Op jouw foto lijkt dat zo maar ik vind haar lichaam fucking mooi. Ik had echt niet verwacht dat ze maar 1.57 zou zijn! Omgggggquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind haar lichaam ook helemaal niet lelijk totaal plaatje is mooi,
maar dat van die kont kom ik niet bij, dat vind ik af en toe erg nep uitzien alsof ze een kussen onder broek heeft gestoken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar das een basketballer daar lijk ik ook klein bij met mijn 1.85
Tjaha meid ben je nou teleurgesteld?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Op jouw foto lijkt dat zo maar ik vind haar lichaam fucking mooi. Ik had echt niet verwacht dat ze maar 1.57 zou zijn! Omggggg
Nee vind klein mooier. Nu is ze nog mooier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tjaha meid ben je nou teleurgesteld?
ik post gewoon fotos die ik vind,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij post aldoor rare foto's van haar kont. Kap eens.
Ik vind het een goede ass ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik post gewoon fotos die ik vind,
dan heeft ze geen goede kont als jij niet goed vindt
Dat ze zonder al die operaties lang niet zo lekker is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:13 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat was hier het punt eigenlijk? Ik geef de voorkeur aan de niet-barbievarianten.
dit...maar iemand met zon achterwerk en dan puur natuur? doe ik het voor!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ze zonder al die operaties lang niet zo lekker is.
Wij delen dezelfde mening.Puur natuur FTW!
Kontimplantaten man, kontimplantaten!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef jagga het volgende:
[..]
dit...maar iemand met zon achterwerk en dan puur natuur? doe ik het voor!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Die kont is niet puur natuur maar nep.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar ze bestaan met zon achterwerk..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kontimplantaten man, kontimplantaten!
hey doe me eens niet zo plagenquote:
Blasphemy!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar ze bestaan met zon achterwerk..
zoals gezegd, doe ik het voorfuck boobs, its all about the ass
Zonder die operaties is ze nog steeds lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ze zonder al die operaties lang niet zo lekker is.
Wij delen dezelfde mening.Puur natuur FTW!
Zelfs als het volgepropt is met chemicalien?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar ze bestaan met zon achterwerk..
zoals gezegd, doe ik het voorfuck boobs, its all about the ass
ieder zijn meugquote:
mits welgevormd, niet echt een probleem mee, maar liever natuurlijk. Tevens -> lange benen in combi met een welgevormd achterwerkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs als het volgepropt is met chemicalien?
zal meer te maken hebben dan veel nederlandse vrouwen niet echt een "kont" hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Brazilië is vast een goed land om spijkerbroeken te kopen. In Nederland verkopen ze alleen spijkerbroeken voor vrouwen zonder kont.
Niet om lullig te doen hoor maar Kim K heeft ook nog eens veel te korte beentjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef jagga het volgende:
[..]
mits welgevormd, niet echt een probleem mee, maar liever natuurlijk. Tevens -> lange benen in combi met een welgevormd achterwerk![]()
weet ik, maar haar kont heeft wel een mooie vorm, ok het is opgespoten als hell, maar dan nog.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar Kim K heeft ook nog eens veel te korte beentjes.
Wat een jaloezie weer. Jaloers op haar mooie, strakke figuur en mooie rondingen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar Kim K heeft ook nog eens veel te korte beentjes.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef jagga het volgende:
[..]
weet ik, maar haar kont heeft wel een mooie vorm, ok het is opgespoten als hell, maar dan nog.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er zat vrouwen rondlopen met eenzelfde welgevormd achterwerk die niet vol hangen met siliconen en die >>>
Broertje Rob lijkt sprekend op haar dus ik geloof er geen zak van dat zij geen echte Kardashian is. Of hij is ook een bastard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar als Kim al zo klein is, hoe klein moet Kourtney dan wel niet zijn?
En het zou me niet verbazen als Khloe een andere vader heeft.
Nee hoor. Ik ben mooi van mezelf itt Kim K met haar talloze plastische operaties.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat een jaloezie weer. Jaloers op haar mooie, strakke figuur en mooie rondingen?
Jijquote:
Kim is ook mooi van zichzelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben mooi van mezelf itt Kim K met haar talloze plastische operaties.
Dat was ze niet. Maar wat ik eerder al zei: nu ziet ze er heel goed uit.quote:
Heupen liegen niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die hommos hier,
Ik zou haar wel doen hoor.
Plastic Fantastic?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh ik moet opeens denken aan Nikki Cox.
Liters gekomen op haar toen ze nog in zo'n serie speelde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh ik moet opeens denken aan Nikki Cox.
Unhappily ever After.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Liters gekomen op haar toen ze nog in zo'n serie speelde.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is dit dan verdomme
[ afbeelding ]
Wangen mooier nog wel iets voller lippen ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is dit dan verdomme
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |