Vind er niet veel bijzonders tussenstaan. Op The Stone Roses na natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
De Pukkelpop namen:
Bjork, Block Party, The Gaslight Anthem, Hot Chip, Modestep, Laurent Garnier, Flying Lotus, The Afghan Whings, Tune Yards, Dog Is Dead, Trash Talk, Mark Ronson, The Stone Roses, Ghostpoet, Borgone, Me First And The Gimme Gimmes, Dorian Concept, The Talles Man On Earth, Frank Ocean, Crookers, Every Time I Die, Letlife, Dead Havana, Eagles Of Death Metal, Dirty Phonics, All Time Low, Devil Sold His Soul, Ben UFO, Two Door Cinema Club, The Horrors, Wilco, Enter Shikari, The Black Keys, Mark Lanegan en veel meer aanwezig zullen zijn.
Mooie namen staan er tussen wat wel naar Lowlands mag komen: Bjork, Gaslight Anthem, Modestep, Flying Lotus, Afghan Whigs, The Stone Roses, The Tallest Man On Earth, Eagles Of Death Metal, The Horrors.
goed jaar thoughquote:
Ja wel The Killers dan, niet Brandon solo. Vond ik iets minder.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:34 schreef Daqufrance het volgende:
The Killers lijkt me wel weer eens leuk!
Ja die zijn zoveel kleiner.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Eric van Eerdenburg zei in verschillende interviews dat het erop neer kwam dat bands als Muse, Radiohead en de RHCP niet meer kunnen op Lowlands. Zijn de Foo Fighter nu echt zoveel kleiner?
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooie namen staan er tussen wat wel naar Lowlands mag komen: Bjork
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef LatonOne het volgende:
in ieder geval geen geld naar die nare dj's !
ik ben er 100% zeker van dat sinds het laatste optreden op Pinkpop, en het laatste album dat het te gek heeft gedaan, er VELE fans zijn bijgekomen.. en dat geldt niet alleen voor Nederland. Ze wonnen elke award die er maar te winnen valt het afgelopen jaar (Grammy's, etc), staan overal in de hoogste regionen qua de lijstjes... echt ik snap niet dat ze gewoon als andere bands zoals RHCP, Incubus, Pearl Jam, Coldplay, Bon Iver, Slash een eigen show geven in Nederland. Nu wordt het voor de fans een verschrikkelijke baaldag, want die kunnen geen kaarten kopen voor een show in hun eigen land.. en voor degenen die wel op Lowlands zijn: het zal er wel stikdruk worden...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat Foo Fightes (zeker na hun laatste album + geweldig optreden op Pinkpop) enorm groot zijn. Denk niet dat ze veel kleiner zijn dan bijv. een Radiohead op dit moment.
Misschien is Afghan Whings wat voor jou?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@Pukkelpop-namen: de grote namen zullen wel niet op LL komen, de kleinere namen doen me de broek niet bollen. Zie nog weinig stuur-maar-doortjes.
Ben meer van de Whigs.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien is Afghan Whings wat voor jou?
Doe mij Björk maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |