Oordeel zelf op mn FoBo. En nee, ik loop niet continu met een Guy Fawkes (Anonymous) masker rondquote:
De rest begrijp ik maar dit niet want wat vraag jij dat omslachtig? Dan zeg je toch alleen "pardon, mag ik er even langs?".quote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
-je zit in de kroeg en je spreekt iemand aan. "Ik wil je even wat vragen!". " Sorry, ik heb al een vriend!". Ik:,"Leuk voor je, maar ik wilde gewoon even vragen of je opzij wil gaan, zodat ik richting het toilet kan gaan".
Ik wou net zeggen.... Logisch hoor, een gesprek met iemand aangaan als je moet pissen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
Zeg jij echt: "Ik wil je wat vragen ..." als je even wil passeren?
Ik zeg dan gewoon "Mag ik er even langs?"
Sla ze met je pielemans gewoon aan de kantquote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.... Logisch hoor, een gesprek met iemand aangaan als je moet pissen.
Jij loopt altijd met je lul uit je broek?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef Piethur het volgende:
Sla ze met je pielemans gewoon aan de kant
Myth busted.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
Denk dat het een soort indekken is. En dat hij eigenlijk iets heel anders wilde vragen en zij dat abrupt afbrak en toen heeft TS er maar van gemaakt dat hij naar de wc moest.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.... Logisch hoor, een gesprek met iemand aangaan als je moet pissen.
Tijdens het uitgaan welquote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij loopt altijd met je lul uit je broek?
Dat niet doenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij loopt altijd met je lul uit je broek?
Deed ik laatst waardoor ik werd beschuldigd van onzedelijk gedrag.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
zachtjes een kant op duwen en zeggen "pardon"?
Beter ook om niet met de piemel de bips te duwen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Deed ik laatst waardoor ik werd beschuldigd van onzedelijk gedrag.
Je moet ze ook niet van achteren duwenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
je moet ze ook niet bij de tetters aan de kant schuivenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Niet? Ohw.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ook om niet met de piemel de bips te duwen.
Duwde haar achter op haar rug.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
je moet ze ook niet bij de tetters aan de kant schuiven
Gewoon een zacht duwtje op de schouder
Het is maar een voorbeeldquote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom helemaal vragen "Ik wil je iets vragen" als je er langs wil?
En niet gewoon aantikken of zachtjes een kant op duwen en zeggen "pardon"?
Je mag vrouwen ook niet aanraken, doe je het wel dan met vinger op schouder in uiterste noodzak, maar eerst zul je 20 seconde moeten wachten totdat ze de kans heeft gekregen om jou op te merken.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je hopeloos over?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeldGoed, geen sterk voorbeeld maar deze kon ik mij nog wel herinneren. En waarom toen zo omslachtig? Ik weet het niet meer.
Je hebt het ook als je andere dingen wil vragen, zoals als je een bericht op het station niet goed gehoord hebt. Vraag je even aan iemand "Werd er nu net omgeroepen dat de komende trein vertraging heeft?" en dan kijken ze je ook aan, en zeggen ze "Ik heb een vriend." Dan zeg ik: " Dat was mijn vraag niet.". Misschien lijk ik teveel op een gladde Latino player, zal dat het wel zijn
Dan sperekt hij net de verkeerden aan denk ik. Want dat zou juist toch een pre moeten zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, dat die chicks een grote bobbel in zijn broek zien als hij hun aanspreekt
Je stinkt. Ik weet het zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
- je komt uit de trein/bus/supermarkt etc en loopt rustig naar huis. Toevallig lopen er enkele vrouwen voor je. Ze kijken strak voor zich uit, kom je met je snellere wandeltempo dichterbij beginnen ze meters van je vandaan te lopen. Terwijl ik denk: ik loop gewoon naar huis. Je merkt bijna een opluchting als je uiteindelijk bij een kruising links moet en zij rechts. Maakt trouwens niet uit of het nacht is of dag in deze. Denken vrouwen nu echt dat mannen je continu willen bespringen/cq verkrachten?![]()
TV kijken of fokken, allebei even nutteloosquote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef Zeepvloertje het volgende:
TS, doe ff normaal man. onze tijd ff verpesten, ik kon in de tussentijd tv kijken
Ja oke, zo zou je het ook kunnen zienquote:Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan sperekt hij net de verkeerden aan denk ik. Want dat zou juist toch een pre moeten zijn?
quote:
Geloof ik niet echt. Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeldGoed, geen sterk voorbeeld maar deze kon ik mij nog wel herinneren. En waarom toen zo omslachtig? Ik weet het niet meer.
Je hebt het ook als je andere dingen wil vragen, zoals als je een bericht op het station niet goed gehoord hebt. Vraag je even aan iemand "Werd er nu net omgeroepen dat de komende trein vertraging heeft?" en dan kijken ze je ook aan, en zeggen ze "Ik heb een vriend." Dan zeg ik: " Dat was mijn vraag niet.". Misschien lijk ik teveel op een gladde Latino player, zal dat het wel zijn
Hmm sorry maar niet herkenbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan gaan we het toch gezellig over je vriend hebben?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Als mannen mij aanspreken is mijn eerste zin ook gewoon standaard: "Ik heb een vriend". Vrouwen die dit niet doen
Als je zo over straat loopt, zou ik ook uitwijken.quote:
Het is eigenlijk gewoon nooit goed bij die kerels. Allerhande topics van een user over het feit dat hij drie kwartier in de kroeg met een meisje heeft staan praten. Zegt ze vlak voor sluiting dat ze een vriend heeft. Gozer helemaal over de mik.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Als mannen mij aanspreken is mijn eerste zin ook gewoon standaard: "Ik heb een vriend". Vrouwen die dit niet doen
Echt he? Van callcenter medewerkers tot winkelbediendenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef Aliana het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Probeer een douche, lapzwans.
Ts, ze heeft al een vriend...quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je niets beters, dan dit? Je komt meestal sterker uit de verf..
O echt? Wat leuk dat je zo reageert.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Dan gaan we het toch gezellig over je vriend hebben?
ik zeg dat nooit maar er zijn ook mannen die gelijk zeggen " als ik je lastig val moet je het zeggen hoor"quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
I knowquote:
Serieus nog nooit gehoord. Ook niet van vrouwen die een vriend bleken te hebben. Zal wel selectief zijn dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Je moet ze wel eerst aanspreken he..quote:Op maandag 19 maart 2012 14:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gehoord. Ook niet van vrouwen die een vriend bleken te hebben. Zal wel selectief zijn dan.
Bedankt voor de waardering.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je niets beters, dan dit? Je komt meestal sterker uit de verf..
Ja eerlijk gezegd vind ik dat ook altijd wel een lastig punt, srs. Als ik een vriend heb, wanneer (of?) je dat dan moet zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon nooit goed bij die kerels. Allerhande topics van een user over het feit dat hij drie kwartier in de kroeg met een meisje heeft staan praten. Zegt ze vlak voor sluiting dat ze een vriend heeft. Gozer helemaal over de mik.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
O echt? Wat leuk dat je zo reageert.
Normaal gesproken als ik dat zeg dan zeggen ze opeens dat ze alleen ff erlangs wilden om naar de wc te gaan, of dat ze alleen vroegen wat er net omgeroepen werd op het station ofzo.
Gewoon, wanneer het jou goeddunkt. Niet proberen goed te doen voor die gast, want dat is het toch nooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ja eerlijk gezegd vind ik dat ook altijd wel een lastig punt, srs. Als ik een vriend heb, wanneer (of?) je dat dan moet zeggen.
Als je het niet zegt misleid je ze dus blijkbaar, als je het wel zegt is het van "lol alsof ik iets van je moet"
Ze vertelden het wel, maar dan de ochtend daarna. Geen grapje, vandaar ook mijn gebrek aan vertrouwen naar onze vrouwlijke medemensen.quote:
Andersom ook vast welquote:Op maandag 19 maart 2012 15:02 schreef Meloewa het volgende:
Nog een voorbeeld meisje die denkt als een jongen een blik op haar waagt dat hij dan verliefd op haar is omdat ie haar aan keekLike wtf
Wijze woorden...nog nooit zo over nagedacht eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon, wanneer het jou goeddunkt. Niet proberen goed te doen voor die gast, want dat is het toch nooit.
ik ken die voorbeelden meer van de middelbare school, dat een jongen denkt dat een meisje hem leuk vindt omdat ze toevallig even met hem had gesprokenquote:
ah zo, hier op het forum kom je niet echt over als iemand die een blad voor d'r mond neemt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wijze woorden...nog nooit zo over nagedacht eigenlijk![]()
Als iemand me aanspreekt etc. probeer ik zoveel mogelijk iemands gevoelens te sparen.
Mensen die dat denkenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je langer dan 1 seconde naar iemand kijkt heb je natuurlijk ook sjans
Eigenlijk probeer je dan te bepalen hoe hij ergens op zal reageren, hoe hij ergens over zal denken. En dan schat ik je best hoog in, maar dat kan zelfs jij niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
Wijze woorden...nog nooit zo over nagedacht eigenlijk![]()
Als iemand me aanspreekt etc. probeer ik zoveel mogelijk iemands gevoelens te sparen.
Maar langer dan drie seconden wordt gezien als teken van agressie. Stopwatch erbij houden dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
Hm is dat zo? Hangt toch ernstig van de situatie af.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef Kroc het volgende:
[..]
ah zo, hier op het forum kom je niet echt over als iemand die een blad voor d'r mond neemt.
Dankje.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer je dan te bepalen hoe hij ergens op zal reageren, hoe hij ergens over zal denken. En dan schat ik je best hoog in, maar dat kan zelfs jij niet.
naja als ik langer dan 1 seconde kijk ben ik ook meestal wel geinteresseerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom helemaal vragen "Ik wil je iets vragen" als je er langs wil?
En niet gewoon aantikken of zachtjes een kant op duwen en zeggen "pardon"?
Je kan iemand ook lang aankijken omdat ze er raar uitzienquote:Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
naja als ik langer dan 1 seconde kijk ben ik ook meestal wel geinteresseerd.
Anders ben je geen blik waardig natuurlijk.
Maar hoe dat bij vrouwen zit... dunno.
Als ze meerdere malen terug kijkt is het natuurlijk obvious... maar dan loop ik persoonlijk rood aan en ren ik gauw weg.
Maar dan zal je waarschijnlijk er niet zwoel bij kijken, glimlachen en/of knipogen .. dan kijk je eerder met iets van afgunst?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan iemand ook lang aankijken omdat ze er raar uitzien
Er kunnen zoveel redens zijn dat iemand je meerdere malen aankijkt/ aanstaart als er bijv een verhaal over je rond gaat en jij die ene bent dan jij kijken ze ook al meer dan 1 x net zo als uitzonderlijke gehandicapte met rare lichaamsbeperkingen worden nagestaardquote:Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
naja als ik langer dan 1 seconde kijk ben ik ook meestal wel geinteresseerd.
Anders ben je geen blik waardig natuurlijk.
Maar hoe dat bij vrouwen zit... dunno.
Als ze meerdere malen terug kijkt is het natuurlijk obvious... maar dan loop ik persoonlijk rood aan en ren ik gauw weg.
Dat is zielig manquote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan iemand ook lang aankijken omdat ze er raar uitzien
Ja maar over jou doen ook heel veel rare verhalen de ronde dus niet heel raar dat ze jou allemaal aankijken. En iedereen kent jou natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Er kunnen zoveel redens zijn dat iemand je meerdere malen aankijkt/ aanstaart als er bijv een verhaal over je rond gaat en jij die ene bent dan jij kijken ze ook al meer dan 1 x net zo als uitzonderlijke gehandicapte met rare lichaamsbeperkingen worden nagestaardvoor mij zijn er wel veel redens om iemand aantekijken/staren eigenlijk
Dat je voor een ander probeert in te vullen hoe die ergens over zal denken, wat die ergens van moet vinden? Dat gebeurt veel ja, waarbij men vooral de eigen denkwijze projecteert op die ander, denk ik. Kan vaak toevallig correct zijn, maar je hebt geen enkele garantie.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
En is dat niet wel vaker zo met sociale interactie
Dat ja, normale mensen vallen niet zo op, echt lelijke en knappe mensen wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen die dat denkenmisschien heb je wel een fascinerende heksenneus bewijzen van spreken
Nee hoor, maar denk wel meestal te weten als negatief of positief of ja sons denk je ook wel eens dat negatief is en dan blijkt niet zo te zijn dan maak je het er zelf van in je hoofdquote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar over jou doen ook heel veel rare verhalen de ronde dus niet heel raar dat ze jou allemaal aankijken. En iedereen kent jou natuurlijk.
Ja maar dat is ook zwaar gevaarlijk. Allerlei dingen zelf gaan invullen. Dan maak je jezelf gek.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee hoor, maar denk wel meestal te weten als negatief of positief of ja sons denk je ook wel eens dat negatief is en dan blijkt niet zo te zijn dan maak je het er zelf van in je hoofd
Zo is het. Wat doen ze überhaupt buiten dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef luckass het volgende:
vrouwen die zeggen dat ze een vriend hebben klap ik helemaal de vernieling in. vuile hoeren.
doet iedereen volgens mij dingen " horen" die niet eens gezegd zn wel vreemd ja idd anders pechhhquote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook zwaar gevaarlijk. Allerlei dingen zelf gaan invullen. Dan maak je jezelf gek.
En eht kan volledig onterecht zijn. En anders.. pech.
Dit. Duizend keer dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
Hetzelfde gebeurt ook op FOK! "Oeh, hij reageert op mij!"quote:Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doet iedereen volgens mij dingen " horen" die niet eens gezegd zn wel vreemd ja idd anders pechhh
1000x dat zeggen? :S :S :Squote:
Klopt, maar is wel dom. Al doe ik het ook hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doet iedereen volgens mij dingen " horen" die niet eens gezegd zn wel vreemd ja idd anders pechhh
Of ze gaan juist meer met hun billen waggelen. En dan om de zoveel tijd omkijken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze sneller gaan lopen als je achter ze loopt heb ik inderdaad ook regelmatig....
Mwah, ja je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je voor een ander probeert in te vullen hoe die ergens over zal denken, wat die ergens van moet vinden? Dat gebeurt veel ja, waarbij men vooral de eigen denkwijze projecteert op die ander, denk ik. Kan vaak toevallig correct zijn, maar je hebt geen enkele garantie.
Daarom probeer ik dat altijd los te laten, gewoon naar eigen goeddunken handelen en wat die ander daar van vindt, is aan hen. Als ik weet dat ik verder geen kwaad in de zin heb, en het op een normale manier gebracht heb, wat valt mij dan nog te verwijten?
ach dat ze er toch instikken dan . Boks terugquote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1000x dat zeggen? :S :S :S
[..]
Klopt, maar is wel dom. Al doe ik het ook hoor
Maar idd pech gewoon . boks.
die wijfe horen in de keukenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is het. Wat doen ze überhaupt buiten dan.
nee dat heb ik nou nooit...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of ze gaan juist meer met hun billen waggelen. En dan om de zoveel tijd omkijken.
hun enig recht is het aanrechtquote:
En mijn punt is dus: omdát het alleen maar gissen is (al is de kans aanzienlijk dat hij op vleselijke geneugten uit is) heeft het geen zin om het te proberen in te vullen. Je kunt gewoon een leuk gesprek voeren als je dat wil. Wat hij daar in ziet, is aan hem.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
Maar toch, in zo'n situatie dat een man me aanspreekt...als ik dan puur en alleen naar mijn eigen goeddunken zou handelen dan zou ik gewoon leuk mee praten (als het gezellig is). Want ik zie dat gewoon als beetje leuk babbelen, niks meer niks minder. Maar ik hou toch wel rekening met wat zijn bedoelingen waarschijnlijk kunnen zijn. Ookal is dat gissen.
Of als ze langs fietsen gaan ze helemaal scheef fietsen als ze jou zie staan en denken dat dat een coole houding is, een mocro waar ik mee stond te kletsen zei toen; wat een debiel wijf moet je kijken hoe scheef ze fietst, hij wist niet dat ze zo indruk op mij wilde maken door een non chalante indruk te maken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of ze gaan juist meer met hun billen waggelen. En dan om de zoveel tijd omkijken.
Ja ik snap je punt. Mijn punt is dat ik dat dus toch wel doe, omdat ik me anders schuldig oid voel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En mijn punt is dus: omdát het alleen maar gissen is (al is de kans aanzienlijk dat hij op vleselijke geneugten uit is) heeft het geen zin om het te proberen in te vullen. Je kunt gewoon een leuk gesprek voeren als je dat wil. Wat hij daar in ziet, is aan hem.
Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je hem moedwillig gaan verleiden en naderhand zegt: hihi, ik heb een vriend!
Flirten != verleidenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt. Mijn punt is dat ik dat dus toch wel doe, omdat ik me anders schuldig oid voel.
Maarja en wat is verleiden? Als je een leuk gesprek hebt met veel lachen e.d. kan dat ook als flirten gezien worden.
Waarom voel jij je schuldig ? Omdat hij je drankje heeft betaald ?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt. Mijn punt is dat ik dat dus toch wel doe, omdat ik me anders schuldig oid voel.
Maarja en wat is verleiden? Als je een leuk gesprek hebt met veel lachen e.d. kan dat ook als flirten gezien worden.
Klopt, dat is de component die je niet in de hand hebt. Hoe zal hij dat zien? Raak ik niet teveel mijn haar en zijn arm aan bij het lachen?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ja nogal een breed begrip dus.quote:
Nee omdat je de indruk wekt dat je wel iets van hem wil als je een leuk gesprek hebt ofzo. Denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waarom voel jij je schuldig ? Omdat hij je drankje heeft betaald ?
Klopt ook. Maarja.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, dat is de component die je niet in de hand hebt. Hoe zal hij dat zien? Raak ik niet teveel mijn haar en zijn arm aan bij het lachen?.
Ik bedoel: moet jij je daar druk om gaan maken? Vind jij het leuk om daar zo mee bezig te zijn, terwijl je ook maar gewoon een leuk gesprek wil hebben? Terwijl het nog godsonmogelijk is om de antwoorden te weten ook?
Dit is ook interessant. Wat is exact het verschil dan?quote:
Het zou heel saai zijn als je met niemand dan een gesprek kan voeren om die reden.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef Sinosappel het volgende:
Nee omdat je de indruk wekt dat je wel iets van hem wil als je een leuk gesprek hebt ofzo. Denk ik.
ja. je bent engquote:Op maandag 19 maart 2012 14:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oordeel zelf op mn FoBo. En nee, ik loop niet continu met een Guy Fawkes (Anonymous) masker rond
En lukt dat vaak?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:32 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind een vrouw met een vriend juist een uitdaging. Prima friends with benefits materiaal.
Boequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is ook interessant. Wat is exact het verschil dan?
Vrouwen die in een relatie zich laten gaan, waardoor mannen minder aandacht aan hen besteden.quote:
Ja ik snap je insteek... maar de vraag was meer persoonlijk richting jou, werkt het?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vrouwen die in een relatie zich laten gaan, waardoor mannen minder aandacht aan hen besteden.
Ze worden onzeker en dan kan je een poging wagen. En kijken hoever je kan komen.
Ja, soms blijkt zelfs dat ze helemaal geen vriend hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik snap je insteek... maar de vraag was meer persoonlijk richting jou, werkt het?
Ja verleiden heeft misschien iets doelbewusters in zich. Flirten is meer vrijblijvend. De grens ertussen is alleen nogal vaag denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
geen idee ik kan beide niet.... (ik denk dat flirten vaak een vrijblijvend iets is waar verleiden een bewuste poging is iemand in bed te lullen)
En als ze dan, na dat jij er tijd in hebt gestoken, acheraf mee komen dat ze toch geen vriend hebben... wat doet dat met je?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, soms blijkt zelfs dat ze helemaal geen vriend hebben.
Ben je lekker?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had vanochtend een situatie in de metro.
Er kwam een meisje tegenover me zitten (leuk meisje, kastanjebruin haar met ditto ogen en leuk lederen jack goed koppie), 1 rij verderop. Ik draaide me een kwartslag om mijn slimmetelefoon uit mijn broekzak te halen en draaide me weer een kwartslag om. Ik keek haar aan en ik zag dat ze me aan het scannen was, vlug staarden mijn ogen uit het raam.
Even later stopte ik mijn slimmetelefoon weer in mijn broekzak en toen keek ik haar weer aan, ze was me weer aan het scannen, met een zwoele blik dit maal. Vlug schoten haar ogen een paar graden naar rechts en deed ze alsof ze langs mij keek. De rest van de reis heb ik de lege stoel voor me kapot gestaard
¿Betekent dit dat ze me zag zitten?
Ik zit meer in de richting "cute" goed koppie wel.quote:
Je had moeten vragen waar ze eruit moest en zo blabla gesprek aanknopen. Maar ja daar denk je dan niet aan hè?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Er kwam een meisje tegenover me zitten (leuk meisje, kastanjebruin haar met ditto ogen en leuk lederen jack goed koppie), 1 rij verderop. Ik draaide me een kwartslag om mijn slimmetelefoon uit mijn broekzak te halen en draaide me weer een kwartslag om. Ik keek haar aan en ik zag dat ze me aan het scannen was, vlug staarden mijn ogen uit het raam.
Even later stopte ik mijn slimmetelefoon weer in mijn broekzak en toen keek ik haar weer aan, ze was me weer aan het scannen, met een zwoele blik dit maal. Vlug schoten haar ogen een paar graden naar rechts en deed ze alsof ze langs mij keek. De rest van de reis heb ik de lege stoel voor me kapot gestaard
Er was veel publiek mang..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je had moeten vragen waar ze eruit moest en zo blabla gesprek aanknopen. Maar ja daar denk je dan niet aan hè?
Zou jij het durven?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je had moeten vragen waar ze eruit moest en zo blabla gesprek aanknopen. Maar ja daar denk je dan niet aan hè?
Maar je zat dus dat zag ze niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zit meer in de richting "cute" goed koppie wel.
Alleen me lengte ffs.
Ik kan me niet in deze situatie verplaatsen op het moment maar er van uit gaand dat toen ik nog met de trein ging nee dat zou ik niet durven. Maar als je niks te verliezen hebt?quote:
We waren beide evenlang, ze stapte een paar stations later uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar je zat dus dat zag ze niet.
Ja het betekent dat ze je zag zitten.
Goede topickaapquote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als ze zo keek niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Letterlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
Maar je zat dus dat zag ze niet.
Ja het betekent dat ze je zag zitten.
En dat was meteen ook jouw meest erotische ervaring tot op heden?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze schuurden gwn met hun tietjes langs me body.
Jaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat was meteen ook jouw meest erotische ervaring tot op heden?
Wtf? als het gewoon waar is.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef luckass het volgende:
vrouwen die zeggen dat ze een vriend hebben klap ik helemaal de vernieling in. vuile hoeren.
Omdat je zijn tijd dan verspilt als zijn doel niet een leuk gesprek hebben was.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waarom voel jij je schuldig ? Omdat hij je drankje heeft betaald ?
Ik haat misplaatst onzekere dozen, als jij. Sorry.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je zijn tijd dan verspilt als zijn doel niet een leuk gesprek hebben was.
Maar waarom doe je het dan? als er niet echt een aanleiding was? Spreek je ook vaak vreemde kerels aan dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef Arcadia het volgende:
TERECHTE KLACHT![]()
Spreek je een meisje aan heeft ze gelijk de indruk dat je haar aant versieren bent
Nee joh, straks denken ze nog dat hij hommo is.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
Maar waarom doe je het dan? als er niet echt een aanleiding was? Spreek je ook vaak vreemde kerels aan dan?
Je gaat toch naar een discotheek om nieuwe contacten op te doen. Anders kun je toch ook met je biertje thuis gaan zitten?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom doe je het dan? als er niet echt een aanleiding was? Spreek je ook vaak vreemde kerels aan dan?
Wat is deze? Meen je toch niet? Ik heb het niet specifiek over een cafe oid, maar ik kan niet waar dan ook een vrouw normaal aanspreken zonder dat ik haar aan het "versieren" ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja imo kan dat wel gewoon voor de gezelligheid of wat voor reden buiten versieren om dan ook, maar doe je dat dan ook bij vreemde kerels vraag ik me af.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is deze? Meen je toch niet? Ik heb het niet specifiek over een cafe oid, maar ik kan niet waar dan ook een vrouw normaal aanspreken zonder dat ik haar aan het "versieren" ben.
Ik spreek mensen aan ongeacht geslacht, omdat ik meestal geen seksueel motief in mijn achterhoofd heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja imo kan dat wel gewoon voor de gezelligheid of wat voor reden buiten versieren om dan ook, maar doe je dat dan ook bij vreemde kerels vraag ik me af.
Dat kan ook gezellig zijn.
Dit gaat niet om jou en dit is geen therapiegroepje, lees de OP, dit gaat om vrouwen zoals jij die het 9/10 verkeerd opvatten, heb je uberhaupt gelezen wat er in de TT staat? De eerste zin leek nog enigzins ontopic, maar dan ineens uit het niets gaat het over totale en pure nonsensquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Euphrosyne het volgende:
H'mmm...ligt echt aan de situatie hoor. Ben zelf een vrouw, maar ben doorgaans relaxed en maak er niet zo snel een probleem van als een man me iets vraagt. Maar heb wel een hekel aan duidelijk kansloze types die gewoon niet willen inzien dat het NEE is en/of dat je al een relatie hebt. Daar lopen er heel wat van rond, zo blijkt uit mijn eigen ervaring en wat ik van andere dames hoor en lees....en tja, dat je dan weleens bevooroordeeld bent naar onschuldige heren in begrijpelijk.
Edoch....van de andere kant zijn er ook wel genoeg meiden die bij elke blik die een man op hen werpt en/of een enkele opmerking meteen alarm slaan. Maar kom op zeg, mannen hebben ook gewoon ogen en eigenlijk vindt iedereen het wel fijn om een compliment te krijgen.
Maarja...tussen complimenten geven/bewondering uiten en irritant/stalkend gedrag is uiteraard een groot verschil...
Hey chai mag ik je neuke is gewoon ff vraagje tussen neusje en lippen babyquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
Ok had je ook wel meteen kunnen zeggen dan.
Wat een achterlijke blabla ditquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Euphrosyne het volgende:
H'mmm...ligt echt aan de situatie hoor. Ben zelf een vrouw, maar ben doorgaans relaxed en maak er niet zo snel een probleem van als een man me iets vraagt. Maar heb wel een hekel aan duidelijk kansloze types die gewoon niet willen inzien dat het NEE is en/of dat je al een relatie hebt. Daar lopen er heel wat van rond, zo blijkt uit mijn eigen ervaring en wat ik van andere dames hoor en lees....en tja, dat je dan weleens bevooroordeeld bent naar onschuldige heren in begrijpelijk.
Edoch....van de andere kant zijn er ook wel genoeg meiden die bij elke blik die een man op hen werpt en/of een enkele opmerking meteen alarm slaan. Maar kom op zeg, mannen hebben ook gewoon ogen en eigenlijk vindt iedereen het wel fijn om een compliment te krijgen.
Maarja...tussen complimenten geven/bewondering uiten en irritant/stalkend gedrag is uiteraard een groot verschil...
Nee srry heb vriend.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey chai mag ik je neuke is gewoon ff vraagje tussen neusje en lippen baby
kkhoerquote:
Tussen neusje en lippen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey chai mag ik je neuke is gewoon ff vraagje tussen neusje en lippen baby
Fixedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee srry heb vriend. Deze heb ik op Fok! ontmoet, best sneu toch?
xx
Hoezo? als ik wel met hem zou neuken had ik hem toch ook op FOK! ontmoet?quote:
Dat is geen woordgrap, dat is gewoon twee keer hetzelfde woord gebruiken met andere betekenis.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? als ik wel met hem zou neuken had ik hem toch ook op FOK! ontmoet?
Ik vind het niet sneu hoor. Had wel de ballen om hem te ballen (hihi woordgarpjen).
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Euphrosyne het volgende:
Jaaaa...die vrouwen he....vaak inderdaad nogal neurotisch, vooral de onzekeren. Als 'n meid echt lekker in haar vel zit en zichzelf ok vindt, zal ze zich niet zo aanstellen. Als iemand je aanraakt, oohhh wat een ramp zeg. Kan gebeuren. En bij echt lastige/opdringerige types gewoon de taal van de vuist spreken. Doe ik ook
Valt vast wel mee kingtoppiequote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Achja, ik vind het jammer van mezelf dat ik me laat beïnvloeden door die types
True, ik lul nog steeds veel tegen dames, maar ik ben wel iets voorzichtiger.. Achja, ook minder kans op afwijzingquote:
Die onzekere knappe arrogante meisjes hebben wel wat opzichquote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Achja, ik vind het jammer van mezelf dat ik me laat beïnvloeden door die types
Da's wel irritant voor de betreffende dame als ze stiekem toch wel interesse heeft, haha. Dan zit ze tussen twee opties in: braaf met d'r vriend naar huis of 'n gezellig avontuurtje...quote:Ah ok haha
*blijft alsnog erbij staan*
hey maar waar woon je dan beter ga je mee
Nee, keihard de grond in beuken, ze zijn misschien knap, maar door hun uitstraling krijg ik altijd zo een vervelend hatelijk gevoel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die onzekere knappe arrogante meisjes hebben wel wat opzich
Jij zou wel vreemdgaan? Zo komt het over in ieder gevalquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Euphrosyne het volgende:
[..]
Da's wel irritant voor de betreffende dame als ze stiekem toch wel interesse heeft, haha. Dan zit ze tussen twee opties in: braaf met d'r vriend naar huis of 'n gezellig avontuurtje...
Moraal van het verhaal: het is gemeen om vrouwen de tweede optie te geven
Oftewel: je schuift de schuld af naar de man, de vrouw is niet aansprakelijk voor haar eigen daden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Euphrosyne het volgende:
Moraal van het verhaal: het is gemeen om vrouwen de tweede optie te geven
Ja, die hoeft alleen maar naar je te glimlachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
Zijn er ook meisjes met een heel aanspreekbare uitstraling? waarvan je denkt dat ze je sowieso niet gaan afwijzen?
veel lachen, het zonnetje in huis zijn, stralen. Gewoon nors kijken, dan komen ze niet meerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
Zijn er ook meisjes met een heel aanspreekbare uitstraling? waarvan je denkt dat ze je sowieso niet gaan afwijzen?
Ik niet nee, no way. Maar het geeft wel een vervelend gevoel om die tweede optie te hebben. Heb het weleens gehad dat ik daar dan aan moest denkenquote:Jij zou wel vreemdgaan? Zo komt het over in ieder geval
Hoe bedoel je dat? dat ze niet durven afwijzen?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
Ik ben overal bang voor omdat ik mezelf niet in situaties durf te storten omdat dat mogelijk lastige situaties oplevert... Ik kan niet onbezonnen dingen doen...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Euphrosyne het volgende:
[..]
Ik niet nee, no way. Maar het geeft wel een vervelend gevoel om die tweede optie te hebben. Heb het weleens gehad dat ik daar dan aan moest denken'Tis de natuur zullen we maar zeggen. gelukkig maar dat 'n mens niet alleen natuur is en bepaalde tijdelijke lusten kan overwinnen
Nee gewoon dat ze zo aardig zijn dat ze dat toch niet doen. Of niet heel bot iig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? dat ze niet durven afwijzen?
Afwijzing is niet erg, word je hard van... je moet het echter wel eerst doorstaan. Skit hebben mang.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, ik lul nog steeds veel tegen dames, maar ik ben wel iets voorzichtiger.. Achja, ook minder kans op afwijzing
Ik zou goed op weg zijn als ik zou durven aansturen op meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwijzing is niet erg, word je hard van... je moet het echter wel eerst doorstaan. Skit hebben mang.
Maar volgens mij ben je al goed op weg.
Als je iemand echt heeeeel leuk vindt lijkt me wel behoorlijk lulligquote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwijzing is niet erg, word je hard van... je moet het echter wel eerst doorstaan. Skit hebben mang.
Maar volgens mij ben je al goed op weg.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou goed op weg zijn als ik zou durven aansturen op meer.
Is het ook, maar je kan ook afwachten tot dat ze met die pauperboi er van door gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je iemand echt heeeeel leuk vindt lijkt me wel behoorlijk lullig
Nee... Is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je iemand echt heeeeel leuk vindt lijkt me wel behoorlijk lullig
Ik flirt niet in het echt omdat ik bang ben voor de gevolgenquote:
Gewoon als je door je vriend gebeft wordt aan die andere gast denken. Ogen dicht en genieten ja toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Euphrosyne het volgende:
[..]
Ik niet nee, no way. Maar het geeft wel een vervelend gevoel om die tweede optie te hebben. Heb het weleens gehad dat ik daar dan aan moest denken'Tis de natuur zullen we maar zeggen. gelukkig maar dat 'n mens niet alleen natuur is en bepaalde tijdelijke lusten kan overwinnen
Maar klap je dan dicht? of ren je dan weg? zoveel kan er niet gebeuren dan ff een awkward momentje... van een paar van die leer je.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik flirt niet in het echt omdat ik bang ben voor de gevolgenIk ben erg conflict vermijdend laat maar zeggen.
Nee, ik doe het niet, denk er ook niet echt aan.. Ik sta een beetje stil wat betreft initiatieven nemen... Sta een beetje stil naar mijn gevoel wat betreft leven... Dus tips zijn wel welkomquote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar klap je dan dicht? of ren je dan weg? zoveel kan er niet gebeuren dan ff een awkward momentje... van een paar van die leer je.
Minder nadenken. Als je een chick ziet... schiet er gelijk wel wat dingen door je kop die je wilt zeggen... maar je gaat denken dus doe je dat maar niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet, denk er ook niet echt aan.. Ik sta een beetje stil wat betreft initiatieven nemen... Sta een beetje stil naar mijn gevoel wat betreft leven... Dus tips zijn wel welkom
Laatst zei ik gewoon dat ik even kwijt wou dat ik haar een mooi meisje vondquote:Op maandag 19 maart 2012 21:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Minder nadenken. Als je een chick ziet... schiet er gelijk wel wat dingen door je kop die je wilt zeggen... maar je gaat denken dus doe je dat maar niet.
Eigenlijk moet je gelijk zonder twijfelen zeggen wat je wilt zeggen... dont like it? dan fuck hun
Doe jongen heeft wat tips nodig. Bro's horen elkaar te helpen tock.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef Piethur het volgende:
Oke, ben ff afwezig en ik zie dat Kingtoppie zich heeft gemeld, krijgen we dat geneuzel van hem weer en straks weer een zee aan DM'tjes.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
Wie neuzelt er nou eigenlijk Piethur?
Ben jij niet een kloon van sinos ofzo eigenlijk?
Zou zomaar kunnen zijn idd. Jullie reageren een beetje hetzelfde.quote:
Generaliserende loeders dat het zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
Ik zal de TT even verduidelijken, de mannen hier zullen het wel herkennen:
-je zit in de kroeg en je spreekt iemand aan. "Ik wil je even wat vragen!". " Sorry, ik heb al een vriend!". Ik:,"Leuk voor je, maar ik wilde gewoon even vragen of je opzij wil gaan, zodat ik richting het toilet kan gaan". Zij:
Deze dame was ook echt mijn type niet, zag er niet uit. En dan denkt ze dat je iets van dr wil
Dit vaak meegemaakt zo.
- je komt uit de trein/bus/supermarkt etc en loopt rustig naar huis. Toevallig lopen er enkele vrouwen voor je. Ze kijken strak voor zich uit, kom je met je snellere wandeltempo dichterbij beginnen ze meters van je vandaan te lopen. Terwijl ik denk: ik loop gewoon naar huis. Je merkt bijna een opluchting als je uiteindelijk bij een kruising links moet en zij rechts. Maakt trouwens niet uit of het nacht is of dag in deze. Denken vrouwen nu echt dat mannen je continu willen bespringen/cq verkrachten?![]()
Kortom, soms is normale sociale interaktie onmogelijk, door alle vooroordelen.
Klacht: vrouwen denken continu dat mannen hun willen palen, dan wel erger; verkrachten terwijl mannen ook gewoon een leven hebben.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Hoi Cher-,
Ik heb gemerkt dat je vaak op een negatieve manier mijn aandacht probeert te vragen. Dit vind ik erg storend.
Groeten van Chai
P.S. als je iemand leuk vindt kun je hem/haar beter op een positieve manier aandacht geven
Hier gaan we alweer dit bedoel ik nouquote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Hoi Cher-,
Ik heb gemerkt dat je vaak op een negatieve manier mijn aandacht probeert te vragen. Dit vind ik erg storend.
Groeten van Chai
P.S. als je iemand leuk vindt kun je hem/haar beter op een positieve manier aandacht geven
is ze lelijk?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel een meisje op school dat redelijk intiem dicht bij me kan zijn met haar hoofd terwijl ze me in de ogen kijkt...
Zij zoekt dat ook zelf op.. Als ik bijvoorbeeld met mijn hoofd op de tafel lig dan doet zij hetzelfde
Maarja ik val niet op haar, maar ze is wel tof.
School.. En als je opmerkingen kan plaatsen..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Kingtoppie, in welke "setting" spreek jij ze aan, de meiden? En wat is flirten eigenlijk? Hoe doe je dat?
Ik weet ook eigenlijk nooit wat ik moet zeggen.
Je komt verder als mij iig. Ik heb nooit contact.
Waarom gelijk negatief? Erg storend... Als je aandacht wilt kan je het ook positief brengen.quote:
is ze knap?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom gelijk negatief? Erg storend... Als je aandacht wilt kan je het ook positief brengen.
Geen van bovenstaande toepassing op mij.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
School.. En als je opmerkingen kan plaatsen..
Verder met uitgaan, dan zijn mensen toch bezig voor sociaal contact namelijk... En andere settings als mensen sociaal doen.
Dus jij doet nooit sociaal en verwacht wel dat het op je pad komt?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen van bovenstaande toepassing op mij.
Vooraltijdalleen.jpg
Nee, ik verwacht ook niet dat het op me pad komt.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus jij doet nooit sociaal en verwacht wel dat het op je pad komt?
Maar je vind het jammer, dus wees niet lui en ga proberen je dromen na te streven, ook al moet dat in kleine stapjes omdat je waarschijnlijk bang zult zijn voor verandering.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht ook niet dat het op me pad komt.
Heb het ondertussen al geaccepteerd.
Jij vindt cher dus ook leuk, wanneer gaan jullie elkaar kusjes geven?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Hoi Cher-,
Groeten van Chai
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
"Ik wil je even wat vragen!". " Sorry, ik heb al een vriend!". Ik:,"Leuk voor je, maar ik wilde gewoon even vragen of je opzij wil gaan, zodat ik richting het toilet kan gaan".
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens wat mij ook vaak overkomt is dat meiden ineens mijn hand pakken en de dansvloer opsleuren of ergens rustiger willen pratenalsof dat subtiel is
Welke mongool gaat nu met zijn hoofd op tafel liggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel een meisje op school dat redelijk intiem dicht bij me kan zijn met haar hoofd terwijl ze me in de ogen kijkt...
Zij zoekt dat ook zelf op.. Als ik bijvoorbeeld met mijn hoofd op de tafel lig dan doet zij hetzelfde
Maarja ik val niet op haar, maar ze is wel tof.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Welke mongool gaat nu met zijn hoofd op tafel liggen.
OP SCHOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo hele uren geslapen op mijn mooie Eastpak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
OP SCHOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
OP SCHOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TSquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts heeft een lelijke rotkop en vrouwen staan doodsangsten uit in zijn aanwezigheid.
Heeft ze opgehangen en gaat ze ook direct wegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
Heb er hier nu ook een schuintegenover mij zitten die achter de computer zit.
Ze zit niets te doen op de PC maar alleen maar vervelend hardop te bellen en dan een docent af te zeiken via de telefoon (aan waarschijnlijk haar projectgenoot). En dan zo'n vet groot bekje over die docente.
Precies hetzelfde als dat vrouwen doen als ze ruzie hebben met een ander meisje: Hoe ze haar dan kapot gaan slaan, maar als het moment daar is ze hun bek dichthouden en hoogstens de andere meiden giftig aan gaan kijken.
Tot zover mijn relaas.
Hoezo verneder je haar niet anaal dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeft ze opgehangen en gaat ze ook direct wegKankerhoer
Die vriendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Zo had ik laatst dat ik 's nachts naar huis fietste. De route die ik altijd neem is een heel lang fietspad die niet verlicht is. Op gegeven moment nader ik een kruising en komt er een stelletje voorbij gefietst. Ik moest wachten omdat zij voorrang hadden en zodra ze me gepasseerd waren sloeg ik af en bleef een tijdje achter ze fietsen.
Op een gegeven moment kijkt dat meisje de hele tijd achterom, en blijft telkens kijken of ik niet dichterbij ben gekomen, in totaal heeft ze wel zon 25 keer achterom gekeken. Op een gegeven moment naderen we een lange lege straat en zegt ze iets tegen dr vriend waarop hij er vandoor sprint.
Waarschijnlijk heeft ze gezegd "er zit iemand achter ons, fietsen!" of iets dergelijkEigenlijk had ik ze achterna moeten fietsen ook nog. Als ik al uberhaupt intenties had om te stalken, dan zou het toch vrij onlogisch zijn aangezien zij mij eerst passeren lijkt me...
Het was een versierpoging van haar kant. Je had haar ter plekke moeten nemen in de bosjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Zo had ik laatst dat ik 's nachts naar huis fietste. De route die ik altijd neem is een heel lang fietspad die niet verlicht is. Op gegeven moment nader ik een kruising en komt er een stelletje voorbij gefietst. Ik moest wachten omdat zij voorrang hadden en zodra ze me gepasseerd waren sloeg ik af en bleef een tijdje achter ze fietsen.
Op een gegeven moment kijkt dat meisje de hele tijd achterom, en blijft telkens kijken of ik niet dichterbij ben gekomen, in totaal heeft ze wel zon 25 keer achterom gekeken. Op een gegeven moment naderen we een lange lege straat en zegt ze iets tegen dr vriend waarop hij er vandoor sprint.
Waarschijnlijk heeft ze gezegd "er zit iemand achter ons, fietsen!" of iets dergelijkEigenlijk had ik ze achterna moeten fietsen ook nog. Als ik al uberhaupt intenties had om te stalken, dan zou het toch vrij onlogisch zijn aangezien zij mij eerst passeren lijkt me...
Ik vind toch dat ze er minimaal over heen moet wrijven wilt ze dat ik het snap.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het was een versierpoging van haar kant. Je had haar ter plekke moeten nemen in de bosjes.
Echt gastHoe duidelijk wil je de signalen hebben?
Jij snapt hemquote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon als je door je vriend gebeft wordt aan die andere gast denken. Ogen dicht en genieten ja toch.
Dus hij sprint er vandoor en laat haar achter?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Zo komt het over ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Dus hij sprint er vandoor en laat haar achter?
Scarface lijkt op een gespierde relnegernicht genaamd bubba denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee ze zat bij hem achterop. Belangrijk detail wat niet in het verhaal vermeld stond. Excuses.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wel enige voorzichtigheid geboden als je iemands naam gaat uitkreunen.quote:
Dan zit ze toch met 2 benen aan 1 kant op de fiets. Niet zo raar dat ze dan af en toe opzij kijktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee ze zat bij hem achterop. Belangrijk detail wat niet in het verhaal vermeld stond. Excuses.
Wat heeft dit te maken met het onderwerp van het topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
Heb er hier nu ook een schuintegenover mij zitten die achter de computer zit.
Ze zit niets te doen op de PC maar alleen maar vervelend hardop te bellen en dan een docent af te zeiken via de telefoon (aan waarschijnlijk haar projectgenoot). En dan zo'n vet groot bekje over die docente.
Precies hetzelfde als dat vrouwen doen als ze ruzie hebben met een ander meisje: Hoe ze haar dan kapot gaan slaan, maar als het moment daar is ze hun bek dichthouden en hoogstens de andere meiden giftig aan gaan kijken.
Tot zover mijn relaas.
vragen kan via DM.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met het onderwerp van het topic.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Herkenbaar. Zo liep ik verleden week, rond 11uur savonds, door een stations tunnel ergens Arnhem. Een meisje met een pront lichaam liep een aantal meter achter mij, en telkens wanneer ik slomer begon te lopen deed zij hetzelfde. Toen ik bleef stilstaan, bleef zij ook stilstaan. Zo hebben we daar 66uur gestaan. Toen durfde ze er eindelijk langs.
oke.
Nee, zelfverheerlijking. En dat is niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik herlas mijn eigen stukje en moest hard lachen, is dat narcistisch?
Ja mja iedereen doet dat wel stiekemquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zelfverheerlijking. En dat is niet aantrekkelijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja mja iedereen doet dat wel stiekem
Wat moet jij in Arnhem? Daar woon je toch niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Herkenbaar. Zo liep ik verleden week, rond 11uur savonds, door een stations tunnel ergens Arnhem. Een meisje met een pront lichaam liep een aantal meter achter mij, en telkens wanneer ik slomer begon te lopen deed zij hetzelfde. Toen ik bleef stilstaan, bleef zij ook stilstaan. Zo hebben we daar 66uur gestaan. Toen durfde ze er eindelijk langs.
oke.
Nee, maar moet in elke stad mijn hossels zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat moet jij in Arnhem? Daar woon je toch niet?
Ah, ik schnap. En dat doe jij d.m.v. een 66 uur durende Mexican Stand-Off in een stationstunnel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nee, maar moet in elke stad mijn hossels zetten.
Dat is een flinke, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, ik schnap. En dat doe jij d.m.v. een 66 uur durende Mexican Stand-Off in een stationstunnel.
dezen baasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, maar moet in elke stad mijn hossels zetten.
zeg je hoeft je zelf niet zo af te kraken hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een lelijke rotkop en vrouwen staan doodsangsten uit in mijn aanwezigheid.
Wil jij verkering"?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeg je hoeft je zelf niet zo af te kraken hoor
Negeer die kk homo maar kk flikker egt schop em binnekortquote:
Jij scheld tegen mensen die het al zwaar hebben. Je kent je grenzen niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Negeer die kk homo maar kk flikker egt schop em binnekort
Meloewa wil je misschien met mij neuken?
Gr Gr,
Netsplitter,
Forumadmin
Ik maak geen ruzie, ik kwam in vrede.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:17 schreef Meloewa het volgende:
Geen ruzie mensen is niet nodig gr gr miiii
Ik kwam in je zuster, u mad?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik kwam in vrede.
Bij mij gaat dat altijd met grof geweld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik kwam in vrede.
haha komen als in klaarkomen XDquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat altijd met grof geweld.
Haha ja. Iksdeee XDquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
haha komen als in klaarkomen XD
het leven is een feestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
ja nou en nu is het feest voorbij
neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
En dan gaan ze zeker weer haten op Meloewa omdat jullie je als tyfusmongolen gedragen
ik haat op niemand. ik kom in vrede.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
En dan gaan ze zeker weer haten op Meloewa omdat jullie je als tyfusmongolen gedragen
Weet ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
ik haat op niemand. ik kom in vrede.
Niemand haat Meloewa.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet ik
Had het over de Meloewa haters
Ja ze moet die jongens niet zo gek maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ja, maak nog eens een topic Meloewa!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar over jou doen ook heel veel rare verhalen de ronde dus niet heel raar dat ze jou allemaal aankijken. En iedereen kent jou natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |