Dat niet doenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij loopt altijd met je lul uit je broek?
Deed ik laatst waardoor ik werd beschuldigd van onzedelijk gedrag.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
zachtjes een kant op duwen en zeggen "pardon"?
Beter ook om niet met de piemel de bips te duwen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Deed ik laatst waardoor ik werd beschuldigd van onzedelijk gedrag.
Je moet ze ook niet van achteren duwenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
je moet ze ook niet bij de tetters aan de kant schuivenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Niet? Ohw.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ook om niet met de piemel de bips te duwen.
Duwde haar achter op haar rug.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
je moet ze ook niet bij de tetters aan de kant schuiven
Gewoon een zacht duwtje op de schouder
Het is maar een voorbeeldquote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom helemaal vragen "Ik wil je iets vragen" als je er langs wil?
En niet gewoon aantikken of zachtjes een kant op duwen en zeggen "pardon"?
Je mag vrouwen ook niet aanraken, doe je het wel dan met vinger op schouder in uiterste noodzak, maar eerst zul je 20 seconde moeten wachten totdat ze de kans heeft gekregen om jou op te merken.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je hopeloos over?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeldGoed, geen sterk voorbeeld maar deze kon ik mij nog wel herinneren. En waarom toen zo omslachtig? Ik weet het niet meer.
Je hebt het ook als je andere dingen wil vragen, zoals als je een bericht op het station niet goed gehoord hebt. Vraag je even aan iemand "Werd er nu net omgeroepen dat de komende trein vertraging heeft?" en dan kijken ze je ook aan, en zeggen ze "Ik heb een vriend." Dan zeg ik: " Dat was mijn vraag niet.". Misschien lijk ik teveel op een gladde Latino player, zal dat het wel zijn
Dan sperekt hij net de verkeerden aan denk ik. Want dat zou juist toch een pre moeten zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, dat die chicks een grote bobbel in zijn broek zien als hij hun aanspreekt
Je stinkt. Ik weet het zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
- je komt uit de trein/bus/supermarkt etc en loopt rustig naar huis. Toevallig lopen er enkele vrouwen voor je. Ze kijken strak voor zich uit, kom je met je snellere wandeltempo dichterbij beginnen ze meters van je vandaan te lopen. Terwijl ik denk: ik loop gewoon naar huis. Je merkt bijna een opluchting als je uiteindelijk bij een kruising links moet en zij rechts. Maakt trouwens niet uit of het nacht is of dag in deze. Denken vrouwen nu echt dat mannen je continu willen bespringen/cq verkrachten?![]()
TV kijken of fokken, allebei even nutteloosquote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef Zeepvloertje het volgende:
TS, doe ff normaal man. onze tijd ff verpesten, ik kon in de tussentijd tv kijken
Ja oke, zo zou je het ook kunnen zienquote:Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan sperekt hij net de verkeerden aan denk ik. Want dat zou juist toch een pre moeten zijn?
quote:
Geloof ik niet echt. Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeldGoed, geen sterk voorbeeld maar deze kon ik mij nog wel herinneren. En waarom toen zo omslachtig? Ik weet het niet meer.
Je hebt het ook als je andere dingen wil vragen, zoals als je een bericht op het station niet goed gehoord hebt. Vraag je even aan iemand "Werd er nu net omgeroepen dat de komende trein vertraging heeft?" en dan kijken ze je ook aan, en zeggen ze "Ik heb een vriend." Dan zeg ik: " Dat was mijn vraag niet.". Misschien lijk ik teveel op een gladde Latino player, zal dat het wel zijn
Hmm sorry maar niet herkenbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan gaan we het toch gezellig over je vriend hebben?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Als mannen mij aanspreken is mijn eerste zin ook gewoon standaard: "Ik heb een vriend". Vrouwen die dit niet doen
Als je zo over straat loopt, zou ik ook uitwijken.quote:
Het is eigenlijk gewoon nooit goed bij die kerels. Allerhande topics van een user over het feit dat hij drie kwartier in de kroeg met een meisje heeft staan praten. Zegt ze vlak voor sluiting dat ze een vriend heeft. Gozer helemaal over de mik.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Als mannen mij aanspreken is mijn eerste zin ook gewoon standaard: "Ik heb een vriend". Vrouwen die dit niet doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |