het is maar net tot welke standaard je je verlaagt. De standaard van de gemiddelde Fokker schatte ik nooit hoog in.... Waarvan hier het bewijs....quote:
Lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom haten dan? ze is lekker, de rest is bijzaak
Of KarASSian.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
We kunnen haar beter Kim Karca$hian noemen.
Zolang het haar geld is, ze heeft vast meer dan mij op haar bankrekening staanquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou haar wel als vriendin willen hoor, al was het alleen maar zodat ik op haar kont kan meerijden en niet zelf hoef te lopen.
Maar ik ga dus geen gedeelde rekening met d'r openen.
Mening. Die andere die je poste was ook lekker.quote:
Wat een teleurstellingquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
zonder make-up
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Sommige mensen kennen standaarden. Ik zou het weigeren omdat ze gewoon echt vies overkomt. Liever een onbekende, wel knappe vrouw.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mening. Die andere die je poste was ook lekker.
Beetje onmannelijk als je haar zou weigeren btw
Beetje onzin om dat aan te halen ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ken geen één vrouw die echt knap is zonder make-up overigens.
De macht van make-up.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
zonder make-up
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens met het laatste...quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen standaarden. Ik zou het weigeren omdat ze gewoon echt vies overkomt. Liever een onbekende, wel knappe vrouw.
Je moet ook achter het masker kunnen kijken. Hetgeen wat ze verbergt onder de oppervlakte, anders ben je bezig met censuur.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje onzin om dat aan te halen ook.
Ja mja ze is wel knap enzo, maar het is oneerlijk dat zij alleen veel geld verdient om haar reet. Maarja dat ligt aan de mensen zelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens met het laatste...
maar haar graflelijke en dit dat noemen is gewoon bullshit
Maar goed ik ken dit forum al lang genoeg.
En die plaatjes van met en zonder make upkan ik alleen niggaplease van maken.
Dat is niet aardig, er zijn genoeg vrouwen die er echt goed uitzien zonder of met maar een heel klein beetje make-up.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ken geen één vrouw die echt knap is zonder make-up overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |