikua het volgende:
[..]
veel groter dan Radiohead? heb je wel iets meegekregen van de chaos rondom de kaartverkoop van de Radioheadconcerten in de Ziggo Dome?
(neemt niet weg dat ik FF ook niet veel kleiner schat dan Muse en Radiohead, maar ook zeker niet veel groter)
Radiohead beheerst het economische truukje van schaarste gewoon goed. Paar jaar niet touren, net te kleine zalen. Lekker je publiek opgeilen met gimmicks in de tussentijd. Goede marketeers die jongens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef ohnikua het volgende:
[..]
veel groter dan Radiohead? heb je wel iets meegekregen van de chaos rondom de kaartverkoop van de Radioheadconcerten in de Ziggo Dome?
(neemt niet weg dat ik FF ook niet veel kleiner schat dan Muse en Radiohead, maar ook zeker niet veel groter)
Maak daar maar van: de laatste 8 tegenvallende albums van RHCP.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik ben fan van alle4 maar qua populairiteit zijn de FF veel groter dan Muse en Radiohead op dit moment, RHCP zijn iets populairder schat ik of misschien gelijk na het laatste wat tegenvallende album van de RHCP.
De volgorde van de laatste 4 klopt iig nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
1. U2
2. Bruce Springsteen & E-Street Band
3. Coldplay
4. RHCP
5. Muse
6. Foo Fighters
7. Radiohead
Denk dat het eerder zo is
De Foo's doen zich gewoon kleiner voor. Spelen veel meer optredens dan de rest en zijn hierin minder selectief. Daardoor zijn ze makkelijker te boeken voor zoiets als Lowlands. Muse gaat alleen maar voor het allergrootste.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat Foo Fightes (zeker na hun laatste album + geweldig optreden op Pinkpop) enorm groot zijn. Denk niet dat ze veel kleiner zijn dan bijv. een Radiohead op dit moment.
niet? ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik zie dat makkelijk gebeuren eigenlijk.. (kan ook meespelen dat het alweer een tijd geleden was natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Radiohead zie ik geen Goffertwei uitverkopen. Bands als Coldplay, Muse en RHCP deden dat eerder wel.
Ik weet wel zeker dat de lijst zo is:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
1. U2
2. Bruce Springsteen & E-Street Band
3. Coldplay
4. RHCP
5. Muse
6. Foo Fighters
7. Radiohead
Denk dat het eerder zo is
Je vergeet Rihannaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de lijst zo is:
1. U2
2. AC/DC
3. Beyonce
4. Bruce Springsteen
5. Britney Spears
6. Jay-Z
7. Lady Gaga
8. Madonna
9. Kenny Chesney
10. Black Eyed Peas
klopt. en dan nog is het moeilijk in te schatten.. (ook boekers zelf maken wel eens inschattingsfouten natuurlijk).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:04 schreef rubbereend het volgende:
tis gewoon ook een moeilijke discussie want tis zo afhankelijk van wanneer je album uitbrengt, hoelang je niet meer geweest bent, wat de buzz is rond de band. etc. etc.
Ja, dit was 2010, Lady Gaga is inmiddels Beyonce voorbij. Kanye staat er ook in tegenwoordig.quote:
Kyteman komt er met een nieuw album aan, en volgens mij is het orkest nog groter gewordenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach met Foo Fighers heb je gewoon een mooie naam op je affiche staan. Ik denk dat in Nederland veel vraag is naar Foo Fighters.
Pukkelpop heeft bijvoorbeeld The Stone Roses als headliner staan. Hoeveel behoefte zou daar nou aan zijn bij het gemiddeld Lowlands publiek?
Maar goed ik blijf bij mijn standpunt: Wilco en paar kleine namen zoals Of Monsters And Men erbij. En mijn line-up is al compleet
Iemand ook al bekend met het nieuwe Kyteman project. Is dat een volledige nieuwe act. Of doen ze ook oude nummers (Blew My Trumpet, Sorry etc.). Vond Kyteman niet zo speciaal op het geweldige Sorry na. Voor dat stukje alleen zou ik al gaan kijken
voor de VS dan, in Europa zou Adele veel hoger staan dan Taylor Swift volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En de lijst voor 2012 volgens Billboard:
1. Taylor Swift
2. U2
3. Kenny Chesney
4. Lady Gaga
5. Lil Wayne
6. Sade
7. Bon Jovi
8. Celine Dion
9. Jason Aldean
10. Adele
Klopt. Andere lijst is wel wereldwijd volgens mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de VS dan, in Europa zou Adele veel hoger staan dan Taylor Swift volgens mij
Radiohead is de grootste hipsterband dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb gewoon gekeken naar aantal luisteraars wereldwijd bij last.fm
radiohead 3,703,058
rhcp 3,557,144
foo fighters 3,131,591
muse 3,126,344
en de albumverkopen? Maar heeft radiohead een nieuw album uit? Dat zal de cijfers wel opstuwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb gewoon gekeken naar aantal luisteraars wereldwijd bij last.fm
radiohead 3,703,058
rhcp 3,557,144
foo fighters 3,131,591
muse 3,126,344
En dan moest ie bij Radiohead nog extra lang zoeken ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Aldus Google
Muse Ongeveer 186.000.000 resultaten (0,19 seconden)
RHCP Ongeveer 97.000.000 resultaten (0,18 seconden)
Radiohead Ongeveer 76.900.000 resultaten (0,22 seconden)
Foo Fighters Ongeveer 69.100.000 resultaten (0,12 seconden)
Zanger Rinus Ongeveer 494.000 resultaten (0,16 seconden)
Ja Wilco zou gaaf zijn. Komt een nieuw album met Billy Bragg. Mermaid ave 3 dacht ik. In die combi op lowlands oehhhh smullen. Maar ik durf er niet op te hopenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach met Foo Fighers heb je gewoon een mooie naam op je affiche staan. Ik denk dat in Nederland veel vraag is naar Foo Fighters.
Pukkelpop heeft bijvoorbeeld The Stone Roses als headliner staan. Hoeveel behoefte zou daar nou aan zijn bij het gemiddeld Lowlands publiek?
Maar goed ik blijf bij mijn standpunt: Wilco en paar kleine namen zoals Of Monsters And Men erbij. En mijn line-up is al compleet
Iemand ook al bekend met het nieuwe Kyteman project. Is dat een volledige nieuwe act. Of doen ze ook oude nummers (Blew My Trumpet, Sorry etc.). Vond Kyteman niet zo speciaal op het geweldige Sorry na. Voor dat stukje alleen zou ik al gaan kijken
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dan moest ie bij Radiohead nog extra lang zoeken ook.
Het nieuwe album is echt wel anders dan de Hermit Sessions. Veel orchestraler, bombastisch...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kyteman komt er met een nieuw album aan, en volgens mij is het orkest nog groter geworden
In 2000 2 avonden op rij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Radiohead zie ik geen Goffertwei uitverkopen. Bands als Coldplay, Muse en RHCP deden dat eerder wel.
Westerpark was ook zo uitverkocht, evenals de twee concerten in de HMH toen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Da hopman het volgende:
[..]
In 2000 2 avonden op rij.
[ afbeelding ]
Niemand zegt dat ze niet populair zijn, bijna alle bands die hierboven genoemd worden zijn populair, de ene band op het ene moment wat meer dan het andere. RHCP en Foo Fighters is het een paar jaar relatief stil rond geweest en ze zijn beiden met een nieuw album gekomen en dan zie je dat ze toch weer populairder worden, vooral de Foo Fighters hebben door hun laatste album vele nieuwe fans bij elkaar gesprokkeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:38 schreef portie het volgende:
Ziggo Dome in een ogenblik uitverkocht. Hoe is Radiohead niet populair?
Na het optreden van de Foo Fighters op Pinkpop heb ik tijdens het naar de camping lopen geen enkel negatief geluid gehoord over de Foo Fighters.. iedereen was lovend! Dat waren 60.000 manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:31 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze niet populair zijn, bijna alle bands die hierboven genoemd worden zijn populair, de ene band op het ene moment wat meer dan het andere. RHCP en Foo Fighters is het een paar jaar relatief stil rond geweest en ze zijn beiden met een nieuw album gekomen en dan zie je dat ze toch weer populairder worden, vooral de Foo Fighters hebben door hun laatste album vele nieuwe fans bij elkaar gesprokkeld.
Foo Fighters is ook al jaren één van de betere live bands. Ik heb ze al een keer of 6 gezien en daar was geen slecht of matig optreden bij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Na het optreden van de Foo Fighters op Pinkpop heb ik tijdens het naar de camping lopen geen enkel negatief geluid gehoord over de Foo Fighters.. iedereen was lovend! Dat waren 60.000 man
Eens, dat optreden op Pinkpop was echt een bijzonderequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb ze ook al eerder gezien, maar vorig jaar op Pinkpop was werkelijk magistraal. Ja, ik was op Pinkpop, als undercover Lowlander
Was er ook bij. Hoop ook dat ze op Lowlands ook met Everlong afsluiten. Het ultiem nummer om je weekend mee te eindigen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Eens, dat optreden op Pinkpop was echt een bijzondere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Da hopman het volgende:
[..]
In 2000 2 avonden op rij.
[ afbeelding ]
Er zijn volgens mij elk kaar wel wat dubbelingen met Pinkpopquote:
Idd vaak niet de headliners. Maar er kunnen toch wel behoorlijke namen tussen zitten. Vorig jaar bijvoorbeeld Elbow, Selah Sue, Graffiti 6 en Cage The Elephant.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij elk kaar wel wat dubbelingen met Pinkpop
Ik hoop het. Erg goeie plaat die nieuwe. En omdat niemand hem noemt, Ghostpoet zou ik heel graag zien op LLquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie Blood Red Shoes wel een PP/LL combi doen
Maar met welk bandje is dat niet zo op Lowlands (op de headliners + dj's na).quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef ohnikua het volgende:
Maximo Park en Temper Trap zijn toch wel van die (op zich prima) bandjes waarbij 90% staat te wachten op het ene hitje.
Deels heb je wel gelijk ja, bij bandjes die op de radio vooral van 1 nummer bekend zijn. Misschien is het vooral ook eigen voorkeur hoor, maar ik vind Sweet Disposition niet alleen het bekendste nummer van The Temper Trap, maar (van dat album, nieuwe track ken ik niet) ook met afstand de beste. De rest klinkt naar mijn idee toch als opvulling daaromheen. Bij Of Monsters And Men en Django Django heb ik meer het idee dat Default en Little Talks vooral de 'doorbraak'-nummers zijn op de radio, maar dat ze daarnaast nog wel meer te bieden hebben. En dat het publiek dat ook wel op zal kunnen pikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar met welk bandje is dat niet zo op Lowlands (op de headliners + dj's na).
Bij Django Django (als ze komen) zit ook iedereen te wachten op Default
Of Monsters Of Men zal men ook afkomen voor Little Talks.
Het is leuk dat je voor 1 nummer komt, en dat de rest dan verassend goed uitpakt.
Damn, je hebt gelijk. Toen laten lopen, want net elders gezien. En twee x in twee jaar is wat veel..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ghostpoet stond vorig jaar toch ook? (X-Ray ofzo).
Ben wel benieuwd wat de grote Dance namen worden.
Vind dat album van The Temper Trap wel meer bieden dan SD hoor (Love Lost, Down River etc.). Vrees voor Of Monsters And Men juist dat het bij dit ene hitje blijft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk ja, bij bandjes die op de radio vooral van 1 nummer bekend zijn. Misschien is het vooral ook eigen voorkeur hoor, maar ik vind Sweet Disposition niet alleen het bekendste nummer van The Temper Trap, maar (van dat album, nieuwe track ken ik niet) ook met afstand de beste. De rest klinkt naar mijn idee toch als opvulling daaromheen. Bij Of Monsters And Men en Django Django heb ik meer het idee dat Default en Little Talks vooral de 'doorbraak'-nummers zijn op de radio, maar dat ze daarnaast nog wel meer te bieden hebben. En dat het publiek dat ook wel op zal kunnen pikken.
twitter:Lowlandscamping twitterde op donderdag 29-03-2012 om 15:05:29Goed.... We gooien er nog even een gerucht uit.... Nickelback schijnt in Europa te toeren ten tijde van #LL12 #hetismaareengerucht reageer retweet
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moest er ook even wat uitgooien..twitter:Lowlandscamping twitterde op donderdag 29-03-2012 om 15:05:29Goed.... We gooien er nog even een gerucht uit.... Nickelback schijnt in Europa te toeren ten tijde van #LL12 #hetismaareengerucht reageer retweet
Vuurwerk praat dat nog niet goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef MCH het volgende:
Wel ooit op Lowlands gezien met vuurwerk enzulks
Die zijn nog erger dan ik ben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moest er ook even wat uitgooien..twitter:Lowlandscamping twitterde op donderdag 29-03-2012 om 15:05:29Goed.... We gooien er nog even een gerucht uit.... Nickelback schijnt in Europa te toeren ten tijde van #LL12 #hetismaareengerucht reageer retweet
Als ze het in hun reet steken, dan wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vuurwerk praat dat nog niet goed
Nee, nog veel erger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Niceklback zo erg dan?
Hoor er heel veel negatieve verhalen over ze op het internet.
Niet alleen live, ook op plaat is het niet best.quote:Maar ik vind dat ze wel paar leuke platen gemaakt hebben. Of is het live uitermate slecht?
Nickelback vind ik altijd de Canadese Kanequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Niceklback zo erg dan?
Hoor er heel veel negatieve verhalen over ze op het internet.
Maar ik vind dat ze wel paar leuke platen gemaakt hebben. Of is het live uitermate slecht?
Goeie vergelijkingquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nickelback vind ik altijd de Canadese Kane
twitter:Lowlandscamping twitterde op donderdag 29-03-2012 om 15:19:10@Nickelback hi, can we already announce that you guys are playing at The Lowlands festival Holland in August? reageer retweet
twitter:Lowlandscamping twitterde op donderdag 29-03-2012 om 17:20:25De brutale schoenen aangetrokken en het management even gebeld. Ze wisten meteen wat #LL12 was... We'll call you (Nickel) back zeiden ze.... reageer retweet
quotedquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef rioolheffing het volgende:
Als Nickelback komt scheur ik me ticket, dat beloof ik.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef rioolheffing het volgende:
Als Nickelback komt scheur ik me ticket, dat beloof ik.
Dubble quoted!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb altijd gezegd als Kane komt ga ik niet meer
Miles Kanequote:Op donderdag 29 maart 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb altijd gezegd als Kane komt ga ik niet meer
goede tip, even 505 luisterenquote:
quote:
toch genoten vorig jaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, het bijzondere was er bij Lowlands al wel vanaf.
Dat wel, maar zo'n gereserveerde Fok!campingplaats is toch ook wel Fok!relaxt en nog gezellig ook nog.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Hpzone het volgende:
Helaas vorig jaar geen stempel gehaald, dus ik mag dit jaar niet via de oudgedienden-ingang. Geen enkel probleem, heb gewoon ticket!
Hmm, dat Summer Sonic is maar vervelend gepland!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef theodoor9 het volgende:
Azealia Banks staat nu ook op dat festival in Japan en is dus zeer onwaarschijnlijk voor Lowlands.
Okee, voor ons vervelend danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
Ja ieder weekend in de zomer zouden ze festivals vervelen he. Ik had trouwens ergens gelezen dat Albarn (Blur) heeft aangegeven dat ze alleen die show in London doen + die warm-up optreden. Geen Lowlands dus.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:44 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Okee, voor ons vervelend dan
En de hoop op Blur had ik al wel een beetje opgegeven nu de Alpha headliners vast lijken te staan.
Florence + the Machine lijkt me nog wel een optie om voor een headliner te spelen (of evt zelfs headliner Grolsch?), nog altijd vrij voor Lowlands en Pukkelpop. Zouden ze mogelijk met die bekendmaking wachten tot er een goede hoeveelheid kaarten is verkocht voor de shows in Amsterdam en Antwerpen in november?
Denk ik ook, aan de andere kant stonden Fleet Foxes en Sigur Ros ook in Grolsch met een paar maanden later een concert in HMHquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Florence is Alpha materiaal, die gaat niet naar de Grolsch.
Denk dat Florence prima in de Grolsch past, mooie afsluiter voor de Grolschquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Florence is Alpha materiaal, die gaat niet naar de Grolsch.
Op zich hoeft het elkaar toch niet uit te sluiten? Effenaar en Paradiso waren uitverkocht, Lowlands is dat ook al, en voor zowel festival als band lijkt het me geen reden om niet te komen.. Ze zijn toch aan het touren en het is wel een naam die goed past bij Lowlands 2012. We zullen zienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Florence staat/stond in Effenaar, Paradiso en HMH dit jaar. Ik weet niet of LL er dan ook nog inzit, maar het zou fijn zijn.
Dat de Black Keys die andere festivals niet afsluiten wil niet veel zeggen over hun positie op Lowlands. Ik denk zelf dat de Killers er nog bij komen voor de Vrijdag. Foo Fighters kunnen op vrijdag of zondag maar zondag lijkt het meest logische. Ik denk zelf dat Florence wel een zekerheidje is voor Lowlands, ik verwacht haar als voorlaatste in de Alpha, of idd als laatste in de Grolsch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat vrijdag avond headline spot nog open is. The Black Keys sluiten namelijk op reading en pukkelpop ook niet af. En is Foo Fighters zeker op zondag avond ? Want The Black Keys spelen op Reading/Leeds en Pukkelpop ook op de zelfde dag zover ik kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |