precies. Ik val altijd in slaap of dagdromen na de eerste 4 minuten. Das ook mijn record kijken eig...quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen waar die hele Kardashian hype ineens vandaan kwam. Ineens waren ze overal.
Weet eerlijk gezegd niets/weinig over die mensen en kan ook niet zeggen dat ik die interesse heb.
Voor een koe is ze nog aardig om aan te zien, maar ze mogen haar met een kanon afschieten richting de zon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef haan33 het volgende:
Ze is wel lekker, dat moet gezegd worden
met een grolsch kanon uiteraardquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Voor een koe is ze nog aardig om aan te zien, maar ze mogen haar met een kanon afschieten richting de zon.
No offence, en je kan met het " pointy knees " plaatje aankomen. Maar zij is gewoon ranzig, vies en lelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef haan33 het volgende:
Ze is wel lekker, dat moet gezegd worden
Dit gevoel deel ik wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen waar die hele Kardashian hype ineens vandaan kwam. Ineens waren ze overal.
Weet eerlijk gezegd niets/weinig over die mensen en kan ook niet zeggen dat ik die interesse heb.
Ik weet er ook geen fuck van, behalve die kont! Damn!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet er ook geen fuck van, behalve die kont! Damn!
Dat is gewoon jaloezie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom haten dan? ze is lekker, de rest is bijzaak
Lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom haten dan? ze is lekker, de rest is bijzaak
quote:No offence, en je kan met het " pointy knees " plaatje aankomen. Maar zij is gewoon ranzig, vies en lelijk.
godverdomme, wat lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
VS.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Das een vrij makkelijke keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |