Dat trekt nog wel bij, ik heb dat de laatste week ook steeds, maar een paar uur later klopt ie weer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n Endomondo run klopt nietHeb ik 5km aan een stuk gerend, zonder te wandelen, zegt ie op de site dat ik maar 3,06km heb... De tijd klopt wel, 36,15min
http://www.endomondo.com/workouts/43562345
Op m'n telefoon klopt t wel, trekt dat nog bij?
Succes Trippy! Gewoon stug volhouden...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:16 schreef Trippy22 het volgende:
Vrijdag beginnen, ben benieuwd wat het worden gaat!
inderdaad, we zijn allemaal vanaf niets begonnenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Succes Trippy! Gewoon stug volhouden...
Leuk! Als ik vrij ben ga ik wellicht even heen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers. Ik ga in iedergeval even langs om mijn startnummer op te halen.
Hardlopen is niet alleen belastend voor je conditie, maar met name voor je pezen en spieren die heel langzaam opbouwen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:50 schreef Governo het volgende:
Vanavond les 1 van Evy gelopen. Vond het eigenlijk best makkelijk, en ook erg kort. Toen ik klaar was had ik niet echt het gevoel dat ik nou 'getraind' had. Heeft iedereen dit en wordt het uiteindelijk zwaarder? Of betekend dit dat Evy gewoon niet het juiste programma voor mij is?
Klopt helemaal. Even volhouden in het begin en over een paar lessen begint het grote genietenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hardlopen is niet alleen belastend voor je conditie, maar met name voor je pezen en spieren die heel langzaam opbouwen.
Het is nu al genieten met dit heerlijke weer!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:19 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Even volhouden in het begin en over een paar lessen begint het grote genieten
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:23 schreef Governo het volgende:
Maar het wordt op den duur dan ook conditioneel zwaarder neem ik aan?
Nou, de kuit is geen enkelvoud, beide kuiten stonden strak, alleen was het duidelijk voelbaar in de rechter voor mij. Maar na de shaitsu en tijdens de sportmassage bleek in de linkerkuit op precies dezelfde plek een stijfheid te zitten van heb ik jou daar. Als je aan de zijkant van m'n kuit een beetje druk zet vlieg ik door de lucht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef slacker_nl het volgende:
Yay, weer gelopen. De spierpijn was aanwezig in de kuit vandaag, maar tijdens het lopen heb ik nergens last van gehad. Morgen naar een dame die magic gaat uitvoeren op m'n kuit. Ben benieuwd of ik er dan voorgoed vanaf ben.
Allereerste keer dat ik ging hardlopen dacht ik ook "nou, dit is prima te doen, valt nog helemaal niet tegen met die conditie!"quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:23 schreef Governo het volgende:
Oké dan zullen we dat maar doen. Maar het wordt op den duur dan ook conditioneel zwaarder neem ik aan?
Hmz, dat klinkt niet goed?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nou, de kuit is geen enkelvoud, beide kuiten stonden strak, alleen was het duidelijk voelbaar in de rechter voor mij. Maar na de shaitsu en tijdens de sportmassage bleek in de linkerkuit op precies dezelfde plek een stijfheid te zitten van heb ik jou daar. Als je aan de zijkant van m'n kuit een beetje druk zet vlieg ik door de lucht.
Ja en nee, van de week/morgen even de fysio bellen voor een gesprek met hem (en dan gelijktijdig met de podoloog) en dan even kijken of de steunzolen misschien aangepast moeten worden en wat verstandig is qua trainen.quote:
Dat klinkt pijnlijk zeg... sterkte ermee!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
Nou, de kuit is geen enkelvoud, beide kuiten stonden strak, alleen was het duidelijk voelbaar in de rechter voor mij. Maar na de shaitsu en tijdens de sportmassage bleek in de linkerkuit op precies dezelfde plek een stijfheid te zitten van heb ik jou daar. Als je aan de zijkant van m'n kuit een beetje druk zet vlieg ik door de lucht.
Boeienquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:53 schreef mjk86 het volgende:
edit: De eerste keer dat ik het voor elkaar krijg om 5 km achtereen hard te lopen, ga ik daarna echt een taart eten ofzo(hoewel.. dat doet misschien de inspanning een beetje teniet..
)
Valt mee, zolang er geen druk op gezet wordt tijdens een massage is het goed uit te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:04 schreef mjk86 het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk zeg... sterkte ermee!
stuur ze hier maar naar toe, ik moet nu al weer pittig doorlopen om voor het donker thuis te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 06:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Floridalekker!
Gisteren was de laatste keer dat ik voorlopig met lichtjes aan heb moeten rennen. Die kunnen de kast weer in
Ja, jij gaat de andere kant weer opquote:Op donderdag 22 maart 2012 06:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stuur ze hier maar naar toe, ik moet nu al weer pittig doorlopen om voor het donker thuis te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |