Welke grote namen bedoel je dan? FF, Bloc Party en Black Keys staan er al, The Stone Roses kan niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@Pukkelpop-namen: de grote namen zullen wel niet op LL komen, de kleinere namen doen me de broek niet bollen. Zie nog weinig stuur-maar-doortjes.
Denk je niet dat Bjork nog wordt geboekt voor de Grolsch? Dat verwacht ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stone Roses, Bjork...Afghan Whigs
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Denk je niet dat Bjork nog wordt geboekt voor de Grolsch? Dat verwacht ik eigenlijk wel![]()
Afghan Whings staat al op Pinkpop en verwacht ik minder snel. Wilco dan weer wel.
Ik bedoel uiteraard met haar nieuwe kapsel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Bjork is natuurlijk groter dan Skrillex en Black Keys bij elkaar, dus in de Grolsch..neh.
Klinkt live ook niet onverdienstelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien op LL ook vaak wel een Mika of een 3oh!3 staat:
Ik vind dat album van fun. best te pruimen.
Kleiner weet ik niet, wel betaalbaarder omdat ze zoveel touren.quote:
Ik ben fan van alle4 maar qua populairiteit zijn de FF veel groter dan Muse en Radiohead op dit moment, RHCP zijn iets populairder schat ik of misschien gelijk na het laatste wat tegenvallende album van de RHCP.quote:
veel groter dan Radiohead? heb je wel iets meegekregen van de chaos rondom de kaartverkoop van de Radioheadconcerten in de Ziggo Dome?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik ben fan van alle4 maar qua populairiteit zijn de FF veel groter dan Muse en Radiohead op dit moment, RHCP zijn iets populairder schat ik of misschien gelijk na het laatste wat tegenvallende album van de RHCP.
Maar Radiohead zie ik geen Goffertwei uitverkopen. Bands als Coldplay, Muse en RHCP deden dat eerder wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef ohnikua het volgende:
[..]
veel groter dan Radiohead? heb je wel iets meegekregen van de chaos rondom de kaartverkoop van de Radioheadconcerten in de Ziggo Dome?
(neemt niet weg dat ik FF ook niet veel kleiner schat dan Muse en Radiohead, maar ook zeker niet veel groter)
Radiohead beheerst het economische truukje van schaarste gewoon goed. Paar jaar niet touren, net te kleine zalen. Lekker je publiek opgeilen met gimmicks in de tussentijd. Goede marketeers die jongens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef ohnikua het volgende:
[..]
veel groter dan Radiohead? heb je wel iets meegekregen van de chaos rondom de kaartverkoop van de Radioheadconcerten in de Ziggo Dome?
(neemt niet weg dat ik FF ook niet veel kleiner schat dan Muse en Radiohead, maar ook zeker niet veel groter)
Maak daar maar van: de laatste 8 tegenvallende albums van RHCP.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik ben fan van alle4 maar qua populairiteit zijn de FF veel groter dan Muse en Radiohead op dit moment, RHCP zijn iets populairder schat ik of misschien gelijk na het laatste wat tegenvallende album van de RHCP.
De volgorde van de laatste 4 klopt iig nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
1. U2
2. Bruce Springsteen & E-Street Band
3. Coldplay
4. RHCP
5. Muse
6. Foo Fighters
7. Radiohead
Denk dat het eerder zo is
De Foo's doen zich gewoon kleiner voor. Spelen veel meer optredens dan de rest en zijn hierin minder selectief. Daardoor zijn ze makkelijker te boeken voor zoiets als Lowlands. Muse gaat alleen maar voor het allergrootste.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat Foo Fightes (zeker na hun laatste album + geweldig optreden op Pinkpop) enorm groot zijn. Denk niet dat ze veel kleiner zijn dan bijv. een Radiohead op dit moment.
niet? ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik zie dat makkelijk gebeuren eigenlijk.. (kan ook meespelen dat het alweer een tijd geleden was natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Radiohead zie ik geen Goffertwei uitverkopen. Bands als Coldplay, Muse en RHCP deden dat eerder wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |