Ja, die hoeft alleen maar naar je te glimlachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
Zijn er ook meisjes met een heel aanspreekbare uitstraling? waarvan je denkt dat ze je sowieso niet gaan afwijzen?
veel lachen, het zonnetje in huis zijn, stralen. Gewoon nors kijken, dan komen ze niet meerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
Zijn er ook meisjes met een heel aanspreekbare uitstraling? waarvan je denkt dat ze je sowieso niet gaan afwijzen?
Ik niet nee, no way. Maar het geeft wel een vervelend gevoel om die tweede optie te hebben. Heb het weleens gehad dat ik daar dan aan moest denkenquote:Jij zou wel vreemdgaan? Zo komt het over in ieder geval
Hoe bedoel je dat? dat ze niet durven afwijzen?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
Ik ben overal bang voor omdat ik mezelf niet in situaties durf te storten omdat dat mogelijk lastige situaties oplevert... Ik kan niet onbezonnen dingen doen...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Euphrosyne het volgende:
[..]
Ik niet nee, no way. Maar het geeft wel een vervelend gevoel om die tweede optie te hebben. Heb het weleens gehad dat ik daar dan aan moest denken'Tis de natuur zullen we maar zeggen. gelukkig maar dat 'n mens niet alleen natuur is en bepaalde tijdelijke lusten kan overwinnen
Nee gewoon dat ze zo aardig zijn dat ze dat toch niet doen. Of niet heel bot iig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? dat ze niet durven afwijzen?
Afwijzing is niet erg, word je hard van... je moet het echter wel eerst doorstaan. Skit hebben mang.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, ik lul nog steeds veel tegen dames, maar ik ben wel iets voorzichtiger.. Achja, ook minder kans op afwijzing
Ik zou goed op weg zijn als ik zou durven aansturen op meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwijzing is niet erg, word je hard van... je moet het echter wel eerst doorstaan. Skit hebben mang.
Maar volgens mij ben je al goed op weg.
Als je iemand echt heeeeel leuk vindt lijkt me wel behoorlijk lulligquote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwijzing is niet erg, word je hard van... je moet het echter wel eerst doorstaan. Skit hebben mang.
Maar volgens mij ben je al goed op weg.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou goed op weg zijn als ik zou durven aansturen op meer.
Is het ook, maar je kan ook afwachten tot dat ze met die pauperboi er van door gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je iemand echt heeeeel leuk vindt lijkt me wel behoorlijk lullig
Nee... Is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je iemand echt heeeeel leuk vindt lijkt me wel behoorlijk lullig
Ik flirt niet in het echt omdat ik bang ben voor de gevolgenquote:
Gewoon als je door je vriend gebeft wordt aan die andere gast denken. Ogen dicht en genieten ja toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Euphrosyne het volgende:
[..]
Ik niet nee, no way. Maar het geeft wel een vervelend gevoel om die tweede optie te hebben. Heb het weleens gehad dat ik daar dan aan moest denken'Tis de natuur zullen we maar zeggen. gelukkig maar dat 'n mens niet alleen natuur is en bepaalde tijdelijke lusten kan overwinnen
Maar klap je dan dicht? of ren je dan weg? zoveel kan er niet gebeuren dan ff een awkward momentje... van een paar van die leer je.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik flirt niet in het echt omdat ik bang ben voor de gevolgenIk ben erg conflict vermijdend laat maar zeggen.
Nee, ik doe het niet, denk er ook niet echt aan.. Ik sta een beetje stil wat betreft initiatieven nemen... Sta een beetje stil naar mijn gevoel wat betreft leven... Dus tips zijn wel welkomquote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar klap je dan dicht? of ren je dan weg? zoveel kan er niet gebeuren dan ff een awkward momentje... van een paar van die leer je.
Minder nadenken. Als je een chick ziet... schiet er gelijk wel wat dingen door je kop die je wilt zeggen... maar je gaat denken dus doe je dat maar niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet, denk er ook niet echt aan.. Ik sta een beetje stil wat betreft initiatieven nemen... Sta een beetje stil naar mijn gevoel wat betreft leven... Dus tips zijn wel welkom
Laatst zei ik gewoon dat ik even kwijt wou dat ik haar een mooi meisje vondquote:Op maandag 19 maart 2012 21:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Minder nadenken. Als je een chick ziet... schiet er gelijk wel wat dingen door je kop die je wilt zeggen... maar je gaat denken dus doe je dat maar niet.
Eigenlijk moet je gelijk zonder twijfelen zeggen wat je wilt zeggen... dont like it? dan fuck hun
Doe jongen heeft wat tips nodig. Bro's horen elkaar te helpen tock.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef Piethur het volgende:
Oke, ben ff afwezig en ik zie dat Kingtoppie zich heeft gemeld, krijgen we dat geneuzel van hem weer en straks weer een zee aan DM'tjes.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
Wie neuzelt er nou eigenlijk Piethur?
Ben jij niet een kloon van sinos ofzo eigenlijk?
Zou zomaar kunnen zijn idd. Jullie reageren een beetje hetzelfde.quote:
Generaliserende loeders dat het zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
Ik zal de TT even verduidelijken, de mannen hier zullen het wel herkennen:
-je zit in de kroeg en je spreekt iemand aan. "Ik wil je even wat vragen!". " Sorry, ik heb al een vriend!". Ik:,"Leuk voor je, maar ik wilde gewoon even vragen of je opzij wil gaan, zodat ik richting het toilet kan gaan". Zij:
Deze dame was ook echt mijn type niet, zag er niet uit. En dan denkt ze dat je iets van dr wil
Dit vaak meegemaakt zo.
- je komt uit de trein/bus/supermarkt etc en loopt rustig naar huis. Toevallig lopen er enkele vrouwen voor je. Ze kijken strak voor zich uit, kom je met je snellere wandeltempo dichterbij beginnen ze meters van je vandaan te lopen. Terwijl ik denk: ik loop gewoon naar huis. Je merkt bijna een opluchting als je uiteindelijk bij een kruising links moet en zij rechts. Maakt trouwens niet uit of het nacht is of dag in deze. Denken vrouwen nu echt dat mannen je continu willen bespringen/cq verkrachten?![]()
Kortom, soms is normale sociale interaktie onmogelijk, door alle vooroordelen.
Klacht: vrouwen denken continu dat mannen hun willen palen, dan wel erger; verkrachten terwijl mannen ook gewoon een leven hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |