En mijn punt is dus: omdát het alleen maar gissen is (al is de kans aanzienlijk dat hij op vleselijke geneugten uit is) heeft het geen zin om het te proberen in te vullen. Je kunt gewoon een leuk gesprek voeren als je dat wil. Wat hij daar in ziet, is aan hem.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
Maar toch, in zo'n situatie dat een man me aanspreekt...als ik dan puur en alleen naar mijn eigen goeddunken zou handelen dan zou ik gewoon leuk mee praten (als het gezellig is). Want ik zie dat gewoon als beetje leuk babbelen, niks meer niks minder. Maar ik hou toch wel rekening met wat zijn bedoelingen waarschijnlijk kunnen zijn. Ookal is dat gissen.
Of als ze langs fietsen gaan ze helemaal scheef fietsen als ze jou zie staan en denken dat dat een coole houding is, een mocro waar ik mee stond te kletsen zei toen; wat een debiel wijf moet je kijken hoe scheef ze fietst, hij wist niet dat ze zo indruk op mij wilde maken door een non chalante indruk te maken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of ze gaan juist meer met hun billen waggelen. En dan om de zoveel tijd omkijken.
Ja ik snap je punt. Mijn punt is dat ik dat dus toch wel doe, omdat ik me anders schuldig oid voel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En mijn punt is dus: omdát het alleen maar gissen is (al is de kans aanzienlijk dat hij op vleselijke geneugten uit is) heeft het geen zin om het te proberen in te vullen. Je kunt gewoon een leuk gesprek voeren als je dat wil. Wat hij daar in ziet, is aan hem.
Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je hem moedwillig gaan verleiden en naderhand zegt: hihi, ik heb een vriend!
Flirten != verleidenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt. Mijn punt is dat ik dat dus toch wel doe, omdat ik me anders schuldig oid voel.
Maarja en wat is verleiden? Als je een leuk gesprek hebt met veel lachen e.d. kan dat ook als flirten gezien worden.
Waarom voel jij je schuldig ? Omdat hij je drankje heeft betaald ?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt. Mijn punt is dat ik dat dus toch wel doe, omdat ik me anders schuldig oid voel.
Maarja en wat is verleiden? Als je een leuk gesprek hebt met veel lachen e.d. kan dat ook als flirten gezien worden.
Klopt, dat is de component die je niet in de hand hebt. Hoe zal hij dat zien? Raak ik niet teveel mijn haar en zijn arm aan bij het lachen?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ja nogal een breed begrip dus.quote:
Nee omdat je de indruk wekt dat je wel iets van hem wil als je een leuk gesprek hebt ofzo. Denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waarom voel jij je schuldig ? Omdat hij je drankje heeft betaald ?
Klopt ook. Maarja.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, dat is de component die je niet in de hand hebt. Hoe zal hij dat zien? Raak ik niet teveel mijn haar en zijn arm aan bij het lachen?.
Ik bedoel: moet jij je daar druk om gaan maken? Vind jij het leuk om daar zo mee bezig te zijn, terwijl je ook maar gewoon een leuk gesprek wil hebben? Terwijl het nog godsonmogelijk is om de antwoorden te weten ook?
Dit is ook interessant. Wat is exact het verschil dan?quote:
Het zou heel saai zijn als je met niemand dan een gesprek kan voeren om die reden.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef Sinosappel het volgende:
Nee omdat je de indruk wekt dat je wel iets van hem wil als je een leuk gesprek hebt ofzo. Denk ik.
ja. je bent engquote:Op maandag 19 maart 2012 14:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oordeel zelf op mn FoBo. En nee, ik loop niet continu met een Guy Fawkes (Anonymous) masker rond
En lukt dat vaak?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:32 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind een vrouw met een vriend juist een uitdaging. Prima friends with benefits materiaal.
Boequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is ook interessant. Wat is exact het verschil dan?
Vrouwen die in een relatie zich laten gaan, waardoor mannen minder aandacht aan hen besteden.quote:
Ja ik snap je insteek... maar de vraag was meer persoonlijk richting jou, werkt het?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vrouwen die in een relatie zich laten gaan, waardoor mannen minder aandacht aan hen besteden.
Ze worden onzeker en dan kan je een poging wagen. En kijken hoever je kan komen.
Ja, soms blijkt zelfs dat ze helemaal geen vriend hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik snap je insteek... maar de vraag was meer persoonlijk richting jou, werkt het?
Ja verleiden heeft misschien iets doelbewusters in zich. Flirten is meer vrijblijvend. De grens ertussen is alleen nogal vaag denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
geen idee ik kan beide niet.... (ik denk dat flirten vaak een vrijblijvend iets is waar verleiden een bewuste poging is iemand in bed te lullen)
En als ze dan, na dat jij er tijd in hebt gestoken, acheraf mee komen dat ze toch geen vriend hebben... wat doet dat met je?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, soms blijkt zelfs dat ze helemaal geen vriend hebben.
Ben je lekker?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had vanochtend een situatie in de metro.
Er kwam een meisje tegenover me zitten (leuk meisje, kastanjebruin haar met ditto ogen en leuk lederen jack goed koppie), 1 rij verderop. Ik draaide me een kwartslag om mijn slimmetelefoon uit mijn broekzak te halen en draaide me weer een kwartslag om. Ik keek haar aan en ik zag dat ze me aan het scannen was, vlug staarden mijn ogen uit het raam.
Even later stopte ik mijn slimmetelefoon weer in mijn broekzak en toen keek ik haar weer aan, ze was me weer aan het scannen, met een zwoele blik dit maal. Vlug schoten haar ogen een paar graden naar rechts en deed ze alsof ze langs mij keek. De rest van de reis heb ik de lege stoel voor me kapot gestaard
¿Betekent dit dat ze me zag zitten?
Ik zit meer in de richting "cute" goed koppie wel.quote:
Je had moeten vragen waar ze eruit moest en zo blabla gesprek aanknopen. Maar ja daar denk je dan niet aan hè?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Er kwam een meisje tegenover me zitten (leuk meisje, kastanjebruin haar met ditto ogen en leuk lederen jack goed koppie), 1 rij verderop. Ik draaide me een kwartslag om mijn slimmetelefoon uit mijn broekzak te halen en draaide me weer een kwartslag om. Ik keek haar aan en ik zag dat ze me aan het scannen was, vlug staarden mijn ogen uit het raam.
Even later stopte ik mijn slimmetelefoon weer in mijn broekzak en toen keek ik haar weer aan, ze was me weer aan het scannen, met een zwoele blik dit maal. Vlug schoten haar ogen een paar graden naar rechts en deed ze alsof ze langs mij keek. De rest van de reis heb ik de lege stoel voor me kapot gestaard
Er was veel publiek mang..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je had moeten vragen waar ze eruit moest en zo blabla gesprek aanknopen. Maar ja daar denk je dan niet aan hè?
Zou jij het durven?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je had moeten vragen waar ze eruit moest en zo blabla gesprek aanknopen. Maar ja daar denk je dan niet aan hè?
Maar je zat dus dat zag ze niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zit meer in de richting "cute" goed koppie wel.
Alleen me lengte ffs.
Ik kan me niet in deze situatie verplaatsen op het moment maar er van uit gaand dat toen ik nog met de trein ging nee dat zou ik niet durven. Maar als je niks te verliezen hebt?quote:
We waren beide evenlang, ze stapte een paar stations later uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar je zat dus dat zag ze niet.
Ja het betekent dat ze je zag zitten.
Goede topickaapquote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als ze zo keek niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Letterlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
Maar je zat dus dat zag ze niet.
Ja het betekent dat ze je zag zitten.
En dat was meteen ook jouw meest erotische ervaring tot op heden?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze schuurden gwn met hun tietjes langs me body.
Jaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat was meteen ook jouw meest erotische ervaring tot op heden?
Wtf? als het gewoon waar is.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef luckass het volgende:
vrouwen die zeggen dat ze een vriend hebben klap ik helemaal de vernieling in. vuile hoeren.
Omdat je zijn tijd dan verspilt als zijn doel niet een leuk gesprek hebben was.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waarom voel jij je schuldig ? Omdat hij je drankje heeft betaald ?
Ik haat misplaatst onzekere dozen, als jij. Sorry.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je zijn tijd dan verspilt als zijn doel niet een leuk gesprek hebben was.
Maar waarom doe je het dan? als er niet echt een aanleiding was? Spreek je ook vaak vreemde kerels aan dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef Arcadia het volgende:
TERECHTE KLACHT![]()
Spreek je een meisje aan heeft ze gelijk de indruk dat je haar aant versieren bent
Nee joh, straks denken ze nog dat hij hommo is.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
Maar waarom doe je het dan? als er niet echt een aanleiding was? Spreek je ook vaak vreemde kerels aan dan?
Je gaat toch naar een discotheek om nieuwe contacten op te doen. Anders kun je toch ook met je biertje thuis gaan zitten?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom doe je het dan? als er niet echt een aanleiding was? Spreek je ook vaak vreemde kerels aan dan?
Wat is deze? Meen je toch niet? Ik heb het niet specifiek over een cafe oid, maar ik kan niet waar dan ook een vrouw normaal aanspreken zonder dat ik haar aan het "versieren" ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja imo kan dat wel gewoon voor de gezelligheid of wat voor reden buiten versieren om dan ook, maar doe je dat dan ook bij vreemde kerels vraag ik me af.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is deze? Meen je toch niet? Ik heb het niet specifiek over een cafe oid, maar ik kan niet waar dan ook een vrouw normaal aanspreken zonder dat ik haar aan het "versieren" ben.
Ik spreek mensen aan ongeacht geslacht, omdat ik meestal geen seksueel motief in mijn achterhoofd heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja imo kan dat wel gewoon voor de gezelligheid of wat voor reden buiten versieren om dan ook, maar doe je dat dan ook bij vreemde kerels vraag ik me af.
Dat kan ook gezellig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |