heb je al wat op het oog?quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:41 schreef GotC het volgende:
Even een ego post... Straks nieuwe schoenen kopen![]()
Ooh... altijd leuk om iets voor jezelf te kopen! Houdt het lopen leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:41 schreef GotC het volgende:
Even een ego post... Straks nieuwe schoenen kopen![]()
Hi, het zou te maken kunnen hebben met de manier waarop je de veters knoopt. Zelf heb ik hele smalle enkels waardoor mijn voeten nogal 'slippen' aan de achterkant van de schoen bij het lopen. Heb dit opgelost met een andere manier van veteren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Iemand nog tips voor een pijnlijke wreef ? Ik heb goede aangemeten schoenen met het lopen, ironisch genoeg is dit veroorzaakt door knellende schoenen op m'n werk. Nu al een goede week last van, heel hinderlijk.
Ik zit nu in de derde week van Evy en heb dat gevoel nog steeds. Toch merk ik aan kleine dingetjes dat bijvoorbeeld mijn conditie steeds meer verbeterd. Gek eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:50 schreef Governo het volgende:
Vanavond les 1 van Evy gelopen. Vond het eigenlijk best makkelijk, en ook erg kort. Toen ik klaar was had ik niet echt het gevoel dat ik nou 'getraind' had. Heeft iedereen dit en wordt het uiteindelijk zwaarder? Of betekend dit dat Evy gewoon niet het juiste programma voor mij is?
Hm, goeie link, thanks ! Ik heb nu de vetertechniek tegen slippende enkels, die kan ik wel combineren met een tweede veter om de wreef wat te ontlasten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hi, het zou te maken kunnen hebben met de manier waarop je de veters knoopt. Zelf heb ik hele smalle enkels waardoor mijn voeten nogal 'slippen' aan de achterkant van de schoen bij het lopen. Heb dit opgelost met een andere manier van veteren.
Misschien dat hier iets bij zit :
http://www.runnersworld.c(...)267--12334-0,00.html
Een andere manier van veteren kan plaatselijk de druk sterk verminderen.
Ook al is het niet veroorzaakt door je hardloopschoenen dan kan het misschien zorgen dat het niet erger wordt of zelfs verdwijnt.
lijkt mij toch het beste om dan voorlopig even niet te lopenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef robdriessen het volgende:
Goed nieuws: afgelopen zondag de laatste Evy les gerend.
Slecht nieuws: mijn brochitis is de kop op komen steken en ik pruttel en hoest enge dingen op.
Zijn hier nog anderen die wel eens problemen met de luchtwegen hebben, en hoe ga je daarmee om in combinatie met het rennen?
Natural running-schoenen dan zeker?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, maar zijn denk ik niet geschikt voor mijdus ik laat t aan de expert over
Bij mij is m'n allergie ook weer de hoek om komen kijken. Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef robdriessen het volgende:
Slecht nieuws: mijn brochitis is de kop op komen steken en ik pruttel en hoest enge dingen op.
Zijn hier nog anderen die wel eens problemen met de luchtwegen hebben, en hoe ga je daarmee om in combinatie met het rennen?
dat begint er al meer op te lijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren voor het eerst buiten hardgelopen en meteen mijn tijden verbeterd: 6,14km in 39 minuten.
niet te kort van tevoren eten en ook opletten wat je eet. Hier is wel eea over te vinden op internet. Of iets langzamer lopen of je buik een paar keer intrekken bij het lopen. Dat laatste wil bij mij nog wel eens helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef jcdragon het volgende:
Vandaag 5 km gerend in 33:18. Heerlijk hardloopweer.
Wat kan je doen tegen steekjes tijdens het lopen ? Laatste km had ik er last van. Ik heb het ongeveer midden-rechts ter hoogte van mijn laagste rib.
Ok. Dank je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet te kort van tevoren eten en ook opletten wat je eet. Hier is wel eea over te vinden op internet. Of iets langzamer lopen of je buik een paar keer intrekken bij het lopen. Dat laatste wil bij mij nog wel eens helpen.
hoe vaak moeten we het hier nog blijven herhalen.... ??quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
Nice.
Ik loop nog op volleybalschoenen die minstens 5 jaar oud zijn
Ze passen me nog prima, though.
Geen idee, ik post pas voor het eerst hier mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moeten we het hier nog blijven herhalen.... ??
en en??quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen met les 1 van start to run 2011
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen met les 1 van start to run 2011
schoenen Hovenier, probeer zo snel mogelijk afscheid te nemen van je volleybalschoenen en investeer in goede loopschoenen als je met lopen verder wilt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moeten we het hier nog blijven herhalen.... ??
Ze lopen anders lekker?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
schoenen Hovenier, probeer zo snel mogelijk afscheid te nemen van je volleybalschoenen en investeer in goede loopschoenen als je met lopen verder wilt.
Schoenen zijn echt het allerbelangrijkste en dar zou je niet op moeten bezuinigen.
een beetje loper zou zijn/haar schoenen na zo'n 600-800km moeten vervangen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze lopen anders lekker?
Ik zal eens aan die coaches vragen wat ze ervan vinden.
Als je hoest: do not run. Je kan er nare hartproblemen van krijgen. Snotneus, niet erg, je kan lopen, hoesten, zeer af te raden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef robdriessen het volgende:
Slacker, hier heb ik nog echt van gehoord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je hoest: do not run. Je kan er nare hartproblemen van krijgen. Snotneus, niet erg, je kan lopen, hoesten, zeer af te raden.
Ik ben zeer benieuwd wat je coaches er van zeggen... laat het ons wetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze lopen anders lekker?
Ik zal eens aan die coaches vragen wat ze ervan vinden.
ik kan het antwoord wel raden...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat je coaches er van zeggen... laat het ons weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |