precies. Ik val altijd in slaap of dagdromen na de eerste 4 minuten. Das ook mijn record kijken eig...quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen waar die hele Kardashian hype ineens vandaan kwam. Ineens waren ze overal.
Weet eerlijk gezegd niets/weinig over die mensen en kan ook niet zeggen dat ik die interesse heb.
Voor een koe is ze nog aardig om aan te zien, maar ze mogen haar met een kanon afschieten richting de zon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef haan33 het volgende:
Ze is wel lekker, dat moet gezegd worden
met een grolsch kanon uiteraardquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Voor een koe is ze nog aardig om aan te zien, maar ze mogen haar met een kanon afschieten richting de zon.
No offence, en je kan met het " pointy knees " plaatje aankomen. Maar zij is gewoon ranzig, vies en lelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef haan33 het volgende:
Dit gevoel deel ik wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen waar die hele Kardashian hype ineens vandaan kwam. Ineens waren ze overal.
Weet eerlijk gezegd niets/weinig over die mensen en kan ook niet zeggen dat ik die interesse heb.
Ik weet er ook geen fuck van, behalve die kont! Damn!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet er ook geen fuck van, behalve die kont! Damn!
Dat is gewoon jaloezie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom haten dan? ze is lekker, de rest is bijzaak
Lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
quote:No offence, en je kan met het " pointy knees " plaatje aankomen. Maar zij is gewoon ranzig, vies en lelijk.
godverdomme, wat lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
VS.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Das een vrij makkelijke keuze.
het is maar net tot welke standaard je je verlaagt. De standaard van de gemiddelde Fokker schatte ik nooit hoog in.... Waarvan hier het bewijs....quote:
Lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Of KarASSian.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
We kunnen haar beter Kim Karca$hian noemen.
Zolang het haar geld is, ze heeft vast meer dan mij op haar bankrekening staanquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou haar wel als vriendin willen hoor, al was het alleen maar zodat ik op haar kont kan meerijden en niet zelf hoef te lopen.
Maar ik ga dus geen gedeelde rekening met d'r openen.
Mening. Die andere die je poste was ook lekker.quote:
Wat een teleurstellingquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
zonder make-up
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Sommige mensen kennen standaarden. Ik zou het weigeren omdat ze gewoon echt vies overkomt. Liever een onbekende, wel knappe vrouw.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mening. Die andere die je poste was ook lekker.
Beetje onmannelijk als je haar zou weigeren btw
Beetje onzin om dat aan te halen ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ken geen één vrouw die echt knap is zonder make-up overigens.
De macht van make-up.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
zonder make-up
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens met het laatste...quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen standaarden. Ik zou het weigeren omdat ze gewoon echt vies overkomt. Liever een onbekende, wel knappe vrouw.
Je moet ook achter het masker kunnen kijken. Hetgeen wat ze verbergt onder de oppervlakte, anders ben je bezig met censuur.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje onzin om dat aan te halen ook.
Ja mja ze is wel knap enzo, maar het is oneerlijk dat zij alleen veel geld verdient om haar reet. Maarja dat ligt aan de mensen zelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens met het laatste...
maar haar graflelijke en dit dat noemen is gewoon bullshit
Maar goed ik ken dit forum al lang genoeg.
En die plaatjes van met en zonder make upkan ik alleen niggaplease van maken.
Dat is niet aardig, er zijn genoeg vrouwen die er echt goed uitzien zonder of met maar een heel klein beetje make-up.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ken geen één vrouw die echt knap is zonder make-up overigens.
Oh ik had het ook alleen over uiterlijk... de rest boeit mij ook geen fuckquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja mja ze is wel knap enzo, maar het is oneerlijk dat zij alleen veel geld verdient om haar reet. Maarja dat ligt aan de mensen zelf.
Ja maar dat zijn meestal getinte dames, Germaanse vrouwen niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is niet aardig, er zijn genoeg vrouwen die er echt goed uitzien zonder of met maar een heel klein beetje make-up.
Het make-up gedeelte boeit me ook niet. En graflelijk vind ik haar niet, ik vind haar gewoon oprecht vies. Niet zo zeer ontzettend lelijk. Maar iets afstotelijks voor mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens met het laatste...
maar haar graflelijke en dit dat noemen is gewoon bullshit
Maar goed ik ken dit forum al lang genoeg.
En die plaatjes van met en zonder make upkan ik alleen niggaplease van maken.
Dat heb ik ook met KK. Net alsof ze stinkt en een of andere SOA heeft (wie weet).quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het make-up gedeelte boeit me ook niet. En graflelijk vind ik haar niet, ik vind haar gewoon oprecht vies. Niet zo zeer ontzettend lelijk. Maar iets afstotelijks voor mij![]()
Natalie Portman daarintegen![]()
Misschien niet de " geile bitch " die schijnbaar iedereen wilt. Maar wel het vriendin type
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Schoonheid is sowieso ver te zoeken in hollywood. In het Oostblok daarentegenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het make-up gedeelte boeit me ook niet. En graflelijk vind ik haar niet, ik vind haar gewoon oprecht vies. Niet zo zeer ontzettend lelijk. Maar iets afstotelijks voor mij![]()
Misschien niet de " geile bitch " die schijnbaar iedereen wilt. Maar wel het vriendin type
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh Natalie is sws 100x classier en mooier dan Kim. Maar vind ze niet te vergelijken eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg nergens " kklelijk " ik zeg, afstotelijk, vies en inderdaad lelijk vanuit mijn opinie. En inderdaad zoals boven gezegd werd lijkt ze haast uit te stralen als ze soa's heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh Natalie is sws 100x classier en mooier dan Kim. Maar vind ze niet te vergelijken eigenlijk.
En omdat je natalie mooi vind hoef je toch ook niet Kim gelijk kklelijk te vinden.
Komt ook bij dat natalie gewoon respect verdient en Kim gewoon een aandachtshoer is.
DAt vind ik toch wel echt de meest geweldige vrouw op aardequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echter vind ik Keira in een manier weer echt fucking irritant in elke film en als persoon. Het heeft iets te maken met haar kin en hoe ze praat haha.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Natalie Portman lijkt trouwens verdomd veel op Keira Knightley
Link Natalie, rechts Keira
Klopt. Zelfs zoveel dat Keira Knightley de dubbelganger van Padme Amidala (Sabe) speelde in Star Warsquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Idd dat deed ze laatst heel erg in een interviewtje met haar en ze heeft haast geen borsten als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Echter vind ik Keira in een manier weer echt fucking irritant in elke film en als persoon. Het heeft iets te maken met haar kin en hoe ze praat haha.Alsof ze haar kin continu zo vooruitplaatst op onnatuurlijke wijze. Haar manier van de duckface.
Gastquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Echter vind ik Keira in een manier weer echt fucking irritant in elke film en als persoon. Het heeft iets te maken met haar kin en hoe ze praat haha.Alsof ze haar kin continu zo vooruitplaatst op onnatuurlijke wijze. Haar manier van de duckface.
Dat noem ik niet echt een detail meer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gastjemoet echt minder op dat soort details letten. Doe je dat ook bij je potentiele vriendinnetjes?
Klinkt een beetje taboe, maar in dit geval kan ze het wel hebben, om nauwelijks borsten te hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Idd dat deed ze laatst heel erg in een interviewtje met haar en ze heeft haast geen borsten als ik me niet vergis.
Nee. Bij haar viel het gewoon op in films. Ze heeft sowieso een specifiek uiterlijk dus dan vallen dingen sneller op. Natuurlijk doe ik dat niet bij iedereen. Echter zou ik ook nooit een vriendinnetje nemen die constant haar lippen tuit omdat ze oprecht denkt dat een fucking duckface mooi isquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gastjemoet echt minder op dat soort details letten. Doe je dat ook bij je potentiele vriendinnetjes?
Nee idd ook Keira zou je gelijk afschieten als ze je aandacht vroeg. Maar ja ik zal wel een hele lage standaard hebben ofsoquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat noem ik niet echt een detail meer.
Ik denk dat er ewinig vrouwen zijn die in de buurt komen van een van beide. Zeker niet wanneer ze vol in de make-up en alles zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee idd ook Keira zou je gelijk afschieten als ze je aandacht vroeg. Maar ja ik zal wel een hele lage standaard hebben ofso
Neger, wat?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee idd ook Keira zou je gelijk afschieten als ze je aandacht vroeg. Maar ja ik zal wel een hele lage standaard hebben ofso
En toch als je over straat liep en ze keek je 2x diep in de ogen aan zou je er ws werk van makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neger, wat?Ik vind het ook geen leuk persoon om naar te kijken in films. Voor de rest ken ik haar niet.
Dat laatste sowieso ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk dat er ewinig vrouwen zijn die in de buurt komen van een van beide. Zeker niet wanneer ze vol in de make-up en alles zitten.
Mensen zijn gewoon 30x zo kritisch op celebrities
Als er verder geen vrouwen met grotere tetten in de buurt zouden zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch als je over straat liep en ze keek je 2x diep in de ogen aan zou je er ws werk van maken
Guineverequote:Op woensdag 21 maart 2012 15:16 schreef Robophatt het volgende:
Voor een seconde dacht ik dat het Xena the Warrior Princess was
Ja ik wil ook veel geld verdienen met mijn reet zonder hoer of zo te zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja mja ze is wel knap enzo, maar het is oneerlijk dat zij alleen veel geld verdient om haar reet. Maarja dat ligt aan de mensen zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 15:28:35 ]
Met jouw reet zou je bakken vol verdienenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik wil ook veel geld verdienen met mijn reet zonder hoer of zo te zijn.
Dat doet me aan Rihanna denken met haar geblaat toen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:30 schreef Arcadia het volgende:
Toen ze in de Turkse versie van een of andere beauty magazine kwam, postte ze een hele scheldtirade online omdat zij Armeens is en zij niet in eens Turkse blad wilt komen, want deze doos is natuurlijk zo belezen dat zij iets weet over de Armeense kwestie.
Niggerbitch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doet me aan Rihanna denken met haar geblaat toen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
VS.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Das een vrij makkelijke keuze.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allebeide veel lekkerder als KKquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
De gemiddelde dikke nederlandse vrouw heeft ook zo'n kont. Wat in godsnaam is er boeiend aan. Doe mij maar een stuk slanker aub.quote:
-edit-quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft een vormeloze reet, ook als ze slanker zijn.
Zo lang het niet die blauwe vinvis kont van kim kardashian is. Daarbij, waar haal je dat vandaan? Ik zie met regelmaat prachtige billen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft een vormeloze reet, ook als ze slanker zijn.
tsja armenen hequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:14 schreef HenkSpermtank het volgende:
Kim Kardashian![]()
Die over-de-top Amerikaanse kutslet.
Bekend van haar sextape met Ray J.
Verder bekend vanwegen.. niks.
Is op haar 20ste getrouwd met een 40-jarige gast.
Tot een paar maanden terug al weer getrouwd.
Inmiddels gescheiden na 72![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dagen.
Ik kan nog heel veel meer van haar opnoemen maar dat doe ik maar niet.
Jullie snappen de klacht wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof dat nou werkelijk zo groot is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo lang het niet die blauwe vinvis kont van kim kardashian is. Daarbij, waar haal je dat vandaan? Ik zie met regelmaat prachtige billen.
Als je dat zo geweldig mooi vind kun je toch net zo goed zo'n mollige Nederlandse vrouw versieren? Die kunnen ook een mooi gezicht hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof dat nou werkelijk zo groot is.
Ja maar dat is niet gelijk gemiddeld. Dat is misschien 1 op de 5 hooguit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo lang het niet die blauwe vinvis kont van kim kardashian is. Daarbij, waar haal je dat vandaan? Ik zie met regelmaat prachtige billen.
De vorm van de kont is ook enigzins belangrijk. Niemand wil zo'n vierkante lazyboy als bil.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je dat zo geweldig mooi vind kun je toch net zo goed zo'n mollige Nederlandse vrouw versieren? Die kunnen ook een mooi gezicht hebben.
Agreed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De vorm van de kont is ook enigzins belangrijk. Niemand wil zo'n vierkante lazyboy als bil.
Ik merk een subtiele haat jegens Nederlandse vrouwen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je dat zo geweldig mooi vind kun je toch net zo goed zo'n mollige Nederlandse vrouw versieren? Die kunnen ook een mooi gezicht hebben.
Terechte klacht. Mijn vrouw is ook helemaal into "The Kardashians" en kijk zo nu en dan ook wel mee, maar wat een is deze Truus een irritant kind.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:14 schreef HenkSpermtank het volgende:
Kim Kardashian![]()
Die over-de-top Amerikaanse kutslet.
Bekend van haar sextape met Ray J.
Verder bekend vanwegen.. niks.
Is op haar 20ste getrouwd met een 40-jarige gast.
Tot een paar maanden terug al weer getrouwd.
Inmiddels gescheiden na 72![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dagen.
Ik kan nog heel veel meer van haar opnoemen maar dat doe ik maar niet.
Jullie snappen de klacht wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Terechte klacht. Mijn vrouw is ook helemaal into "The Kardashians" en kijk zo nu en dan ook wel mee, maar wat een is deze Truus een irritant kind.
Ja dat is dus ook het probleem. Zelfs slanke bipsjes zijn vaak vormloos.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De vorm van de kont is ook enigzins belangrijk. Niemand wil zo'n vierkante lazyboy als bil.
Juist helemaal niet. Ik zeg juist dat ik vind dat de meeste Nederlandse meisjes tussen de 20 en 25 vaak mooiere billen hebben, naar mijn mening dan die Kim Kardashian.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik merk een subtiele haat tegen Nederlandse vrouwen?
En plat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook het probleem. Zelfs slanke bipsjes zijn vaak vormloos.
Hm ok, aparte manier om dat te zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Juist helemaal niet. Ik zeg juist dat ik vind dat de meeste Nederlandse meisjes tussen de 20 en 25 vaak mooiere billen hebben, naar mijn mening dan die Kim Kardashian.
Nooit gehoord van tijd besteden met de vrouw waarvan je houdt? En je ook een beetje verdiepen in de interesses van elkaar?quote:
En dat heeft wat te maken met Kim Kardassian precies?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van tijd besteden met de vrouw waarvan je houdt? En je ook een beetje verdiepen in de interesses van elkaar?
Daarbij komt ook nog dat er wel een paar geinige personen in die series zitten. Maar mijn klacht is specifiek op die Kim ..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van tijd besteden met de vrouw waarvan je houdt? En je ook een beetje verdiepen in de interesses van elkaar?
Aandoenlijk dit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Ik reageer op een reactie van Id_do_her. Dus lees eerst een aantal posts, voordat je zomaar reageert.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met Kim Kardassian precies?
Ja jammer is datquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook het probleem. Zelfs slanke bipsjes zijn vaak vormloos.
Natuurlijk daar heb ik het ook niet over. Echter zijn er simpelweg veel mooiere billen. Ik snap niet dat wat er zo bijzonder is aan een dikke kont. Geen kont is niet mooi. Een dikke kont ook niet. Dit echter:quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen hier is maagd, zonder relatie, en wonend op de zolder van hun ouders
Ik lees. Jij blaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Ik reageer op een reactie van Id_do_her. Dus lees eerst een aantal posts, voordat je zomaar reageert.
Ik ben niet de enige die het ziet, merk ik.quote:
Het was meer de vergelijking dat haar billen gewoon wat aan de grote kant zijn en ik persoonlijk dat juist niet echt mooi vindquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En plat.
[..]
Hm ok, aparte manier om dat te zeggen.
"Wat aan de grote kant" en "Formaat blauwe vinvis!!" is ook wel een verschil he.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was meer de vergelijking dat haar billen gewoon wat aan de grote kant zijn en ik persoonlijk dat juist niet echt mooi vind
Het is bijzonder omdat ze vrij goed gevormd zijn voor hun grootte.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk daar heb ik het ook niet over. Echter zijn er simpelweg veel mooiere billen. Ik snap niet dat wat er zo bijzonder is aan een dikke kont. Geen kont is niet mooi. Een dikke kont ook niet. Dit echter:
[ afbeelding ]
Ik heb het meer over mooi molligquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is bijzonder omdat ze vrij goed gevormd zijn voor hun grootte.
Moet je toch wel weten aangezien jij het steeds hebt over mollige Nederlandse vrouwen met een dikke reet. Dat zijn gewoon hobbelige blubberige vetophopingen onderaan hun rug.
Ik overdreef wat, en dat ging over de kont van Kim Kardashianquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Wat aan de grote kant" en "Formaat blauwe vinvis!!" is ook wel een verschil he.
Guttegut, er is een ook 1tje die gister zn maagdelijkheid is kwijt geraakt zegquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:20 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Wat je wil. Is zo te zien toch een maagden-topic verder ....
Zo wanhopig stokken zoeken om mee te slaan, dan heb je al verloren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Guttegut, er is een ook 1tje die gister zn maagdelijkheid is kwijt geraakt zeg
Mensen die hem overal in zouden steken alleen maar om hun maagdelijkheid te verliezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:20 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Wat je wil. Is zo te zien toch een maagden-topic verder ....
Dat is sws perfectquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk daar heb ik het ook niet over. Echter zijn er simpelweg veel mooiere billen. Ik snap niet dat wat er zo bijzonder is aan een dikke kont. Geen kont is niet mooi. Een dikke kont ook niet. Dit echter:
[ afbeelding ]
Kunstmatige inseminatiequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
Ja heilige maagd Maria was ook maagd hoor.
Welke kont?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Je bent ook echt een mongool van de bovenste plank als je die mini reet meteen naar het andere uiterste doortrekt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Smaken verschillen schijnbaar. Ik ben persoonlijk niet zo van dit;
[ afbeelding ]
Evenals dat je zegt " welke kont? "quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent ook echt een mongool van de bovenste plank als je die mini reet meteen naar het andere uiterste doortrekt.
Ik zou haar doen, alles voor het vaderlandquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Smaken verschillen schijnbaar. Ik ben persoonlijk niet zo van dit;
[ afbeelding ]
Als die vol wit, en vol zwart was. Zou je de kont er niet uit kunnen halen. Hij valt geheel binnen de lijnen van de benen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Evenals dat je zegt " welke kont? "
Mega heupen hoeven van mij ook niet, Als je vanuit de zijkant zou zien, dan is het nog steeds erg mooi denk ik zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als die vol wit, en vol zwart was. Zou je de kont er niet uit kunnen halen. Hij valt geheel binnen de lijnen van de benen.
Doen we hier een poging om een goede kont te definieren?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mega heupen hoeven van mij ook niet, Als je vanuit de zijkant zou zien, dan is het nog steeds erg mooi denk ik zo.
Jammer dat we dat niet mee kunnen nemen in een beoordeling. Voor hetzelfde geldt is die bil zo plat als een dubbeltje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mega heupen hoeven van mij ook niet, Als je vanuit de zijkant zou zien, dan is het nog steeds erg mooi denk ik zo.
Door de lijnen onderaan de billen kun je dat wel redelijk zien toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jammer dat we dat niet mee kunnen nemen in een beoordeling. Voor hetzelfde geldt is die bil zo plat als een dubbeltje.
Redelijk ja, maar niet goed, helaas.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Door de lijnen onderaan de billen kun je dat wel redelijk zien toch?
Wat een voorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
zonder make-up
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Winona > Portman > Kunisquote:
Dat zonder make up noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een voorbeeld.Ze ziet er daar niet goed uit, omdat ze haar haar debiel heeft gekleurd.
Hier zonder make up:
[ afbeelding ]
Niets mis mee, toch?
Oké, internetheld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef balmoralmartijn het volgende:
[..]
Dat zonder make up noemen.Ze heeft daar duidelijk make up, klein beetje weliswaar. Zonder make up is ze vast kotslelijk.
Zou je haar scharen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Kim Kardashian is dan misschien wel zo'n aandachtshoertje
but she's hot! seriously
De dames uit Armenië zijn over het algemeen ook vrij aantrekkelijk. Maar het kan ook te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Kim Kardashian is dan misschien wel zo'n aandachtshoertje
but she's hot! seriously
Kijk zelfs Cher kan datquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:46 schreef Cher- het volgende:
Ik vind haar wel sexy, knap en een mooi lichaam. Met haar zou ik wel kunnen zoenen.
Zo stoer zijn ze, zo stoer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk zelfs Cher kan datal die stoere knaapjes hier kotsen op haar
Komt omdat het FOK!kers zijn. Meeste FOK!kers zijn dun, klein, slap en wit. Die durven zo'n mooiequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies.. Die dikke grote zus (Khloe volgens mij) komt nog wel oprecht over en is ook niet zo naïf.. andere zus Kourtney is ook nog enigszins slim, de enige van hun allemaal die gestudeerd heeft. Ook is Bruce Jenner natuurlijk een baasquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:15 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog dat er wel een paar geinige personen in die series zitten. Maar mijn klacht is specifiek op die Kim ..
Idd. Als zelfs Cher niet haat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Komt omdat het FOK!kers zijn. Meeste FOK!kers zijn dun, klein, slap en wit. Die durven zo'n mooievrouw
met heerlijke
curves
niet aan. Die zijn meer van de blonde anorexia's zoals Paris Hilton.
Dat zullen ze wel eng vinden inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Komt omdat het FOK!kers zijn. Meeste FOK!kers zijn dun, klein, slap en wit. Die durven zo'n mooievrouw
met heerlijke
curves
niet aan. Die zijn meer van de blonde anorexia's zoals Paris Hilton.
quote:
quote:
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:03 schreef HenkSpermtank het volgende:
Mannen die denken dat ze niet mannelijk genoeg zijn als ze zeggen dat ze Kim Kardashian lelijk vinden![]()
![]()
Hier kan ik niks tegen in brengen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Het is een feit dat de FOK!kertjes die hier zitten te janken dat ze lelijk is zelf Nederlandse dunnetjes zijn die geen chicks kunnen scoren. Sowieso het gros van de FOK!kers.
Kim K. is lekker. Point.
Khloe en Bruce.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef HenkSpermtank het volgende:
[..]
Precies.. Die dikke grote zus (Khloe volgens mij) komt nog wel oprecht over en is ook niet zo naïf.. andere zus Kourtney is ook nog enigszins slim, de enige van hun allemaal die gestudeerd heeft. Ook is Bruce Jenner natuurlijk een baasEn Scott is ook grappig
Maar die Kim verkracht echt dat programma
Wiens kutkloon ben jij eigenlijk?quote:
Ook zonder makeup is ze nog lekker.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een voorbeeld.Ze ziet er daar niet goed uit, omdat ze haar haar debiel heeft gekleurd.
Hier zonder make up:
[ afbeelding ]
Niets mis mee, toch?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef HenkSpermtank het volgende:
[..]
Precies.. Die dikke grote zus (Khloe volgens mij) komt nog wel oprecht over en is ook niet zo naïf.. andere zus Kourtney is ook nog enigszins slim, de enige van hun allemaal die gestudeerd heeft. Ook is Bruce Jenner natuurlijk een baasEn Scott is ook grappig
Maar die Kim verkracht echt dat programma
Onzin. Je maakt nu al verschillende inschattingen die ongetwijfeld niet voor elke Fokker geldt. Ze is gewoon vies. Niet lelijk, maar vies. Ik zou haar inderdaad niet doen. Punt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Het is een feit dat de FOK!kertjes die hier zitten te janken dat ze lelijk is zelf Nederlandse dunnetjes zijn die geen chicks kunnen scoren. Sowieso het gros van de FOK!kers.
Kim K. is lekker. Point.
Wat is er vies aan haar?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Onzin. Je maakt nu al verschillende inschattingen die ongetwijfeld niet voor elke Fokker geldt. Ze is gewoon vies. Niet lelijk, maar vies. Ik zou haar inderdaad niet doen. Punt.
Heb ik al aangegeven, eerder in dit topic, maar het roept bij mij hetzelfde op als:quote:
goh wat lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven, eerder in dit topic, maar het roept bij mij hetzelfde op als:
[ afbeelding ]
Volledig met deze post eens!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me too.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volledig met deze post eens!
Natalie Portman.
Wauw, zij is echt lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven, eerder in dit topic, maar het roept bij mij hetzelfde op als:
[ afbeelding ]
quote:Kim Kardashian bekogeld met bloem
23-3-12 12:10 Realityster aangevallen tijdens de promotie van haar nieuwe parfum![]()
Kim Kardashian verdient miljoenen per jaar aan haar realityshow en bijbehorende imperium, maar niet iedereen is fan van de 31-jarige socialite. Tijdens de promotie van haar nieuwe parfum 'True Reflection' in het Londen Hotel in West-Hollywood bekogelde een onbekende vrouw Kim ineens met bloem. Gekleed in een zwarte leren broek met een zwart jasje was duidelijk te zien hoe Kims hele rug en haar bedekt waren met het witte poeder.
Ondanks de schrik wist Kim zich, na een kleine schoonmaakactie op haar hotelkamer, snel te herpakken en liet ze haar fans en de aanwezige pers weten; "Ik zei net nog tegen mijn make-up artist dat ik nog wat poeder nodig had."
Jongere zus Khloe (27) vond het incident allesbehalve grappig en twitterde fel: “Ik wou dat ik bij mijn zus was vanavond. Ik durf te wedden dat die vrouw niets gedurfd had…”
Volgens de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ probeerde de dader te vluchten, maar werd ze tegen gehouden door Kims woordvoerster. De politie bevestigde dat Kim geen aangifte wil doen, maar er werd wel een rapport opgemaakt voordat de vrouw naar huis mocht. Tijdens het incident zou de vrouw hebben geroepen; "Dit is voor Kris Humphries".
Kris, die in totaal 72 dagen getrouwd was met de realityster en nu hun huwelijk nietig wil laten verklaren, ontkent enige betrokkenheid bij het incident.
DOOR: CH, NJ, JV / STARLOUNGE
kankermongoolquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef dikkebroekzak het volgende:
Precies. Terugsturen naar Armenie waar ze met dr kutkop in een hoofddoek steeds naar het zand moet kijken....
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef haan33 het volgende:
Zo zie je maar weer niet alles uit Iran is slecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:09 schreef dubrillion het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is toch niks mis mee???
Om te zien dan....
Ik weet niet waar ze goed in is of waarom ze uberhaupt bekend is.
Maar als je dit zou zien op het strand in z'n bikini is dat toch echt niet
erg om te zien.
En tja als je haar zou afwijzen mis je toch echt wat.....
[ afbeelding ]
Iran?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer niet alles uit Iran is slecht.
Dat inderdaad. En Nederlands.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zij is toch perzisch?
Armeens, schots en Amerikaans dus. My bad.
Hoezo nep? Lijkt mij best wel natuurlijk allemaal hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim K ziet er nu heel goed uit maar is zo nep als wat.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim K ziet er nu heel goed uit maar is zo nep als wat.
Tuurlijk niet, haar hele lichaam is fake. Maar care, ze is sexyquote:
Ah oke nou ik dacht ooit dat ze zei dat haar kont echt was maar ik denk wel dat ik haar kont vroeger mooier vond dit is echt een bumper, tieten zijn wel mooi btwquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, haar hele lichaam is fake. Maar care, ze is sexy
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:
Wat ik mij dan afvraag: zou haar kont qua zitten net zo aanvoelen als een anti-wiebelkussen?
Denk dat iedere man deze vraag in zijn hoofd heeft zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.
Ja, ze had ooit zogenaamd een 'X-ray' laten maken om te bewijzen dat ze geen implantaten heeft, terwijl je die shit daarmee nieteens kan zienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah oke nou ik dacht ooit dat ze zei dat haar kont echt was maar ik denk wel dat ik haar kont vroeger mooier vond dit is echt een bumper, tieten zijn wel mooi btw
Een bil die niet gaat wobbelen als je er tegenaan tiktquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ze had ooit zogenaamd een 'X-ray' laten maken om te bewijzen dat ze geen implantaten heeft, terwijl je die shit daarmee nieteens kan zien
Misschien. Ik wil nu wel eens een keer antwoorden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Denk dat iedere man deze vraag in zijn hoofd heeft zitten.
Mag dat wel de benaming 'bil' dragen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een bil die niet gaat wobbelen als je er tegenaan tikt
Stel je niet zo aan zeg. Dat jij geen reet hebt en daarom andere vrouwen maar moet afkraken en daarom maar onrealistische foto's gaat plaatsen is typisch iets vrouwelijks. En zo ziet haar kont er niet eens uit, is bewerkt of verkeerd op de foto gekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar serieus wat is hier nou mooi aan
ik snap niet dat mannen dat nou zo mooi vinden
ik vind maar raar nep uitzien
Eigenlijk niet, beter dit:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag dat wel de benaming 'bil' dragen dan?
Nou zeg wat is dit nou weer een aanval, ohja heb jij haar kont in real mogen bewonderen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Dat jij geen reet hebt en daarom andere vrouwen maar moet afkraken en daarom maar onrealistische foto's gaat plaatsen is typisch iets vrouwelijks. En zo ziet haar kont er niet eens uit, is bewerkt of verkeerd op de foto gekomen.
Hm, goede bil.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, beter dit:
[ afbeelding ]
Ken ik al.quote:
Leg die eens uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Meloewa het volgende:
Trouwens het ging toch om proporties?
die kim K is 1,59 m
die kont is veel te veel van het ''goede'' buiten proporties ook
1,59? Wat lul jij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Meloewa het volgende:
Trouwens het ging toch om proporties?
die kim K is 1,59 m
die kont is veel te veel van het ''goede'' buiten proporties ook
Nee, laat staan voor de mensen die hem niet kennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja oké. Moet ik hem weghalen?
Ik wist niet eens dat ze zo klein was. Dus dat speelde voor mij eigenlijk niet mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat die kont té is voor haar kleine lichaam
Val jij Meloewa niet zo aan zeg. Dat mannen meteen geilen op een nepreet is typisch iets voor mannen. Vrouwen prikken dwars door dat soort fake heen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Dat jij geen reet hebt en daarom andere vrouwen maar moet afkraken en daarom maar onrealistische foto's gaat plaatsen is typisch iets vrouwelijks. En zo ziet haar kont er niet eens uit, is bewerkt of verkeerd op de foto gekomen.
Geloof er echt niks van, ze lijkt veel langer. Ff opzoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
hier 1,57 m schijnt het zelf http://www.celebheights.com/s/Kim-Kardashian-46986.html
Preciesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Val jij Meloewa niet zo aan zeg. Dat mannen meteen geilen op een nepreet is typisch iets voor mannen. Vrouwen prikken dwars door dat soort fake heen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Geloof er echt niks van, ze lijkt veel langer. Ff opzoeken
Ik kan me al helemaal een voorstelling van jou maken. Het zijn altijd dezelfde types die zulke vrouwen afkraken. Mannen en vrouwen, altijd dezelfde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meid ga haar nou maar eens meeten dan
Wat was hier het punt eigenlijk? Ik geef de voorkeur aan de niet-barbievarianten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar lichaam ook helemaal niet lelijk totaal plaatje is mooi,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kan me al helemaal een voorstelling van jou maken. Het zijn altijd dezelfde types die zulke vrouwen afkraken. Mannen en vrouwen, altijd dezelfde.
Maar ook al is ze zo klein (wat ik nog steeds niet geloof) dan heeft ze alsnog een lekkere body.
Op jouw foto lijkt dat zo maar ik vind haar lichaam fucking mooi. Ik had echt niet verwacht dat ze maar 1.57 zou zijn! Omgggggquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind haar lichaam ook helemaal niet lelijk totaal plaatje is mooi,
maar dat van die kont kom ik niet bij, dat vind ik af en toe erg nep uitzien alsof ze een kussen onder broek heeft gestoken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar das een basketballer daar lijk ik ook klein bij met mijn 1.85
Tjaha meid ben je nou teleurgesteld?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Op jouw foto lijkt dat zo maar ik vind haar lichaam fucking mooi. Ik had echt niet verwacht dat ze maar 1.57 zou zijn! Omggggg
Nee vind klein mooier. Nu is ze nog mooier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tjaha meid ben je nou teleurgesteld?
ik post gewoon fotos die ik vind,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij post aldoor rare foto's van haar kont. Kap eens.
Ik vind het een goede ass ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik post gewoon fotos die ik vind,
dan heeft ze geen goede kont als jij niet goed vindt
Dat ze zonder al die operaties lang niet zo lekker is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:13 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat was hier het punt eigenlijk? Ik geef de voorkeur aan de niet-barbievarianten.
dit...maar iemand met zon achterwerk en dan puur natuur? doe ik het voor!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ze zonder al die operaties lang niet zo lekker is.
Wij delen dezelfde mening.Puur natuur FTW!
Kontimplantaten man, kontimplantaten!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef jagga het volgende:
[..]
dit...maar iemand met zon achterwerk en dan puur natuur? doe ik het voor!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Die kont is niet puur natuur maar nep.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar ze bestaan met zon achterwerk..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kontimplantaten man, kontimplantaten!
hey doe me eens niet zo plagenquote:
Blasphemy!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar ze bestaan met zon achterwerk..
zoals gezegd, doe ik het voorfuck boobs, its all about the ass
Zonder die operaties is ze nog steeds lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ze zonder al die operaties lang niet zo lekker is.
Wij delen dezelfde mening.Puur natuur FTW!
Zelfs als het volgepropt is met chemicalien?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar ze bestaan met zon achterwerk..
zoals gezegd, doe ik het voorfuck boobs, its all about the ass
ieder zijn meugquote:
mits welgevormd, niet echt een probleem mee, maar liever natuurlijk. Tevens -> lange benen in combi met een welgevormd achterwerkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs als het volgepropt is met chemicalien?
zal meer te maken hebben dan veel nederlandse vrouwen niet echt een "kont" hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Brazilië is vast een goed land om spijkerbroeken te kopen. In Nederland verkopen ze alleen spijkerbroeken voor vrouwen zonder kont.
Niet om lullig te doen hoor maar Kim K heeft ook nog eens veel te korte beentjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef jagga het volgende:
[..]
mits welgevormd, niet echt een probleem mee, maar liever natuurlijk. Tevens -> lange benen in combi met een welgevormd achterwerk![]()
weet ik, maar haar kont heeft wel een mooie vorm, ok het is opgespoten als hell, maar dan nog.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar Kim K heeft ook nog eens veel te korte beentjes.
Wat een jaloezie weer. Jaloers op haar mooie, strakke figuur en mooie rondingen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar Kim K heeft ook nog eens veel te korte beentjes.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef jagga het volgende:
[..]
weet ik, maar haar kont heeft wel een mooie vorm, ok het is opgespoten als hell, maar dan nog.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er zat vrouwen rondlopen met eenzelfde welgevormd achterwerk die niet vol hangen met siliconen en die >>>
Broertje Rob lijkt sprekend op haar dus ik geloof er geen zak van dat zij geen echte Kardashian is. Of hij is ook een bastard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar als Kim al zo klein is, hoe klein moet Kourtney dan wel niet zijn?
En het zou me niet verbazen als Khloe een andere vader heeft.
Nee hoor. Ik ben mooi van mezelf itt Kim K met haar talloze plastische operaties.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat een jaloezie weer. Jaloers op haar mooie, strakke figuur en mooie rondingen?
Jijquote:
Kim is ook mooi van zichzelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben mooi van mezelf itt Kim K met haar talloze plastische operaties.
Dat was ze niet. Maar wat ik eerder al zei: nu ziet ze er heel goed uit.quote:
Heupen liegen niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die hommos hier,
Ik zou haar wel doen hoor.
Plastic Fantastic?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh ik moet opeens denken aan Nikki Cox.
Liters gekomen op haar toen ze nog in zo'n serie speelde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh ik moet opeens denken aan Nikki Cox.
Unhappily ever After.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Liters gekomen op haar toen ze nog in zo'n serie speelde.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is dit dan verdomme
[ afbeelding ]
Wangen mooier nog wel iets voller lippen ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is dit dan verdomme
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |