Klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja mja iedereen doet dat wel stiekem
Wat moet jij in Arnhem? Daar woon je toch niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Herkenbaar. Zo liep ik verleden week, rond 11uur savonds, door een stations tunnel ergens Arnhem. Een meisje met een pront lichaam liep een aantal meter achter mij, en telkens wanneer ik slomer begon te lopen deed zij hetzelfde. Toen ik bleef stilstaan, bleef zij ook stilstaan. Zo hebben we daar 66uur gestaan. Toen durfde ze er eindelijk langs.
oke.
Nee, maar moet in elke stad mijn hossels zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat moet jij in Arnhem? Daar woon je toch niet?
Ah, ik schnap. En dat doe jij d.m.v. een 66 uur durende Mexican Stand-Off in een stationstunnel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nee, maar moet in elke stad mijn hossels zetten.
Dat is een flinke, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, ik schnap. En dat doe jij d.m.v. een 66 uur durende Mexican Stand-Off in een stationstunnel.
dezen baasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, maar moet in elke stad mijn hossels zetten.
zeg je hoeft je zelf niet zo af te kraken hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een lelijke rotkop en vrouwen staan doodsangsten uit in mijn aanwezigheid.
Wil jij verkering"?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeg je hoeft je zelf niet zo af te kraken hoor
Negeer die kk homo maar kk flikker egt schop em binnekortquote:
Jij scheld tegen mensen die het al zwaar hebben. Je kent je grenzen niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Negeer die kk homo maar kk flikker egt schop em binnekort
Meloewa wil je misschien met mij neuken?
Gr Gr,
Netsplitter,
Forumadmin
Ik maak geen ruzie, ik kwam in vrede.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:17 schreef Meloewa het volgende:
Geen ruzie mensen is niet nodig gr gr miiii
Ik kwam in je zuster, u mad?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik kwam in vrede.
Bij mij gaat dat altijd met grof geweld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik kwam in vrede.
haha komen als in klaarkomen XDquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat altijd met grof geweld.
Haha ja. Iksdeee XDquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
haha komen als in klaarkomen XD
het leven is een feestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
ja nou en nu is het feest voorbij
neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
En dan gaan ze zeker weer haten op Meloewa omdat jullie je als tyfusmongolen gedragen
ik haat op niemand. ik kom in vrede.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
En dan gaan ze zeker weer haten op Meloewa omdat jullie je als tyfusmongolen gedragen
Weet ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
ik haat op niemand. ik kom in vrede.
Niemand haat Meloewa.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet ik
Had het over de Meloewa haters
Ja ze moet die jongens niet zo gek maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ja, maak nog eens een topic Meloewa!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar over jou doen ook heel veel rare verhalen de ronde dus niet heel raar dat ze jou allemaal aankijken. En iedereen kent jou natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |