quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Junkie het volgende:
Gisteren bij een sollicitatie aangegeven dat ik wel vrij wil voor Lowlands.![]()
Was geen probleem.
Hallo ik ben junkie, ik wil hier komen werken maar wel vrij voor Lowlands.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Junkie het volgende:
Gisteren bij een sollicitatie aangegeven dat ik wel vrij wil voor Lowlands.![]()
Was geen probleem.
maandag 8:00 op kantoor dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:09 schreef Junkie het volgende:
Hahaha, bijna.
We hadden het tegen het einde van het gesprek over hoe de weekplanning was en hoe vrij-vragen ging. Toen floepte er metteen uit dat ik ieder jaar naar Lowlands ga en ik wel graag vrij zou willen hebben. En diegene gaf metteen aan dat het wel goed zou komen.
Het staat (nog) niet in mn contract. Dat zou helemaal baas zijn.
verwachten niet zozeer, hopen wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef theodoor9 het volgende:
Er zijn nu 20 namen bekend vorig jaar waren die 20 pas op de laatste dag van Maart bekend. Misschien verwachten we die namen allemaal iets te snel
Die staan er zeker niet ! Touren in Amerika dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:35 schreef Da hopman het volgende:
Is Alabama Shakes al genoemd. Staat toch ook wel op mijn wishlistje.
Lekker starten op een easy sundaymorning of zo.. Of ondergaand zonnetje op een veldje naast een tent.
Dat valt te bezien. Eind juli staan ze nog wel aan de andere kant van de grote vijver, maar in augustus hebben ze ook een optreden in Ierland.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die staan er zeker niet ! Touren in Amerika dan.
Die man van Mojo die bij 3Fm kwam heeft live in de uitzendig verteld dat Albama Shakes & Michael Kiwanuka zeker NIET op Lowlands komen in verband met een tour in de VS.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:17 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Eind juli staan ze nog wel aan de andere kant van de grote vijver, maar in augustus hebben ze ook een optreden in Ierland.
Damn, dat is jammerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die man van Mojo die bij 3Fm kwam heeft live in de uitzendig verteld dat Albama Shakes & Michael Kiwanuka zeker NIET op Lowlands komen in verband met een tour in de VS.
Leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
LeLe zal ook wel op Lowlands staan, werd vanochtend duidelijk naar gehint bij Giel
YEAH! Hopelijk niet in een grote tent. Vorige keer was in de X-Ray en dat werd echt gekkenhuis.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
LeLe zal ook wel op Lowlands staan, werd vanochtend duidelijk naar gehint bij Giel
India ofzo zou prima zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
YEAH! Hopelijk niet in een grote tent. Vorige keer was in de X-Ray en dat werd echt gekkenhuis.
hard hard hardquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
No More Heroesquote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand bekend met The Stranglers? Hebben een track gemaakt met de naam Lowland op hun nieuw album. Misschien is het een hint?
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand bekend met The Stranglers? Hebben een track gemaakt met de naam Lowland op hun nieuw album. Misschien is het een hint?
Ze staan wel op V-festival, zou kunnen dat ze op Lowlands staan. Maar dat nummer zal iig geen hint zijn..quote:
Mja.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
TRU is een paar deuren verderopquote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
rubbereend & n00biedoobiedoo zullen weer niet eens belachelijk reageren hoor. Kunnen jullie 2 niet een eigen Festival beginnen ofzo. Want jullie zijn toch zoveel beter dan de rest wat hier post.
ik reageer alleen op je idee dat een titel van een liedje de link is dat ze op Lowlands staanquote:Ze spelen dit jaar ook gewoon in Tivoli zie ik, dus zo vreemd zou ik het niet eens vinden.
Maar goed ik ben niet zo super geweldige muziek kenner als rubbereend & n00biedoobiedoo. Zij weten namelijk wel wat echt goed is , en wat wel mogelijk is.![]()
Grow some balls, het is toch ook een beetje een ridicule gedachte dat het een hint zou zijn? Het blijft FOK! waar je post he, alles hier backfired.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit soort posts bevestigen alleen maar mij gedachten. Ego & ego. Ga er niet teveel woorden meer aan vuil maken. En blijf vooral nors & alles afkraken. Peace
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Precies dit.
Als ik zoiets lees, weet ik weer voor wie die PLUS-reclames gemaakt worden.
Was al een tijdje bekend inderdaad! Zaterdagavond in de India.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Depeche Mode komt ook, maar da's al oud nieuws toch?
Festival Lineup (20 artists)quote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.last.fm/festiv(...)wlands+Paradise+2012
Your compatibility is Super (98%).
Maar niet op de site...quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend inderdaad! Zaterdagavond in de India.
misschien kan je maar beter niet gaanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Festival Lineup (20 artists)
Your compatibility is Medium (30%)
Als jij straks 98% van alle bandjes gaat kijken, be my guest!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
misschien kan je maar beter niet gaan
De hele dag heen en weer rennenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als jij straks 98% van alle bandjes gaat kijken, be my guest!
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
misschien kan je maar beter niet gaan
Tja, toch handig die inside info. Net als de Fok!-backdoor op camping 3. Een van de best bewaarde geheimpjes is. Iedereen lopen stressen. Blijkt er gewoon een aparte ingang en afgezet gebiedje te zijn voor geregistreerde Fok!ers. Voor veel oudgedienden dan ook de reden om hier te blijven hangen.quote:
Blijven hangen dan toch vooral door de goedkope drank in de 24 uurs winkelquote:Op maandag 26 maart 2012 09:52 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Tja, toch handig die inside info. Net als de Fok!-backdoor op camping 3. Een van de best bewaarde geheimpjes is. Iedereen lopen stressen. Blijkt er gewoon een aparte ingang en afgezet gebiedje te zijn voor geregistreerde Fok!ers. Voor veel oudgedienden dan ook de reden om hier te blijven hangen.
voor oudgediendequote:Op maandag 26 maart 2012 12:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
wut? een ingang om op Lowlands te komen zonder kaartje? *ikvolgdittopic*
De aanmeldingen voor deze ingang zijn al vol, je kunt jezelf wel inschrijven maar dan word je op de reservelijst geplaatst.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zit al best lang op FOK al zeg ik het zelf
JA en belangrijk is ook hoevaak je al op Lowlands bent geweestquote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
De aanmeldingen voor deze ingang zijn al vol, je kunt jezelf wel inschrijven maar dan word je op de reservelijst geplaatst.
Moet je even Sack_Blabbath PM-en.
Als ik de tweets bekijk, krijg ik de indruk dat die morgen pas vrijgegeven worden?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag worden eerste namen Pukkelpop bekend, ben benieuwd of daar wat interessants voor Lowlands bij zit.
Ja morgenochtend in HUMO geloof ik. Maar ik heb begrepen dat die online versie een dag eerder (ik denk laat in de avond) beschikbaar is.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik de tweets bekijk, krijg ik de indruk dat die morgen pas vrijgegeven worden?
Spelen ook in de X-Ray.quote:
i.c.m. je usernummer.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA en belangrijk is ook hoevaak je al op Lowlands bent geweest
17.00 komt de Ipad versie uit. Dus dan zal er wel het een en ander bekend worden via twitter etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja morgenochtend in HUMO geloof ik. Maar ik heb begrepen dat die online versie een dag eerder (ik denk laat in de avond) beschikbaar is.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 26-03-2012 om 16:21:19Het lijkt wel festivalweer: daarom straks exclusief via dit account een paar nieuwe Lowlands namen! #LL12 reageer retweet
Weten we al, maar die namen zie ik toch graag bevestigd! Ieder jaar zitten er wel een paar namen bij die officieus bevestigd leken te zijn, maar nooit officieel zijn gemaakt..quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik bereid me voor op 'dat wisten we natuurlijk al'- nieuws als Django Django en Maccabees (wat uiteraard prima nieuws is!), dan kan het alleen maar meevallen.
Soms goeie zaak, zoals dat we elk jaar Depeche Mode in intieme setting kunnen blijven zien.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:31 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Weten we al, maar die namen zie ik toch graag bevestigd! Ieder jaar zitten er wel een paar namen bij die officieus bevestigd leken te zijn, maar nooit officieel zijn gemaakt..
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 26-03-2012 om 16:58:49Rock on! Foo Fighters, Bloc Party, Triggerfinger en The Kyteman Orchestra komen naar Lowlands! #LL12 reageer retweet
Dat dus!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
Op Studio Brussel wordt om 17.00 de eerste headliner van Pukkelpop bekend gemaakt. Misschien kondigd Lowlands dezelfde band aan
ehm dat bedoel ikquote:
Denk ik ook, maar misschien staat Kyteman op een hogere spot in een andere tent, of Triggerfinger natuurlijk. Foo Fighters staan zaterdags op Pukkelpop, lijkt me dat ze dan zondags Lowlands doen.quote:
Ik vind dat gewoon een heel behoorlijk rijtje afsluiters voor de Alpha.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar misschien staat Kyteman op een hogere spot in een andere tent, of Triggerfinger natuurlijk. Foo Fighters staan zaterdags op Pukkelpop, lijkt me dat ze dan zondags Lowlands doen.
The Black Keys - Skrillex - Foo Fighters zullen dan ws de alpha afsluiten. Tenzij The Killers nog na The Black Keys staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |