niet te kort van tevoren eten en ook opletten wat je eet. Hier is wel eea over te vinden op internet. Of iets langzamer lopen of je buik een paar keer intrekken bij het lopen. Dat laatste wil bij mij nog wel eens helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef jcdragon het volgende:
Vandaag 5 km gerend in 33:18. Heerlijk hardloopweer.
Wat kan je doen tegen steekjes tijdens het lopen ? Laatste km had ik er last van. Ik heb het ongeveer midden-rechts ter hoogte van mijn laagste rib.
Ok. Dank je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet te kort van tevoren eten en ook opletten wat je eet. Hier is wel eea over te vinden op internet. Of iets langzamer lopen of je buik een paar keer intrekken bij het lopen. Dat laatste wil bij mij nog wel eens helpen.
hoe vaak moeten we het hier nog blijven herhalen.... ??quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
Nice.
Ik loop nog op volleybalschoenen die minstens 5 jaar oud zijn
Ze passen me nog prima, though.
Geen idee, ik post pas voor het eerst hier mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moeten we het hier nog blijven herhalen.... ??
en en??quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen met les 1 van start to run 2011
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen met les 1 van start to run 2011
schoenen Hovenier, probeer zo snel mogelijk afscheid te nemen van je volleybalschoenen en investeer in goede loopschoenen als je met lopen verder wilt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moeten we het hier nog blijven herhalen.... ??
Ze lopen anders lekker?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
schoenen Hovenier, probeer zo snel mogelijk afscheid te nemen van je volleybalschoenen en investeer in goede loopschoenen als je met lopen verder wilt.
Schoenen zijn echt het allerbelangrijkste en dar zou je niet op moeten bezuinigen.
een beetje loper zou zijn/haar schoenen na zo'n 600-800km moeten vervangen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze lopen anders lekker?
Ik zal eens aan die coaches vragen wat ze ervan vinden.
Als je hoest: do not run. Je kan er nare hartproblemen van krijgen. Snotneus, niet erg, je kan lopen, hoesten, zeer af te raden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef robdriessen het volgende:
Goed nieuws: afgelopen zondag de laatste Evy les gerend.
Slecht nieuws: mijn brochitis is de kop op komen steken en ik pruttel en hoest enge dingen op.
Slacker, hier heb ik nog echt van gehoord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je hoest: do not run. Je kan er nare hartproblemen van krijgen. Snotneus, niet erg, je kan lopen, hoesten, zeer af te raden.
Ik ben zeer benieuwd wat je coaches er van zeggen... laat het ons wetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze lopen anders lekker?
Ik zal eens aan die coaches vragen wat ze ervan vinden.
ik kan het antwoord wel raden...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat je coaches er van zeggen... laat het ons weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |