Weten we al, maar die namen zie ik toch graag bevestigd! Ieder jaar zitten er wel een paar namen bij die officieus bevestigd leken te zijn, maar nooit officieel zijn gemaakt..quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik bereid me voor op 'dat wisten we natuurlijk al'- nieuws als Django Django en Maccabees (wat uiteraard prima nieuws is!), dan kan het alleen maar meevallen.
Soms goeie zaak, zoals dat we elk jaar Depeche Mode in intieme setting kunnen blijven zien.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:31 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Weten we al, maar die namen zie ik toch graag bevestigd! Ieder jaar zitten er wel een paar namen bij die officieus bevestigd leken te zijn, maar nooit officieel zijn gemaakt..
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 26-03-2012 om 16:58:49Rock on! Foo Fighters, Bloc Party, Triggerfinger en The Kyteman Orchestra komen naar Lowlands! #LL12 reageer retweet
Dat dus!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
Op Studio Brussel wordt om 17.00 de eerste headliner van Pukkelpop bekend gemaakt. Misschien kondigd Lowlands dezelfde band aan
ehm dat bedoel ikquote:
Denk ik ook, maar misschien staat Kyteman op een hogere spot in een andere tent, of Triggerfinger natuurlijk. Foo Fighters staan zaterdags op Pukkelpop, lijkt me dat ze dan zondags Lowlands doen.quote:
Ik vind dat gewoon een heel behoorlijk rijtje afsluiters voor de Alpha.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar misschien staat Kyteman op een hogere spot in een andere tent, of Triggerfinger natuurlijk. Foo Fighters staan zaterdags op Pukkelpop, lijkt me dat ze dan zondags Lowlands doen.
The Black Keys - Skrillex - Foo Fighters zullen dan ws de alpha afsluiten. Tenzij The Killers nog na The Black Keys staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |