Wat een voorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
zonder make-up
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Winona > Portman > Kunisquote:
Dat zonder make up noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een voorbeeld.Ze ziet er daar niet goed uit, omdat ze haar haar debiel heeft gekleurd.
Hier zonder make up:
[ afbeelding ]
Niets mis mee, toch?
Oké, internetheld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef balmoralmartijn het volgende:
[..]
Dat zonder make up noemen.Ze heeft daar duidelijk make up, klein beetje weliswaar. Zonder make up is ze vast kotslelijk.
Zou je haar scharen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Kim Kardashian is dan misschien wel zo'n aandachtshoertje
but she's hot! seriously
De dames uit Armenië zijn over het algemeen ook vrij aantrekkelijk. Maar het kan ook te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Kim Kardashian is dan misschien wel zo'n aandachtshoertje
but she's hot! seriously
Kijk zelfs Cher kan datquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:46 schreef Cher- het volgende:
Ik vind haar wel sexy, knap en een mooi lichaam. Met haar zou ik wel kunnen zoenen.
Zo stoer zijn ze, zo stoer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk zelfs Cher kan datal die stoere knaapjes hier kotsen op haar
Komt omdat het FOK!kers zijn. Meeste FOK!kers zijn dun, klein, slap en wit. Die durven zo'n mooiequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies.. Die dikke grote zus (Khloe volgens mij) komt nog wel oprecht over en is ook niet zo naïf.. andere zus Kourtney is ook nog enigszins slim, de enige van hun allemaal die gestudeerd heeft. Ook is Bruce Jenner natuurlijk een baasquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:15 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog dat er wel een paar geinige personen in die series zitten. Maar mijn klacht is specifiek op die Kim ..
Idd. Als zelfs Cher niet haat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Komt omdat het FOK!kers zijn. Meeste FOK!kers zijn dun, klein, slap en wit. Die durven zo'n mooievrouw
met heerlijke
curves
niet aan. Die zijn meer van de blonde anorexia's zoals Paris Hilton.
Dat zullen ze wel eng vinden inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Komt omdat het FOK!kers zijn. Meeste FOK!kers zijn dun, klein, slap en wit. Die durven zo'n mooievrouw
met heerlijke
curves
niet aan. Die zijn meer van de blonde anorexia's zoals Paris Hilton.
quote:
quote:
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:03 schreef HenkSpermtank het volgende:
Mannen die denken dat ze niet mannelijk genoeg zijn als ze zeggen dat ze Kim Kardashian lelijk vinden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |