Dit gaat niet om jou en dit is geen therapiegroepje, lees de OP, dit gaat om vrouwen zoals jij die het 9/10 verkeerd opvatten, heb je uberhaupt gelezen wat er in de TT staat? De eerste zin leek nog enigzins ontopic, maar dan ineens uit het niets gaat het over totale en pure nonsensquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Euphrosyne het volgende:
H'mmm...ligt echt aan de situatie hoor. Ben zelf een vrouw, maar ben doorgaans relaxed en maak er niet zo snel een probleem van als een man me iets vraagt. Maar heb wel een hekel aan duidelijk kansloze types die gewoon niet willen inzien dat het NEE is en/of dat je al een relatie hebt. Daar lopen er heel wat van rond, zo blijkt uit mijn eigen ervaring en wat ik van andere dames hoor en lees....en tja, dat je dan weleens bevooroordeeld bent naar onschuldige heren in begrijpelijk.
Edoch....van de andere kant zijn er ook wel genoeg meiden die bij elke blik die een man op hen werpt en/of een enkele opmerking meteen alarm slaan. Maar kom op zeg, mannen hebben ook gewoon ogen en eigenlijk vindt iedereen het wel fijn om een compliment te krijgen.
Maarja...tussen complimenten geven/bewondering uiten en irritant/stalkend gedrag is uiteraard een groot verschil...
Hey chai mag ik je neuke is gewoon ff vraagje tussen neusje en lippen babyquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
Ok had je ook wel meteen kunnen zeggen dan.
Wat een achterlijke blabla ditquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Euphrosyne het volgende:
H'mmm...ligt echt aan de situatie hoor. Ben zelf een vrouw, maar ben doorgaans relaxed en maak er niet zo snel een probleem van als een man me iets vraagt. Maar heb wel een hekel aan duidelijk kansloze types die gewoon niet willen inzien dat het NEE is en/of dat je al een relatie hebt. Daar lopen er heel wat van rond, zo blijkt uit mijn eigen ervaring en wat ik van andere dames hoor en lees....en tja, dat je dan weleens bevooroordeeld bent naar onschuldige heren in begrijpelijk.
Edoch....van de andere kant zijn er ook wel genoeg meiden die bij elke blik die een man op hen werpt en/of een enkele opmerking meteen alarm slaan. Maar kom op zeg, mannen hebben ook gewoon ogen en eigenlijk vindt iedereen het wel fijn om een compliment te krijgen.
Maarja...tussen complimenten geven/bewondering uiten en irritant/stalkend gedrag is uiteraard een groot verschil...
Nee srry heb vriend.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey chai mag ik je neuke is gewoon ff vraagje tussen neusje en lippen baby
kkhoerquote:
Tussen neusje en lippen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey chai mag ik je neuke is gewoon ff vraagje tussen neusje en lippen baby
Fixedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee srry heb vriend. Deze heb ik op Fok! ontmoet, best sneu toch?
xx
Hoezo? als ik wel met hem zou neuken had ik hem toch ook op FOK! ontmoet?quote:
Dat is geen woordgrap, dat is gewoon twee keer hetzelfde woord gebruiken met andere betekenis.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? als ik wel met hem zou neuken had ik hem toch ook op FOK! ontmoet?
Ik vind het niet sneu hoor. Had wel de ballen om hem te ballen (hihi woordgarpjen).
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Euphrosyne het volgende:
Jaaaa...die vrouwen he....vaak inderdaad nogal neurotisch, vooral de onzekeren. Als 'n meid echt lekker in haar vel zit en zichzelf ok vindt, zal ze zich niet zo aanstellen. Als iemand je aanraakt, oohhh wat een ramp zeg. Kan gebeuren. En bij echt lastige/opdringerige types gewoon de taal van de vuist spreken. Doe ik ook
Valt vast wel mee kingtoppiequote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Achja, ik vind het jammer van mezelf dat ik me laat beïnvloeden door die types
True, ik lul nog steeds veel tegen dames, maar ik ben wel iets voorzichtiger.. Achja, ook minder kans op afwijzingquote:
Die onzekere knappe arrogante meisjes hebben wel wat opzichquote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Achja, ik vind het jammer van mezelf dat ik me laat beïnvloeden door die types
Da's wel irritant voor de betreffende dame als ze stiekem toch wel interesse heeft, haha. Dan zit ze tussen twee opties in: braaf met d'r vriend naar huis of 'n gezellig avontuurtje...quote:Ah ok haha
*blijft alsnog erbij staan*
hey maar waar woon je dan beter ga je mee
Nee, keihard de grond in beuken, ze zijn misschien knap, maar door hun uitstraling krijg ik altijd zo een vervelend hatelijk gevoel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die onzekere knappe arrogante meisjes hebben wel wat opzich
Jij zou wel vreemdgaan? Zo komt het over in ieder gevalquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Euphrosyne het volgende:
[..]
Da's wel irritant voor de betreffende dame als ze stiekem toch wel interesse heeft, haha. Dan zit ze tussen twee opties in: braaf met d'r vriend naar huis of 'n gezellig avontuurtje...
Moraal van het verhaal: het is gemeen om vrouwen de tweede optie te geven
Oftewel: je schuift de schuld af naar de man, de vrouw is niet aansprakelijk voor haar eigen daden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Euphrosyne het volgende:
Moraal van het verhaal: het is gemeen om vrouwen de tweede optie te geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |