quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:03 schreef slacker_nl het volgende:
In het amateurhardlooptopic (zie link in OP) heeft de TT het nu over barefoot en er zijn enkele posts over barefoot/minimal running. Overigens is saninl een blootvoetloopster.
Ga je de sport relief mile nog lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb m'n korte broek weer aan, met fiets/hardlooptopje, maar nu nog wel even jasje eroverheen, want het begint weer wat frisser te worden, gelukkig. In warmte lopen vind ik niet zo fijn, dus ik verheug me qua hardlopen niet zo ontzettend op de zomer![]()
Loop voornamelijk voor combinatie van afvallen en conditie en heb besloten het voorlopig even bij stukken van 5 - 6km te houden, totdat ik deze probleemloos en geheel relaxed kan lopen, daarna weer eens verder kijken5km gaat an sich wel aan één stuk, maar 't kán relaxter, weet ik. En wil dat m'n rugspieren eerst eens rustig gaan wennen voordat ik ze weer ga overbelasten (zie je uniekhoorn! ik doe nog steeds voorzichtig!)
Heb besloten om dat niet te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga je de sport relief mile nog lopen?
Wtf... op een poogoo stick?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:06 schreef slacker_nl het volgende:
En dit is de reden waarom we buiten lopen: http://www.dumpert.nl/med(...)faal_compilatie.html
Ik snap werkelijk niet welke mafketel dat zou doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef E.T. het volgende:
Dat filmpje![]()
Wat een idioten zijn er toch...
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef E.T. het volgende:
Die gozer die wijdbeens achterstevoren op die band zit... en er vlak achter die band een paal in het midden staat ..![]()
iki doe vandaag het precies anderom...in plaats van alleen mijn rondje te lopen ga ik vandaag een trail run doen waarbij alle opbrengsten naar een goed doel gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb besloten om dat niet te doeninschrijfgeld is alleen voor de organisatie en niet voor het goede doel, en dat vind ik een beetje schraal, dus dan loop ik liever gewoon zelfstandig en maak ik zelf wat over
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iki doe vandaag het precies anderom...in plaats van alleen mijn rondje te lopen ga ik vandaag een trail run doen waarbij alle opbrengsten naar een goed doel gaan.
Wel een eindje rijden (uurtje, maar dat is hier een afstandje van niets) maar gewoon leuk om met gelijkgestemde mensen te lopen in plaats van in mijn uppie
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb m'n korte broek weer aan, met fiets/hardlooptopje, maar nu nog wel even jasje eroverheen, want het begint weer wat frisser te worden, gelukkig. In warmte lopen vind ik niet zo fijn, dus ik verheug me qua hardlopen niet zo ontzettend op de zomer![]()
Loop voornamelijk voor combinatie van afvallen en conditie en heb besloten het voorlopig even bij stukken van 5 - 6km te houden, totdat ik deze probleemloos en geheel relaxed kan lopen, daarna weer eens verder kijken5km gaat an sich wel aan één stuk, maar 't kán relaxter, weet ik. En wil dat m'n rugspieren eerst eens rustig gaan wennen voordat ik ze weer ga overbelasten (zie je uniekhoorn! ik doe nog steeds voorzichtig!)
Nou, waarom loop jij hard? Je ziet er hartstikke goed uit! hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in deze outfit zo naar de sportschool. Mijn nieuwe hardloopjack is nog niet binnen en ik heb geen kleding waarin mijn iPod goed opgeborgen kan worden.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef wyccie het volgende:
Tanin en Sheriam zijn toch de barefootlopers?
Semtex, coole schoenen! Wil ik ook. Helaas kan ik niet op mooie schoentjes lopen.
Fok heeft een like knop nodig..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in deze outfit zo naar de sportschool. Mijn nieuwe hardloopjack is nog niet binnen en ik heb geen kleding waarin mijn iPod goed opgeborgen kan worden.
Dat gaat niet over individuele posts of usersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! hééft een like knop.
Settings --> Overig --> Facebook like knop aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |