waarvoor?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ok! Ik doe het tussendoor, gezellig uit het zicht van Djeez.
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh ik kom wel voor mezelf op hoor! Ben nu ff de gebeten hond, want ik ga bij hem weg.
Ik zit aan de eetkamertafel en hij op `zijn` bank.
Kim ligt op `mijn` bank af en toe te ijlen en gillen. Die houden we graag ff dichtbij nu.
Ik zit wel vaak aan tafel nu, tis toch wel ongemakkelijk zo nog samen in huis.
Ik heb een hele zolder beschikbaar. Enige probleem is dat het de locatie is. Omgeving leiden namelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!
Ik hoop ook dat Ingrid snel wat vind.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad, had je zo bij mij in mogen trekken tijdelijk.. Maar mijn logeerkamer is 6m2 met daarin een kledingkast en een 1persoonsbed :p dus dat past niet. Hoop dat op de hele korte termijn een huis voor je vrij komt!!
Zou handig zijn!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Bla & ik wonen allebei in Limburg, misschien dat daar qua vervoer wat te regelen valt?
Dit zou ik trouwens kunnen verkrijgen via mijn werk, met een ietwat aangepaste prijs. Mochten er dus dingen van deze lijst niet bij iemand in de kast liggen te verstoffen dan zou ik hier iets in kunnen betekenen. Ik bezit alleen niet het geld dat ik dit allemaal zou kunnen betalen.. Maar dat zien we tzt wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik moet nog:
- Soeplepel, spatel, opscheplepel, theelepels, dessertlepel, gebaksvorkjes, messenset, , schaar, garde, kaasschaaf, blikopener, glazen, soepkom,
- Prullenbak
- Gordijn/ luxaflex
- Afdruiprek, teiltje, afwasborstel, afwasmiddel, schuurspons
- Wasknijpers
- Wasrek
- Bezem
- Motblik en veger
- Zeeppompje
- Alufolie, vuilniszak, boterhamzak
- Broodrooster
- Tosti ijzer
- Snijplank
- badmat, wcmat
- Wc borstel
- 1p dekbed nog nakijken of die er moet komen!
Lief! Handig om te weten! Enne het is idd mijn bedoeling om spullen te vragen die men al heeft en toch niet meer gebruikt!quote:Op zondag 25 maart 2012 01:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dit zou ik trouwens kunnen verkrijgen via mijn werk, met een ietwat aangepaste prijs. Mochten er dus dingen van deze lijst niet bij iemand in de kast liggen te verstoffen dan zou ik hier iets in kunnen betekenen. Ik bezit alleen niet het geld dat ik dit allemaal zou kunnen betalen.. Maar dat zien we tzt wel.
Ik heb nu beide topics afgespeurd op zoek naar de kledingmaten van Kim en Tyler maar kan ze nergens vinden... Help!
Ja dat hebben zequote:Op zondag 25 maart 2012 10:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik regel een lepelrek voor je ingrid! ik heb er zat liggen hier.
en de rest natuurlijk die ik nog steeds niet voor je op de foto heb gezet
hebben je kinders ook nog schoenmaten toevallig? (misschien dat ik wat tegenkom)
En als diegene even stopt bij mij kan mijn bestekbak gezellig mee, woon in Alkmaarquote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef knuffelbeestje het volgende:
Ik heb nog een 2 persoons hoeslaken voor je en wellicht ook een 2 persoons dekbedovertrek met slopen. Dit moet ik echter nog even uitzoeken. Mocht iemand dit vanuit de omgeving Alkmaar mee kunnen nemen is dat het makkelijkst en anders stuur ik het op.
ik zie het even voor me... lol... vissekom vol... icl vis en water op de postquote:Op zondag 25 maart 2012 12:05 schreef Tink89 het volgende:
Trouwens, houden je kids van huisdieren? Heb een vissenbak inclusief toebehoren, voer en alles wat je je maar kunt wensen in de aanbieding. Mag met het lampje mee in de pakketpost![]()
Xx
Haha, het is de bak met de filter en de verlichting enzo. 't Is niet zo'n hele grote (ongeveer 25 x 40 cm). Als je hem wilt hebben, zorg ik voor nieuwe steentjes en gaattie met het lampje op de post.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie het even voor me... lol... vissekom vol... icl vis en water op de post![]()
Maaruhh... Ingrid... ik zorg voor 2 visjes!!!
Er is iets uit de Ik moet nog lijst wegquote:
Ik moet hier geen vissen lol... ik heb 2 katten en een hond, en ik zoek vaak de verschillen tussen hond en de katten, allemaal even ondeugend...quote:Op zondag 25 maart 2012 13:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, het is de bak met de filter en de verlichting enzo. 't Is niet zo'n hele grote (ongeveer 25 x 40 cm). Als je hem wilt hebben, zorg ik voor nieuwe steentjes en gaattie met het lampje op de post.
Xx
Ja, vissen zijn natuurlijk niet de meest interessante huisdieren, maar het is iets om voor te zorgen en wat er is als je thuis komt enzo. Hoe suf ook, vissen hebben je nodig, anders gaan ze dood. Goed voor verantwoordelijkheidsgevoel enzo, maar ook wel lekker op emotioneel gebied [/emo-modus]quote:Op zondag 25 maart 2012 14:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik moet hier geen vissen lol... ik heb 2 katten en een hond, en ik zoek vaak de verschillen tussen hond en de katten, allemaal even ondeugend...
En ik denk dat de kindjes van Ingrid dat leuk vinden... Visjes
tis zo'n houten blokgeval, die je ook als tafeltje + stoeljte weg kan zettenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jullie zijn lief! Maar ik hoef echt geen vissen hoor!!!
Simmu graag de kinderstoel!
Ik vind uit elkaar gaan met een zorgplicht voor een minderjarig kind wel een reden, eigenlijk...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vroeg me ook al af hoe ze zo snel een woning zou kunnen krijgen. Hopen is op urgentie, maar ik zou niet weten waarom ze dat zou moeten krijgen om eerlijk te zijn. Uit elkaar gaan is geen reden voor zover ik weet. En terecht, hoe lullig dat ook is.
Nee, sorry!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind uit elkaar gaan met een zorgplicht voor een minderjarig kind wel een reden, eigenlijk...
Maaruhm, Ingrid, geen vissenkom dus?
Xx
Ik krijg gewoon urgentie, ik moet alleen de juiste papieren hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vroeg me ook al af hoe ze zo snel een woning zou kunnen krijgen. Hopen is op urgentie, maar ik zou niet weten waarom ze dat zou moeten krijgen om eerlijk te zijn. Uit elkaar gaan is geen reden voor zover ik weet. En terecht, hoe lullig dat ook is.
Ja, dat is zo tof!!! En bedankt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:15 schreef Rucky het volgende:
Regel eerst maar dat je een woning krijgt want dat lijkt mij het belangrijkste. Gelukkig zijn er genoeg fokkers die je willen helpen met de inrichting.![]()
Sterkte Ingrid.
veel corporaties doen daar nog maar beperkt aan, omdat - hoe naar ook- er te veel mensen uit elkaar gaan en dat te veel de normale doorstroming belemmertquote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind uit elkaar gaan met een zorgplicht voor een minderjarig kind wel een reden, eigenlijk...
Xx
Is het feit dat het huidige huis op jouw naam staat, dan geen probleem? Want jij hebt een huis, je ex niet. Waarom zou jij dan urgentie moeten krijgen? Ik gun het je hoor, daar niet van. Maar toch een beetje vreemd om urgentie te geven aan iemand die een huis heeft (en waar geen onoverkomelijke problemen mee zijn).quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik krijg gewoon urgentie, ik moet alleen de juiste papieren hebben.
Ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik had ergens gelezen dat alleen jouw naam op het huurcontract stond en niet die van je ex. Sorry, ik wou je niet aan het schrikken maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het huis staat op beide namen. Wat bedoel je met `geen onoverkomelijke problemen`.
Als ik daardoor 10 jaar op een woning moet wachten als starter/niet getrouwde/single en niet meer dan een klein kamertje kan huren voor veel geld, dan vind ik dat geen goede reden.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Xx
Ik woon ook in Limburg is ook wel handig..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Bla & ik wonen allebei in Limburg, misschien dat daar qua vervoer wat te regelen valt?
Ik vind urgentie alleen terecht als er minderjarige kinderen in het spel zijn. Zoals hierquote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |