Hier kan ik niks tegen in brengen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Het is een feit dat de FOK!kertjes die hier zitten te janken dat ze lelijk is zelf Nederlandse dunnetjes zijn die geen chicks kunnen scoren. Sowieso het gros van de FOK!kers.
Kim K. is lekker. Point.
Khloe en Bruce.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef HenkSpermtank het volgende:
[..]
Precies.. Die dikke grote zus (Khloe volgens mij) komt nog wel oprecht over en is ook niet zo naïf.. andere zus Kourtney is ook nog enigszins slim, de enige van hun allemaal die gestudeerd heeft. Ook is Bruce Jenner natuurlijk een baasEn Scott is ook grappig
Maar die Kim verkracht echt dat programma
Wiens kutkloon ben jij eigenlijk?quote:
Ook zonder makeup is ze nog lekker.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een voorbeeld.Ze ziet er daar niet goed uit, omdat ze haar haar debiel heeft gekleurd.
Hier zonder make up:
[ afbeelding ]
Niets mis mee, toch?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef HenkSpermtank het volgende:
[..]
Precies.. Die dikke grote zus (Khloe volgens mij) komt nog wel oprecht over en is ook niet zo naïf.. andere zus Kourtney is ook nog enigszins slim, de enige van hun allemaal die gestudeerd heeft. Ook is Bruce Jenner natuurlijk een baasEn Scott is ook grappig
Maar die Kim verkracht echt dat programma
Onzin. Je maakt nu al verschillende inschattingen die ongetwijfeld niet voor elke Fokker geldt. Ze is gewoon vies. Niet lelijk, maar vies. Ik zou haar inderdaad niet doen. Punt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Het is een feit dat de FOK!kertjes die hier zitten te janken dat ze lelijk is zelf Nederlandse dunnetjes zijn die geen chicks kunnen scoren. Sowieso het gros van de FOK!kers.
Kim K. is lekker. Point.
Wat is er vies aan haar?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Onzin. Je maakt nu al verschillende inschattingen die ongetwijfeld niet voor elke Fokker geldt. Ze is gewoon vies. Niet lelijk, maar vies. Ik zou haar inderdaad niet doen. Punt.
Heb ik al aangegeven, eerder in dit topic, maar het roept bij mij hetzelfde op als:quote:
goh wat lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven, eerder in dit topic, maar het roept bij mij hetzelfde op als:
[ afbeelding ]
Volledig met deze post eens!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het make-up gedeelte boeit me ook niet. En graflelijk vind ik haar niet, ik vind haar gewoon oprecht vies. Niet zo zeer ontzettend lelijk. Maar iets afstotelijks voor mij![]()
Natalie Portman daarintegen![]()
Misschien niet de " geile bitch " die schijnbaar iedereen wilt. Maar wel het vriendin type
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me too.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volledig met deze post eens!
Natalie Portman.
Wauw, zij is echt lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven, eerder in dit topic, maar het roept bij mij hetzelfde op als:
[ afbeelding ]
quote:Kim Kardashian bekogeld met bloem
23-3-12 12:10 Realityster aangevallen tijdens de promotie van haar nieuwe parfum![]()
Kim Kardashian verdient miljoenen per jaar aan haar realityshow en bijbehorende imperium, maar niet iedereen is fan van de 31-jarige socialite. Tijdens de promotie van haar nieuwe parfum 'True Reflection' in het Londen Hotel in West-Hollywood bekogelde een onbekende vrouw Kim ineens met bloem. Gekleed in een zwarte leren broek met een zwart jasje was duidelijk te zien hoe Kims hele rug en haar bedekt waren met het witte poeder.
Ondanks de schrik wist Kim zich, na een kleine schoonmaakactie op haar hotelkamer, snel te herpakken en liet ze haar fans en de aanwezige pers weten; "Ik zei net nog tegen mijn make-up artist dat ik nog wat poeder nodig had."
Jongere zus Khloe (27) vond het incident allesbehalve grappig en twitterde fel: “Ik wou dat ik bij mijn zus was vanavond. Ik durf te wedden dat die vrouw niets gedurfd had…”
Volgens de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ probeerde de dader te vluchten, maar werd ze tegen gehouden door Kims woordvoerster. De politie bevestigde dat Kim geen aangifte wil doen, maar er werd wel een rapport opgemaakt voordat de vrouw naar huis mocht. Tijdens het incident zou de vrouw hebben geroepen; "Dit is voor Kris Humphries".
Kris, die in totaal 72 dagen getrouwd was met de realityster en nu hun huwelijk nietig wil laten verklaren, ontkent enige betrokkenheid bij het incident.
DOOR: CH, NJ, JV / STARLOUNGE
kankermongoolquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef dikkebroekzak het volgende:
Precies. Terugsturen naar Armenie waar ze met dr kutkop in een hoofddoek steeds naar het zand moet kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |