Helaas heeft het bij ons niets met luiheid te maken...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als jullie nou gewoon wat minder lui worden !!
volgens mij heb ik met de challenge nu ook het meeste aantal KM's gelopen
Met 30 km per week zit je op schema om 1000km te maken dit jaar. Je loopt 2x zoveel als noodzakelijk..!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als jullie nou gewoon wat minder lui worden !!
volgens mij heb ik met de challenge nu ook het meeste aantal KM's gelopen
i knowquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas heeft het bij ons niets met luiheid te maken...
vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef Saninl het volgende:
Hmm, vandaag les 11 gedaan van Evy.
Ik ben erachter gekomen dat ik eerder last heb van mijn kuiten (achter mn scheenbeen iig) dan dat ik last heb van mijn ademhaling ofzo?!
In ieder geval vanochtend goed begonnen; opgestaan, sinaasappel + banaan naar binnen gewerkt, les 11 evy en daarna weer n sinaasappel
Helaas wel minder goed dan maandag
woensdag
maandag
das goed nieuws, dan ga ik ff vlammen vanavond!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
i know![]()
moet zeggen dat het gisteren echt niet van harte ging veel last van m'n pezen en kuiten zo op de helft van m'n loop misschien moet ik ook maar een paar dagen rusten.
Mja, als je geen papzak bent moet dat kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk,gewoon 1500km op je schoenen blijven lopen @ 30-40km per week.....
Welkomquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef minilot het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Via Couch25k de afgelopen maanden geleerd om vijf kilometer te kunnen hobbelen. Ik heb zelf nog helemaal geen last van mijn voeten, kuiten of knieën gehad, maar mijn lief wél (die is tegelijk met mij begonnen en is nogal wat te zwaar). Ik ben me daarom eens een beetje gaan inlezen en.. we hebben besloten om onze goedkope en al bijna versleten n00b-hardloopschoenen niet te gaan vervangen door betere, duurdere modellen. We gaan namelijk barefoot!Binnenkort eens voorzichtig beginnen met het laten wennen van onze voorvoeten.. Zin in!
Zitten hier verder nog mensen die zonder hardloopschoenen lopen? Ik ben wel benieuwd naar ervaringen namelijk.
Ja, maar ik vind SPT meteen zo heftig..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom
Misschien de moeite waard om er een apart topic in SPT voor te openen?
Snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind SPT meteen zo heftig..
Ik hardloop heel relaxed, voor de lol en om een beetje af te vallen - ik klok mijn tijden niet eens.
Oh, verhip! Ik had alleen bij het beginnerstopic gekeken in SPT.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:03 schreef slacker_nl het volgende:
In het amateurhardlooptopic (zie link in OP) heeft de TT het nu over barefoot en er zijn enkele posts over barefoot/minimal running. Overigens is saninl een blootvoetloopster.
Ja ik moet het nu echt vol gaan houden, begin steeds weer. Kom tot les 7 ofzo, dan baggerweer, geen zin en dan is het weer overquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Good for you!En nu volhouden...ook als je denkt dat het niet opschiet. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik 10x 1' moest lopen de 1ste keer : gierende spierpijn de dagen erna!
![]()
Vandaag heerlijk 45 min gelopen in het zonnetje...
Je moet het zo zien : afgezien van een major 'lifecrisis ' is er geen enkele reden om niet te gaan lopen. 1x uitstellen en voor je het weet volgen er meer...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet het nu echt vol gaan houden, begin steeds weer. Kom tot les 7 ofzo, dan baggerweer, geen zin en dan is het weer over
Maar nu moet het echt
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:19 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Je moet het zo zien : afgezien van een major 'lifecrisis ' is er geen enkele reden om niet te gaan lopen. 1x uitstellen en voor je het weet volgen er meer...![]()
Damn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat hardlopen (en nog wat andere zaken aanpakken) helpt wel met je gewichtsafname
Van 109 begin oktober naar 95 nu
Hé, welkom!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te makkelijk, ben benieuwd naar les 2 morgen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:03 schreef slacker_nl het volgende:
In het amateurhardlooptopic (zie link in OP) heeft de TT het nu over barefoot en er zijn enkele posts over barefoot/minimal running. Overigens is saninl een blootvoetloopster.
Ga je de sport relief mile nog lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb m'n korte broek weer aan, met fiets/hardlooptopje, maar nu nog wel even jasje eroverheen, want het begint weer wat frisser te worden, gelukkig. In warmte lopen vind ik niet zo fijn, dus ik verheug me qua hardlopen niet zo ontzettend op de zomer![]()
Loop voornamelijk voor combinatie van afvallen en conditie en heb besloten het voorlopig even bij stukken van 5 - 6km te houden, totdat ik deze probleemloos en geheel relaxed kan lopen, daarna weer eens verder kijken5km gaat an sich wel aan één stuk, maar 't kán relaxter, weet ik. En wil dat m'n rugspieren eerst eens rustig gaan wennen voordat ik ze weer ga overbelasten (zie je uniekhoorn! ik doe nog steeds voorzichtig!)
Heb besloten om dat niet te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga je de sport relief mile nog lopen?
Wtf... op een poogoo stick?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:06 schreef slacker_nl het volgende:
En dit is de reden waarom we buiten lopen: http://www.dumpert.nl/med(...)faal_compilatie.html
Ik snap werkelijk niet welke mafketel dat zou doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef E.T. het volgende:
Dat filmpje![]()
Wat een idioten zijn er toch...
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef E.T. het volgende:
Die gozer die wijdbeens achterstevoren op die band zit... en er vlak achter die band een paal in het midden staat ..![]()
iki doe vandaag het precies anderom...in plaats van alleen mijn rondje te lopen ga ik vandaag een trail run doen waarbij alle opbrengsten naar een goed doel gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb besloten om dat niet te doeninschrijfgeld is alleen voor de organisatie en niet voor het goede doel, en dat vind ik een beetje schraal, dus dan loop ik liever gewoon zelfstandig en maak ik zelf wat over
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iki doe vandaag het precies anderom...in plaats van alleen mijn rondje te lopen ga ik vandaag een trail run doen waarbij alle opbrengsten naar een goed doel gaan.
Wel een eindje rijden (uurtje, maar dat is hier een afstandje van niets) maar gewoon leuk om met gelijkgestemde mensen te lopen in plaats van in mijn uppie
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb m'n korte broek weer aan, met fiets/hardlooptopje, maar nu nog wel even jasje eroverheen, want het begint weer wat frisser te worden, gelukkig. In warmte lopen vind ik niet zo fijn, dus ik verheug me qua hardlopen niet zo ontzettend op de zomer![]()
Loop voornamelijk voor combinatie van afvallen en conditie en heb besloten het voorlopig even bij stukken van 5 - 6km te houden, totdat ik deze probleemloos en geheel relaxed kan lopen, daarna weer eens verder kijken5km gaat an sich wel aan één stuk, maar 't kán relaxter, weet ik. En wil dat m'n rugspieren eerst eens rustig gaan wennen voordat ik ze weer ga overbelasten (zie je uniekhoorn! ik doe nog steeds voorzichtig!)
Nou, waarom loop jij hard? Je ziet er hartstikke goed uit! hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in deze outfit zo naar de sportschool. Mijn nieuwe hardloopjack is nog niet binnen en ik heb geen kleding waarin mijn iPod goed opgeborgen kan worden.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef wyccie het volgende:
Tanin en Sheriam zijn toch de barefootlopers?
Semtex, coole schoenen! Wil ik ook. Helaas kan ik niet op mooie schoentjes lopen.
Fok heeft een like knop nodig..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in deze outfit zo naar de sportschool. Mijn nieuwe hardloopjack is nog niet binnen en ik heb geen kleding waarin mijn iPod goed opgeborgen kan worden.
Dat gaat niet over individuele posts of usersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! hééft een like knop.
Settings --> Overig --> Facebook like knop aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |