Echt he? Van callcenter medewerkers tot winkelbediendenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Als mannen mij aanspreken is mijn eerste zin ook gewoon standaard: "Ik heb een vriend". Vrouwen die dit niet doen
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef Aliana het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Probeer een douche, lapzwans.
Ts, ze heeft al een vriend...quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je niets beters, dan dit? Je komt meestal sterker uit de verf..
O echt? Wat leuk dat je zo reageert.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Dan gaan we het toch gezellig over je vriend hebben?
ik zeg dat nooit maar er zijn ook mannen die gelijk zeggen " als ik je lastig val moet je het zeggen hoor"quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Als mannen mij aanspreken is mijn eerste zin ook gewoon standaard: "Ik heb een vriend". Vrouwen die dit niet doen
I knowquote:
Serieus nog nooit gehoord. Ook niet van vrouwen die een vriend bleken te hebben. Zal wel selectief zijn dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Snap de klacht wel.
Je moet ze wel eerst aanspreken he..quote:Op maandag 19 maart 2012 14:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gehoord. Ook niet van vrouwen die een vriend bleken te hebben. Zal wel selectief zijn dan.
Bedankt voor de waardering.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je niets beters, dan dit? Je komt meestal sterker uit de verf..
Ja eerlijk gezegd vind ik dat ook altijd wel een lastig punt, srs. Als ik een vriend heb, wanneer (of?) je dat dan moet zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon nooit goed bij die kerels. Allerhande topics van een user over het feit dat hij drie kwartier in de kroeg met een meisje heeft staan praten. Zegt ze vlak voor sluiting dat ze een vriend heeft. Gozer helemaal over de mik.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
O echt? Wat leuk dat je zo reageert.
Normaal gesproken als ik dat zeg dan zeggen ze opeens dat ze alleen ff erlangs wilden om naar de wc te gaan, of dat ze alleen vroegen wat er net omgeroepen werd op het station ofzo.
Gewoon, wanneer het jou goeddunkt. Niet proberen goed te doen voor die gast, want dat is het toch nooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ja eerlijk gezegd vind ik dat ook altijd wel een lastig punt, srs. Als ik een vriend heb, wanneer (of?) je dat dan moet zeggen.
Als je het niet zegt misleid je ze dus blijkbaar, als je het wel zegt is het van "lol alsof ik iets van je moet"
Ze vertelden het wel, maar dan de ochtend daarna. Geen grapje, vandaar ook mijn gebrek aan vertrouwen naar onze vrouwlijke medemensen.quote:
Andersom ook vast welquote:Op maandag 19 maart 2012 15:02 schreef Meloewa het volgende:
Nog een voorbeeld meisje die denkt als een jongen een blik op haar waagt dat hij dan verliefd op haar is omdat ie haar aan keekLike wtf
Wijze woorden...nog nooit zo over nagedacht eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon, wanneer het jou goeddunkt. Niet proberen goed te doen voor die gast, want dat is het toch nooit.
ik ken die voorbeelden meer van de middelbare school, dat een jongen denkt dat een meisje hem leuk vindt omdat ze toevallig even met hem had gesprokenquote:
ah zo, hier op het forum kom je niet echt over als iemand die een blad voor d'r mond neemt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wijze woorden...nog nooit zo over nagedacht eigenlijk![]()
Als iemand me aanspreekt etc. probeer ik zoveel mogelijk iemands gevoelens te sparen.
Mensen die dat denkenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je langer dan 1 seconde naar iemand kijkt heb je natuurlijk ook sjans
Eigenlijk probeer je dan te bepalen hoe hij ergens op zal reageren, hoe hij ergens over zal denken. En dan schat ik je best hoog in, maar dat kan zelfs jij niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
Wijze woorden...nog nooit zo over nagedacht eigenlijk![]()
Als iemand me aanspreekt etc. probeer ik zoveel mogelijk iemands gevoelens te sparen.
Maar langer dan drie seconden wordt gezien als teken van agressie. Stopwatch erbij houden dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
Hm is dat zo? Hangt toch ernstig van de situatie af.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef Kroc het volgende:
[..]
ah zo, hier op het forum kom je niet echt over als iemand die een blad voor d'r mond neemt.
Dankje.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer je dan te bepalen hoe hij ergens op zal reageren, hoe hij ergens over zal denken. En dan schat ik je best hoog in, maar dat kan zelfs jij niet.
naja als ik langer dan 1 seconde kijk ben ik ook meestal wel geinteresseerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom helemaal vragen "Ik wil je iets vragen" als je er langs wil?
En niet gewoon aantikken of zachtjes een kant op duwen en zeggen "pardon"?
Je kan iemand ook lang aankijken omdat ze er raar uitzienquote:Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
naja als ik langer dan 1 seconde kijk ben ik ook meestal wel geinteresseerd.
Anders ben je geen blik waardig natuurlijk.
Maar hoe dat bij vrouwen zit... dunno.
Als ze meerdere malen terug kijkt is het natuurlijk obvious... maar dan loop ik persoonlijk rood aan en ren ik gauw weg.
Maar dan zal je waarschijnlijk er niet zwoel bij kijken, glimlachen en/of knipogen .. dan kijk je eerder met iets van afgunst?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan iemand ook lang aankijken omdat ze er raar uitzien
Er kunnen zoveel redens zijn dat iemand je meerdere malen aankijkt/ aanstaart als er bijv een verhaal over je rond gaat en jij die ene bent dan jij kijken ze ook al meer dan 1 x net zo als uitzonderlijke gehandicapte met rare lichaamsbeperkingen worden nagestaardquote:Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
naja als ik langer dan 1 seconde kijk ben ik ook meestal wel geinteresseerd.
Anders ben je geen blik waardig natuurlijk.
Maar hoe dat bij vrouwen zit... dunno.
Als ze meerdere malen terug kijkt is het natuurlijk obvious... maar dan loop ik persoonlijk rood aan en ren ik gauw weg.
Dat is zielig manquote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan iemand ook lang aankijken omdat ze er raar uitzien
Ja maar over jou doen ook heel veel rare verhalen de ronde dus niet heel raar dat ze jou allemaal aankijken. En iedereen kent jou natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Er kunnen zoveel redens zijn dat iemand je meerdere malen aankijkt/ aanstaart als er bijv een verhaal over je rond gaat en jij die ene bent dan jij kijken ze ook al meer dan 1 x net zo als uitzonderlijke gehandicapte met rare lichaamsbeperkingen worden nagestaardvoor mij zijn er wel veel redens om iemand aantekijken/staren eigenlijk
Dat je voor een ander probeert in te vullen hoe die ergens over zal denken, wat die ergens van moet vinden? Dat gebeurt veel ja, waarbij men vooral de eigen denkwijze projecteert op die ander, denk ik. Kan vaak toevallig correct zijn, maar je hebt geen enkele garantie.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
En is dat niet wel vaker zo met sociale interactie
Dat ja, normale mensen vallen niet zo op, echt lelijke en knappe mensen wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen die dat denkenmisschien heb je wel een fascinerende heksenneus bewijzen van spreken
Nee hoor, maar denk wel meestal te weten als negatief of positief of ja sons denk je ook wel eens dat negatief is en dan blijkt niet zo te zijn dan maak je het er zelf van in je hoofdquote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar over jou doen ook heel veel rare verhalen de ronde dus niet heel raar dat ze jou allemaal aankijken. En iedereen kent jou natuurlijk.
Ja maar dat is ook zwaar gevaarlijk. Allerlei dingen zelf gaan invullen. Dan maak je jezelf gek.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee hoor, maar denk wel meestal te weten als negatief of positief of ja sons denk je ook wel eens dat negatief is en dan blijkt niet zo te zijn dan maak je het er zelf van in je hoofd
Zo is het. Wat doen ze überhaupt buiten dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef luckass het volgende:
vrouwen die zeggen dat ze een vriend hebben klap ik helemaal de vernieling in. vuile hoeren.
doet iedereen volgens mij dingen " horen" die niet eens gezegd zn wel vreemd ja idd anders pechhhquote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook zwaar gevaarlijk. Allerlei dingen zelf gaan invullen. Dan maak je jezelf gek.
En eht kan volledig onterecht zijn. En anders.. pech.
Dit. Duizend keer dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
Zeg jij echt: "Ik wil je wat vragen ..." als je even wil passeren?
Ik zeg dan gewoon "Mag ik er even langs?"
Hetzelfde gebeurt ook op FOK! "Oeh, hij reageert op mij!"quote:Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doet iedereen volgens mij dingen " horen" die niet eens gezegd zn wel vreemd ja idd anders pechhh
1000x dat zeggen? :S :S :Squote:
Klopt, maar is wel dom. Al doe ik het ook hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doet iedereen volgens mij dingen " horen" die niet eens gezegd zn wel vreemd ja idd anders pechhh
Of ze gaan juist meer met hun billen waggelen. En dan om de zoveel tijd omkijken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze sneller gaan lopen als je achter ze loopt heb ik inderdaad ook regelmatig....
Mwah, ja je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je voor een ander probeert in te vullen hoe die ergens over zal denken, wat die ergens van moet vinden? Dat gebeurt veel ja, waarbij men vooral de eigen denkwijze projecteert op die ander, denk ik. Kan vaak toevallig correct zijn, maar je hebt geen enkele garantie.
Daarom probeer ik dat altijd los te laten, gewoon naar eigen goeddunken handelen en wat die ander daar van vindt, is aan hen. Als ik weet dat ik verder geen kwaad in de zin heb, en het op een normale manier gebracht heb, wat valt mij dan nog te verwijten?
ach dat ze er toch instikken dan . Boks terugquote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1000x dat zeggen? :S :S :S
[..]
Klopt, maar is wel dom. Al doe ik het ook hoor
Maar idd pech gewoon . boks.
die wijfe horen in de keukenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is het. Wat doen ze überhaupt buiten dan.
nee dat heb ik nou nooit...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of ze gaan juist meer met hun billen waggelen. En dan om de zoveel tijd omkijken.
hun enig recht is het aanrechtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |