tsja armenen hequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:14 schreef HenkSpermtank het volgende:
Kim Kardashian![]()
Die over-de-top Amerikaanse kutslet.
Bekend van haar sextape met Ray J.
Verder bekend vanwegen.. niks.
Is op haar 20ste getrouwd met een 40-jarige gast.
Tot een paar maanden terug al weer getrouwd.
Inmiddels gescheiden na 72![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dagen.
Ik kan nog heel veel meer van haar opnoemen maar dat doe ik maar niet.
Jullie snappen de klacht wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof dat nou werkelijk zo groot is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo lang het niet die blauwe vinvis kont van kim kardashian is. Daarbij, waar haal je dat vandaan? Ik zie met regelmaat prachtige billen.
Als je dat zo geweldig mooi vind kun je toch net zo goed zo'n mollige Nederlandse vrouw versieren? Die kunnen ook een mooi gezicht hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof dat nou werkelijk zo groot is.
Ja maar dat is niet gelijk gemiddeld. Dat is misschien 1 op de 5 hooguit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo lang het niet die blauwe vinvis kont van kim kardashian is. Daarbij, waar haal je dat vandaan? Ik zie met regelmaat prachtige billen.
De vorm van de kont is ook enigzins belangrijk. Niemand wil zo'n vierkante lazyboy als bil.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je dat zo geweldig mooi vind kun je toch net zo goed zo'n mollige Nederlandse vrouw versieren? Die kunnen ook een mooi gezicht hebben.
Agreed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De vorm van de kont is ook enigzins belangrijk. Niemand wil zo'n vierkante lazyboy als bil.
Ik merk een subtiele haat jegens Nederlandse vrouwen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je dat zo geweldig mooi vind kun je toch net zo goed zo'n mollige Nederlandse vrouw versieren? Die kunnen ook een mooi gezicht hebben.
Terechte klacht. Mijn vrouw is ook helemaal into "The Kardashians" en kijk zo nu en dan ook wel mee, maar wat een is deze Truus een irritant kind.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:14 schreef HenkSpermtank het volgende:
Kim Kardashian![]()
Die over-de-top Amerikaanse kutslet.
Bekend van haar sextape met Ray J.
Verder bekend vanwegen.. niks.
Is op haar 20ste getrouwd met een 40-jarige gast.
Tot een paar maanden terug al weer getrouwd.
Inmiddels gescheiden na 72![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dagen.
Ik kan nog heel veel meer van haar opnoemen maar dat doe ik maar niet.
Jullie snappen de klacht wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Terechte klacht. Mijn vrouw is ook helemaal into "The Kardashians" en kijk zo nu en dan ook wel mee, maar wat een is deze Truus een irritant kind.
Ja dat is dus ook het probleem. Zelfs slanke bipsjes zijn vaak vormloos.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De vorm van de kont is ook enigzins belangrijk. Niemand wil zo'n vierkante lazyboy als bil.
Juist helemaal niet. Ik zeg juist dat ik vind dat de meeste Nederlandse meisjes tussen de 20 en 25 vaak mooiere billen hebben, naar mijn mening dan die Kim Kardashian.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik merk een subtiele haat tegen Nederlandse vrouwen?
En plat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook het probleem. Zelfs slanke bipsjes zijn vaak vormloos.
Hm ok, aparte manier om dat te zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Juist helemaal niet. Ik zeg juist dat ik vind dat de meeste Nederlandse meisjes tussen de 20 en 25 vaak mooiere billen hebben, naar mijn mening dan die Kim Kardashian.
Nooit gehoord van tijd besteden met de vrouw waarvan je houdt? En je ook een beetje verdiepen in de interesses van elkaar?quote:
En dat heeft wat te maken met Kim Kardassian precies?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van tijd besteden met de vrouw waarvan je houdt? En je ook een beetje verdiepen in de interesses van elkaar?
Daarbij komt ook nog dat er wel een paar geinige personen in die series zitten. Maar mijn klacht is specifiek op die Kim ..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Nooit gehoord van tijd besteden met de vrouw waarvan je houdt? En je ook een beetje verdiepen in de interesses van elkaar?
Aandoenlijk dit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Ik reageer op een reactie van Id_do_her. Dus lees eerst een aantal posts, voordat je zomaar reageert.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met Kim Kardassian precies?
Ja jammer is datquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook het probleem. Zelfs slanke bipsjes zijn vaak vormloos.
Natuurlijk daar heb ik het ook niet over. Echter zijn er simpelweg veel mooiere billen. Ik snap niet dat wat er zo bijzonder is aan een dikke kont. Geen kont is niet mooi. Een dikke kont ook niet. Dit echter:quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen hier is maagd, zonder relatie, en wonend op de zolder van hun ouders
Ik lees. Jij blaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Ik reageer op een reactie van Id_do_her. Dus lees eerst een aantal posts, voordat je zomaar reageert.
Ik ben niet de enige die het ziet, merk ik.quote:
Het was meer de vergelijking dat haar billen gewoon wat aan de grote kant zijn en ik persoonlijk dat juist niet echt mooi vindquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En plat.
[..]
Hm ok, aparte manier om dat te zeggen.
"Wat aan de grote kant" en "Formaat blauwe vinvis!!" is ook wel een verschil he.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was meer de vergelijking dat haar billen gewoon wat aan de grote kant zijn en ik persoonlijk dat juist niet echt mooi vind
Het is bijzonder omdat ze vrij goed gevormd zijn voor hun grootte.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk daar heb ik het ook niet over. Echter zijn er simpelweg veel mooiere billen. Ik snap niet dat wat er zo bijzonder is aan een dikke kont. Geen kont is niet mooi. Een dikke kont ook niet. Dit echter:
[ afbeelding ]
Ik heb het meer over mooi molligquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is bijzonder omdat ze vrij goed gevormd zijn voor hun grootte.
Moet je toch wel weten aangezien jij het steeds hebt over mollige Nederlandse vrouwen met een dikke reet. Dat zijn gewoon hobbelige blubberige vetophopingen onderaan hun rug.
Ik overdreef wat, en dat ging over de kont van Kim Kardashianquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Wat aan de grote kant" en "Formaat blauwe vinvis!!" is ook wel een verschil he.
Guttegut, er is een ook 1tje die gister zn maagdelijkheid is kwijt geraakt zegquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:20 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Wat je wil. Is zo te zien toch een maagden-topic verder ....
Zo wanhopig stokken zoeken om mee te slaan, dan heb je al verloren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Guttegut, er is een ook 1tje die gister zn maagdelijkheid is kwijt geraakt zeg
Mensen die hem overal in zouden steken alleen maar om hun maagdelijkheid te verliezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:20 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Wat je wil. Is zo te zien toch een maagden-topic verder ....
Dat is sws perfectquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk daar heb ik het ook niet over. Echter zijn er simpelweg veel mooiere billen. Ik snap niet dat wat er zo bijzonder is aan een dikke kont. Geen kont is niet mooi. Een dikke kont ook niet. Dit echter:
[ afbeelding ]
Kunstmatige inseminatiequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
Ja heilige maagd Maria was ook maagd hoor.
Welke kont?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Je bent ook echt een mongool van de bovenste plank als je die mini reet meteen naar het andere uiterste doortrekt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Smaken verschillen schijnbaar. Ik ben persoonlijk niet zo van dit;
[ afbeelding ]
Evenals dat je zegt " welke kont? "quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent ook echt een mongool van de bovenste plank als je die mini reet meteen naar het andere uiterste doortrekt.
Ik zou haar doen, alles voor het vaderlandquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Smaken verschillen schijnbaar. Ik ben persoonlijk niet zo van dit;
[ afbeelding ]
Als die vol wit, en vol zwart was. Zou je de kont er niet uit kunnen halen. Hij valt geheel binnen de lijnen van de benen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Evenals dat je zegt " welke kont? "
Mega heupen hoeven van mij ook niet, Als je vanuit de zijkant zou zien, dan is het nog steeds erg mooi denk ik zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als die vol wit, en vol zwart was. Zou je de kont er niet uit kunnen halen. Hij valt geheel binnen de lijnen van de benen.
Doen we hier een poging om een goede kont te definieren?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mega heupen hoeven van mij ook niet, Als je vanuit de zijkant zou zien, dan is het nog steeds erg mooi denk ik zo.
Jammer dat we dat niet mee kunnen nemen in een beoordeling. Voor hetzelfde geldt is die bil zo plat als een dubbeltje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mega heupen hoeven van mij ook niet, Als je vanuit de zijkant zou zien, dan is het nog steeds erg mooi denk ik zo.
Door de lijnen onderaan de billen kun je dat wel redelijk zien toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jammer dat we dat niet mee kunnen nemen in een beoordeling. Voor hetzelfde geldt is die bil zo plat als een dubbeltje.
Redelijk ja, maar niet goed, helaas.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Door de lijnen onderaan de billen kun je dat wel redelijk zien toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |