quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Junkie het volgende:
Gisteren bij een sollicitatie aangegeven dat ik wel vrij wil voor Lowlands.![]()
Was geen probleem.
Hallo ik ben junkie, ik wil hier komen werken maar wel vrij voor Lowlands.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Junkie het volgende:
Gisteren bij een sollicitatie aangegeven dat ik wel vrij wil voor Lowlands.![]()
Was geen probleem.
maandag 8:00 op kantoor dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:09 schreef Junkie het volgende:
Hahaha, bijna.
We hadden het tegen het einde van het gesprek over hoe de weekplanning was en hoe vrij-vragen ging. Toen floepte er metteen uit dat ik ieder jaar naar Lowlands ga en ik wel graag vrij zou willen hebben. En diegene gaf metteen aan dat het wel goed zou komen.
Het staat (nog) niet in mn contract. Dat zou helemaal baas zijn.
verwachten niet zozeer, hopen wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef theodoor9 het volgende:
Er zijn nu 20 namen bekend vorig jaar waren die 20 pas op de laatste dag van Maart bekend. Misschien verwachten we die namen allemaal iets te snel
Die staan er zeker niet ! Touren in Amerika dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:35 schreef Da hopman het volgende:
Is Alabama Shakes al genoemd. Staat toch ook wel op mijn wishlistje.
Lekker starten op een easy sundaymorning of zo.. Of ondergaand zonnetje op een veldje naast een tent.
Dat valt te bezien. Eind juli staan ze nog wel aan de andere kant van de grote vijver, maar in augustus hebben ze ook een optreden in Ierland.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die staan er zeker niet ! Touren in Amerika dan.
Die man van Mojo die bij 3Fm kwam heeft live in de uitzendig verteld dat Albama Shakes & Michael Kiwanuka zeker NIET op Lowlands komen in verband met een tour in de VS.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:17 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Eind juli staan ze nog wel aan de andere kant van de grote vijver, maar in augustus hebben ze ook een optreden in Ierland.
Damn, dat is jammerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die man van Mojo die bij 3Fm kwam heeft live in de uitzendig verteld dat Albama Shakes & Michael Kiwanuka zeker NIET op Lowlands komen in verband met een tour in de VS.
Leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
LeLe zal ook wel op Lowlands staan, werd vanochtend duidelijk naar gehint bij Giel
YEAH! Hopelijk niet in een grote tent. Vorige keer was in de X-Ray en dat werd echt gekkenhuis.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
LeLe zal ook wel op Lowlands staan, werd vanochtend duidelijk naar gehint bij Giel
India ofzo zou prima zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
YEAH! Hopelijk niet in een grote tent. Vorige keer was in de X-Ray en dat werd echt gekkenhuis.
hard hard hardquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
No More Heroesquote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand bekend met The Stranglers? Hebben een track gemaakt met de naam Lowland op hun nieuw album. Misschien is het een hint?
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand bekend met The Stranglers? Hebben een track gemaakt met de naam Lowland op hun nieuw album. Misschien is het een hint?
Ze staan wel op V-festival, zou kunnen dat ze op Lowlands staan. Maar dat nummer zal iig geen hint zijn..quote:
Mja.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
TRU is een paar deuren verderopquote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
rubbereend & n00biedoobiedoo zullen weer niet eens belachelijk reageren hoor. Kunnen jullie 2 niet een eigen Festival beginnen ofzo. Want jullie zijn toch zoveel beter dan de rest wat hier post.
ik reageer alleen op je idee dat een titel van een liedje de link is dat ze op Lowlands staanquote:Ze spelen dit jaar ook gewoon in Tivoli zie ik, dus zo vreemd zou ik het niet eens vinden.
Maar goed ik ben niet zo super geweldige muziek kenner als rubbereend & n00biedoobiedoo. Zij weten namelijk wel wat echt goed is , en wat wel mogelijk is.![]()
Grow some balls, het is toch ook een beetje een ridicule gedachte dat het een hint zou zijn? Het blijft FOK! waar je post he, alles hier backfired.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit soort posts bevestigen alleen maar mij gedachten. Ego & ego. Ga er niet teveel woorden meer aan vuil maken. En blijf vooral nors & alles afkraken. Peace
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Precies dit.
Als ik zoiets lees, weet ik weer voor wie die PLUS-reclames gemaakt worden.
Was al een tijdje bekend inderdaad! Zaterdagavond in de India.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Depeche Mode komt ook, maar da's al oud nieuws toch?
Festival Lineup (20 artists)quote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.last.fm/festiv(...)wlands+Paradise+2012
Your compatibility is Super (98%).
Maar niet op de site...quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend inderdaad! Zaterdagavond in de India.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |