quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef haan33 het volgende:
Ze is wel lekker, dat moet gezegd worden
Zo zie je maar weer niet alles uit Iran is slecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:09 schreef dubrillion het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is toch niks mis mee???
Om te zien dan....
Ik weet niet waar ze goed in is of waarom ze uberhaupt bekend is.
Maar als je dit zou zien op het strand in z'n bikini is dat toch echt niet
erg om te zien.
En tja als je haar zou afwijzen mis je toch echt wat.....
[ afbeelding ]
Iran?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer niet alles uit Iran is slecht.
Dat inderdaad. En Nederlands.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zij is toch perzisch?
Armeens, schots en Amerikaans dus. My bad.
Hoezo nep? Lijkt mij best wel natuurlijk allemaal hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim K ziet er nu heel goed uit maar is zo nep als wat.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim K ziet er nu heel goed uit maar is zo nep als wat.
Tuurlijk niet, haar hele lichaam is fake. Maar care, ze is sexyquote:
Ah oke nou ik dacht ooit dat ze zei dat haar kont echt was maar ik denk wel dat ik haar kont vroeger mooier vond dit is echt een bumper, tieten zijn wel mooi btwquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, haar hele lichaam is fake. Maar care, ze is sexy
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:
Wat ik mij dan afvraag: zou haar kont qua zitten net zo aanvoelen als een anti-wiebelkussen?
Denk dat iedere man deze vraag in zijn hoofd heeft zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.
Ja, ze had ooit zogenaamd een 'X-ray' laten maken om te bewijzen dat ze geen implantaten heeft, terwijl je die shit daarmee nieteens kan zienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah oke nou ik dacht ooit dat ze zei dat haar kont echt was maar ik denk wel dat ik haar kont vroeger mooier vond dit is echt een bumper, tieten zijn wel mooi btw
Een bil die niet gaat wobbelen als je er tegenaan tiktquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ze had ooit zogenaamd een 'X-ray' laten maken om te bewijzen dat ze geen implantaten heeft, terwijl je die shit daarmee nieteens kan zien
Misschien. Ik wil nu wel eens een keer antwoorden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Denk dat iedere man deze vraag in zijn hoofd heeft zitten.
Mag dat wel de benaming 'bil' dragen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een bil die niet gaat wobbelen als je er tegenaan tikt
Stel je niet zo aan zeg. Dat jij geen reet hebt en daarom andere vrouwen maar moet afkraken en daarom maar onrealistische foto's gaat plaatsen is typisch iets vrouwelijks. En zo ziet haar kont er niet eens uit, is bewerkt of verkeerd op de foto gekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar serieus wat is hier nou mooi aan
ik snap niet dat mannen dat nou zo mooi vinden
ik vind maar raar nep uitzien
Eigenlijk niet, beter dit:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag dat wel de benaming 'bil' dragen dan?
Nou zeg wat is dit nou weer een aanval, ohja heb jij haar kont in real mogen bewonderen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Dat jij geen reet hebt en daarom andere vrouwen maar moet afkraken en daarom maar onrealistische foto's gaat plaatsen is typisch iets vrouwelijks. En zo ziet haar kont er niet eens uit, is bewerkt of verkeerd op de foto gekomen.
Hm, goede bil.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, beter dit:
[ afbeelding ]
Ken ik al.quote:
Leg die eens uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Meloewa het volgende:
Trouwens het ging toch om proporties?
die kim K is 1,59 m
die kont is veel te veel van het ''goede'' buiten proporties ook
1,59? Wat lul jij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Meloewa het volgende:
Trouwens het ging toch om proporties?
die kim K is 1,59 m
die kont is veel te veel van het ''goede'' buiten proporties ook
Nee, laat staan voor de mensen die hem niet kennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja oké. Moet ik hem weghalen?
Ik wist niet eens dat ze zo klein was. Dus dat speelde voor mij eigenlijk niet mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat die kont té is voor haar kleine lichaam
Val jij Meloewa niet zo aan zeg. Dat mannen meteen geilen op een nepreet is typisch iets voor mannen. Vrouwen prikken dwars door dat soort fake heen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Dat jij geen reet hebt en daarom andere vrouwen maar moet afkraken en daarom maar onrealistische foto's gaat plaatsen is typisch iets vrouwelijks. En zo ziet haar kont er niet eens uit, is bewerkt of verkeerd op de foto gekomen.
Geloof er echt niks van, ze lijkt veel langer. Ff opzoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
hier 1,57 m schijnt het zelf http://www.celebheights.com/s/Kim-Kardashian-46986.html
Preciesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Val jij Meloewa niet zo aan zeg. Dat mannen meteen geilen op een nepreet is typisch iets voor mannen. Vrouwen prikken dwars door dat soort fake heen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Geloof er echt niks van, ze lijkt veel langer. Ff opzoeken
Ik kan me al helemaal een voorstelling van jou maken. Het zijn altijd dezelfde types die zulke vrouwen afkraken. Mannen en vrouwen, altijd dezelfde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meid ga haar nou maar eens meeten dan
Wat was hier het punt eigenlijk? Ik geef de voorkeur aan de niet-barbievarianten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar lichaam ook helemaal niet lelijk totaal plaatje is mooi,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kan me al helemaal een voorstelling van jou maken. Het zijn altijd dezelfde types die zulke vrouwen afkraken. Mannen en vrouwen, altijd dezelfde.
Maar ook al is ze zo klein (wat ik nog steeds niet geloof) dan heeft ze alsnog een lekkere body.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |