quote:Hoi allemaal!
Lang verhaal kort: we staan op het punt om te scheiden. Ik wil niet de hele achtergrond uit de doeken doen hier, als je meer uitleg wil mag je me altijd pm-men voor meer informatie. In het kort komt het er op neer dat ik een complete inboedel (van bestek tot wasmachine) bij elkaar zal moeten sprokkelen zodra ik een eigen huisje krijg.
Als er iemand iets over heeft, kan ik het goed gebruiken! Ik heb geen inkomen, moet dus bijstand aanvragen dus ik kan er weinig tot niks voor geven helaas.
Ik woon in Assen. ( ga daar ook een huisje zoeken
Ik moet nog:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoi! Het gaat om mij. Kreeg het topic niet geopend vandaar de pm naar de mods.
Het kwam ook zeker niet als bedelarij over maar mocht het nodig zijn dan mag je mij dat wel laten weten. Ik heb liever dat je het van mij leent dan van een instantie met hun regels en termijnen. Daar komen we wel uit. En je bent de eerste niet die wat extra gematst wordt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! maar dat kan ik niet aannemen joh!Was neit als bedelarij (?) bedoeld!!!
Ik ga het met Djeez overleggen. ik weet dat dat geld er nu niet is. Extra rekeningen van 350,- zijn er deze maand. ik hoop dat ik het in termijnen van 50,- mag betalen dat moet lukken hoop ik!
Ik ga nu de advocaat bellen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het kwam ook zeker niet als bedelarij over maar mocht het nodig zijn dan mag je mij dat wel laten weten. Ik heb liever dat je het van mij leent dan van een instantie met hun regels en termijnen. Daar komen we wel uit. En je bent de eerste niet die wat extra gematst wordt.
Donderdag is het lijstje bekend... Ik heb nu beschikking tot printer, vorig topic staat een mooie basislijst, dus we kunnen dan vinken...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:18 schreef ElisaB het volgende:
Ik wacht met smart op het lijstje. En ten aanzien van je eetkamerstoelen: ik wil met veel plezier naar Assen komen om ze zodanig voor je te renoveren dat je er weer een poosje mee vooruit kunt.
Tof van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:33 schreef BrandX het volgende:
[..]!
Ik heb dat inmiddels met Ingrid al rond, ik schiet dit bedrag voor haar voor, en zodra ze gesettled is en de boel op orde heeft dan kijken we wel hoe ze gaat aflossen. Ik heb geen haast.
Mochten er nog meer van dit soort dingen langskomen wellicht dat jij een volgende op je kan nemenAlleen als je wil natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tof van je.Ik woon te ver weg om wat te kunnen doen maar ik blijf dit topic zeker volgen. Dat gaat wel goed komen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:26 schreef Muck het volgende:
Poeh, wat een rotsituatie
Ik heb nog een tweepersoonsbankje in de aanbieding. Hij was ooit wit, maar vele jaren en een aantal eigenaren later, issie nog prima te gebruiken met een leuk kleed erover, die ik er eventueel ook nog bij heb.
Verder heb ik ook nog een tas met [Aangeboden] Kopjes en glaasjes
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
Die kopjes en glaasjes zou ik mee kunnen nemen op de bowling meeting.![]()
Wel ontzettend tof om te lezen dat er zoveel mensen zijn die willen helpen.
Goh... heb jij ook een pm box gekregen??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:19 schreef ElisaB het volgende:
Ingrid krijgt van ons een starterspakket 'inhoud keukenkastjes voor als we ingesneeuwd raken'.
Wie 'we' zijn verklap ik nog niet en omdat het iets met 'gezamenlijk en er is geld voor nodig' te maken heeft, praat ik er mooi niet meer over hier
Maar voor het plaatje: macaroni, zout, soep, koffiemelk, wat basiskruiden, tomatenpuree, pannekoekenmix, bakboter, citroensap (waarom zou je het willen hebben, vraag je je af...), rijst, olie om in te bakken, bouillionblokjes (maar dan in de juiste spelling), Unox knakworstjes, suikerklontjes, thee, koffie, pudding uit een pakje omdat kinderen dat zo leuk vinden, koekjes, dropjes, pakjes sap, grote pakken sap, afwasmiddel, pastasaus, pakjes, zakjes en andere dingetjes...
Dus...
Ik heb trouwens een PM-box. Nergens in het bijzonder voor hoor
donderdag maken we lijstje...quote:
Donderdag om 13uur ben ik bij Ingrid... Dan gaan we dat lijstje bij langs: http://www.huishoudplaza.(...)klist-uitzet-student en aanvullen (kinderkamers staan hier niet bij.quote:
Kom maar op; we kunnen 'm hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef dolfina-chica het volgende:
Donderdag om 13uur ben ik bij Ingrid... Dan gaan we dat lijstje bij langs: http://www.huishoudplaza.(...)klist-uitzet-student en aanvullen (kinderkamers staan hier niet bij.
Dus maak jullie borst maar nat, want dit gaat een lijst zijn
oeh, is wel handig ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef _evenstar_ het volgende:
ingrid heb je wellicht iets aan een food processor? oudje van mijn oudjes, moet een goede schrob beurt maar doet het nog prima..
Huh?!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:19 schreef ElisaB het volgende:
Ingrid krijgt van ons een starterspakket 'inhoud keukenkastjes voor als we ingesneeuwd raken'.
Wie 'we' zijn verklap ik nog niet en omdat het iets met 'gezamenlijk en er is geld voor nodig' te maken heeft, praat ik er mooi niet meer over hier
Maar voor het plaatje: macaroni, zout, soep, koffiemelk, wat basiskruiden, tomatenpuree, pannekoekenmix, bakboter, citroensap (waarom zou je het willen hebben, vraag je je af...), rijst, olie om in te bakken, bouillionblokjes (maar dan in de juiste spelling), Unox knakworstjes, suikerklontjes, thee, koffie, pudding uit een pakje omdat kinderen dat zo leuk vinden, koekjes, dropjes, pakjes sap, grote pakken sap, afwasmiddel, pastasaus, pakjes, zakjes en andere dingetjes...
Dus...
Die zal er vast wel zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Inlognaam het volgende:
Voor die eerste moet je wel een gasaansluiting hebben.
Uit ervaring weet ik dat er een aantal maten zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat is ook wel weer zo. Maar als jullie perse iets willen kopen, mag het ook luiers zijn hoor!
Ik ben nog helemaal vergeten hier DJMO te bedanken voor het super idee om dit topic te openen! Dus![]()
Ook in de keuken?quote:
Lief! maar ik wil juist (op termijn) graag een oven. Dus dan koop ik net zo lief bij Het Goed een kookplaat en ga sparen voor ooit voor een gasfornuis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Mocht er niemand anders een gasfornuis hebben dan weet ik iemand die er één heeft!
Persoon woont in AssenAlleen de oven is kapot, het gasfornuis er boven werkt prima.
Ze heeft ook een wasmachine, maar die is ook niet zo heel goed meer. Haar vader heeft de wasmachine net gerepareerd en ze weet niet hoe lang hij het nog zal doen.
En een eettafel die je zo mag hebben! Een ronde die je kan uitschuiven tot een ovaalvormige. Wel een beetje ouderwets donker bruin, maar in prima staat.
Allemaal in Assen dus (ze staat op het punt te gaan samenwonen met een man die ook al die dingen wel heeft).
Och, geen probleem joh, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Missed me?
Muck ik had er overheen gelezen blijkbaar! Een bankje is uiteraard heel welkom!!!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef Noli. het volgende:
Hartverwarmend hier!!!Wij kennen TS ook IRL.
Ingrid krijgt van ons sowieso (als ze dat wil uiteraard) nieuw zo'n Ikea Färgrik 18 delig servies-setje, stapeltje Kalas bordjes, bekertjes en schaaltjes (en eventueel ook zo'n bestekje? Ing?) voor de kinderen van ons.
![]()
Wij hebben hier ook nog stapels met mokken e.d. (zal nog ff kijken wat precies) en een compleet Ikea ledikant (met bodem en schoon matrasje) staan. Een één persoons lattenbodem die ik ook ff moet opmeten en verder kijk ik ook nog ff verder rond. Zie maar ff hoe en wat je ervan vindt/nodig hebt.
Als die voor een bed van 90x200 is zou dat heel tof zijn!
Ingrid ik kan wat behangen(!), verven, ikea meuk schroeven, een beetje vinyl/vloerbedekking leggen, een beetje overweg met naaimachine, ramen met palkspul voorzienen M kan wat met laminaat aanklooien.
Je weet ons te vinden.
Toch mooi hé, die 70/80er jaren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:21 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en luiers... waarom moeten die dingen altijd van die dure zijn? Ik ben opgegroeid met heuse katoenen luiertjes die gewassen werden in de wasmachine en heb nog steeds een prachtige kont
En diezelfde luiers doen nu nog steeds dienst als vloerdoek als er wat gemorst is en als doek om de hond mee af te drogen na een regenbuitje.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:19 schreef ElisaB het volgende:
Dus...
matig Elies, dat kan beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijkpindakaas, appelstroop, gekleurde vruchtenhagel, chocoladehagelslag, een pakket voor een lekkere taart, basterdsuiker, pak zout, pak bloem, knor Aromat....
Ik kom er wel met mijn boodschappenlijstje
quote:
... cocktailprikkertjes met vlaggetjes, tandpasta, kaas, smeerleverwortst, chocopasta, chloor, allesreiniger, vaatdoekjes en schuursponsjes, likkoekjes, zakje lollies, papieren zakdoekjes, vermicelli voor zelf te maken soep, appelmoest, groente in pot, groente in blik...quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:30 schreef ElisaB het volgende:
Tuurlijkpindakaas, appelstroop, gekleurde vruchtenhagel, chocoladehagelslag, een pakket voor een lekkere taart, basterdsuiker, pak zout, pak bloem, knor Aromat....
Heb jij soms een straatbende die dat even voor je regelt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
... cocktailprikkertjes met vlaggetjes, tandpasta, kaas, smeerleverwortst, chocopasta, chloor, allesreiniger, vaatdoekjes en schuursponsjes, likkoekjes, zakje lollies, papieren zakdoekjes, vermicelli voor zelf te maken soep, appelmoest, groente in pot, groente in blik...
Zoiets
Een beetje illegaal is het wel (Hi Cat en Liesjequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
Heb jij soms een straatbende die dat even voor je regelt.![]()
Tof van je Elisa.
Cat en Liesje krijgen toch alle mails met daarin etenswaren niet te zienquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een beetje illegaal is het wel (Hi Cat en Liesje), maar we gaan nix stelen
Ze zijn oostindisch blindquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:27 schreef komrad het volgende:
Cat en Liesje krijgen toch alle mails met daarin etenswaren niet te zienSoort van autoblock voor het goede doel
Don't push it.quote:
Нет проблем, давайте сделаем этоquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps, Russisch praten; daar heb je ze
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Absoluut; doe maar een blauwe en een gele
He Cat22 kijk eens achter je, daar vliegt een dood vogeltje.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
... cocktailprikkertjes met vlaggetjes, tandpasta, kaas, smeerleverwortst, chocopasta, chloor, allesreiniger, vaatdoekjes en schuursponsjes, likkoekjes, zakje lollies, papieren zakdoekjes, vermicelli voor zelf te maken soep, appelmoest, groente in pot, groente in blik...
Zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magnetron is defenitief trouwens. Die wordt over paar weekjes voor je opgehaald; gegevens zijn uitgewisseld.Ook hoi !
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:10 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb nog een pakje rubbertjes liggen dat niet gebruikt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magnetron is defenitief trouwens. Die wordt over paar weekjes voor je opgehaald; gegevens zijn uitgewisseld.Die van mij doet een beetje raar.... Ff kijken of het makkelijk te verhelpen is, dan kan ik er vast iemand anders blij mee maken
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Zullen we het maar op de 80'er jaren houden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Toch mooi hé, die 70/80er jaren.
Gold old memories![]()
Anders op z'n rug draaien en een plantenbak van makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Die van mij doet een beetje raar.... Ff kijken of het makkelijk te verhelpen is, dan kan ik er vast iemand anders blij mee maken
Liever nog de jaren '90, kan ik me meer van herinneren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zullen we het maar op de 80'er jaren houden?
Maar, die zullen er nu toch ook nog wel zijn? Weet niet hoeveel je daarmee kan besparen, maar volgens mij is dat echt enorm veel op lange termijn. En ook daarna nog eens nuttig!
Maar de jaren 80. Ik zou maar wat graag terug gaan. Geen zorgen aan me kop, leuke muziek, lekker onbeperkt buiten spelen. Gewoon weer kind zijn!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:10 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb nog een pakje rubbertjes liggen dat niet gebruikt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magnetron is defenitief trouwens. Die wordt over paar weekjes voor je opgehaald; gegevens zijn uitgewisseld.Top!
Ik had vroeger een hangplant in mijn cassetterecorderquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:24 schreef Inlognaam het volgende:
Whahaha, van een magnetron een plantenbak maken.
M'n meester van groep 8 destijds die kwam met foto's aanzetten van z'n buurman die in z'n portiek toiletpotten had neergezet en omgetoverd tot plantenbakken.
Met jou wil ik altijd afdwalen Elies, misschien kunnen we dan nog ergens gezellig picnickenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hangplant in mijn cassetterecorder
We dwalen hopeloos af
Ow, we doen het! Als ik die kant op kom, dan zit ik al bijna bij jou thuisquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Met jou wil ik altijd afdwalen Elies, misschien kunnen we dan nog ergens gezellig picnickenmet vlaggetjes in koeienvlaaien als aankleding..
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We dwalen hopeloos af
Weet niet wat het is, maar er wordt over een paar weken een magnetron opgehaald bij mij door Simmuh en ik zit in Delft. Wellicht kan zij het bij jouw ophalen; wat ik van haar begreep is dat ze ergens in april ergens een huisje of caravan in deze omgeving gingen huren. Geen idee hoe/wat/waar, maar als ze ergens in de polder en niemandsland wat huurt is er misschien wat mogelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:39 schreef danic het volgende:
Ik weet niet of er al vervoer is geregeld, maar ik heb hier aardig wat spullen voor Ingrid klaarstaan die ze graag wil hebben.
Ik woon in Spijkenisse, dus het zou fijn zijn als er iets te regelen valt qua ophalen en bij Ingrid brengen.
Oude beeldschermen, scherm eruit en je hebt een schitterend kattenhuisjequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We dwalen hopeloos af
Zet de katten dan wel een aluhoedje op tegen de stralingquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oude beeldschermen, scherm eruit en je hebt een schitterend kattenhuisje
Gaatje bovenin, water erin en je hebt een vissenkomquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
Oude beeldschermen, scherm eruit en je hebt een schitterend kattenhuisje
Oh nee, dat is ook zoquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
Een beeldscherm is niet hetzelfde als een magnetron he?
Ik ga zo polshoogte nemenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef yvonne het volgende:
Ingrid, hoe staat het verder? Al nieuws van de advocaat of een huisje? Hoe is het met je en hoe zijn de kindjes eronder?
Nu welquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je wel aluminiumfolie op het boodschappenlijstje gezet?
Nou ik denk dat het teveel is voor simmu, maar dat mag ze dan zelf zeggen:quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar er wordt over een paar weken een magnetron opgehaald bij mij door Simmuh en ik zit in Delft. Wellicht kan zij het bij jouw ophalen; wat ik van haar begreep is dat ze ergens in april ergens een huisje of caravan in deze omgeving gingen huren. Geen idee hoe/wat/waar, maar als ze ergens in de polder en niemandsland wat huurt is er misschien wat mogelijk.
Evt. mag je het ook hier dumpen, in Delft dus, als zij het mee wilt en kan nemen. Ruimte genoeg, zolang het er maar niet maanden staat. Maar dan moet het wel naar Delft gebracht worden door iemand. Maakt mij niet uit.
ik denk dat het dan zelfs voor de multipla wat krapjes gaat wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:14 schreef danic het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het teveel is voor simmu, maar dat mag ze dan zelf zeggen:
het gaat om een tweepersoonsdekbed met overtrekken, 2 lijsten voor aan de muur, en staande lamp (kan verkleind worden is van papier) en een hanglamp.
Oh, en een glazen klok.
Vanuit Rotterdam naar de FHF meeting in Utrecht en vanaf daar verder richting Assen lijkt me sowieso haalbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:05 schreef danic het volgende:
Dat wordt dan erg proppen volgens mij. Wellicht dat er nog iemand vanuit omgeving Rotterdam richting Assen gaat rijden?
YW!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
We zijn net klaar met de lijst! Ik probeer het vanavond te posten en als dat niet lukt, morgenochtend als Tyler naar de psz is.
Dolfina - Chica heel erg bedankt voor je gezelschap en hulp!
Kan ik het dan bij jou brengen? Of woon je niet in Rotterdam? Óf ga je niet naar de Utrechtmeet, dat kan ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam naar de FHF meeting in Utrecht en vanaf daar verder richting Assen lijkt me sowieso haalbaar
Ik woon in Groningen en ga naar de utrechtmeet, er gaan 3 of 4 groningers naar de utrechtmeet :pquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef danic het volgende:
[..]
Kan ik het dan bij jou brengen? Of woon je niet in Rotterdam? Óf ga je niet naar de Utrechtmeet, dat kan ook.
Maar die rijden ook met zijn alle in 1 auto.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen en ga naar de utrechtmeet, er gaan 3 of 4 groningers naar de utrechtmeet :p
En een vergelijkbaar aantal uit Rotterdam e.o. Gaat ook naar diezelfde meeting
Zover ik weet rijden wij vanuit Groningen met verschillend vervoer. Ik heb van de andere meetinggangers geen vraag tot meerijden gehad (en ik ga zelf op eigen vervoer).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar die rijden ook met zijn alle in 1 auto.
Dat kan ik wel even bevestigen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Zover ik weet rijden wij vanuit Groningen met verschillend vervoer. Ik heb van de andere meetinggangers geen vraag tot meerijden gehad (en ik ga zelf op eigen vervoer).
Ik neem wel Lonaa mee vanaf en naar Zwolle.
Ik hoop voor je dat je op de terugweg nog in de auto past.quote:
Ik hoop dat er op de terugweg nog een trein rijdt vanaf Zwolle.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je op de terugweg nog in de auto past.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:30 schreef dolfina-chica het volgende:
Ingridddddddddddddddddddd
Waar is de lijst????
Dit schiet niet op he!!quote:
Zet alvast de belangrijkstedingen hier neer. Zelfs in het bowlingmeet topic worden al afspraken gemaakt om spullen mee te nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben wel bezig met lijst, drukdrukdruk duurt daarom langer.
Ga idd lekker slapen. Het is iig fijn voor je dat je er niet alleen voor staat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Trouwens urgentie niet gelukt vanwege niet de goede papieren.
Ik heb alleen nog maar een ik neem mee en dit krijg ik lijst, nog niet helemaal compleet. Door omstandigheden nog geen tijd gehad eerder te doen. Ben nu bekaf en ga dan ook slapen.
Dus nog geen lijst met dit moet ik nog hebben.
Soms krijg je het idee dat instanties het leuk vinden om het mensen zo moeilijk mogelijk te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een convenant of een verzoekschrift. De secretaresse was wel boos op Actium (woningbouwvereniging) . Normaal is de brief die ik heb genoeg. Ze ging er iig mee aan de slag en zou het direct aan de advocaat doorgeven.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms krijg je het idee dat instanties het leuk vinden om het mensen zo moeilijk mogelijk te maken
Dat je kinderen er niet veel van merken is wel fijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Echt gezellig is het niet iig. Denk dat de kinderen er neit super veel van merken verder.
Volgens mij hoeft er alleen nog maar een vrachtwagen geregeld worden waarmee een rondje Nederland wordt gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja natuurlijk als er bij jullie in de buurt iets staat kan dat ook nog!
Mmmmhhh.........quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft er alleen nog maar een vrachtwagen geregeld worden waarmee een rondje Nederland wordt gedaan.
Over hoeveel praat je dan? Misschien valt er met mij over te praten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mmmmhhh.........
Is wel te regelen denk ik maar aangezien ik nog steeds in de ziektewet zit en daardoor niet het volle pond verdien vrees ik dat ik de brandstof niet alleen kan betalen.
Heb je dan een vrachtwagen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mmmmhhh.........
Is wel te regelen denk ik maar aangezien ik nog steeds in de ziektewet zit en daardoor niet het volle pond verdien vrees ik dat ik de brandstof niet alleen kan betalen.
Brandstof is diesel, loopt ongeveer 1:3 en dat gaat aardig in de papieren lopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Over hoeveel praat je dan? Misschien valt er met mij over te praten.
Nee, niet zelf.quote:
Misschien dat de mensen op de lijst dat zelf kunnen aangeven? Ik heb veel pm´s niet meer en weet het dus niet zeker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef frederik het volgende:
Ingrid, zou je je lijstje iets uitgebreider kunnen?
Het zou handig zijn om ergens bij te vermelden of iets zelf verstuurd kan gaan worden, of dat er nog transport nodig is (en waar vandaan).
Hoe zit het trouwens met je eigen mogelijkheden om dingen in ontvangst te nemen? Heb jij de mogelijkheid om dingen in ontvangst te nemen/te laten nemen (ouders bv) voordat je een andere woning hebt, of moet je wachten totdat je iets hebt gevonden?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik neem mee:
- Hobbykast voor mijn scrapspullen
- 2 persoonsbank
- Rieten stoel met kussen
- Kubus opberg/tafeltje
- Breedbeeld tv
- Mini stereoset
- Laptop
- HDD recorder (opneem functie doet soms raar, maar dvd afspelen geen probleem)
- Mokken, kinderbestek
- Wat theedoeken, handdoeken en vaatdoekjes
- Stofzuiger
- Grill
- Tandenborstelhouder
- Smalle kast voor handdoeken
- Kledingkast ( van zoontje)
- Tafelmodel koelkast
- 1 persoonsbed met matras en lattenbodem
- 1 persoonsbed met matras, zonder lattenbodem
- 2 persoonsbed met lattenbodem, zonder matras
Ik krijg van de lieve fok!kers mits het gaat lukken met vervoer uiteraard:
- 2 persoonsbank met kleed – Muck
- Staande lamp – Danic (kan opgehaald worden in spijkenisse, is teveel om te verzenden)
- Fotolijsten – Danic
- Klok – Danic
- Dekbed + overtrek 2 persoons - Danic
- Tv meubel – Dancing phoebe (Rotterdam)
- 18 delig servies (borden enzo) – Noli.
- Vorken, messen en lepels – Isabeau
- Pot witte latex – Isabeau
- Tv voor de slaapkamer – cvboer
- Senseo – Lavenderr
- Blauw vloerkleed - Lavenderr
- Waterkoker – muks
- Magnetron – inlognaam
- Koekenpan – Ireth (utrecht)
- Steelpan – Ireth
- 2x 1 persoonsdekbedovertrek - Ireth
- Braadpan – isabeau
- Soeppan- prospera
- 4 kookpannen – frederik
- Tupperware bakjes – droomvrouwtje
- Lamp – sir stirling mosley
- Fotocamera – Brandx
- Berging kast – Bluemage
- 2x kleine lack tafel – Bla (limburg)
- Tuinsetje – Bla
- Foodprocessor – Evenstar
- Blauwe bloem plafondlamp , gele maan wandlamp – debuurvrouw (Friesland)
- Dvd speler - Loezzie
- Bed inl bodem – Jaleesajoia
- Magnetron - Inlognaam , neemt Simmu mee
- Zwarte zitzak – Vlindur (Friesland)
- (1p dekbedovertrek – yskafredriksson)
- Houten eettafel en salontafel - Flugeltje (tilburg)
- Dressoir en eettafel – TF (vlak bij den Haag)
Hulp: Dolfina-chica, nikky, cvboer, fiets, yvonne, Isabeau, simmu, noli.
je bent de senseo vergetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Misschien dat de mensen op de lijst dat zelf kunnen aangeven? Ik heb veel pm´s niet meer en weet het dus niet zeker.
Het mag ook bij mijn ouders in huis hebben ze gezegd. Dus dat is wel handig!
waarvoor?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ok! Ik doe het tussendoor, gezellig uit het zicht van Djeez.
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh ik kom wel voor mezelf op hoor! Ben nu ff de gebeten hond, want ik ga bij hem weg.
Ik zit aan de eetkamertafel en hij op `zijn` bank.
Kim ligt op `mijn` bank af en toe te ijlen en gillen. Die houden we graag ff dichtbij nu.
Ik zit wel vaak aan tafel nu, tis toch wel ongemakkelijk zo nog samen in huis.
Ik heb een hele zolder beschikbaar. Enige probleem is dat het de locatie is. Omgeving leiden namelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!
Ik hoop ook dat Ingrid snel wat vind.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!
Zou handig zijn!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Bla & ik wonen allebei in Limburg, misschien dat daar qua vervoer wat te regelen valt?
Dit zou ik trouwens kunnen verkrijgen via mijn werk, met een ietwat aangepaste prijs. Mochten er dus dingen van deze lijst niet bij iemand in de kast liggen te verstoffen dan zou ik hier iets in kunnen betekenen. Ik bezit alleen niet het geld dat ik dit allemaal zou kunnen betalen.. Maar dat zien we tzt wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik moet nog:
- Soeplepel, spatel, opscheplepel, theelepels, dessertlepel, gebaksvorkjes, messenset, , schaar, garde, kaasschaaf, blikopener, glazen, soepkom,
- Prullenbak
- Gordijn/ luxaflex
- Afdruiprek, teiltje, afwasborstel, afwasmiddel, schuurspons
- Wasknijpers
- Wasrek
- Bezem
- Motblik en veger
- Zeeppompje
- Alufolie, vuilniszak, boterhamzak
- Broodrooster
- Tosti ijzer
- Snijplank
- badmat, wcmat
- Wc borstel
- 1p dekbed nog nakijken of die er moet komen!
Lief! Handig om te weten! Enne het is idd mijn bedoeling om spullen te vragen die men al heeft en toch niet meer gebruikt!quote:Op zondag 25 maart 2012 01:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dit zou ik trouwens kunnen verkrijgen via mijn werk, met een ietwat aangepaste prijs. Mochten er dus dingen van deze lijst niet bij iemand in de kast liggen te verstoffen dan zou ik hier iets in kunnen betekenen. Ik bezit alleen niet het geld dat ik dit allemaal zou kunnen betalen.. Maar dat zien we tzt wel.
Ik heb nu beide topics afgespeurd op zoek naar de kledingmaten van Kim en Tyler maar kan ze nergens vinden... Help!
Ja dat hebben zequote:Op zondag 25 maart 2012 10:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik regel een lepelrek voor je ingrid! ik heb er zat liggen hier.
en de rest natuurlijk die ik nog steeds niet voor je op de foto heb gezet
hebben je kinders ook nog schoenmaten toevallig? (misschien dat ik wat tegenkom)
En als diegene even stopt bij mij kan mijn bestekbak gezellig mee, woon in Alkmaarquote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef knuffelbeestje het volgende:
Ik heb nog een 2 persoons hoeslaken voor je en wellicht ook een 2 persoons dekbedovertrek met slopen. Dit moet ik echter nog even uitzoeken. Mocht iemand dit vanuit de omgeving Alkmaar mee kunnen nemen is dat het makkelijkst en anders stuur ik het op.
ik zie het even voor me... lol... vissekom vol... icl vis en water op de postquote:Op zondag 25 maart 2012 12:05 schreef Tink89 het volgende:
Trouwens, houden je kids van huisdieren? Heb een vissenbak inclusief toebehoren, voer en alles wat je je maar kunt wensen in de aanbieding. Mag met het lampje mee in de pakketpost![]()
Xx
Haha, het is de bak met de filter en de verlichting enzo. 't Is niet zo'n hele grote (ongeveer 25 x 40 cm). Als je hem wilt hebben, zorg ik voor nieuwe steentjes en gaattie met het lampje op de post.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie het even voor me... lol... vissekom vol... icl vis en water op de post![]()
Maaruhh... Ingrid... ik zorg voor 2 visjes!!!
Er is iets uit de Ik moet nog lijst wegquote:
Ik moet hier geen vissen lol... ik heb 2 katten en een hond, en ik zoek vaak de verschillen tussen hond en de katten, allemaal even ondeugend...quote:Op zondag 25 maart 2012 13:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, het is de bak met de filter en de verlichting enzo. 't Is niet zo'n hele grote (ongeveer 25 x 40 cm). Als je hem wilt hebben, zorg ik voor nieuwe steentjes en gaattie met het lampje op de post.
Xx
Ja, vissen zijn natuurlijk niet de meest interessante huisdieren, maar het is iets om voor te zorgen en wat er is als je thuis komt enzo. Hoe suf ook, vissen hebben je nodig, anders gaan ze dood. Goed voor verantwoordelijkheidsgevoel enzo, maar ook wel lekker op emotioneel gebied [/emo-modus]quote:Op zondag 25 maart 2012 14:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik moet hier geen vissen lol... ik heb 2 katten en een hond, en ik zoek vaak de verschillen tussen hond en de katten, allemaal even ondeugend...
En ik denk dat de kindjes van Ingrid dat leuk vinden... Visjes
tis zo'n houten blokgeval, die je ook als tafeltje + stoeljte weg kan zettenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jullie zijn lief! Maar ik hoef echt geen vissen hoor!!!
Simmu graag de kinderstoel!
Ik vind uit elkaar gaan met een zorgplicht voor een minderjarig kind wel een reden, eigenlijk...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vroeg me ook al af hoe ze zo snel een woning zou kunnen krijgen. Hopen is op urgentie, maar ik zou niet weten waarom ze dat zou moeten krijgen om eerlijk te zijn. Uit elkaar gaan is geen reden voor zover ik weet. En terecht, hoe lullig dat ook is.
Nee, sorry!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind uit elkaar gaan met een zorgplicht voor een minderjarig kind wel een reden, eigenlijk...
Maaruhm, Ingrid, geen vissenkom dus?
Xx
Ik krijg gewoon urgentie, ik moet alleen de juiste papieren hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vroeg me ook al af hoe ze zo snel een woning zou kunnen krijgen. Hopen is op urgentie, maar ik zou niet weten waarom ze dat zou moeten krijgen om eerlijk te zijn. Uit elkaar gaan is geen reden voor zover ik weet. En terecht, hoe lullig dat ook is.
Ja, dat is zo tof!!! En bedankt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:15 schreef Rucky het volgende:
Regel eerst maar dat je een woning krijgt want dat lijkt mij het belangrijkste. Gelukkig zijn er genoeg fokkers die je willen helpen met de inrichting.![]()
Sterkte Ingrid.
veel corporaties doen daar nog maar beperkt aan, omdat - hoe naar ook- er te veel mensen uit elkaar gaan en dat te veel de normale doorstroming belemmertquote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind uit elkaar gaan met een zorgplicht voor een minderjarig kind wel een reden, eigenlijk...
Xx
Is het feit dat het huidige huis op jouw naam staat, dan geen probleem? Want jij hebt een huis, je ex niet. Waarom zou jij dan urgentie moeten krijgen? Ik gun het je hoor, daar niet van. Maar toch een beetje vreemd om urgentie te geven aan iemand die een huis heeft (en waar geen onoverkomelijke problemen mee zijn).quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik krijg gewoon urgentie, ik moet alleen de juiste papieren hebben.
Ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik had ergens gelezen dat alleen jouw naam op het huurcontract stond en niet die van je ex. Sorry, ik wou je niet aan het schrikken maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het huis staat op beide namen. Wat bedoel je met `geen onoverkomelijke problemen`.
Als ik daardoor 10 jaar op een woning moet wachten als starter/niet getrouwde/single en niet meer dan een klein kamertje kan huren voor veel geld, dan vind ik dat geen goede reden.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Xx
Ik woon ook in Limburg is ook wel handig..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Bla & ik wonen allebei in Limburg, misschien dat daar qua vervoer wat te regelen valt?
Ik vind urgentie alleen terecht als er minderjarige kinderen in het spel zijn. Zoals hierquote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:
Dat is in Assen dus zo...quote:Op zondag 25 maart 2012 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind urgentie alleen terecht als er minderjarige kinderen in het spel zijn. Zoals hier
Nah, geen behoefte aan meer info. Dit topic zal er niet voor niets zijn en de reden achter je scheiding is naar mijn idee gewoon prive.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Inlognaam als je meer info wilt mag je pmmen.
Tnx!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nah, geen behoefte aan meer info. Dit topic zal er niet voor niets zijn en de reden achter je scheiding is naar mijn idee gewoon prive.
Ik vind het fijn dat je snel een woning krijgt. Niet voor jou specifiek, maar wel voor twee kleine kindertjes die gewoon in een fijne situatie moeten kunnen opgroeien. Dus niet tussen een ruziende papa en mama.
Was niet bedoeld om je bang te maken hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 18:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oi, willen jullie mij/ons niet bang maken?!
Maar ik ben bij de woningbouwvereniging geweest 2/3 keer voor info hierover. Dus zal wel goedkomen! Positief blijven!
Als we iedereen vastpinnen op hun uitspraken is dat hele huis in een uur klaarquote:Op zondag 25 maart 2012 20:44 schreef innepin het volgende:
Jammer dat ie zo boos is, Ingrid. Ik hoop dat je snel een uitweg vindt uit de situatie bij je thuis.
En dan kom ik helpen in de kinderkamer(s)!![]()
Ik heb niet alles helemaal doorgelezen, zijn er ook mensen die een dagje gaan helpen bij inrichting en behangen en verven enzo? Want dan zou ik graag meerijden tegen die tijd, mits er iemand uit midden Nederland komt. Ik heb geen spullen maar wilde wel graag helpen, dus ik pak m'n kwasten er maar bij
Bijzondere bijstand advocaat lukt niet. maar als ik bijstand of een huisje, dat is me niet duidelijk, heb, kan ik wel voor verf gelooof ik iets krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
Sowieso... als ze in gemeenschap zijn getrouwd heeft ze recht op de helft...
En als je er eenmaal ingeschreven staat kan je bijzondere bijstand ook vragen voor de basis dingen.
Plus Assen heeft nog een witgoed regeling... dus die wasmachine komt er ook wel
De overleden wasmachine van je ouders inruilen voor?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Witgoed regeling lukt niet lijkt me. Er staat bij: De witgoedregeling zorgt ervoor dat u uw kapotte witgoedapparaten kunt vervangen. Dit geldt alleen voor een wasmachine, koelkast (tafelmodel), stofzuiger of kookplaat.
En anders komt daar vast wel een andere oplossing voor. Ik hoop in ieder geval voor je dat je zo snel mogelijk een woning toegewezen gaat krijgen, schept als je eenmaal daar zit ook een heleboel rust.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Poeh, weet niet of dat gaat lukken hoor!
Ben ik het mee eens (vandaar dat ik ook een beetje opkeek van de eerste posts van Ingrid, en de ondertussen gewiste post van Djeez). Maar dat eerlijk zullen we alles delen hoeft niet altijd voordelig te zijn. Ook verplichtingen zullen eerlijk verdeeld moeten worden namelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
Sowieso... als ze in gemeenschap zijn getrouwd heeft ze recht op de helft...
daarom kan de bijzondere bijstand voor advocaat niet. omdat we nu nog gehuwd zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef vamperotica het volgende:
Is het niet zo dat je nu geen bijstand kunt krijgen omdat je officieel nog samen bent en er naar het gezamelijke inkomen/vermogen gekeken wordt en dat straks dus verandert?
Ingrid, voor zover ik weet is dat niet helemaal waar hoor, in elk geval maak ik 't vaak genoeg mee dat mensen die in een echtscheidingsprocedure zitten bijzondere bijstand krijgen voor de eigen bijdrage.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
daarom kan de bijzondere bijstand voor advocaat niet. omdat we nu nog gehuwd zijn.
Misschien is dat per gemeente verschillend dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Ingrid, voor zover ik weet is dat niet helemaal waar hoor, in elk geval maak ik 't vaak genoeg mee dat mensen die in een echtscheidingsprocedure zitten bijzondere bijstand krijgen voor de eigen bijdrage.
Waarschijnlijk te laat, maar ben je via het juridisch loket bij je advocaat gekomen, of is dat nog mogelijk? Dan krijg je ook korting namelijk.
En een *concept* verzoekschrift zou al meer dan voldoende moeten zijn voor de urgentie, he. Ik vind het raar dat ze niet genoegen nemen met wat je ze nu kan geven, maar ze kunnen écht niet van je verwachten dat je een heel kant en klaar verzoekschrift aanlevert, dat heb ik nog nooit meegemaakt dat ze dat eisen!
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bijzondere bijstand advocaat lukt niet. maar als ik bijstand of een huisje, dat is me niet duidelijk, heb, kan ik wel voor verf gelooof ik iets krijgen.
Witgoed regeling lukt niet lijkt me. Er staat bij: De witgoedregeling zorgt ervoor dat u uw kapotte witgoedapparaten kunt vervangen. Dit geldt alleen voor een wasmachine, koelkast (tafelmodel), stofzuiger of kookplaat.
Die oude wasmachine bewaren... tot je in je huis zit...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De overleden wasmachine van je ouders inruilen voor?
Klopt, doen ze vaak moeilijk over inderdaad... Straks heeft ze recht op allerlei potjes...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef vamperotica het volgende:
Is het niet zo dat je nu geen bijstand kunt krijgen omdat je officieel nog samen bent en er naar het gezamelijke inkomen/vermogen gekeken wordt en dat straks dus verandert?
Is via loket... Maar toch een eigen bijdrage... Ze kan zelfs uitstel vragen met betalen bij advocaat... en dan nog een keer proberen voor bijzondere bijstand...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Ingrid, voor zover ik weet is dat niet helemaal waar hoor, in elk geval maak ik 't vaak genoeg mee dat mensen die in een echtscheidingsprocedure zitten bijzondere bijstand krijgen voor de eigen bijdrage.
Waarschijnlijk te laat, maar ben je via het juridisch loket bij je advocaat gekomen, of is dat nog mogelijk? Dan krijg je ook korting namelijk.
En een *concept* verzoekschrift zou al meer dan voldoende moeten zijn voor de urgentie, he. Ik vind het raar dat ze niet genoegen nemen met wat je ze nu kan geven, maar ze kunnen écht niet van je verwachten dat je een heel kant en klaar verzoekschrift aanlevert, dat heb ik nog nooit meegemaakt dat ze dat eisen!
Altijd proberen... je weet maar nooit...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, dat kan niet zeiden ze bij gemeente. Kan niet met terugwerkende kracht. Dus niet als ik een huisje heb dan nogmaals aanvragen omdat het in huwelijkstijd begonnen is zeg maar. Kan het goede woord niet vinden.
Maar ik ga het dan toch voor de zekerheid weer proberen, je weet het maar nooit.
Verzoekschrift: een redelijk standaard document waarin je de rechtbank vraagt om het huwelijk te ontbindenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb nog geen (concept) verzoekschrift gehad. Dat is zo las ik net, iets heel anders dan een convenant, waar de mw van de woningbouwvereniging het over had.
Morgen maar weer een rondje bellen!
En dat is de reden waarom de voorlopige voorziening in gang gezet is door je advocaatquote:Op maandag 26 maart 2012 08:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, ik moet iig schriftelijk bewijs hebben dat de scheiding is aangevraagd, ik uit huis ga en de kinderen de meeste tijd bij mij gaan wonen.
En als het ouderschapsplan echt niet lukt, dan neemt de rechter alle beslissingen en betaal je je pas echt scheel aan advocaatkosten, dus probeer in ieder geval het ouderschapsplan al samen rond te krijgen!quote:Op maandag 26 maart 2012 07:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Verzoekschrift: een redelijk standaard document waarin je de rechtbank vraagt om het huwelijk te ontbinden
Convenant: een wat persoonlijker stuk waarin je de verdeling van de huwelijksgoederengemeenschap regelt. Dus, wie krijgt het huis, waar gaan de kinderen wonen, wat gebeurt er met geld/bankrekeningen/schulden etc, evt partneralimentatie..
En daarnaast móet je ook een ouderschapsplan hebben, omdat er minderjarige kinderen in het spel zijn. Daarin regel je tot in detail dingen als omgangsregeling, alimentatie, vakanties, tot op het niveau van wie-gaat-er-naar-de-tandarts.
Ik zal es navragen van die bijzondere bijstand voor de eigen bijdrage, want ik weet zéker dat we 't hier wel hebben meegemaakt namelijk. Bij de raad voor rechtsbijstand houden ze toch ook geen rekening met je partners inkomen, juist omdat het een echtscheidingsprocedure betreft..
Ja en daar kan je niet zo heel veel meequote:Op maandag 26 maart 2012 08:21 schreef lady-wrb het volgende:
en geestelijke mishandeling is ook mishandeling he?
het zijn geen keukenspulletjes, maar kopjes en mokjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat je kinderen er niet veel van merken is wel fijn.![]()
Muck heeft ook nog wat keukenspulletjes die ik voor je kan ophalen.
Zijn er nog dingen die je dringend nodig hebt?
Dan breng ik ze vanmiddag naar de kringloop.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb gekeken en ik heb veel kopjes/mokjes die meegaan.
Glazen heb ik niet veel meer. Iig bedankt!
Ik ken je belgedrag en abbo niet, maar het is misschien aan te raden om eens te kijken wat het je kost als je alles via je mobiel gaat doen. Een vaste aansluiting is immers ook niet gratis.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Een vaste telefoon. Mijn el cheapo gsm doet het nog goed gelukkig!
Bij ons was alles-in-1 goedkoper dan televisie en internet zonder bellen... Bovendien kun je bij veel aanbieders gratis bellen met anderen met dezelfde aanbieder. Niet per se duur dusquote:Op maandag 26 maart 2012 12:39 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik ken je belgedrag en abbo niet, maar het is misschien aan te raden om eens te kijken wat het je kost als je alles via je mobiel gaat doen. Een vaste aansluiting is immers ook niet gratis.
Bestekbak kreeg ik idd al een aanbod voor.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Papabear het volgende:
Ik heb het topic verder niet meer helemaal doorgelezen, dus ga ik even uit van wat er in de OP staat.
Indien nog niet toegekend, krijg je dit van mij:
- Afdruiprek, teiltje, afwasborstel, afwasmiddel, schuurspons
- Nachtlampje voor beide kinderen
- Wasknijpers
- Kookwekker
- Broodrooster
- 1p anti doorlekmat die je onder hoeslaken kan doen
Vervoer is niet nodig, ik stuur het wel via de post.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou de opruimbakken liggen al klaar, 1 met disney princessen en 1 met carsen de dekbedden heeben ik ok al bij elkaar. Incluief hoeslaken.. Was weer nuttig, ik kwam echt van alles tegen in de kast
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, geen inloopspreekuur. En het is betaald!
Ik heb op de mail van ruim een week geleden nog steeds geen antwoord gehad, vind ik wel vreemd.
Ik bel vanmiddag wel weer dan.
Wat deze dame zegt.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:21 schreef lady-wrb het volgende:
en geestelijke mishandeling is ook mishandeling he?
Je zegt er op FOK! of facebook of waar dan ook in het openbaar niks overquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Trouwens, ik ga proberen om er niet te veel over uit te weiden hier. Per pm mag altijd!
Alles kan tegen je gebruikt worden of verkeerd opgevat.
De sfeer is iig echt niet leuk nu.
Daartoe ben je ook niet verplicht. Zwijgen is daarentegen wel een recht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Trouwens, ik ga proberen om er niet te veel over uit te weiden hier. Per pm mag altijd!
Daar moet je idd altijd mee oppassen. Ik hoop iig dat je snel wat vindt zodat je weer een beetje normaal kan opbouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Verstandig!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik krijg van meerdere kanten te horen dat Djeez niet netjes over mij praat. Ik doe er niet aan mee iig.
Dat klopt en ik vind het dan ook heel netjes dat je je daar niet schuldig aan maaktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik krijg van meerdere kanten te horen dat Djeez niet netjes over mij praat. Ik doe er niet aan mee iig.
De post is er en geen bericht van de advocaat.
Tnx!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, ik wil je graag een heel groot compliment geven... Wat ben jij een sterk mens geworden!!
Petje af!!
weet je dat msngesprek nog een paar jaar geleden??
Donderdag, max vrijdag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx!
ik weet het nog
Ik heb gebeld met de secretaresse en ze snapt mij heel goed.
Ze wist ook nog wel wie ik ben. Ik had met de papieren die ik moest tekenen namelijk een brief gestuurd. Met uitleg van de woningbouwvereniging erbij. Ze gaat een dringend verzoek bij de advocaat doen om zsm een verzoekschrift op te stellen. Is volgens haar niet heel veel werk en kan in principe snel gemaakt worden. Hij komt vanmiddag iig nog op kantoor terug.
Wat denken jullie? T/m de post van donderdag wachten? Is er dan niks, dan bellen.
140x200.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
Heb zo snel niet kunnen vinden of er al voldoende 1&2-persoons hoeslakens/dekbedovertrekken geregeld zijn, maar heb nog een stapel niet/nauwelijks gebruikte katoenen 1- en 2-persoons hoeslakens. Ook overtrekken die ik niet gebruik, welke maat heb je voor 2-persoons nodig?
Zolang je zelf niet meegaat in het negatieve gedoe, denk ik dat het uitendelijk heus aankomt dat het geen zin heeft, en je meer vliegen vangt met stroop dan met azijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoop het! We moeten voorlopig nog wel in 1 huis wonen.
En voor de kinderen een normale manier van communiceren hebben, helemaal als ik ga verhuizen.
Ik denk dat mijn brief, telefoontje ed wel hebben geholpen en dat het verzoekschrift er nu snel is!
Staat genoteerd. Geef maar een gil zodra je weet waar en wanneer het bezorgd kan wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bestekbak kreeg ik idd al een aanbod voor.
En verder heel graag!!! Lief!
Kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bestekbak kreeg ik idd al een aanbod voor.
En verder heel graag!!! Lief!
volgens mij zit _Ingrid_ qua eenpersoons dekbedovertrekken al behoorlijk goed voor de kinderen. (maar als ze extra wil dan sta ik daar niet voor in de weg hoor) Twee voor de jongedame en twee voor de jongeman. Maar misschien is een extra hoeslaken sowieso een goed idee. Ik heb er al 2 behorend bij de dekbedden jongeman maar gezien mogelijke ongelukjes en geen wasmachine.. Ik weet dat het bij mij ook een keer 2x in 1 nacht is misgegaan dus dan is het fijn dat je iets extra's hebt liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
Heb zo snel niet kunnen vinden of er al voldoende 1&2-persoons hoeslakens/dekbedovertrekken geregeld zijn, maar heb nog een stapel niet/nauwelijks gebruikte katoenen 1- en 2-persoons hoeslakens. Ook overtrekken die ik niet gebruik, welke maat heb je voor 2-persoons nodig?
Check! 2 van Ireth en 2 van jou idd. Hoeslaken is altijd handig!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
volgens mij zit _Ingrid_ qua eenpersoons dekbedovertrekken al behoorlijk goed voor de kinderen. (maar als ze extra wil dan sta ik daar niet voor in de weg hoor) Twee voor de jongedame en twee voor de jongeman. Maar misschien is een extra hoeslaken sowieso een goed idee. Ik heb er al 2 behorend bij de dekbedden jongeman maar gezien mogelijke ongelukjes en geen wasmachine.. Ik weet dat het bij mij ook een keer 2x in 1 nacht is misgegaan dus dan is het fijn dat je iets extra's hebt liggeneen hip kleurtje voor de 3 jarige? :p
ach je kan er ook een mooie tent van maken met een paar stoelen :pquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef danic het volgende:
Ingrid, bij het dekbed wat je van me krijgt zitten ook hoeslakens hè? Minimaal 1 set, maar kunnen er ook 2 zijn, moet het een opzoeken. Snap dat je er dan nog wat bij wil, maar niet dat je straks 10 sets hebt ofzo.
Kan er dan op weg naar het Noorden ook in Nijmegen een telefoon opgepikt worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Simmu is in april een weekje in Delft, las ik eerder. Als er nog behoefte is aan 1-persoons hoeslakens, dan zou ik die kunnen afgeven. 2-persoons heb ik alleen 1.60*2.00 over en qua dekbedovertrek lits jumeaux. Zeg het maar als die maat toch van pas komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef danic het volgende:
Er was nog niets geregeld qua vervoer vanuit de randstad toch?
volgens mij is dat vannelle maar komt hij dan weer uit limburg oid :pquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:28 schreef danic het volgende:
Ja precies, vandaar dat ik me afvroeg of er nadien nog iets geregeld was?
Ik las ook iets over een vrachtauto, maar gebrek aan kosten voor de brandstof? Is daar nog op gereageerd?
Ze komt bij mij een magnetron ophalen. Indien het redelijk compact is, zou het in de magnetron kunnen passen en kan het mee zonder extra ruimte in te nemen. Toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Simmu is in april een weekje in Delft, las ik eerder. Als er nog behoefte is aan 1-persoons hoeslakens, dan zou ik die kunnen afgeven. 2-persoons heb ik alleen 1.60*2.00 over en qua dekbedovertrek lits jumeaux. Zeg het maar als die maat toch van pas komt.
Dat heb ik idd gedaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef Inlognaam het volgende:
Mijn tip: plaats gewoon zelf een gezocht-advertentie.
Genoeg mensen die gaan verhuizen en het nodige kwijt willen voor een bepaalde datum. Ik heb mn wasmachine ook van marktplaats geplukt (gratis) nadat de vrouw des huizes overleden was en het huis leeg moest.
En, liever paar tientjes uitgeven aan een recente energiezuinige koelkast, dan eentje die energie slupt van 15 jaar oud maar die gratis is.
Dat vind hij vast leuk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
De kast door gegraven en ik heb nog een ridderdekbedovertrek met kussensloop. Gewoon een standaard eenpersoons. Doe ik bij die bedzeiltjes en de molton.
Er staan twee nachtlampjes. Wat bedoel je daar precies mee? Zo een voor in het stopcontact of echt een wandlampje? Want ik heb die maan wandlamp nog voor je liggen natuurlijk. Volgens mij zwerft er ook nog ergens zo'n stopcontactding met bewegingssensor. (ffzoeken, ben nogal aan t opruimen, t kan zijn dat ie de schift niet overleefd heeft) verder zal ik hier in de buurt zoeken naar (gratis) koelkast of gasfornuis. Die kunnen wel achter in de auto en dan breng ik t wel mocht ik t vinden.
Daar zijn trapjes voorquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat vind hij vast leuk!
Ik bedoel idd zon stopcontactding. Ik ben net met gevaar voor eigen leven zowat op de kast geklommen in de hoop dat dat een reserve lag. Maar niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |