140x200.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
Heb zo snel niet kunnen vinden of er al voldoende 1&2-persoons hoeslakens/dekbedovertrekken geregeld zijn, maar heb nog een stapel niet/nauwelijks gebruikte katoenen 1- en 2-persoons hoeslakens. Ook overtrekken die ik niet gebruik, welke maat heb je voor 2-persoons nodig?
Zolang je zelf niet meegaat in het negatieve gedoe, denk ik dat het uitendelijk heus aankomt dat het geen zin heeft, en je meer vliegen vangt met stroop dan met azijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoop het! We moeten voorlopig nog wel in 1 huis wonen.
En voor de kinderen een normale manier van communiceren hebben, helemaal als ik ga verhuizen.
Ik denk dat mijn brief, telefoontje ed wel hebben geholpen en dat het verzoekschrift er nu snel is!
Staat genoteerd. Geef maar een gil zodra je weet waar en wanneer het bezorgd kan wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bestekbak kreeg ik idd al een aanbod voor.
En verder heel graag!!! Lief!
Kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bestekbak kreeg ik idd al een aanbod voor.
En verder heel graag!!! Lief!
volgens mij zit _Ingrid_ qua eenpersoons dekbedovertrekken al behoorlijk goed voor de kinderen. (maar als ze extra wil dan sta ik daar niet voor in de weg hoor) Twee voor de jongedame en twee voor de jongeman. Maar misschien is een extra hoeslaken sowieso een goed idee. Ik heb er al 2 behorend bij de dekbedden jongeman maar gezien mogelijke ongelukjes en geen wasmachine.. Ik weet dat het bij mij ook een keer 2x in 1 nacht is misgegaan dus dan is het fijn dat je iets extra's hebt liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
Heb zo snel niet kunnen vinden of er al voldoende 1&2-persoons hoeslakens/dekbedovertrekken geregeld zijn, maar heb nog een stapel niet/nauwelijks gebruikte katoenen 1- en 2-persoons hoeslakens. Ook overtrekken die ik niet gebruik, welke maat heb je voor 2-persoons nodig?
Check! 2 van Ireth en 2 van jou idd. Hoeslaken is altijd handig!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
volgens mij zit _Ingrid_ qua eenpersoons dekbedovertrekken al behoorlijk goed voor de kinderen. (maar als ze extra wil dan sta ik daar niet voor in de weg hoor) Twee voor de jongedame en twee voor de jongeman. Maar misschien is een extra hoeslaken sowieso een goed idee. Ik heb er al 2 behorend bij de dekbedden jongeman maar gezien mogelijke ongelukjes en geen wasmachine.. Ik weet dat het bij mij ook een keer 2x in 1 nacht is misgegaan dus dan is het fijn dat je iets extra's hebt liggeneen hip kleurtje voor de 3 jarige? :p
ach je kan er ook een mooie tent van maken met een paar stoelen :pquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef danic het volgende:
Ingrid, bij het dekbed wat je van me krijgt zitten ook hoeslakens hè? Minimaal 1 set, maar kunnen er ook 2 zijn, moet het een opzoeken. Snap dat je er dan nog wat bij wil, maar niet dat je straks 10 sets hebt ofzo.
Kan er dan op weg naar het Noorden ook in Nijmegen een telefoon opgepikt worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Bla & ik wonen allebei in Limburg, misschien dat daar qua vervoer wat te regelen valt?
Simmu is in april een weekje in Delft, las ik eerder. Als er nog behoefte is aan 1-persoons hoeslakens, dan zou ik die kunnen afgeven. 2-persoons heb ik alleen 1.60*2.00 over en qua dekbedovertrek lits jumeaux. Zeg het maar als die maat toch van pas komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef danic het volgende:
Er was nog niets geregeld qua vervoer vanuit de randstad toch?
volgens mij is dat vannelle maar komt hij dan weer uit limburg oid :pquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:28 schreef danic het volgende:
Ja precies, vandaar dat ik me afvroeg of er nadien nog iets geregeld was?
Ik las ook iets over een vrachtauto, maar gebrek aan kosten voor de brandstof? Is daar nog op gereageerd?
Ze komt bij mij een magnetron ophalen. Indien het redelijk compact is, zou het in de magnetron kunnen passen en kan het mee zonder extra ruimte in te nemen. Toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Simmu is in april een weekje in Delft, las ik eerder. Als er nog behoefte is aan 1-persoons hoeslakens, dan zou ik die kunnen afgeven. 2-persoons heb ik alleen 1.60*2.00 over en qua dekbedovertrek lits jumeaux. Zeg het maar als die maat toch van pas komt.
Dat heb ik idd gedaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef Inlognaam het volgende:
Mijn tip: plaats gewoon zelf een gezocht-advertentie.
Genoeg mensen die gaan verhuizen en het nodige kwijt willen voor een bepaalde datum. Ik heb mn wasmachine ook van marktplaats geplukt (gratis) nadat de vrouw des huizes overleden was en het huis leeg moest.
En, liever paar tientjes uitgeven aan een recente energiezuinige koelkast, dan eentje die energie slupt van 15 jaar oud maar die gratis is.
Dat vind hij vast leuk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
De kast door gegraven en ik heb nog een ridderdekbedovertrek met kussensloop. Gewoon een standaard eenpersoons. Doe ik bij die bedzeiltjes en de molton.
Er staan twee nachtlampjes. Wat bedoel je daar precies mee? Zo een voor in het stopcontact of echt een wandlampje? Want ik heb die maan wandlamp nog voor je liggen natuurlijk. Volgens mij zwerft er ook nog ergens zo'n stopcontactding met bewegingssensor. (ffzoeken, ben nogal aan t opruimen, t kan zijn dat ie de schift niet overleefd heeft) verder zal ik hier in de buurt zoeken naar (gratis) koelkast of gasfornuis. Die kunnen wel achter in de auto en dan breng ik t wel mocht ik t vinden.
Daar zijn trapjes voorquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat vind hij vast leuk!
Ik bedoel idd zon stopcontactding. Ik ben net met gevaar voor eigen leven zowat op de kast geklommen in de hoop dat dat een reserve lag. Maar niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |