quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef haan33 het volgende:
Ze is wel lekker, dat moet gezegd worden
Zo zie je maar weer niet alles uit Iran is slecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:09 schreef dubrillion het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is toch niks mis mee???
Om te zien dan....
Ik weet niet waar ze goed in is of waarom ze uberhaupt bekend is.
Maar als je dit zou zien op het strand in z'n bikini is dat toch echt niet
erg om te zien.
En tja als je haar zou afwijzen mis je toch echt wat.....
[ afbeelding ]
Iran?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer niet alles uit Iran is slecht.
Dat inderdaad. En Nederlands.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zij is toch perzisch?
Armeens, schots en Amerikaans dus. My bad.
Hoezo nep? Lijkt mij best wel natuurlijk allemaal hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim K ziet er nu heel goed uit maar is zo nep als wat.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim K ziet er nu heel goed uit maar is zo nep als wat.
Tuurlijk niet, haar hele lichaam is fake. Maar care, ze is sexyquote:
Ah oke nou ik dacht ooit dat ze zei dat haar kont echt was maar ik denk wel dat ik haar kont vroeger mooier vond dit is echt een bumper, tieten zijn wel mooi btwquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, haar hele lichaam is fake. Maar care, ze is sexy
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:
Wat ik mij dan afvraag: zou haar kont qua zitten net zo aanvoelen als een anti-wiebelkussen?
Denk dat iedere man deze vraag in zijn hoofd heeft zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.
Ja, ze had ooit zogenaamd een 'X-ray' laten maken om te bewijzen dat ze geen implantaten heeft, terwijl je die shit daarmee nieteens kan zienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah oke nou ik dacht ooit dat ze zei dat haar kont echt was maar ik denk wel dat ik haar kont vroeger mooier vond dit is echt een bumper, tieten zijn wel mooi btw
Een bil die niet gaat wobbelen als je er tegenaan tiktquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dit ook getypt, maar weer weggehaald.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ze had ooit zogenaamd een 'X-ray' laten maken om te bewijzen dat ze geen implantaten heeft, terwijl je die shit daarmee nieteens kan zien
Misschien. Ik wil nu wel eens een keer antwoorden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Denk dat iedere man deze vraag in zijn hoofd heeft zitten.
Mag dat wel de benaming 'bil' dragen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een bil die niet gaat wobbelen als je er tegenaan tikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |